Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - 99 Slayer - Loot sold!

Heeft een monster iets leuks voor je achter gelaten of heb je level 99 in iets gehaald? Je kunt het hier kwijt. Hier is ook ruimte om te bloggen over je vorderingen in RuneScape.
Forumregels
Voor alle buit met een hogere waarde dan 1000K mag je een apart onderwerp aanmaken. Buit onder de 1000K kun je in dit onderwerp posten. Het is verplicht om een plaatje van je buit in je bericht te zetten.
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Update #9 - 30m voor

Bericht door KingBartt2 »

de RexLuck staat er nog niet in zie ik 8-[
Gefeliciteerd met je 30m loot tab! ziet er echt netjes uit. Ik moet ook maar eens wat gaan slayen denk ik :oops:
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Update #9 - 30m voor

Bericht door Ru ben ik »

Nilsie schreef: Wooo soon weer coop?
Als je wilt kan je me helpen met mijn huidige Reaper task; 12 Zilyana's :)
Wel lang geleden dat ik jou online gezien heb trouwens!
KingBartt2 schreef:de RexLuck staat er nog niet in zie ik 8-[
Gefeliciteerd met je 30m loot tab! ziet er echt netjes uit. Ik moet ook maar eens wat gaan slayen denk ik :oops:
Nope, ik heb er een plekje voor gereserveerd in de eerstvolgende update! Thanks! Ga jij ook maar hard slayen, kunnen we mooi coop doen. Of ga je op z'n minst maar verdiepen in Reaper tasks :p
Afbeelding
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Update #9 - 30m voor

Bericht door Erwin »

Ru ben ik, das lang geleden, haha. Leuke blog om te lezen zo! En vooral heel veel succes verder :D
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Update #9 - 30m voor

Bericht door Het Pietje »

ru ben ik schreef:
Het Pietje schreef:Misschien kun je kalphites is proberen bij de exiled kalphite guardians, deze droppen aardig wat grimy lantadymes en dwarf weeds. Ook droppen ze wel is rune items en geven ze nog redelijke xp. Ik zou deze task in ieder geval zeker niet skippen!

OT: Nice tabje wordt het al, ga zo door!
Ik ben even naar de exiled kalphite hive gegaan om het te proberen en heb besloten ze van de block af te halen. De kills gingen vrij snel en volgens de wiki geven ze 200+ slayer xp per stuk :) Bedankt voor de tip!
Weet je misschien ook waar in de hive ik ze het beste kan killen? In de gangpaden moet je steeds een stuk lopen naar de volgende guardian toe, is er ook een betere plek?
Als je heel de tunnel uit loopt heb je in het stuk waar je in de grot van de exiled kalphite queen kunt komen. In deze ruimte staan 4 of 6, weet zo niet precies hoeveel, kalphite guardians dicht bij elkaar zodat je zo goed als aan 1 stuk door kunt killen.
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Update #9 - 30m voor

Bericht door Nilsie »

ru ben ik schreef:
Nilsie schreef: Wooo soon weer coop?
Als je wilt kan je me helpen met mijn huidige Reaper task; 12 Zilyana's :)
Wel lang geleden dat ik jou online gezien heb trouwens!
KingBartt2 schreef:de RexLuck staat er nog niet in zie ik 8-[
Gefeliciteerd met je 30m loot tab! ziet er echt netjes uit. Ik moet ook maar eens wat gaan slayen denk ik :oops:
Nope, ik heb er een plekje voor gereserveerd in de eerstvolgende update! Thanks! Ga jij ook maar hard slayen, kunnen we mooi coop doen. Of ga je op z'n minst maar verdiepen in Reaper tasks :p
Ja, OldSchool / AC:Unity. 8-[
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Update #10 - 78/99

Bericht door Ru ben ik »

Erwin schreef:Ru ben ik, das lang geleden, haha. Leuke blog om te lezen zo! En vooral heel veel succes verder :D
Héééél lang geleden...
Thanks! :bier:
Het Pietje schreef: Als je heel de tunnel uit loopt heb je in het stuk waar je in de grot van de exiled kalphite queen kunt komen. In deze ruimte staan 4 of 6, weet zo niet precies hoeveel, kalphite guardians dicht bij elkaar zodat je zo goed als aan 1 stuk door kunt killen.
Ik dacht dat ik daar vooral Marauders zag, maar dat zal ik dan wel verkeerd gezien hebben. Zal het de eerstvolgende Kalphite task eens proberen! :D

Het is weer maandag, dus weer tijd voor de volgende update! Deze keer is het een vrij grote, ik had afgelopen week namelijk aardig veel tijd! Ik zal het proberen enigszins kort te houden, want anders gaat niemand dit natuurlijk meer lezen 8-[
Gedurende deze week zijn er een aantal dingen gebeurd. Zo ben ik erachter gekomen dat de gemiddelde reward voor een Clue scroll echt wel omhoog is gegaan na de Clue update van afgelopen week en heb ik naar aanleiding daarvan besloten alleen van Clue's die meer dan 200k opleveren hier een screenshot te posten. Daarnaast heb ik een donatie bestaande uit full Ganodermic gekregen, zodat ik mijn eerstvolgende Reaper task (12x Commander Zilyana) kan proberen zonder (al te veel) hulp. Daarnaast heb ik natuurlijk erg veel tasks gedaan.

De tasks die ik gedaan heb zijn:

54. 106 Jungle Strykewyrms;
55. 146 Dagannoth;
56. 111 Fungal Magi;
57. 157 Fire Giants;
58. 74 Goraks;
59. 197 Dust Devils;
60. 188 Warped Terrorbirds;
61. 113 Jungle Strykewyrms;
62. 104 Desert Strykewyrms;
63. 107 Jungle Strykewyrms;
64. 198 Gargoyles;
65. 20 Mithril dragons;
66. 212 Hellhounds.

Daarnaast heb ik ook nog een reaper task gedaan:

Reaper 14. 4 Kalphite Queens.

De week begon met Jungle Strykewyrms. Vanwege de goede ervaringen daar was ik blij met deze task! Wederom had ik geluk, ik kreeg een clue! Deze leverde alleen niet bovengemiddeld veel op.

Vervolgens kreeg ik een Dagannoth task, die ik, zoals tot nu toe telkens, ging doen door solo Rex te magen. Dit resulteerde in een Warrior ring. Daarna besloten Bartt (Kingbartt2 hier op het forum) en ik om duo te gaan Rexen zodat hij kon oefenen bij DK's en we eventueel een keer samen hybrid konden proberen. Dit leverde maar liefst twee drops op!
De volgende dag wilde ik mijn task afmaken door solo hybrid te proberen, waarbij ik jammerlijk faalde. Prime hitte wat meer dan verwacht, dus na een paar kills was ik door mijn supplies heen. =;
Hierna wilde ik nog een solo Rex trip doen om mijn task af te maken, maar omdat ik geen goede world kon vinden heb ik het na een tijdje opgegeven en heb ik mijn task afgemaakt bij de Dagannoth onder de Lighthouse.
Om de drops met Bartt eerlijk te kunnen delen heb ik alle drops verkocht en hebben we de cashpile in tweeën gesplit. Dat veroorzaakt de sterk gegroeide cashpile in mijn droptab.
In- of uitklappen • DK drops
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Vervolgens ging ik naar Fungal Magi, die zoals gewoonlijk lekker dropten. De task was dan ook veel te snel voorbij naar mijn zin.

PlaatjeDe Fire giants hadden deze keer jammer genoeg geen zin in rare drops, maar de exp werd er niet minder om :)

De Goraks task die erop volgde stelde niet veel voor. Binnen 10 minuten had ik er 74 gedood, maar ik keerde wel met lege handen terug.

Hierna werd ik door Lapalok naar Dust devils gestuurd. De exp was wederom niet mis, maar de Dchain laat nog steeds op zich wachten :fluit:

Na de Dust devils werd ik voor het eerst naar Warped Terrorbirds gestuurd, die best wel irritant bleken te zijn. Al snel zette ik mijn geluid uit, want het geluid van de Crystal Chime is niet bepaald prettig te noemen. Daarnaast was de task niet erg snel en gaf deze niet erg goede exp. De drops vielen gelukkig wel mee, er werden aardig wat rune items achtergelaten voor mijn Spring cleaner.

