Nieuwe Boss - The Archangel

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie

Mooie uitgewerkte suggestie?

Absoluut! Veel tijd in gezeten!
6
60%
Ziet er mooi uit! Ga zo door!
2
20%
Nee, dit is echt slecht.
2
20%
Onder je niveau!
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 10

Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Nieuwe Boss - The Archangel

Bericht door Sir Fire181 »

The Archangel
Hey! Hallo! Welkom weer bij een nieuwe Suggestie. Deze keer, een nieuwe Boss. Echt iets voor de jagers onder ons. Deze keer presenteer ik jullie: ''The Archangel.'' De meeste kennen het wel, het enorme grote Gevleugelde Wonder, maar soms verraderlijk. Achter dit mysterieuze wezen, zit veel. Maar zelfs in Runescape is deze onmisbaar. Deze Boss moet je met 2 personen of meer doen. Allereerst wat informatie hoe ik hier op kwam: Een vriend van me zocht een speciale song voor onder zijn video. Ik ging kijken voor hem. Tussen de muziek van ''Two Steps From Hell'' vond ik de titel Archangel. Ik vond het wel een mooi iets, dus ben meteen begonnen met een plaatje zoeken, informatie halen en veel meer. Voor zover mijn intro.
Inhoud
  • Geschiedenis
    Woonplaats
    Monstertabel
    Sword of Angels
    Tips voor het doden van de Archangel
    Muziekjes + Voorbeelden
    Slot
Geschiedenis
In- of uitklappen •
In de First Age, trof Guthix een lege wereld aan met de naam Gielinor. Nu ook wel Runescape genoemd. Er was geen leven, alleen de Dragonkin bestond. Zij konden niet voorplanten, maar maakte klonen van zichzelf om meer troepen te verzamelen. Guthix maakte met zijn grote krachten de ''Portal of Life''. Zodat andere rassen op Gielinor konden leven, wonen en voorplanten. Ook Goden kwamen hiermee naar Gielinor. Guthix vertelde mensen hoe ze moesten leven en de krachten van Balans, Vrede en Natuur. Guthix creëerde voor zijn mensen, een grote Engel, de Archangel met de naam Salutem, dat Latijns is voor Gezondheid. Hij zou over de mensen moeten bewaken en vrede bewaren, zodat hij later zelf een wijze leider of zelfs God van Gezondheid kunnen worden. Het Tweede tijdperk was echter een tijd van slechtheid. De God Zaros, kwam op Gielinor en hij wou de macht. Toen Guthix, de grote diepe slaap nam, nam hij zijn kans en dwong de mensen hem te dienen. Zijn onderdanen moesten werken, dienen en voor eeuwig hun leven inleveren in ruil voor het eeuwige leven om te prijzen aan Zaros. De Archangel vocht terug, met een leger elven uit Isafdar. Zij faalden. De Archangel werd in diepe rust gebracht door de krachten van Zaros. Zaros verscheen in de dromen, die de Archangel vernam in zijn hersenen en gedachten. Zaros bood hogere kansen en feiten, waardoor de Archangel voor Zaros koos. Na de afschuwelijke dromen, diende de Archangel de God of Evil. Toen Zaros, werd verbannen, stuurde hij Nex naar de God Wars en wou dat de Archangel zich verborg, voor later als het nodig zou zijn. De Archangel verloor zijn geduld en vernietigde steden, landschappen en mensen. Hij maakte een gebied, dat nu bekend staat als de Wildernis, waar nu niets meer groeit. Latere veldslagen werden hier gehouden, waardoor alles nog erger uitstierf. De Archangel verborg zich al die tijd in de Wildernis Vulcano en kwam nooit terug. Het geduld van de Engel raakte op en neemt wraak, voor zichzelf en zijn droom als leider van Gielinor. De Archangel zal niet rusten voor dat Gielinor voorgoed verwoest en weggevaagd zal zijn...
Woonplaats
De woonplaats van deze wrede Engel, is zoals in de geschiedenis al staat, de Wildernis Vulcano op ongeveer level 20 van de Wildernis. Om met je dure armour door de wildernis te gaan, is geen optie. Er staat helemaal in het oosten van de grens van de wildernis een Assassin, genaamd Pedro. Hij bestudeert al een paar jaar de vulkaan voor uitbarstingen. Hij kan je naar de grot leiden die onder de vulkaan zit. Dit doet hij voor 50.000 coins, als investering voor zijn onderzoek. Hij zal, als je voor het eerst gaat je een spookverhaal vertellen via een filmpje. Hier zie je de Geschiedenis van hierboven geschreven in een filmpje. Daarna zal hij je brengen. De ingang zit echter ten noordwesten van de vulkaan zelf. Het hol van de Archangel, is vervaagd, uitgestorven en kill. Er liggen plassen water en het lekt een beetje uit het plafond. Daarnaast heeft de Engel wat beestjes opgeroepen om je nog een pittige weg naar hem toe te laten komen voor nog een lastig gevecht. Volg de weg van de genummerde teleports die daar in de kamer zijn, net als in de Chaos Tunnels. Je ziet hieronder 4 afbeeldingen. Deze stellen Pedro's locatie, de ingang van het hol, het hol zelf en hoe het hol er ongeveer vanbinnen uit ziet. De foto van hoe de binnenkant eruit ziet is in Runescape zelf natuurlijk groter dan de hoogte dan de tempel op de afbeelding. De foto's staan van links naar rechts, wel een beetje dicht op elkaar. Kon ze er niet anders op krijgen.
In- of uitklappen •
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Monstertabel
The Archangel

Examine: The Holy Angel of Guthix, forsaken by Zaros' Power.

Afbeelding
Soort monsterBoss
Voor gratis spelers of voor membersP2P
Combatlevel843
Life points35000
Slayer xpEenmalig 20.000
Maximale hit899
AgressiefJa
Valt aan metMelee, Magic, Ranged
ZwakteSlashaanvallen, Ranged
Kan jou vergiftigenNee
Woonplaats: Grot onder de Wildernis Vulcano op level 20 van de Wildernis
Drops
In- of uitklappen •
  • Big bones (altijd)
  • 50 Adamant javelin
  • 150 Big bones (noted)
  • Blue charm
  • 400 Blood rune
  • Clue scroll (level 3)
  • Clue scroll (level 4)
  • 2.400 Coal (noted)
  • 34.345 Coins
  • Crimson charm
  • 2 Dragon boots (noted)
  • Dragonstone
  • Gold charm
  • Green charm
  • 350 Green dragonhide (noted)
  • 50 Grimy avantoe (noted)
  • 50 Grimy dwarf weed (noted)
  • 10 Grimy torstol (noted)
  • 200 Magic logs (noted)
  • 4 Magic seed
  • 500 tot 750 Manta ray
  • Onyx
  • 375 Onyx bolts (e)
  • Rune 2h sword
  • 7 Rune javelin
  • 30 Runite ore (noted)
  • Sapphire
  • 15 Saradomin brew (4)
  • Spin ticket
  • Starved ancient effigy
  • 25 Super restore (4)
  • Sword of Angels
  • 10 Torstol seed
  • Uncut dragonstone

Overige informatie:
Hij zal als je binnenkomt op zijn troon zitten en je daar waarschuwen voor hem. Na ongeveer 5 seconde wordt hij kwaad en springt van zijn troon en zal je aanvallen. Let op! Dit is een gevaarlijk monster! Ga met Melee of Ranged, hier kan hij niet goed tegen. Kijk uit voor zijn speciale aanval, de Holy Smite. Deze lijkt op de special van het Saradomin Sword, maar dan met groene en paarsachtige bliksemschichten die naar beneden vliegen. Hij vliegt soms naar de andere kant van zijn kamer en ploft neer. Dit kan wat kleine schade opleveren rond de 100 damage. Als hij dood is en terugkomt, vliegt hij op zijn troon. Na weer de waarschuwing, springt hij van zijn troon en het gevecht begint opnieuw. Protect from Melee is aangeraden. Je moet hem in een volgorde doden. Tijdens die volgorde maakt hij een schild om zich heen en kun je hem niet aanvallen. Je kunt wel na het activeren van de artefacten het schild aanvallen zodat het sneller weg zal gaan.
Wijze van doden
Je moet deze boss op een bepaalde manier doden. Dit doe je doormiddel van Artefacts of Guthix die in de muren staan. Je zult dus moeten samenwerken met minimaal 2 mensen, aangezien je per keer, 2 artefacten moet activeren.
  • Stap 1: Vecht met de engel tot zijn lifepoints op 75% zijn. Daarna zal hij een schild vormen om zich heen. Activeer de 2 artefacten in het noorden, achter de troon.
  • Stap 2: Vecht weer tot zijn lifepoints op 50% zijn en activeer daarna, als zijn schild er is, de artefacten aan de linkerkant en rechterkant van de kamer.
  • Stap 3: Opnieuw weer een gevecht aan. Dit keer tot 25% van zijn lifepoints. Activeer daarna de 2 artefacten in het zuiden van de kamer, net achter de dode lijken die er liggen.
  • Stap 4: Vecht tot zijn lifepoints leeg zijn en activeer beide het enige en laatste artefact in de muur in het zuiden van de kamer. Nu gebeurt er iets met de artefacten.

De artefacten vormen om de Engel heen en de Engel word de lucht ingezogen, als opheffing van de vloek die Zaros sprak over de Engel. Je krijgt nu eenmalig 20k Slayer xp en dan natuurlijk je beloning.
Sword of Angels
Dit is echt een hele zeldzame drop. Dit is een sterk zwaard. Met nu nog de special attack Holy Smite. Deze special lijkt op die van een Saradomin Sword, alleen deze zal groene en paarsachtige bliksemschichten geven, in plaats van blauwe. Vooral paars, omdat de Engel bijna al zijn krachten van Guthix inleverde bij Zaros voor de kracht die Zaros hem gaf. Het zwaard is dan ook voornamelijk paars. Er is een plaatje van dit zwaard. De afbeelding staat hieronder weergeven. Je hebt 90 Attack, Strength en Constitution nodig om dit wapen te dragen.
Afbeelding
Attack bonusDefence bonusDamage soakingAndere bonus
ItemAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Sword of Angels105123-3003550000%0%0%12000%1
Tips bij het doden van The Archangel
Hiervoor zijn niet veel tips. Wel een paar natuurlijk.
  • Tip 1: Blijf niet op 1 plek staan, ren een paar keer door de kamer. Dit is makkelijker voor jou om de artefacten te activeren.
  • Tip 2: Wanneer hij zijn schild vormt, moet je hem daarna met melee aanvallen. Hierdoor zal zijn schild sneller weg zijn en kun je weer verder.
  • Tip 3: Ring of Life zal een betere werking hebben in zijn kamer door de artefacten van Guthix.
Muziekjes + Voorbeelden
Je speelt ook 3 nieuwe Muziektracks vrij. Je ziet waar je ze kunt vrijspelen. Er zijn ook luistervoorbeelden. Klik bij elk muziekje op de voorbeelden om naar Youtube te gaan met de muziek erbij. De muziekjes zijn er een beetje op gebaseerd, dus niet de echte muziekjes zoals ze worden.

Story of the Dead - Wanneer Pedro het verhaal vertelt. -----> Luistervoorbeeld 1
Fearful Caves - In de grot op de weg naar de Archangel. -----> Luistervoorbeeld 2
The Archangel - Bij de Archangel in zijn kamer tijdens het gevecht. -----> Luistervoorbeeld 3
Slot
Erg leuk om dit te maken. Ben er zelf ook opgekomen. Geen hulp gehad. Wil jullie wel bedanken voor het lezen van deze suggestie. Op naar de volgende suggestie over een paar weken!
Einde van Suggestie
[/size]
Laatst gewijzigd door Sir Fire181 op dinsdag 3 juli 2012, 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Afbeelding
Gnomeballl
Berichten: 34
Lid geworden op: maandag 18 juni 2012, 17:22

Re: Nieuwe Boss - The Archangel

Bericht door Gnomeballl »

Die muziekjes vind ik niet echt bij Runescape passen, behalve het laatste muziekje. Verder is het wel een leuke suggestie, maar 52000 lifepoints? Nex heeft er ook maar 30000 hoor. :P
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Nieuwe Boss - The Archangel

Bericht door Sir Fire181 »

Har-Aken is combat 800 met 50000 lifepoints. Deze is 843 met 52000. Dus het is wel redelijk. Al verlaag ik het wel naar 35000.

En die muziek moet het op lijken, nog niet be-runescaped.
Afbeelding Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Nieuwe Boss - The Archangel

Bericht door Slay a Stone »

Ik vind het heel mooi maar die wildy plek zal wel vervelend zijn met pkers etc? Kan dat niet verplaatst worden :) ?
Afbeelding
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Nieuwe Boss - The Archangel

Bericht door Sir Fire181 »

Als Pedro je wegbrengt zie je een klein filmpje en kun je niet aangevallen worden. In de cave zelf is het geen PvP gebied. ;)
Afbeelding Afbeelding
Ygu
Berichten: 1008
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 16:13
RS: Justin Bieber (OSRS)
Clan: Justin Bieber
Oude naam: Kn0ckeddown

Re: Nieuwe Boss - The Archangel

Bericht door Ygu »

Ja, een special attack voor dat laatste swordding.. Enuhmm.. Na de combatupdate?
Afbeelding
Als je me bant, pls houd het dan een ban tot 12Juli, 13 juli ben ik jarig :(
Hardstyle
Berichten: 1825
Lid geworden op: dinsdag 12 april 2011, 15:09
Oude naam: Teun

Re: Nieuwe Boss - The Archangel

Bericht door Hardstyle »

Uberhaupt, wat doet de special?
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Nieuwe Boss - The Archangel

Bericht door Sir Fire181 »

Teun schreef: Uberhaupt, wat doet de special?
Hit 75 tot 200 Damage, deel magic, deel attack
Afbeelding Afbeelding
Ygu
Berichten: 1008
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 16:13
RS: Justin Bieber (OSRS)
Clan: Justin Bieber
Oude naam: Kn0ckeddown

Re: Nieuwe Boss - The Archangel

Bericht door Ygu »

Ygu schreef: Ja, een special attack voor dat laatste swordding.. Enuhmm.. Na de combatupdate?
Afbeelding
Als je me bant, pls houd het dan een ban tot 12Juli, 13 juli ben ik jarig :(
Jas
Berichten: 1624
Lid geworden op: zaterdag 1 augustus 2009, 13:05
RS: Jas (p2p)
Clan: Titans Revolution
Oude naam: Skargaroth

Re: Nieuwe Boss - The Archangel

Bericht door Jas »

Mooie suggestie hoor!
Maar werd Forinthry niet verwoest door Zamorakians en Saradomists? Guthix en Zaros hadden volgens mij niks met het verwoesten van Forinthry te maken behalve dat de val van Zaros een oorzaak was en het zwaard en de edicts van Guthix het gevolg was.

Maar ik vind het leuke suggestie ;) Ik hou wel van diepe grotten naar een grote eindbaas.

8.5/10
Afbeelding
gameonehand
Berichten: 42
Lid geworden op: vrijdag 27 april 2012, 1:00
RS: Daraan (p2p)

Re: Nieuwe Boss - The Archangel

Bericht door gameonehand »

Ik vind dit wel een leuke idee. Alleen het leven zal wat minder worden denk ik of de beta komt en dan is het en ander verhaal.
Writing
Berichten: 1265
Lid geworden op: zondag 6 december 2009, 19:55
RS: Gestopt
Clan: ELlTE
Oude naam: Rogiertje
Contacteer:

Re: Nieuwe Boss - The Archangel

Bericht door Writing »

Ziet er goed uit, hoewel Zaros niet echt de god van het kwaad is. Zijn mahjarrat generaal Zamorak kwam samen met andere rassen zoals de vampier Drakan in opstand tegen Zaros omdat zij iemand zochten die volledig achter het kwaad stond. Dit was dus NIET te zoeken in Zaros. ;)
Afbeelding
Gebruikersavatar
boxerbertje
Berichten: 100
Lid geworden op: dinsdag 2 juni 2009, 10:19
RS: patrick pvms (p2p)
Clan: The nexicans

Re: Nieuwe Boss - The Archangel

Bericht door boxerbertje »

Ygu schreef:
Ygu schreef: Ja, een special attack voor dat laatste swordding.. Enuhmm.. Na de combatupdate?
wil ik ook wel weten. maak een special abilitie. toch nice 8/10 enne beetje te veel van het goede @ drops? onyx?
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Nex is love, Nex is life
Plaats reactie