Blowen | het beste NON-RS topic |

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Tim
Berichten: 13565
Lid geworden op: donderdag 21 juni 2007, 21:32

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Tim »

Doei Nabuko :')



Click hulzen gekocht voor de jointjes, moeilijk chill die shit.
(Probeer het ook ns boys)
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Rems »

Heb wel een joint gedraaid met een sigaretten filter als tip want was te space om een tippie te draaien. Is dat papier van click peuken niet zonde om wiet mee te roken? Rookt de wind alles op.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Tim
Berichten: 13565
Lid geworden op: donderdag 21 juni 2007, 21:32

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Tim »

Wat je doet is het mint balletje eruit halen en in de tip draaien, de filter zelf gebruik je niet.
Beetje wazige post die eerste, excuses.
groenolifant
Berichten: 1449
Lid geworden op: vrijdag 21 maart 2008, 11:18
RS: Groenolifant (OSRS)

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door groenolifant »

Nabuko Hond schreef: wel schandalig dat er al bijna een hele week niet is gereageerd in het zogezegde 'beste non rs topic' !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik moet teveel paddos hebben gegeten. een sprekende hond :O
Juuul'
Berichten: 8593
Lid geworden op: donderdag 5 juli 2007, 11:20
RS: GIM Defqon 1 (p2p)

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Juuul' »

Hahahahaha
Collyn34
Berichten: 1897
Lid geworden op: zondag 11 november 2007, 16:10
Clan: pup
Oude naam: `Collyn

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Collyn34 »

Tim schreef: Wat je doet is het mint balletje eruit halen en in de tip draaien, de filter zelf gebruik je niet.
Beetje wazige post die eerste, excuses.
Haha daarmee heeft een mattie van mij een keer wat boys hard mee gemindfucked. Hij zei dit is exclusieve mint haze tegen die boys waarmee die ging smoken qq. Had die gewoon dat balletje in de tip gedraait en die boys vonden het helemaal geweldig. Is trouwens wel zeker een aanrader inderdaad!
Be good or be good at it.
superrickj
Berichten: 823
Lid geworden op: maandag 18 augustus 2008, 12:40
RS: Always WAR (p2p)
Clan: [WAR]
Oude naam: xelint-10

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door superrickj »

:lol: Vind het trouwens niet echt bijzonder, liever normale jonko, mocht ik ooit weer eens blowen.
Dion_
Berichten: 2823
Lid geworden op: vrijdag 2 april 2010, 18:55
RS: From Within (OSRS)
Oude naam: From Within

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Dion_ »

Collyn34 schreef:
Tim schreef: Wat je doet is het mint balletje eruit halen en in de tip draaien, de filter zelf gebruik je niet.
Beetje wazige post die eerste, excuses.
Haha daarmee heeft een mattie van mij een keer wat boys hard mee gemindfucked. Hij zei dit is exclusieve mint haze tegen die boys waarmee die ging smoken qq. Had die gewoon dat balletje in de tip gedraait en die boys vonden het helemaal geweldig. Is trouwens wel zeker een aanrader inderdaad!
Je brengt me op ideeèn :lol:
lololol
Berichten: 3028
Lid geworden op: zondag 4 januari 2009, 17:41
RS: Gestopt

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door lololol »

In- of uitklappen •
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ik vond deze aansteker bij mijn pa en hij leek me wel awesome, alleen ik moet hem eerst bijvulllen. Weet iemand hoe dat moet? gewoon zo'n busje met buthaan er op duwen?
Matss
Berichten: 8129
Lid geworden op: donderdag 9 november 2006, 17:26

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Matss »

Hoezo vraag je dit in het blowen topic?

http://www.aanstekerwebshop.nl/aanstekervullen.php
Somewhere out there in the vast nothingness of space
Somewhere far away in space and time
Staring upward at the gleaming stars in the obsidian sky
We're marooned on a small island, in an endless sea
Confined to a tiny spit of sand, unable to escape
But tonight, on this small planet, on Earth
We're going to rock civilization
Tim
Berichten: 13565
Lid geworden op: donderdag 21 juni 2007, 21:32

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Tim »

Gewoon langs een tabakzaak/sigarenwinkel/weet ik veel hoe die dingen heten langsgaan, die navul dingen verschillen namelijk per aansteker. Gewoon ff vragen en dan geven ze je wel de juiste mee.
SiM0`
Berichten: 6432
Lid geworden op: zaterdag 3 november 2007, 10:35
Contacteer:

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door SiM0` »

Ik en wat vrienden van me willen eens truffels proberen. Allemaal nog nooit gedaan. Iemand een idee welke soort goed zijn om mee te beginnen? En hoeveel gram per persoon zouden we moeten eten? :)
Afbeelding
Matss
Berichten: 8129
Lid geworden op: donderdag 9 november 2006, 17:26

Re: Blowen

Bericht door Matss »

Zion schreef:
Persoonlijk heb ik mensen al zeer zwaar zien gaan van 10g. 't Is niet dat die personen geen 15g aankunnen maar voor je eerste trip kan 15g echt wel veel zijn denk ik.
M'n 1ste trip was 7.5g mushrocks, niet super visueel maar zal altijd 1 van mijn beste trips ooit blijven :mrgreen:, dus op wat minder kan je evengoed ook lekker gaan ;). Maar als je echt visueel wilt gaan, gooi een gram of 20 achter je kiezen en gaan met die banaan :mrgreen:.
Om te beginnen raad ik je de Atlantis of de Mexicana soort aan btw, zijn zeker goede starters en vrij visueel.

Als je verder meer informatie wil moet je even dit topic doorzoeken op 'truffels' staat veel informatie over ;)

Heb ook wel weer een keertje te truffelen, eerste keer was zalig O:)
Somewhere out there in the vast nothingness of space
Somewhere far away in space and time
Staring upward at the gleaming stars in the obsidian sky
We're marooned on a small island, in an endless sea
Confined to a tiny spit of sand, unable to escape
But tonight, on this small planet, on Earth
We're going to rock civilization
Zion
Berichten: 4382
Lid geworden op: zaterdag 17 november 2007, 12:47
Oude naam: Road to Zion

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Zion »

M'n laatste keer was zalig. Maand of 2 geleden samen met m'n vriendin.

We hebben zo 'string-art' gemaakt met fluo-wol, is echt zalig met een blacklight op!

Afbeelding

Onze laser is ook echt zalig om te zien als je aan het trippen bent :P

https://www.youtube.com/watch?v=ZmOvkTfX3v0

vergelijkbaar met dit maar staat dan op de traagste stand. Is echt magisch! Ook als er dan gerookt wordt worden al die 'lijnen' van het toestel naar de muur zichtbaar :mrgreen:.

Verder raad ik je aan te beginnen met 10g, heb je er niets aan kan je later altijd nog eens 15g of meer nemen maar je kan evengoed té hard gaan en er een afkeer van krijgen terwijl je er gewoon nog niet klaar voor was (zou jammer zijn. Is zoals iemand die de eerste keer mdma doet als hij uberwasted is en er daarna ook niet meer van moet hebben ](*,)).


Atlantis/mexicana/mushrocks zou ik aanraden om mee te beginnen en zorg ervoor dat je een goede locatie hebt. Voor de eerste keer 's nachts in een bos als het koud is is geen goed plan, al zeker als je geen 'homebase' hebt om naar terug te keren. Regen is meestal ook niet echt aangenaam...


Plaatsen waar ik heb getript :

Het bos, overdag (zalig!)
het bos, 's nachts (bad gegaan, was wel heftig :mrgreen:), moest je het doen, zorg dat je aanmaakblokjes hebt om het kampvuur terug aan te krijgen als het uitgaat ](*,)), want buiten dat is het pikdonker in een bos :fluit:.
Huisje in de ardennen
drukkerij (fabriek) (niet illegaal binnengeraakt ofzo maar andere maat heeft de sleutel), was wel speciaal :mrgreen:
en het huis van m'n vriendin.


Zorg ervoor dat je wat goede muziek hebt, lekker eten en drinken. Laatste keer hadden we rosé cava opengedaan, was écht lekker :P.

Moest je het binnen in iemands huis doen, zet enter the void op op je tv met het geluid af en speel gewoon je eigen muziek 8-). Cosmos is ook écht de moeite al trippend :P. Zeker die aflevering waar er constant sterrenstelsels ontploffen

https://www.youtube.com/watch?v=yhUzYLMU6jM
Afbeelding
Truth
Berichten: 729
Lid geworden op: zaterdag 10 mei 2014, 18:28

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Truth »

SiM0` schreef: Ik en wat vrienden van me willen eens truffels proberen. Allemaal nog nooit gedaan. Iemand een idee welke soort goed zijn om mee te beginnen? En hoeveel gram per persoon zouden we moeten eten? :)
1 bakje Atlantis is wel prima om mee te beginnen. Geloof dat daar 10 gram in zit (niet zeker van though), 15 gram kan opzich ook merk zelf niet heel heftig verschil daartussen.

Verder zou ik vooral zorgen da je in goeie flow zit. Niets is zo kut om bad te gaan op truffels. En probeer je niets aan te trekken van die vieze smaak.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Sam »

En je moet ook niet proberen te verzetten tegen truffels, dan gaat het veel chiller. Laat het over je heen komen
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Truth
Berichten: 729
Lid geworden op: zaterdag 10 mei 2014, 18:28

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Truth »

Iemand tips voor eerste keer ket? Waar moet ik op letten? Wat is chill?

Ga het woensdag proberen waarschijnlijk. Mensen zeggen dat het, het chillste is na een pilletje maar ben altijd erg voorzichtig met nieuwe drug dus wil hem t liefste eerst 'sober' proberen.
Akwasi
Berichten: 7851
Lid geworden op: donderdag 21 juli 2011, 21:11

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Akwasi »

Truth schreef: Iemand tips voor eerste keer ket? Waar moet ik op letten? Wat is chill?

Ga het woensdag proberen waarschijnlijk. Mensen zeggen dat het, het chillste is na een pilletje maar ben altijd erg voorzichtig met nieuwe drug dus wil hem t liefste eerst 'sober' proberen.
Moet je niet naar school? haha
Rems heeft wel ervaring met keta btw.
Afbeelding
Matss
Berichten: 8129
Lid geworden op: donderdag 9 november 2006, 17:26

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Matss »

J oey schreef: Aron heeft 1x X gedaan en voelt zich nu al de expert.

Toegevoegd na 27 seconden:

In het weekend van Hard Bass EINDELIJK 2cb proberen. :D

http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/ ... _stud.html

=P~
Somewhere out there in the vast nothingness of space
Somewhere far away in space and time
Staring upward at the gleaming stars in the obsidian sky
We're marooned on a small island, in an endless sea
Confined to a tiny spit of sand, unable to escape
But tonight, on this small planet, on Earth
We're going to rock civilization
Truth
Berichten: 729
Lid geworden op: zaterdag 10 mei 2014, 18:28

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Truth »

Akwasi schreef:
Truth schreef: Iemand tips voor eerste keer ket? Waar moet ik op letten? Wat is chill?

Ga het woensdag proberen waarschijnlijk. Mensen zeggen dat het, het chillste is na een pilletje maar ben altijd erg voorzichtig met nieuwe drug dus wil hem t liefste eerst 'sober' proberen.
Moet je niet naar school? haha
Rems heeft wel ervaring met keta btw.
Heb donderdag vrij. Daarbij heb vaker doorgehaald. Me eerste keer xtc hele nacht doorgehaald en toen om 9.00 snijzaal en een toets. Zaten met z'n drieen echt helemaal af te draaien nog lol.
Plaats reactie