Hierna begon ik aan een dagje Strykewyrms killen. Ik had gehoord dat Desert strykewyrms best goede exp en drops gaven, dus nadat ik klaar was met de Jungle strykewyrms vroeg ik zelf een Desert Strykewyrms task aan met het TH-mask wat ik op de bank heb staan. De exp bleek inderdaad goed te zijn, de drops vielen jammer genoeg een beetje tegen. Ik kreeg wel een clue, maar deze leverde uiteindelijk niet veel op. Vervolgens werd ik weer terug gestuurd naar Jungle strykewyrms, waar ook niet veel bijzonders gebeurde.
Al deze melee tasks hebben er wel voor gezorgd dat ik momenteel nog maar 35k verwijderd ben van 75 Strength, wat al mijn combat skills 75+ zou maken :D

De laatste task die ik van Lapalok kreeg was 198 Gargoyles. De eerstvolgende keer dat ik deze krijg ga ik hem waarschijnlijk preferren, de drops en exp waren namelijk beide goed! Ik kreeg maar liefst twee Clue scrolls, maar jammer genoeg had ik weer weinig geluk met de rewards. Tijdens deze task werd mijn Magic level 80, waardoor mijn Combat 110 werd en ik vanaf nu tasks kan halen bij Kuradal.

De eerste task van Kuradal was Mithril dragons. Ik had er twee trips voor nodig, maar uiteindelijk lukte het me om er 20 af te maken. De drops en exp waren jammer genoeg niet geweldig, maar het was wel lekker dicht bij de Slayer master en de task duurde nou ook weer niet heel lang.

De laatste task van deze week was 212 Hellhounds. Hier was ik erg blij mee, omdat ik (zeker sinds de Clue update) graag Clue's doe en deze monsters er veel droppen. Ik heb er twee gehad tijdens mijn task, en wederom waren de rewards jammer genoeg niet boven de 200k.


Tussendoor heb ik ook nog tijd gevonden voor een Reaper task. Hierbij werd ik geholpen door Robbom bij het killen van 4 (Exiled) Kalphite Queens. Ik redde het niet in één trip, maar het banken was snel gebeurd en uiteindelijk leverde deze task zelfs nog +- 100k op.

Het uiteindelijke resultaat mag er zeker wezen vind ik, de totale waarde van mijn loottab is aardig gestegen:

Afbeelding
Afbeelding
Lars
Berichten: 1274
Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
RS: Sir Gareth (p2p)
Clan: Rs Addicts
Oude naam: larsjero

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Update #10 - 78/99

Bericht door Lars »

Very nice :mrgreen: wel doorgaan :D
Afbeelding
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Update #10 - 78/99

Bericht door KingBartt2 »

Je loot begint echt steeds meer op een pro-tab te lijken, hou vol, ga door, maar vooral; blijf genieten ;)

het lijkt net alsof je Rex solo hebt gekilt, je ziet alleen dat ik erbij was door die chat :-s
Het Pietje
Evenementenorganisator
Berichten: 2649
Lid geworden op: zondag 7 juni 2009, 12:57
RS: Het Pietje (p2p)
Clan: Maxed in Progress

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Update #10 - 78/99

Bericht door Het Pietje »

ru ben ik schreef:
Het Pietje schreef: Als je heel de tunnel uit loopt heb je in het stuk waar je in de grot van de exiled kalphite queen kunt komen. In deze ruimte staan 4 of 6, weet zo niet precies hoeveel, kalphite guardians dicht bij elkaar zodat je zo goed als aan 1 stuk door kunt killen.
Ik dacht dat ik daar vooral Marauders zag, maar dat zal ik dan wel verkeerd gezien hebben. Zal het de eerstvolgende Kalphite task eens proberen! :D
Oow, zou ook best kunnen, weet niet precies hoe die dingen heten 8-[
Maar als slayer task vind ik ze altijd wel fijn om te hebben door de redelijk snelle kills en drops.
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Update #10 - 78/99

Bericht door Siddy00 »

Misschien zie ik ze gewoon over het hoofd, maar heb je nu geen tortoises shells opgeraapt bij warped tortoises of heb je ze helemaal niet gekregen? Dat is namelijk de grootste bron van inkomsten daar :o

In ieder geval weer een toffe update! Ga zo door! :D
Afbeelding
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Update #11 - 79/99

Bericht door Ru ben ik »

Siddy00 schreef:Misschien zie ik ze gewoon over het hoofd, maar heb je nu geen tortoises shells opgeraapt bij warped tortoises of heb je ze helemaal niet gekregen? Dat is namelijk de grootste bron van inkomsten daar :o

In ieder geval weer een toffe update! Ga zo door! :D
Warped terrorbirds, Sid :P

Het is weer maandag, dus weer tijd voor een nieuwe update! Deze is naar kort, hoofdzakelijk vanwege drukte rondom school, maar ik had voor de rest ook gewoon heel veel dingen te doen deze week. Hopelijk is de update van volgende keer weer wat langer!

De tasks die ik gedaan heb zijn:

67. 206 Dust Devils;
68. 155 Desert Strykewyrms;
69. 280 Volcanic Creatures.

Vooral aan het begin van de week was het erg druk, het duurde dus een aantal dagen voor ik aan mijn eerste task toekwam: Dust Devils. Deze task leverde zoals gewoonlijk niet erg veel op, maar zorgde wel voor 75 Strength, waardoor ik nu aan mijn volgende Melee goal kan werken: 90 Attack! De Slayer xp was ook niet mis, ik heb hier 79 Slayer behaald :)

Daarna haalde ik met mijn Desert Strykewyrm-mask een task, die resulteerde in twee leuke drops! De eerste was mijn allereerste Clue scroll (Elite) en de tweede was een Focus Sight! (De Strykwyrm keek zelfs nog netjes naar de camera toen ik de screenshot nam O:) )
In- of uitklappen • Desert Strykewyrms drops
Afbeelding
Afbeelding
De task die ik daarna kreeg was Tzhaar Creatures, die uitgebreid kon worden tot een Fight Caves-task. Aangezien ik altijd nog een keer de Fight Caves wilde doen voor een betere Melee cape (Die ik toch ook een keer moest halen voor Ice Strykewyrms) accepteerde ik deze task. Vanochtend wilde ik de Fight Caves gaan proberen, maar toen ik bij wave 6 was startte de update timer en omdat ik niet wist hoe het zat met uitloggen tussen waves door, besloot ik dood te gaan. Vanavond probeerde ik de Fight Caves opnieuw en toen bleek dat mijn beslissing om mezelf dood te laten gaan geen goede was geweest, want bij wave 57 was mijn Slayer task afgelopen en dat betekende dus dat ik de 25k bonus XP van TzTok-Jad niet kreeg :-#
Gelukkig heb ik het allemaal niet voor niks gedaan, want ondanks dat ik geen bonus kreeg was de XP zeker niet mis (Ik zou deze task graag nog een keer doen!) en ik heb de Caves ook nog eens succesvol afgerond, wat me dus een Fire Cape opleverde :D
De Fire Cape zullen jullie terug zien in de standaard Slayer equipments in de beginpost! Daarnaast heb ik ook het Vampyrism aura gekocht (Speciaal voor de Fight Caves. Uiteindelijk ben ik vergeten hem te gebruiken #-o), dus deze zal ook terug te zien zijn in de beginpost.
In- of uitklappen • Fight Caves
Afbeelding

Het resultaat van deze week is natuurlijk niet zo veel verschillend van vorige week:

Afbeelding
Afbeelding
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Update #11 - 79/99

Bericht door KingBartt2 »

Zonder het tegen mij te vertellen naar Jad gaan... dat zijn minpunten [-X
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Update #11 - 79/99

Bericht door Ru ben ik »

KingBartt2 schreef: Zonder het tegen mij te vertellen naar Jad gaan... dat zijn minpunten [-X
Jij hield toch niet van PvM? :P
Afbeelding
Siddy00
Berichten: 6708
Lid geworden op: dinsdag 10 april 2007, 19:32
RS: Siddy00 (p2p)
Contacteer:

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Update #11 - 79/99

Bericht door Siddy00 »

ru ben ik schreef: Warped terrorbirds, Sid :P
Ik moet duidelijk beter leren lezen :fluit:

Wel balen met je eerste elite. Hopelijk levert de volgende wat meer op :)
Afbeelding
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Update #12 - 80/99

Bericht door Ru ben ik »

Siddy00 schreef:
ru ben ik schreef: Warped terrorbirds, Sid :P
Ik moet duidelijk beter leren lezen :fluit:

Wel balen met je eerste elite. Hopelijk levert de volgende wat meer op :)
Speciaal voor jou deze week Kuradal om een Warped Tortoise task gevraagd. En ja, ik heb de shells opgepakt! :mrgreen:

Maandag updatedag! En door! ^_^

De tasks die ik gedaan heb zijn:

70. 121 Jungle Strykewyrms;
71. 240 Bloodveld;
72. 90 Suqahs;
73. 60 Terror Dogs;
74. 219 Warped Tortoises;
75. 154 Living Rock Creatures;
76. 182 Greater Demons;
77. 108 Iron Dragons;
78. 227 Gargoyles.

