Algemeen Ironman Topic!

Hier kun je praten over zaken uit de OldSchool-servers van RuneScape die niet in de andere forumdelen passen.
Falici
Berichten: 561
Lid geworden op: zondag 21 december 2008, 9:42
RS: Falici (OSRS)
Oude naam: Xydro

Re: Algemeen Ironman Topic!

Bericht door Falici »

Lekker bezig hoor allebei!

Omdat ik geen zin heb om een blog bij te houden post ik hier maar mijn eindejaar goals :)

Heb momenteel een Master Clue en wil deze graag voor eind van het jaar oplossen. Zit nu bij step 6 en ik mag nu rune gaan minen.
Eerst maar eens 80 Mining halen dus :D
Afbeelding

Even kijken wat er na deze step nog komt, maar ik ga ervan uit dat dit de laatste skill requirement is.

Na m'n Master clue wil ik een Whip halen, dus 80 Slayer nodig en hopen dat ik een beetje lucky ben. Afbeelding

Als laatste zou ik graag 95 Crafting halen. Een mooi rond getal om het jaar mee af te sluiten. Hier moet nog veel voor gebeuren, dus hoop niet dat m'n andere goals teveel tijd in gaan nemen.
Afbeelding


Behaalde levels in de tussentijd:
In- of uitklappen • 78 Mining
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Falici op dinsdag 29 november 2016, 14:06, 2 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAfbeelding
mbtkiller

Re: Algemeen Ironman Topic!

Bericht door mbtkiller »

Veel succes man
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Algemeen Ironman Topic!

Bericht door xNitrous »

Pfoef wat een levels, succes Falici!
Marco
Berichten: 503
Lid geworden op: woensdag 3 februari 2010, 20:27
RS: M ar c o (p2p)
Clan: TTL
Oude naam: l xMARCOx l
Extra rang: RoS #1 Overall, Attack

Re: Algemeen Ironman Topic!

Bericht door Marco »

Pale Memory schreef:Lekker bezig Marco!
Ik moet nog 128k exp voor dragon boots. Hoop toch eigenlijk eind komend weekend wel whip te halen. Nja, 80 slayer dus.
Mijn doel is ook om 80 slay te behalen dit weekend, wordt lekker samen hunten dus ^^.

Na m'n Whip even tijdelijk een break van slayer en wat werken aan diaries en Zeah Favour :c

Gaat goed bij jou Falici! Je zal vast om komen in het geld door je crafting :mrgreen:
Never forget: Destroyable/Wield/Thys/Quinez :wub:
Afbeelding
Rip Quinez https://www.twitch.tv/destroyablers/v/55336440
Playing 07: ''Fe Marcoo''
Youtubechannel: @M_ar_coRS
Twitch: Twitch.tv/M_ar_co
Falici
Berichten: 561
Lid geworden op: zondag 21 december 2008, 9:42
RS: Falici (OSRS)
Oude naam: Xydro

Re: Algemeen Ironman Topic!

Bericht door Falici »

Bedankt allemaal! :D
Het is dat alles nu in battlestaves zit, maar als ik alles alch zit ik aan de ~30M gok ik, dus mag niet klagen :)
Na 99 zou ik een ~110M cash stack hebben :lol:
AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Jorenator
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 2683
Lid geworden op: donderdag 10 december 2009, 17:05
RS: Jorenator (p2p)
Oude naam: Brave Joren

Re: Algemeen Ironman Topic!

Bericht door Jorenator »

Veel succes Falici, je hebt nog wel wat werk dit jaar dan :D
Afbeelding
Falici
Berichten: 561
Lid geworden op: zondag 21 december 2008, 9:42
RS: Falici (OSRS)
Oude naam: Xydro

Re: Algemeen Ironman Topic!

Bericht door Falici »

Bedankt! Hoop dit weekend al voor een whip te kunnen gaan, dus zal Marco en Pale daar misschien nog wel tegenkomen :)
AfbeeldingAfbeelding
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: Algemeen Ironman Topic!

Bericht door Erwin »

Succes Falici! Leuke targets voor dit jaar

Toegevoegd na 1 uur, 25 minuten en 38 seconden:
Mensen tips waarmee te beginnen als p2p ironmen? Wanneer melee skills allen rond de 30 liggen en f2p skills tussen de 30 en 50.
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Falici
Berichten: 561
Lid geworden op: zondag 21 december 2008, 9:42
RS: Falici (OSRS)
Oude naam: Xydro

Re: Algemeen Ironman Topic!

Bericht door Falici »

Erwin schreef:Succes Falici! Leuke targets voor dit jaar

Toegevoegd na 1 uur, 25 minuten en 38 seconden:
Mensen tips waarmee te beginnen als p2p ironmen? Wanneer melee skills allen rond de 30 liggen en f2p skills tussen de 30 en 50.
Thanks! Zou beginnen met het doen van quests, kan zo heel veel gratis exp ophalen :)
Verder zoveel mogelijk combat trainen met Slayer, komt later zeker nog van pas.

Iets later moet je proberen een steady cash flow te krijgen van crafting, hunter, slayer alchs etc.
Hiermee kan je Kingdom opstarten en "gratis" resources als ores/herbs/logs/seeds verzamelen :D
AfbeeldingAfbeelding
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Algemeen Ironman Topic!

Bericht door xNitrous »

Ja alchs is vooral handig denk ik zo! En snel veel Herblore trainen?

Afbeelding
Fusioxan
Siteteamlid
Berichten: 2491
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 18:00
RS: Furioxan (OSRS)

Re: Algemeen Ironman Topic!

Bericht door Fusioxan »

Ik ben zelf begonnen met gewoon ranged & slayer te trainen. Op moment van schrijven 78 ranged en 60 slayer. Gebruikte eigenlijk nauwlijks magic, terwijl ik wel blue mystic hat moest hebben voor een clue. Toen tot 61 getrained met het firestriken van tree spirits bij B-K-Q fairyring, waardoor ik nu nog steeds 3k nature runes banked heb.

Hebben mensen nog tips voor cosmic runes/pure essence? Ik ga dus echt geen 9k aan pure essence minen... Heb dadelijk ruim 3k unpowered orbs banked en wil ze toch wel een keer gaan enchanten in de toekomst.
Trust me, I'm a potato.
Falici
Berichten: 561
Lid geworden op: zondag 21 december 2008, 9:42
RS: Falici (OSRS)
Oude naam: Xydro

Re: Algemeen Ironman Topic!

Bericht door Falici »

Herblore is inderdaad ook wel een skill om snel op te pakken. Het kunnen maken van prayer/super setjes/energy pots enzo helpt echt enorm.
Later zul je toch sara brews/super restores/anti fire enzo nodig gaan hebben.

Voor pure essense kan ik Gorgoyles aanraden. Krijg je ook nog eens een berg smithing supplies van :)
AfbeeldingAfbeelding
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Re: Algemeen Ironman Topic!

Bericht door Thys »

Op het moment kan ik 60 daily staves, 84 daily sand en 100 daily pess. In dat opzicht gaan mijn staves het langzaamste tegenover de rest. Ik heb 1x 15k pess gemined voor het begin, sindsdien alleen maar daily stuff. Zit nu op 79 crafting daardoor.

Herblore kan je tot prayer potions questen (als je de One Small Favour reward en Legend's quest reward op herblore zet). Dat is wat ik gedaan heb tenminste. Daarna deels door mijn seed stack van cave horrors (1.5k dry gegaan op mask) en Miscellania getrained tot 73.

Crafting en Herblore kan je eigenlijk doen als pure daily dingen. Slayer is heel goed voor geld, dragon bones en clues. Vanaf Gargs krijg je ook veel pess via hen en is minen helemaal verleden tijd.

EDIT
Ik spreek uit ervaring dat crafting forceren door charter boats/stave shops te campen niet te doen is. Je moet dan trouwens ook zelf pess minen. Ik neem aan dat je crafting wil trainen voor geld/glories. Als je het dan wil forceren zou ik het hunter pad kiezen. Dan via Dragon Imps glories halen en via Ninja/Magpie geld en via Natures seeds.

Ik heb die route niet gekozen, omdat ik ten eerste niet zoveel tijd heb om te campen/forceren. Bovendien is hunter tot 80 dodelijk saai en vervelend. Om van de chins bots nog niet eens te spreken. In total level worlds valt het nog enigsinds mee, maar die worlds zijn gewoon druk door normale players. Hopelijk heb je wat aan mijn gebazel.
Laatst gewijzigd door Thys op woensdag 30 november 2016, 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3448
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Algemeen Ironman Topic!

Bericht door Atem_nijo »

p ess haal je later met tonnen binnen bij zulrah/d visage grind dus zou ik niet veel van aantrekken. B staves krijg je ook in tientallen van zulrah/wyverns
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Falici
Berichten: 561
Lid geworden op: zondag 21 december 2008, 9:42
RS: Falici (OSRS)
Oude naam: Xydro

Re: Algemeen Ironman Topic!

