EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Hebben bewaaksters stiekem een oogje op Kipcorn?

Ja
10
12%
Nee
0
Geen stemmen
Haha nee
19
23%
Ban Kipcorn
39
48%
Ban Kipcorn niet
13
16%
 
Totaal aantal stemmen: 81

Bram
Ex-moderator
Berichten: 4176
Lid geworden op: woensdag 30 juli 2008, 22:59

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Bram »

Eilonwy schreef:
Batfire schreef:Als jongen zijnde, en ik ben vast niet de enige, hebben 'wij' graag ook wat 'alone' time. Dat betekend gewoon wat rust, even in jezelf gamen of gewoon muziek luisteren of wat iemand ook leuk vind om te doen. Jongens vinden meisjes gauw irritant als ze achterdochtig zijn en alles negatief gaan inzien. Doe dat dan ook niet, daarbij moet je iets minder verslaafd aan hem zijn, tenminste aan je post te zien lijkt mij dat toch wel slim. Daarbij moet je hem ook niet te erg op de lip zitten, dat irriteert erg snel. Je mag best eens bellen of smsen wat die aan het doen is ofzo, maar niet ieder uur van de dag.
nouja; bedankt voor alle goede bedoelingen. Maar ik denk dat jullie een paar dingen over het hoofd zien. Want hij heeft wel degelijk private time.. meer als genoeg.. En misschien ben ik wel obsessed met hem; maar dat weet hij niet> Want ik sms niet elk uur; misschien 1 keer in de dag; gewoon standaard. Want ik bel hem nooit; ik vraag nooit wat hij de hele dag heeft liggen uithangen. En toch krijg ik deze verwijten; dati k hem op de lip zit; terwjil ik hem alle ruimte probeer te geven. Hij mag van mij alles doen; heel de week heeft hij voorzichzelf; ik snap niet waarom ik die paar uurtjes dan niet verdien.
Volgende week is er toch weer een week? Praat er desnoods met hem over als het zo door blijft gaan of als je er echt niet meer tegen kunt. "Jurgen (?), ik vind je heel erg lief en ik hou heel veel van je, maar soms mis ik je, zoals afgelopen zaterdag. Kunnen we daar niet een oplossing op vinden? :oops:"

hihi
Devill
Verbannen (permanent)
Berichten: 14406
Lid geworden op: zondag 30 september 2007, 10:01
RS: Dakloos (f2p)
Clan: OoM

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Devill »

Silfer schreef:
Batfire schreef:Als jongen zijnde, en ik ben vast niet de enige, hebben 'wij' graag ook wat 'alone' time. Dat betekend gewoon wat rust, even in jezelf gamen of gewoon muziek luisteren of wat iemand ook leuk vind om te doen. Jongens vinden meisjes gauw irritant als ze achterdochtig zijn en alles negatief gaan inzien. Doe dat dan ook niet, daarbij moet je iets minder verslaafd aan hem zijn, tenminste aan je post te zien lijkt mij dat toch wel slim. Daarbij moet je hem ook niet te erg op de lip zitten, dat irriteert erg snel. Je mag best eens bellen of smsen wat die aan het doen is ofzo, maar niet ieder uur van de dag.
Ik kan het ook echt niet hebben als iemand op elk moment van de dag samen met me wil zijn hehe. In het begin van 'n relatie heb je wel zo'n periode waarin je continu bij elkaar wil zijn en niets meer alleen wil doen, maar na een paar maanden wil iemand weten dat hij/zij ook nog een eigen leven heeft. Alles delen is niet altijd het best, daar wek je alleen maar - zoals hierboven ook al gezegd - irritatie mee op.
Nou, hier ben ik het wel mee eens. Ben daarom ook eigenlijk op zoek naar iemand die wat verder weg woont (20-30km of zo), dat ze niet zoals een meisje wel eens deed elke dag voor de deur kwam en wilde afspreken enzo .
I don't care
If you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor.
If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that.

~ Eminem
sharkscope
Berichten: 1070
Lid geworden op: maandag 2 augustus 2010, 18:30

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door sharkscope »

Nu het het zegt, prefereer ik dat ook liever, dan een buur/school vriendinnetje.
Hoi!
Lisette
Berichten: 17153
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Lisette »

Dit bericht is verwijderd
Devill
Verbannen (permanent)
Berichten: 14406
Lid geworden op: zondag 30 september 2007, 10:01
RS: Dakloos (f2p)
Clan: OoM

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Devill »

Ik heb een tijdje verkering gehad met mijn buurmeisje en het wordt op den duur echt irritant als iemand dagelijks aanbelt.
I don't care
If you're black, white, straight, bisexual, gay, lesbian, short, tall, fat, skinny, rich or poor.
If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that.

~ Eminem
Anatolian
Berichten: 4697
Lid geworden op: vrijdag 20 april 2007, 19:02
Clan: 2Mighty4You ???
Oude naam: Cool Story Bro

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Anatolian »

@Games gebeuren;
Ik kan hier alleen om lachen....
Het is sowieso niet zo dat je vriendin 24/7 bij je zit, "privétijd" heb je dus sowieso en als je dan ook nog een potje call of duty boven je vriendin verkiest dan... Tja, vul maar zelf in.

Persoonlijk game ik graag, maar als m'n vriendin aanklopt/smst of whatever sta ik altijd klaar, Eilonwy je moet die kerel een klap op z'n smoel geven!
EN MEEGAMEN!
¸.¤*¨¨*¤.¸.¤*¨¨*¤....¸
\¸. ♥ GALATASARAY ♥
.\¸.¤*¨¨*¤.¸¸.¸.¤¨*¤.¸¸.¤
☻/
/▌
/ \
GialloRosso
Tapir
Berichten: 1729
Lid geworden op: dinsdag 23 maart 2010, 20:35
RS: Houtduif (OSRS)
Clan: Mafiabaas10

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Tapir »

Haha, meegamen is zo'n ja: ).. Niet dat ik game maar alsnog;3
Afbeelding
Miau, zei de kater.
Anatolian
Berichten: 4697
Lid geworden op: vrijdag 20 april 2007, 19:02
Clan: 2Mighty4You ???
Oude naam: Cool Story Bro

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Anatolian »

Wat?!
Ik cod wel is met m'n vriendin of GT5, fifa lukt haar nog niet #-o
¸.¤*¨¨*¤.¸.¤*¨¨*¤....¸
\¸. ♥ GALATASARAY ♥
.\¸.¤*¨¨*¤.¸¸.¸.¤¨*¤.¸¸.¤
☻/
/▌
/ \
GialloRosso
Tapir
Berichten: 1729
Lid geworden op: dinsdag 23 maart 2010, 20:35
RS: Houtduif (OSRS)
Clan: Mafiabaas10

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Tapir »

Cool Story Bro schreef:Wat?!
Ik cod wel is met m'n vriendin of GT5, fifa lukt haar nog niet #-o
Ja, maar ik heb al die apparatuur niet als een ps3, xbox etc.
Afbeelding
Miau, zei de kater.
Anatolian
Berichten: 4697
Lid geworden op: vrijdag 20 april 2007, 19:02
Clan: 2Mighty4You ???
Oude naam: Cool Story Bro

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Anatolian »

Oh ok :oops:
¸.¤*¨¨*¤.¸.¤*¨¨*¤....¸
\¸. ♥ GALATASARAY ♥
.\¸.¤*¨¨*¤.¸¸.¸.¤¨*¤.¸¸.¤
☻/
/▌
/ \
GialloRosso
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Sam »

Ik xbox ook welles met m'n vriendin, ze vind het soms echt leuker dan mij. :'')

maar goed is ze niet hoor
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Speksku
Berichten: 5494
Lid geworden op: zondag 6 januari 2008, 0:31
Oude naam: Oom Donald

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Speksku »

Eilonwy schreef:nouja; bedankt voor alle goede bedoelingen. Maar ik denk dat jullie een paar dingen over het hoofd zien. Want hij heeft wel degelijk private time.. meer als genoeg.. En misschien ben ik wel obsessed met hem; maar dat weet hij niet> Want ik sms niet elk uur; misschien 1 keer in de dag; gewoon standaard. Want ik bel hem nooit; ik vraag nooit wat hij de hele dag heeft liggen uithangen. En toch krijg ik deze verwijten; dati k hem op de lip zit; terwjil ik hem alle ruimte probeer te geven. Hij mag van mij alles doen; heel de week heeft hij voorzichzelf; ik snap niet waarom ik die paar uurtjes dan niet verdien.
Hij heeft gewoon niet meer door hoe goed hij het met je getroffen heeft. Dat gebeurt jongens wel vaker als een relatie wat langer duurt. Eigenlijk had je moeten zeggen dat je dan wel iets anders ging doen met *willekeurige andere jongen*. Gewoon een keer goed laten schrikken en hem jaloers maken, dan maakt ie wel weer tijd voor je vrij.
annak1997
Berichten: 386
Lid geworden op: dinsdag 3 februari 2009, 17:29
Clan: Teak

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door annak1997 »

Speksku schreef:
Eilonwy schreef:nouja; bedankt voor alle goede bedoelingen. Maar ik denk dat jullie een paar dingen over het hoofd zien. Want hij heeft wel degelijk private time.. meer als genoeg.. En misschien ben ik wel obsessed met hem; maar dat weet hij niet> Want ik sms niet elk uur; misschien 1 keer in de dag; gewoon standaard. Want ik bel hem nooit; ik vraag nooit wat hij de hele dag heeft liggen uithangen. En toch krijg ik deze verwijten; dati k hem op de lip zit; terwjil ik hem alle ruimte probeer te geven. Hij mag van mij alles doen; heel de week heeft hij voorzichzelf; ik snap niet waarom ik die paar uurtjes dan niet verdien.
Hij heeft gewoon niet meer door hoe goed hij het met je getroffen heeft. Dat gebeurt jongens wel vaker als een relatie wat langer duurt. Eigenlijk had je moeten zeggen dat je dan wel iets anders ging doen met *willekeurige andere jongen*. Gewoon een keer goed laten schrikken en hem jaloers maken, dan maakt ie wel weer tijd voor je vrij.
dat is wel DE manier om misverstanden te veroorzaken.
ghosty872
Berichten: 4345
Lid geworden op: zondag 9 december 2007, 14:54

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door ghosty872 »

Ski vakantie met school leuk meisje ontmoet :$ Zij is beetje stil ik iets minder, maar best vervelend om dan een praatje te beginnen :P Vooral omdat zij op iemand op de kamer lag van wie ik de poot zowat had gebroken en ik daar niet echt welkom meer was :P. Zij zit in 3e ik 4e even op school kijken of ik dr nog is tegen kom (A)
Afbeelding
Getrouwd met cody 22:51:50-30-9-10
xnewbornxX is zo koooollll! Bedankt voor alles maar weer :D
Black Youda
Berichten: 2008
Lid geworden op: zaterdag 28 juni 2008, 23:29
Contacteer:

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Black Youda »

ghosty872 schreef:Ski vakantie met school leuk meisje ontmoet :$ Zij is beetje stil ik iets minder, maar best vervelend om dan een praatje te beginnen :P Vooral omdat zij op iemand op de kamer lag van wie ik de poot zowat had gebroken en ik daar niet echt welkom meer was :P. Zij zit in 3e ik 4e even op school kijken of ik dr nog is tegen kom (A)
Leuk! nu zeker niet aarzelen om eens met haar te praten ;)
Afbeelding
Tapir
Berichten: 1729
Lid geworden op: dinsdag 23 maart 2010, 20:35
RS: Houtduif (OSRS)
Clan: Mafiabaas10

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Tapir »