Vanaf heden schrijf ik geen stukje meer over elke task, omdat dit de updates onnodig lang maakt en het toch steeds op hetzelfde neerkomt. Daarnaast denk ik dat weinig mensen het hele verhaal lezen en degenen die het wel doen zullen het waarschijnlijk toch niet missen 8-[
In mijn updates zal ik in plaats daarvan de tasks die echt wat opbrachten of waar iets speciaals over te melden is kort bespreken en de hoogtepunten van de week eruit lichten.
Deze week heb ik gelukkig weer aardig wat tasks kunnen doen wat resulteert in een aantal leuke resultaten!

Een van deze leuke resultaten was tijdens mijn Bloodveld tasks, waar ik 80 Slayer behaalde. Dit leidt er ook toe dat ik vanaf nu een Vine Whip kan dragen, die terug te vinden zal zijn in mijn standaard equipments in de beginpost!
In- of uitklappen • 80 Slayer
Afbeelding
De Terror Dogs task is ook de moeite van het vermelden waard, omdat dit de eerste keer was dat ik deze kreeg. De xp was jammer genoeg niet super, maar er werden wel wat Rune daggers gedropt en de task was wel lekker vlug!

Vervolgens kreeg ik een Warped Tortoise task, die voor mij ook nieuw was. Ik vond dit een erg fijne task. De xp was niet slecht en de drops waren zeer leuk! Het aantal shells is redelijk beperkt gebleven, maar toch leverde de task lekker wat op.

Daarna werd ik naar Living Rock Creatures gestuurd, die ook nieuw waren voor me. Ik werd door mensen aangeraden om ze te blocken, maar ik besloot ze toch eerst een keer te proberen om zelf te kunnen oordelen. De drops waren niet super en de xp ook niet. Ik was te lui om van elk monster de minerals af te minen, anders had deze task nog aardig wat geld op kunnen brengen (Maar dan had hij natuurlijk wel een stuk langer geduurd!).

De laatste task die ik er uit wil halen is Gargoyles. Deze heb ik gelijk gepreferred toen ik hem kreeg vanwege goede ervaringen tijdens mijn vorige Gargoyles-task. Tijdens deze task werd bewezen dat dit een goeie keuze was, ik kreeg namelijk handen vol Rune drops en ook nog veel andere drops! Alles behalve de Rune drops was al 600k waard, en daar komt nog bij dat ik +- 70 extra rune ores in mijn bank heb nu!

Tijdens mijn Greater Demon- en Gargoyles tasks heb ik ook nog twee Clue Scrolls (Hard) gekregen die de moeite van het delen waard zijn:
In- of uitklappen • Clue scrolls
Afbeelding
Afbeelding

Het totaal van deze week mag er zeker weer wezen:

Afbeelding
Afbeelding
Simon`
Bodybuilder
Berichten: 8177
Lid geworden op: zaterdag 18 augustus 2007, 20:51

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Update #12 - 80/99

Bericht door Simon` »

Vette shit Ruben !
Afbeelding
KingBartt2
Berichten: 28
Lid geworden op: vrijdag 15 augustus 2014, 15:00
RS: Bartt (p2p)
Clan: The Order of War
Contacteer:

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Update #12 - 80/99

Bericht door KingBartt2 »

Op naar de 50m tab!
vind hem echter nu al mooi met al die platebody's en helmen etc.

maar nu eerst snel 81 slayer halen :wub:
Blijf zo doorgaan, je komt er wel !