Bericht door Falici »

En of crafting forceren te doen is haha
Je kan seaweed en soda ash kopen in charter ships, zand kan je verzamelen bij het PoH portal in Yanille, buckets hiervoor koop je in de RoD chest in Lumby, p ess haal je bij Gargoyles en battlestaves doe je daily of koop je op Lunar Isle. Is wel een hele grind, maar door de afwisseling zeker te doen.
AfbeeldingAfbeelding
Thys
Berichten: 1000
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 14:50
RS: Thys (p2p)
Clan: TTL
Extra rang: Siteteamlid, RoS #1 Farming, Woodcutting

Re: Algemeen Ironman Topic!

Bericht door Thys »

In de ochtend of overdag misschien, maar ik speel bijna altijd in de avond. Ik vond het in ieder geval niet zo plezierig dus ik houd het bij mijn dailies en verzamel zo nu en dan ash/seaweed bij de Charter Boats.
Fusioxan
Siteteamlid
Berichten: 2491
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 18:00
RS: Furioxan (OSRS)

Re: Algemeen Ironman Topic!

Bericht door Fusioxan »

Ik heb afgelopen weekend even snel 2k soda ash/seaweed en buckets of sand gehaald in Port Phamatys/Mos Le'Harmless. In Port Phamatys kan het ooit wat "druk" zijn, maar in Mos Le'Harmless was het in elke world een volle voorraad. Ja, het is wat verder lopen, maar het is minder hoppen.

Ik wil nu crafting trainen tot 62 zodat ik blue d'hide vambraces kan maken voor een clue. Het gaat me nog niet echt om het geld (verdien 'genoeg' door agility pyramid en slayer voor nu), maar om dadelijk 3k water/fire orbs te hebben zonder b staffs is ook jammer.

Ik moet mijn daily farming runs ook een keer goed gaan uitdenken. Heb nogal wat allotment seeds en herb seeds ("helaas" had ik na een kc van 141 al een black mask Thys :x). Wat ik nu dagelijks doe is agility pyramid voor b staffs te kopen (21 keer/ 30 b staffs van Zaff) en slayer + ranged. Heb nu 280 punten ongeveer, maar eerst ga ik een slayer mask halen en daarna pas broad bolts. Het gaan wel langzaam met bone bolts, maar heb toch full range void + lekker AFK.

Buckets of sand doe ik trouwens op Entrana. Eerst 255 buckets naar die Leprachaun in Catherby brengen, daarna op en neer varen naar Entrana en de bank deposit bij de monks in port sarim. Binnen een uurtje heb je toch wel ruim 1500 buckets of sand gemaakt.
Pale Memory schreef:Ga staan bij een afgelegen charter ship locatie, shops zijn toch niet meer shared, koop 10 seaweed en 10 buckets of sand, cast 1x superglass make, blaas 10-15 dingen, hop, verkoop ze, repeat.
Helaas wel, soda ash en buckets of sand zijn vaak uitverkocht (seaweed daarentegen niet).
Trust me, I'm a potato.
Fusioxan
Siteteamlid
Berichten: 2491
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 18:00
RS: Furioxan (OSRS)

Re: Algemeen Ironman Topic!

Bericht door Fusioxan »

Oh zo shared, ik dacht dat je bedoelde dat als een andere speler iets koopt, dat ik dan een andere voorraad heb. Wat jij zegt klopt inderdaad, de stock van Port Khazard is niet meer hetzelfde als de stock in Mos Le'Harmless.
Trust me, I'm a potato.
xNitrous
Berichten: 4371
Lid geworden op: vrijdag 13 februari 2009, 15:29
RS: xNitrous (OSRS)
Clan: xNitrous

Re: Algemeen Ironman Topic!

Bericht door xNitrous »

Ik ben ondertussen een Hardcore Ironman begonnen als mijn tweede account. (Vanochtend pas) Ik ga mijn naam nog niet bekend maken omdat ik graag een aantal mensen wil pesten, wie weet kunnen jullie mij wel vinden ingame.

Stats:
Afbeelding

Eerste pet!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Atem_nijo
Berichten: 3448
Lid geworden op: dinsdag 18 oktober 2016, 23:10

Re: Algemeen Ironman Topic!

Bericht door Atem_nijo »

nice nitrous succes met je hcim
Bedankt aan alle Lunagangers voor de mooie tijd op dit forum!
Plaats reactie