Black Youda schreef:
ghosty872 schreef:Ski vakantie met school leuk meisje ontmoet :$ Zij is beetje stil ik iets minder, maar best vervelend om dan een praatje te beginnen :P Vooral omdat zij op iemand op de kamer lag van wie ik de poot zowat had gebroken en ik daar niet echt welkom meer was :P. Zij zit in 3e ik 4e even op school kijken of ik dr nog is tegen kom (A)
Leuk! nu zeker niet aarzelen om eens met haar te praten ;)
Meisjes die niet praten..
T'is maar waar je op valt;), maar dat is zo vervelend.
Afbeelding
Miau, zei de kater.
StemSven
Berichten: 1411
Lid geworden op: donderdag 9 juli 2009, 18:01
RS: Twiddur (p2p)
Oude naam: SexySven
Contacteer:

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door StemSven »

Oké, als ik het goed begrijp heeft je vriendje een date afgezegd om te kunnen gamen? Ik weet niet wat hier normaal op het forum is, maar hier in mijn stad betekend dat gewoon dat gamen belangrijker is dan je vriendin? Dan faal je behoorlijk hard. Dat jullie hier het normaal vinden om een afspraak af te zeggen om te gamen haha.
Afbeelding
Black Youda
Berichten: 2008
Lid geworden op: zaterdag 28 juni 2008, 23:29
Contacteer:

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Black Youda »

Tapir schreef:
Black Youda schreef:
ghosty872 schreef:Ski vakantie met school leuk meisje ontmoet :$ Zij is beetje stil ik iets minder, maar best vervelend om dan een praatje te beginnen :P Vooral omdat zij op iemand op de kamer lag van wie ik de poot zowat had gebroken en ik daar niet echt welkom meer was :P. Zij zit in 3e ik 4e even op school kijken of ik dr nog is tegen kom (A)
Leuk! nu zeker niet aarzelen om eens met haar te praten ;)
Meisjes die niet praten..
T'is maar waar je op valt;), maar dat is zo vervelend.
Zoveel mogelijk open vragen stellen, zo weinig mogelijk vragen waar ze alleen 'ja' of 'nee' kan op antwoorden :)
Afbeelding
ghosty872
Berichten: 4345
Lid geworden op: zondag 9 december 2007, 14:54

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door ghosty872 »

Tapir schreef:
Black Youda schreef:
ghosty872 schreef:Ski vakantie met school leuk meisje ontmoet :$ Zij is beetje stil ik iets minder, maar best vervelend om dan een praatje te beginnen :P Vooral omdat zij op iemand op de kamer lag van wie ik de poot zowat had gebroken en ik daar niet echt welkom meer was :P. Zij zit in 3e ik 4e even op school kijken of ik dr nog is tegen kom (A)
Leuk! nu zeker niet aarzelen om eens met haar te praten ;)
Meisjes die niet praten..
T'is maar waar je op valt;), maar dat is zo vervelend.
Zelf ben ik ook niet de spontaanste zegmaar, maar waneer ik iemand beter ken begin ik steeds meer te lullen. En het is ook niet dat ze geen drol zegt maar gewoon een beetje stil.

Toegevoegd na 1 minuten:

Black Youda bedankt voor de tip :)
Iemand weet trouwens een leuke manier om een gesprek met iemand te beginnen? :P
Afbeelding
Getrouwd met cody 22:51:50-30-9-10
xnewbornxX is zo koooollll! Bedankt voor alles maar weer :D
Black Youda
Berichten: 2008
Lid geworden op: zaterdag 28 juni 2008, 23:29
Contacteer:

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Black Youda »

ghosty872 schreef: Toegevoegd na 1 minuten:

Black Youda bedankt voor de tip :)
Iemand weet trouwens een leuke manier om een gesprek met iemand te beginnen? :P
Met iemand die je niet kent? Je kan altijd eens proberen met 'he, zag ik jou gisteren niet op de bus?' zegt ze 'nee' dan zeg je 'aah het was dan iemand die heel hard op je lijkt' en voor je weet is het gesprek begonnen, natuurlijk mag je niet dichtklappen want je hebt namelijk net het ijs gebroken..
Dit is nu wel simpel voorbeeld :)
Afbeelding
Plaats reactie