L2Fish :oops:
Gebruikersavatar
yarik6
Berichten: 966
Lid geworden op: maandag 8 juni 2009, 12:42
RS: pvm yarik (p2p)
Clan: maxed in progress

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Update #12 - 80/99

Bericht door yarik6 »

Je gaat weer lekker vooruit met je bank!
Succes met de komende week, ik kijk nu al uit naar de update :bier:
Afbeelding
Rasmus
Moderator in Non-RS
Berichten: 4182
Lid geworden op: vrijdag 29 mei 2009, 14:00

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Update #12 - 80/99

Bericht door Rasmus »

Leuke blog! Ga het volgen! Succes met Slayer, de leukste skill van RS!^^
"Be yourself, everyone else is already taken"
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Bommelding's 5-99 Slayer droplog! - Update #13 - 82/99

Bericht door Ru ben ik »

Bedankt voor de reacties allemaal!

PlaatjeHet is weer tijd voor de wekelijkse maandagavondupdate!

Deze week heb ik de volgende tasks gedaan:

79. 41 Tormented Demons;
80. 155 Gargoyles;
81. 43 Steel Dragons;
82. 177 Waterfiends;
83. 48 Steel Dragons;
84. 280 Volcanic Creatures;
85. 173 Waterfiends.

Van Reaper tasks is nog steeds niks gekomen. Ik zit nog een beetje in mijn maag met een Zilyana task. Misschien dat hier in de kerstvakantie wel verandering in gaat komen!

Ook deze week zijn er weer een aantal leuke dingen gebeurd!

De eerste van die dingen gebeurde tijdens mijn eerste task, bij Tormented Demons. Ik hoopte tijdens mijn 41 kills een leuke drop te kunnen krijgen, maar jammer genoeg viel dat achteraf tegen. Wat ik wel kreeg was een drop uit de rare drop table (Zie inventory, Adamant Ores). Deze task kostte me trouwens aardig wat moeite, dus ik vind het jammer dat die niet beloond werd. Nouja, volgende keer misschien beter! Ik heb wel aardig kunnen oefenen bij Tormented Demons en de laatste paar kills gingen al een stuk soepeler dan de eerste paar!
In- of uitklappen • Rare drop #1
Afbeelding
Twee tasks later, bij Steel Dragons, kreeg ik wederom een rare drop table-drop! Dit keer waren het er 226, ietsje minder dan de vorige keer dus. Toch heb ik niks te klagen vind ik! :D
In- of uitklappen • Rare drop #2
Afbeelding
Na deze drop volgde een pauze van een aantal dagen, waarin ik vooral veel heb geleerd voor de aankomende tentamenweek. Elke dag heb ik wel even tijd kunnen maken voor het gebruiken van de Festive aura, wat tot het volgende resultaat heeft geleid:
In- of uitklappen • Thanks to Jagex's Festive aura
Afbeelding
Tussendoor heb ik ook Enhanced Excalibur weten te halen. Deze dient als vervanging van mijn Off-hand Dragon Mace. Deze is terug te zien in de beginpost.

Eigenlijk zouden dat alle tasks moeten zijn voor deze update, ware het niet dat ik het leren vandaag zo zat was dat ik maar even wat aan Slayer ben gaan doen :fluit:
Dit resulteerde in een Clue Scroll (Hard) van Waterfiends, met als resultaat:
In- of uitklappen • Clue #1
Afbeelding
Uiteindelijk kreeg ik vandaag ook nog een Volcanic Creatures-task, waar ik erg blij mee was! Dat betekende namelijk dat ik weer op pad kon naar TzTok-Jad! Na een aantal keer disconnecten in de eerste paar waves ging de lag gelukkig over en kon ik de Fight Caves tot een goed einde brengen om vervolgens mijn tweede Fire Cape op te strijken:
In- of uitklappen • TzTok-Jad
Afbeelding
Vanmiddag kwam ik ook nog op het idee om een Royal Crossbow te kopen, aangezien ik tijdens deze week 80 Ranged heb behaald. Na veel moeite (6x doodgaan..) is het me uiteindelijk gelukt om hem te Brandishen! De Royal Crossbow in combinatie met Royal Bolts is wel een hele verbetering ten opzichte van een Armadyl + Demon Slayer Crossbow met Broad-tipped Bolts! Jullie kunnen de Royal Crossbow, net als de Enhanced Excalibur, terugzien in de beginpost.

Met het uiteindelijke resultaat van deze week ben ik zeer tevreden, zeker als je er rekening mee houdt dat ik vrij weinig gespeeld heb (Het aantal gebruikte Charms is minder geworden omdat ik buiten Slayer om wat Charms heb verzameld. Deze heb ik van het aantal gebruikte Charms afgehaald):

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie