Wacht Lounge

Praat hier over nieuwe of toekomstige updates. Alle onderwerpen over updates die minder dan een maand in het spel zijn plaats je hier. Discussies over andere games van Jagex mogen hier ook.
Forumregels
Praat in dit forumdeel mee over recent nieuws of toekomstige updates. Mocht je een zodanig klein nieuwtje hebben dat deze echt niet in een apart discussietopic past, dan kun je in de Wacht Lounge terecht. Het is normaal gesproken echter de bedoeling dat er voor elke toekomstige update een apart discussietopic aangemaakt wordt, waarin tot de datum van release over deze update gesproken kan worden. Zodra de update er is, wordt de discussie door een moderator gesloten en kan er in het nieuw aangemaakte topic van Bot verder gediscussieerd worden.
dr_lemur
Berichten: 27
Lid geworden op: woensdag 25 mei 2011, 16:42

Re: Update Lounge

Bericht door dr_lemur »

de aura's kunnen bij bepaalde skills nog van pas komen, de emotes zien er nog grappig en degelijk uit. en verder is het gewoon extra bij member, er is waarschijnlijk niemand die zegt "O M G! daar wil ik eens member voor zijn...". Het is een extra bij member, dus ik snap de mensen die over rwt enzo spreken niet echt.
Afbeelding
mart jasp
Berichten: 201
Lid geworden op: vrijdag 27 november 2009, 16:50

Re: Update Lounge

Bericht door mart jasp »

Concluderend:

- Dealiest catch: max 20 min speeltijd
- Troll invasion: 20 min speeltijd per maand
- Loyalty rewards: 5 min speeltijd

= drie kwartier in een hele maand: dat is echt heel weinig
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Update Lounge

Bericht door Slay a Stone »

Niet zo zeuren jagex kan toch niet elke maand een update dat 5 uur werk kost, wees blij dat we updates krijgen.
Afbeelding
BrianK
Berichten: 1107
Lid geworden op: zaterdag 29 januari 2011, 20:00
Oude naam: iPhone97

Re: Update Lounge

Bericht door BrianK »

dragon209 schreef:Niet zo zeuren jagex kan toch niet elke maand een update dat 5 uur werk kost, wees blij dat we updates krijgen.
doe je ogen open, jagex heeft geld nodig en hun updates ruiken de laatste tijd haast alleen maar naar geld trekkerij
Robin
Berichten: 6265
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 19:25
Contacteer:

Re: Update Lounge

Bericht door Robin »

iPhone97 schreef:
dragon209 schreef:Niet zo zeuren jagex kan toch niet elke maand een update dat 5 uur werk kost, wees blij dat we updates krijgen.
doe je ogen open, jagex heeft geld nodig en hun updates ruiken de laatste tijd haast alleen maar naar geld trekkerij
Ze hebben natuurlijk geld nodig voor betere updates en nieuwe servers, no problem?
Het is allemaal de schuld van de sossen.
Google Says
Berichten: 2067
Lid geworden op: woensdag 18 november 2009, 17:21
RS: Google Says (p2p)
Clan: The Scrying Pool

Re: Update Lounge

Bericht door Google Says »

R obin schreef:
iPhone97 schreef:
dragon209 schreef:Niet zo zeuren jagex kan toch niet elke maand een update dat 5 uur werk kost, wees blij dat we updates krijgen.
doe je ogen open, jagex heeft geld nodig en hun updates ruiken de laatste tijd haast alleen maar naar geld trekkerij
Ze hebben natuurlijk geld nodig voor betere updates en nieuwe servers, no problem?
+1

Ik kan trouwens niet wachten op de BTS van juli, heel erg benieuwd :)
Maico
Berichten: 474
Lid geworden op: woensdag 24 februari 2010, 20:24
RS: Maico (p2p)
Clan: RSR

Re: Update Lounge

Bericht door Maico »

Opzich vind ik de update niet verkeerd, alleen de titles vind ik wat minder. De emotes daarentegen vind ik echt leuk en de aura's lijken me ook wel handig. Het enige dat wat minder is is dat dit wederom p2p only is. Het was (volgens mij toch echt) voor Jagex de bedoeling om van F2P geen demo te maken. Als ze steeds meer dingen P2P only maken is dat wel een beetje lullig dan.
Google Says
Berichten: 2067
Lid geworden op: woensdag 18 november 2009, 17:21
RS: Google Says (p2p)
Clan: The Scrying Pool

Re: Update Lounge

Bericht door Google Says »

Anoniemerd schreef:Als ze steeds meer dingen P2P only maken is dat wel een beetje lullig dan.
Dat is altijd zo geweest en zal altijd zo blijven, het is niet dat F2P ineens een heleboel updates krijgt kort op elkaar dat dat zo zal blijven, F2P is en blijft F2P, zij betalen niet en P2P wel.

Lijkt me redelijk logisch dat P2P meer krijgt dan F2P. Je mag al blij zijn dat er een F2P versie is, ze hadden het hele spel net zo goed P2P kunnen maken en dan had je niks meer.
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Update Lounge

Bericht door Going4Quests »

Eigenlijk kan "meer" eraf. Aangezien als het P2P zou zijn vanaf het begin, had hij nooit iets gehad. :fluit:
Cassel
Berichten: 213
Lid geworden op: zaterdag 20 september 2008, 16:39
Oude naam: Cassel 88

Re: Update Lounge

Bericht door Cassel »

Anoniemerd schreef:Opzich vind ik de update niet verkeerd, alleen de titles vind ik wat minder. De emotes daarentegen vind ik echt leuk en de aura's lijken me ook wel handig. Het enige dat wat minder is is dat dit wederom p2p only is. Het was (volgens mij toch echt) voor Jagex de bedoeling om van F2P geen demo te maken. Als ze steeds meer dingen P2P only maken is dat wel een beetje lullig dan.
Als je kijkt naar het aantal F2P-updates nu en voor 2008 zie je dat er nu al veel meer zijn dan eerst. Bovendien heet dit het Members Loyalty Programme. Raar als dat F2P zou zijn :P .
Remco
Berichten: 1778
Lid geworden op: maandag 9 maart 2009, 17:26

Re: Update Lounge

Bericht door Remco »

R obin schreef:
iPhone97 schreef:
dragon209 schreef:Niet zo zeuren jagex kan toch niet elke maand een update dat 5 uur werk kost, wees blij dat we updates krijgen.
doe je ogen open, jagex heeft geld nodig en hun updates ruiken de laatste tijd haast alleen maar naar geld trekkerij
Ze hebben natuurlijk geld nodig voor betere updates en nieuwe servers, no problem?
Waar blijven die betere updates dan? Ze zijn al in 2007 begonnen met failen toen ze de oude pest control weg haalden. Daarna haalden ze ook nog wildy en free trade weg. Sinds die tijd heb ik nog geen update gezien waarvan ik zeg: Wow, dat geld is nuttig besteed!
Google Says
Berichten: 2067
Lid geworden op: woensdag 18 november 2009, 17:21
RS: Google Says (p2p)
Clan: The Scrying Pool

Re: Update Lounge

Bericht door Google Says »

hotdog27401 schreef:
R obin schreef:
iPhone97 schreef:
dragon209 schreef:Niet zo zeuren jagex kan toch niet elke maand een update dat 5 uur werk kost, wees blij dat we updates krijgen.
doe je ogen open, jagex heeft geld nodig en hun updates ruiken de laatste tijd haast alleen maar naar geld trekkerij
Ze hebben natuurlijk geld nodig voor betere updates en nieuwe servers, no problem?
Waar blijven die betere updates dan? Ze zijn al in 2007 begonnen met failen toen ze de oude pest control weg haalden. Daarna haalden ze ook nog wildy en free trade weg. Sinds die tijd heb ik nog geen update gezien waarvan ik zeg: Wow, dat geld is nuttig besteed!
Niemand zegt dat de updates 'beter' zouden zijn, enkel hun gebruik van technologie is erop verbeterd. Je kan niet verwachten dat elke update die uitkomt goed zou moeten zijn volgens jouw persoonlijke voorkeur.
Thom
Berichten: 2240
Lid geworden op: donderdag 21 mei 2009, 17:55
RS: Thommie68 (f2p)
Clan: Freedom Masters
Oude naam: Thommie68
Contacteer:

Re: Update Lounge

Bericht door Thom »

Ze moeten een breed publiek tevreden zien te houden en aangezien de spelers allemaal een andere persoonlijke voorkeur hebben is het (bijna) onmogelijk.
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding[kolom]
Mocht je hulp nodig hebben in verband met Vragen en problemen in RuneScape (met name F2P) of andere technische problemen met je computer, PB me dan gerust in vertrouwen en ik zal proberen je te helpen.
[/kolom]
Slyfer
Ex-moderator
Berichten: 9809
Lid geworden op: maandag 14 maart 2011, 21:39

Re: Update Lounge

Bericht door Slyfer »

Thommie68 schreef:Ze moeten een breed publiek tevreden zien te houden en aangezien de spelers allemaal een andere persoonlijke voorkeur hebben is het (bijna) onmogelijk.
Wees maar gerust, het is gewoon onmogelijk, zeker voor een publiek van honderdduizenden.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Remco
Berichten: 1778
Lid geworden op: maandag 9 maart 2009, 17:26

Re: Update Lounge

Bericht door Remco »

Google Says schreef:
In- of uitklappen •
hotdog27401 schreef:
R obin schreef:
iPhone97 schreef:
dragon209 schreef:Niet zo zeuren jagex kan toch niet elke maand een update dat 5 uur werk kost, wees blij dat we updates krijgen.
doe je ogen open, jagex heeft geld nodig en hun updates ruiken de laatste tijd haast alleen maar naar geld trekkerij
Ze hebben natuurlijk geld nodig voor betere updates en nieuwe servers, no problem?
Waar blijven die betere updates dan? Ze zijn al in 2007 begonnen met failen toen ze de oude pest control weg haalden. Daarna haalden ze ook nog wildy en free trade weg. Sinds die tijd heb ik nog geen update gezien waarvan ik zeg: Wow, dat geld is nuttig besteed!

Niemand zegt dat de updates 'beter' zouden zijn, enkel hun gebruik van technologie is erop verbeterd. Je kan niet verwachten dat elke update die uitkomt goed zou moeten zijn volgens jouw persoonlijke voorkeur.
Ik heb niets aan betere technologie als dat mijn gameplay verslechterd.
Google Says
Berichten: 2067
Lid geworden op: woensdag 18 november 2009, 17:21
RS: Google Says (p2p)
Clan: The Scrying Pool

Re: Update Lounge

Bericht door Google Says »

hotdog27401 schreef:Ik heb niets aan betere technologie als dat mijn gameplay verslechterd.
Lol, dan wil ik wel eens weten wat jouw gameplay heeft verslechterd, want in mijn ogen is er zo goed als niks veranderd aan de gameplay.
Slyfer
Ex-moderator
Berichten: 9809
Lid geworden op: maandag 14 maart 2011, 21:39

Re: Update Lounge

Bericht door Slyfer »

Akkoord, Jagex probeert steeds meer (bijvoorbeeld) het grind-aspect weg te nemen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
jan951
Berichten: 1931
Lid geworden op: donderdag 12 juni 2008, 13:16
RS: jan951 (p2p)

Re: Update Lounge

Bericht door jan951 »

Morgen nieuwe behind de scenes. Ik ben benieuwd.

proud owner of the quest cape since 21-12-2009.
Terug op:19-10-15
jan951
Berichten: 1931
Lid geworden op: donderdag 12 juni 2008, 13:16
RS: jan951 (p2p)

Re: Update Lounge

Bericht door jan951 »

Silfer schreef:Ik hoop echt dat het een mooie maand gaat worden :D Ben benieuwd.
Als ROTM volgende maand uitkomt is het al een mooie maand. Maar ik verwacht nog meer mooie updates.
-Bomen/Water/andere grafische update
-Nieuwe (slayer) monsters/bosses (misschien met ROTM)
-Nieuwe D&D
-...

proud owner of the quest cape since 21-12-2009.
Terug op:19-10-15
Gabber Zaros
Berichten: 956
Lid geworden op: woensdag 14 oktober 2009, 21:48
RS: Gestopt

Re: Update Lounge

Bericht door Gabber Zaros »

toen ik iron dragons aan het killen was kwam ik misschien wat interessants tegen.

de rots in het zuiden lijkt een grot te zijn vol met ijs kijk maar:

Afbeelding

en vanaf de bovenkant:

Afbeelding

als je op de map hieronder kijkt zie je dat er nog helemaal niks is achter de grot. misschien komt daar het ritual van de mahjarrats wel. maar in chaos elemental letter waar coördinaten in stonden was dat andere plek (van de coördinaten was niet confirm dat het plaats van ritual was)

Afbeelding
rode kruis: waar ik sta
zwarte kruis: coördinaten van chaos elemental letter
Afbeelding DOWNLOAD NU IN DE APPSTORE!
Afbeelding
lid van: Afbeelding
ik ben dyslectisch ik vind het dus ook moeilijk om met hoofdletters en punten te werken
Plaats reactie