Blowen | het beste NON-RS topic |

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Matss
Berichten: 8129
Lid geworden op: donderdag 9 november 2006, 17:26

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Matss »

Lijkt me best ziek die coffeeshop
Somewhere out there in the vast nothingness of space
Somewhere far away in space and time
Staring upward at the gleaming stars in the obsidian sky
We're marooned on a small island, in an endless sea
Confined to a tiny spit of sand, unable to escape
But tonight, on this small planet, on Earth
We're going to rock civilization
Ewout
Berichten: 1971
Lid geworden op: zaterdag 15 maart 2008, 14:26

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Ewout »

Wauw, ga ik zeer snel een keer heen! :o All the way from Groningen :(
Afbeelding
I'm gonna break your little heart
Watch you take the fall
Laughing all the way to the hospital
'Cause there's nothing surgery can do
When I break your little heart in two
I'm gonna break your little heart in two
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Rems »

Daan schreef:
Truth schreef:
Daan schreef:
Rems schreef: Checken of er wat is in de OT301, Paradiso/Paradiso Noord of de Melkweg. Vaak heb je wel leuke feesten daar, ik zou wel van te voren een kaartje kopen. Verder zijn er zat leuke shops. Denk dat je met googlen daar meer over vindt, ik chill bijna nooit in de shop.
Qua feesten zit je op maandag en dinsdag niet echt op goede dagen.. :P
Het enige wat ik weet is dat je "Techno Tuesday" hebt in de Sugarfactory.
Sugarfactory......

Nog nooit goeie verhalen over gehoord. Maar goed zelf ook nog nooit geweest.
Een keer geweest. Tipt niet aan dat zaakje tegenover (Melkweg), maar ach. Verder weet ik gewoon niets op een dinsdag. Of je moet een of andere uitgaanplanner ofzo bekijken.
Terwijl Melkweg al een kút tent is, zegt veel over de Sugarfactory. Beveiligers zijn Neo-Nazi's @ de melkweg, laatste keer dat ik er was werd ik er om 2:00 uitgezet omdat ik 1 meter buiten het rokershok stond te roken :') Die flikker verkopen 1500 kaarten terijl er maar 1200 mensen in de melkweg passen.

Concerten zullen vast beter zijn, maar 's nachtste feesten zijn niet vet. Paradiso is beter. Alhoewel is de Melkweg voor een keertje wel leuk, maar ik ben er al heel vaak geweest en dan komt er een keer dat JIJ hard genaaid wordt, ipv andere random mensen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40385
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Daan »

Ik ben meerdere keren in de Melkweg geweest (volgende week vrijdag weer, met XTC) en ik heb eigenlijk nog nooit een slechte avond gehad. Maar goed, ik ga pas echt sinds een half jaar regelmatig uit dus heel veel vergelijkingsmateriaal heb ik ook niet.
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Volture »

Rems schreef:Terwijl Melkweg al een kút tent is, zegt veel over de Sugarfactory. Beveiligers zijn Neo-Nazi's @ de melkweg, laatste keer dat ik er was werd ik er om 2:00 uitgezet omdat ik 1 meter buiten het rokershok stond te roken :')
Ja maar je moet ook niet roken.
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Rems »

Volture schreef:
Rems schreef:Terwijl Melkweg al een kút tent is, zegt veel over de Sugarfactory. Beveiligers zijn Neo-Nazi's @ de melkweg, laatste keer dat ik er was werd ik er om 2:00 uitgezet omdat ik 1 meter buiten het rokershok stond te roken :')
Ja maar je moet ook niet roken.
maar het is stoer...

Toegevoegd na 2 minuten:
Daan schreef: Ik ben meerdere keren in de Melkweg geweest (volgende week vrijdag weer, met XTC) en ik heb eigenlijk nog nooit een slechte avond gehad. Maar goed, ik ga pas echt sinds een half jaar regelmatig uit dus heel veel vergelijkingsmateriaal heb ik ook niet.
Ze zijn nu vet gáy met drugs enzo, sinds die witte heroin in Amsterdam is. Ze gaan echt vervelend doen tegen mensen die aan de drugs zit daar (80%). Ze zetten je voor niks dr uit, maken random wc hokjes open terwijl je gewoon zit de schijten ofzo. "Ja, je zat er erg lang in dus ik dacht je bent coke aan het snuiven!" ???? Oke meneer de beveiliger. Ik weet niet naar welke feesten je gaat, maar ik ben voornamelijk naar 50 hurtz en andere DnB/dub feesten geweest daar. Voor dat witte hero gedoe was het een stuk beter, alsnog super druk. En dat volk op 50 hurtz is soms om te huilen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40385
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Daan »

Ik ben er ook voor DnBfeesten. :P
Waarom blijf je dan ook in die hokjes zitten? Schijten daar is het domste wat je doen kan, en pissen hoef je met XTC op toch niet.
Volture
Last one standing
Berichten: 15063
Lid geworden op: woensdag 14 december 2005, 13:31

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Volture »

Daan schreef: Ik ben er ook voor DnBfeesten. :P
Waarom blijf je dan ook in die hokjes zitten? Schijten daar is het domste wat je doen kan, en pissen hoef je met XTC op toch niet.
Als je lekker de hele nacht aan de bier zit en je hebt lekkere natte druippoep, dan heb je op een bepaald moment toch echt weinig keus denk ik. Maar nee, als je 't op kan houden, ophouden inderdaad :").
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Rems »

