Divination Skill - Now Live
-
- Berichten: 459
- Lid geworden op: dinsdag 27 december 2011, 11:49
- RS: Dodoo (OSRS)
- Clan: Maxed in Progress
- Oude naam: Azog
Re: Divination Skill - Now Live
je kan er elke keer weer 6 min bijdoen :p Handig allesinds
-
- Berichten: 188
- Lid geworden op: zaterdag 23 augustus 2008, 16:39
- Oude naam: silliej
Re: Divination Skill - Now Live
Over de sign of respite III
Signs of respite can stack with one another to increase the gravestone timer further. These DO stack above the maximum bless time of 1 hour, meaning in theory, you should be able to keep a gravestone up for a very long time should you wish to do so.
-
- Berichten: 1234
- Lid geworden op: zaterdag 10 april 2010, 16:56
- RS: Jerren NL (p2p)
- Clan: ColdFusion
Re: Divination Skill - Now Live
Inbe4 ppl die met Rock cakes heel GE vol gaan spammen met Gravestones...Mr Silliej schreef: Over de sign of respite III
Signs of respite can stack with one another to increase the gravestone timer further. These DO stack above the maximum bless time of 1 hour, meaning in theory, you should be able to keep a gravestone up for a very long time should you wish to do so.
-
- Berichten: 492
- Lid geworden op: zondag 30 januari 2011, 14:05
- RS: bladerboy60 (p2p)
- Clan: runetip
Re: Divination Skill - Now Live
ff bandos, dood gaan zonder arm en maar wel full food in infen. opstacken naar +1h en vervolgens er heen gaan om een extra food stack te hebben
-
- Berichten: 3511
- Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
- RS: Roy Boy106 (p2p)
- Clan: Overloaded XP
- Oude naam: Roytjhu106
- Extra rang: RoS #1 Divination
Re: Divination Skill - Now Live
Vraag me af wat langer heeft geduurt; de graphics of de code?
-
- Berichten: 8249
- Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
- Clan: The Scrying Pool
Re: Divination Skill - Now Live
Meestal de graphics denk ik dan.
-
- Berichten: 71
- Lid geworden op: donderdag 25 februari 2010, 12:26
Re: Divination Skill - Now Live
Lastig inschatten want jagex heeft zijn eigen engine. Je kan een engine zo maken dat questen niet eens scripts meer nodig hebben maar om dit zover te krijgen moet je aardig wat aan je engine werken. Dusja...
Standaard gezien duurt de code langer als graphically
Standaard gezien duurt de code langer als graphically
-
- Berichten: 8249
- Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
- Clan: The Scrying Pool
Re: Divination Skill - Now Live
Normaal gezien is het (bij Jagex) omgekeerd.
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
- RS: Slay a Stone (p2p)
- Clan: Dutch Phoenix
-
- Berichten: 8249
- Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
- Clan: The Scrying Pool
Re: Divination Skill - Now Live
Programmeren bij Jagex is veel makkelijker dan de hele complexe graphics hoor. Voor die farming update alleen al waren er 300 nieuwe graphics gemaakt.
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
- RS: Slay a Stone (p2p)
- Clan: Dutch Phoenix
Re: Divination Skill - Now Live
300 Lol, voor iets van 10 nieuwe planten?
10 voor het zaadje, zo'n 40 voor de groei en de items die je er van krijgt hoeven bijna niet want die bestonden al, een plaatje voor de interface. Zon 60 grafische dingen kom ik dan uit?
10 voor het zaadje, zo'n 40 voor de groei en de items die je er van krijgt hoeven bijna niet want die bestonden al, een plaatje voor de interface. Zon 60 grafische dingen kom ik dan uit?
-
- Berichten: 8249
- Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
- Clan: The Scrying Pool
Re: Divination Skill - Now Live
Graphics is veel ingewikkelder dan je denkt hoor. Het programmeren is dikwijls al lang af waarna er pas een maandenlange grafische ontwikkeling begint @ Jagex. Jagex heeft ook niet voor niets dubbel zo veel grafische mensen dan developers.
Re: Divination Skill - Now Live
Waar haal je deze 'feiten' vandaan, Going? 't Zou best kunnen kloppen, - al betwijfel ik het - maar zulke uitspraken zijn nogal nutteloos zo.
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."
"What are you telling me?"
"Goodbye, mister Nygaard."
"Goodbye, deputy."
-
- Berichten: 8249
- Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
- Clan: The Scrying Pool
Re: Divination Skill - Now Live
In-Game chat met Mod Maz. Er zijn ook dev blogs geweest hoe de graphics pas komen na de gameplay.
Re: Divination Skill - Now Live
Gameplay? Da's nogal vaag. Zijn dat plannen of de code? 't Lijkt me namelijk ook erg inefficiënt om pas met de graphics te beginnen nadat de gehele content al geprogrammeerd is.
Someone who hacked Zarfot's channel: "I tell the truth, and if you don't like it: too damn bad."
"There was a fella once. Running for a train. And he's carrying a pair of gloves, this man.
He drops a glove on the platform, but he doesn't notice. And then later on, inside the train,
he's sitting by the window and he realises that he's just got this one glove left.
But the train's already started pulling out of the station. So what does he do?
He opens the window, and he drops the other glove onto the platform.
That way, whoever finds the first glove, can just have the pair."
"What are you telling me?"
"Goodbye, mister Nygaard."
"Goodbye, deputy."
-
- Berichten: 3469
- Lid geworden op: donderdag 3 juli 2008, 12:07
- RS: Jublex Inc (p2p)
- Clan: True Maxed
- Oude naam: Jublex Inc
- Contacteer:
Re: Divination Skill - Now Live
Ze hadden bijv. bij divination makkelijk gebruik kunnen maken van runespan models als placeholders voor de wispsSuperheat schreef: Gameplay? Da's nogal vaag. Zijn dat plannen of de code? 't Lijkt me namelijk ook erg inefficiënt om pas met de graphics te beginnen nadat de gehele content al geprogrammeerd is.
-
- Berichten: 2067
- Lid geworden op: woensdag 18 november 2009, 17:21
- RS: Google Says (p2p)
- Clan: The Scrying Pool
Re: Divination Skill - Now Live
Dat zullen ze ook wel gedaan hebben, kost hen ook weer minder tijd.Koen xD schreef:Ze hadden bijv. bij divination makkelijk gebruik kunnen maken van runespan models als placeholders voor de wispsSuperheat schreef: Gameplay? Da's nogal vaag. Zijn dat plannen of de code? 't Lijkt me namelijk ook erg inefficiënt om pas met de graphics te beginnen nadat de gehele content al geprogrammeerd is.
Re: Divination Skill - Now Live
Op vlak van programmatie helemaal niet. Je kunt eender elk object zien als een variabel. Die variabel reageert dan afhankelijk van hoe het allemaal geprogrammeerd is. Je kunt dus makkelijk Hans of een bos gebruiken als Wisp en een waterputje als de energy crater. Memories kun je dan bijvoorbeeld voorstellen door blue partyhats te krijgen en de cronicle particles kunnen dan imps zijn.Superheat schreef: Gameplay? Da's nogal vaag. Zijn dat plannen of de code? 't Lijkt me namelijk ook erg inefficiënt om pas met de graphics te beginnen nadat de gehele content al geprogrammeerd is.
Wat ik gewoon wil zeggen, is dat je EEN grafisch model nodig hebt, en deze makkelijk vervangen kan worden.
-
- Berichten: 3511
- Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
- RS: Roy Boy106 (p2p)
- Clan: Overloaded XP
- Oude naam: Roytjhu106
- Extra rang: RoS #1 Divination
Re: Divination Skill - Now Live
De graphics zijn gemakkelijk gemaakt, allemaal een blauwe kleur, het enige verschill tussen de springs zijn de grootte, en de hoeveelheid ballen, terwijl bij sommige tiers springs, een andere kleur energy geeft.
Zou het niet beter zijn dat de springs het zelfde kleur heeft als de energy die je ervan krijgt?
Zou het niet beter zijn dat de springs het zelfde kleur heeft als de energy die je ervan krijgt?
-
- Berichten: 8249
- Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
- Clan: The Scrying Pool
Re: Divination Skill - Now Live
Het gaat hier niet om tijdelijke vervangingen maar de models die in de live versie moeten komen. Jagex gebruikt trouwens geen replacement models als het goed is maar gewoon groene vierkanten enzo.
Toegevoegd na 50 seconden:
Ook een voorbeeld van developing vs graphics tijd: het duurt een dag om een chathead te maken en deze wordt instantly in het spel gezet door een programmeur.
Toegevoegd na 50 seconden:
Ook een voorbeeld van developing vs graphics tijd: het duurt een dag om een chathead te maken en deze wordt instantly in het spel gezet door een programmeur.