Daan schreef: Ik ben er ook voor DnBfeesten. :P
Waarom blijf je dan ook in die hokjes zitten? Schijten daar is het domste wat je doen kan, en pissen hoef je met XTC op toch niet.
was maar voorbeeld, aan de drugs kan is meestal wel pissen maar duurt het alleen wat langer. Dan doen ze soms ook al je hokje open lol.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
MQ-9 Reaper
Berichten: 9816
Lid geworden op: woensdag 10 januari 2007, 15:21
Oude naam: Koetje

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door MQ-9 Reaper »

Jej Route66 4fmp op de kop getikt, niet verwacht die ooit nog te krijgen.
Afbeelding
Truth
Berichten: 729
Lid geworden op: zaterdag 10 mei 2014, 18:28

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Truth »

Dealer deed eerst kei vaag, leek alsof die was opgepakt.

Nu opeens orange leeuwtjes kunnen regelen voor maar €3 per stuk.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40385
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Daan »

3 euro? Shit. En dan moet ik 6 betalen. :P
Truth
Berichten: 729
Lid geworden op: zaterdag 10 mei 2014, 18:28

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Truth »

Daan schreef: 3 euro? Shit. En dan moet ik 6 betalen. :P
Heb wel het gevoel dat ik dichtbij de bron zit though. Vriend van me zei ook al '€3 krijg je echt niet zo snel in Amsterdam' standaard prijs is vaak toch wel €5.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40385
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Daan »

Kan ik ze niet voor 4 overkopen? :X
Akwasi
Berichten: 7851
Lid geworden op: donderdag 21 juli 2011, 21:11

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Akwasi »

Daan schreef: Kan ik ze niet voor 4 overkopen? :X
Skeere man
Afbeelding
MQ-9 Reaper
Berichten: 9816
Lid geworden op: woensdag 10 januari 2007, 15:21
Oude naam: Koetje

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door MQ-9 Reaper »

200mg 4fmp 5 euro per stuk, als ik een grote hoeveelheid koop voor 3.
Afbeelding
Truth
Berichten: 729
Lid geworden op: zaterdag 10 mei 2014, 18:28

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Truth »

J oey schreef:
Daan schreef: 3 euro? Shit. En dan moet ik 6 betalen. :P
6? Hoe betaal je 6 per stuk? :lol:
M'n 4fmp pillen koop ik voor 4 euro per stuk en XTC voor 3-3,50.
Hoor ook wel mensen die €5.50 kopen. Ligt er net aan hoeveel je koopt en hoever je van de bron zit. Verder denk ik dan ook net of die ene euro extra nog boeit. Koop toch geen bier op z'n feestjes dus haal het er zo uit.
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Rems »

5,50 lol wat een prijzen!!1111. Ik betaal altijd 5 euro per pil, kost geen drol.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Tim
Berichten: 13565
Lid geworden op: donderdag 21 juni 2007, 21:32

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Tim »

Rems schreef:
Daan schreef:
Truth schreef:
Daan schreef:
Rems schreef: Checken of er wat is in de OT301, Paradiso/Paradiso Noord of de Melkweg. Vaak heb je wel leuke feesten daar, ik zou wel van te voren een kaartje kopen. Verder zijn er zat leuke shops. Denk dat je met googlen daar meer over vindt, ik chill bijna nooit in de shop.
Qua feesten zit je op maandag en dinsdag niet echt op goede dagen.. :P
Het enige wat ik weet is dat je "Techno Tuesday" hebt in de Sugarfactory.
Sugarfactory......

Nog nooit goeie verhalen over gehoord. Maar goed zelf ook nog nooit geweest.
Een keer geweest. Tipt niet aan dat zaakje tegenover (Melkweg), maar ach. Verder weet ik gewoon niets op een dinsdag. Of je moet een of andere uitgaanplanner ofzo bekijken.
Terwijl Melkweg al een kút tent is, zegt veel over de Sugarfactory. Beveiligers zijn Neo-Nazi's @ de melkweg, laatste keer dat ik er was werd ik er om 2:00 uitgezet omdat ik 1 meter buiten het rokershok stond te roken :') Die flikker verkopen 1500 kaarten terijl er maar 1200 mensen in de melkweg passen.
Wtf? Laatste keer bij Awakenings zag ik iedereen roken in de zaal dus ik vroeg ff aan de beveiliger of dat mocht, hij zei van niet, maar omdat iedereen het deed mocht ik gewoon m'n gang gaan, ze konden er toch weinig aan doen.
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen | het beste NON-RS topic |

Bericht door Rems »

Ook 1x toen ik daar wc ging, ging wat water halen ofzo weet niet. Kwam uit het niet zo'n dude naar me toe: "HEY, JIJ DAAR! Wat ben je aan het doen? ik; water drinken. hij; ow oke.. Heb je drugs bij je? ik; nee (had twee pillen in mn zak ofzo) hij; dus als ik je NU meeneem naar achteren en we doorzoeken alles, dan vinden we niks??? ik; nee hij; oke.

Ik stond toen wel strak, mja iedereen daar. Snapte niet wat die wilde bereiken.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie