[MOBA] League of Legends

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Maestro, muziek!

Bericht door Yves W »

Aron schreef: Alleen eigen muziek. Man wat is riot irritant als het gaat om geluiden
Jup, ik heb zelfs een tijd bepaalde geluiden vervangen met lege .mp3's, omdat Riot je alleen alle geluiden aan of uit laat zetten in plaats van individuele geluiden.
Afbeelding
Smartie`
Berichten: 11017
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 18:42

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Maestro, muziek!

Bericht door Smartie` »

Veloxraptor schreef:
Smartie` schreef:
Veloxraptor schreef: Man, heb een hele slechte streak. 4 games achter elkaar lane gewonnen met vayne (ja, dat kan op mijn lage niveau), heb vooral het traden nu echt goed door. Blijkbaar doe ik daarna iets niet goed.. Het eindigt er altijd mee dat iedereen zijn eigen ding doet op de map, nooit gegrouped wordt door mijn team, iemand zich slecht positioneert en doodgaat, inhib weg, en vanaf daar is het bergafwaarts. Balen, want voor de rest gaat het best lekker.
Wat is je ign? Misschieen kunnen we een keer samen slecht positioneren en doodgaan op een laag niveau, lijkt me gezellig :bier: ! Ik ben in ieder geval "Jinzha".
Big surprise: Veloxraptor!

Toegevoegd na 23 seconden:

Speel alleen in sommige weekenden overigens als ik bij mijn ouders ben, dus ik ben niet vaak online :P
Haha toevallig, ik speel bij mijn ouders juist minder in het weekend (door slecht internet), maar speel wel gewoon normals in het weekend.
"Kill the boy and let the man be born" - Maester Aemon, A Dance with Dragons
Afbeelding
Sig: sKull | Ava: Stijnn
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Maestro, muziek!

Bericht door Slay a Stone »

Die sejuani sound glitch is echt vreselijk irriant, dan hoor je die beer continu grommen.
Afbeelding
Aphex
Berichten: 3806
Lid geworden op: vrijdag 28 november 2014, 16:14
Oude naam: linkerteelbal

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Maestro, muziek!

Bericht door Aphex »

boeie sejuani wordt toch elke game gebanned
Do I have a life, or am I just living?
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Maestro, muziek!

Bericht door Slay a Stone »

In normals nie + ze is behoorlijk in populariteit afgenomen.
Afbeelding
Superbrian32-Bjorn
Berichten: 1475
Lid geworden op: dinsdag 19 augustus 2008, 10:16
RS: God Bjorn (p2p)
Clan: Ceecs Clan

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Maestro, muziek!

Bericht door Superbrian32-Bjorn »

Weer die bug dat ik niet kan connecten :/ Gaan ze dit nog fixen of wat?
Afbeelding
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Maestro, muziek!

Bericht door Joa »

ekko still broken
Robin
Berichten: 6265
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 19:25
Contacteer:

Re: [MOBA] League of Legends - [Poll] Maestro, muziek!

Bericht door Robin »

Laatste 10 ranked games 1tje verloren, niet slecht.
Het is allemaal de schuld van de sossen.
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: [MOBA] League of Legends - Tahm Kench, The River King!

Bericht door Off-er »

Nieuwe champ announced.
Afbeelding
[/url]
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: [MOBA] League of Legends - Tahm Kench, The River King!

Bericht door Rems »

die abilities van de nieuwe champion slaat weer nergens op... rito pls... Nu gewoon 2 champs standaard bannen. Ekko en dikke river dude.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: [MOBA] League of Legends - Tahm Kench, The River King!

Bericht door Off-er »

Ach, ik zie dat soort posts heel veel, maar vind het nergens op slaan.

Zijn passive doet geen damage. Het amplified wel 2 abilities na 3 AA's.
Zijn Q is een slow, met eventueel een stun als je al gelange tijd aan het fighten bent.
Zijn W is heel versatile en veruit het sterkste van zijn kit. Te gebruiken als poke, save of "bard ult".
Zijn E geeft hem jungle sustain en bonus life in team fights.
Zijn ult gaat vrij useless zijn buiten early/mid game. De passive erop vind ik dan wel weer vrij sterk.

Maar slechts 2 damaging abilities is echt weinig.
Afbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [MOBA] League of Legends - Tahm Kench, The River King!

Bericht door Slay a Stone »

De champion ziet er wel nice uit maar al die grote escapes... Ik vind nieuwe champs leuk, maar als je kijkt naar een paar van de meest gepickte champs in de lcs atm zijn dat: ekko, azir, kalista en rek'sai. Dit zijn allemaal nieuwe champs. De nieuwe champs zijn gewoon te uitgebreid waardoor oudere poep lijken.
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: [MOBA] League of Legends - Tahm Kench, The River King!

Bericht door Rems »

Slay a Stone schreef: De champion ziet er wel nice uit maar al die grote escapes... Ik vind nieuwe champs leuk, maar als je kijkt naar een paar van de meest gepickte champs in de lcs atm zijn dat: ekko, azir, kalista en rek'sai. Dit zijn allemaal nieuwe champs. De nieuwe champs zijn gewoon te uitgebreid waardoor oudere poep lijken.
Dit inderdaad. Alleen in soloq geldt dit niet echt. Zijn het als nog wel tier 1 meta picks, maar kan ook met zat andere champs prima spelen. Wat al die nieuwe champs gemeen hebben is dat ze extreem mobile zijn. Azir goede escape met zowel engage als disenage. Kalista en ekko precies hetzelfde. In lcs teamplay gaat het veel om engagen, en disengagen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: [MOBA] League of Legends - Tahm Kench, The River King!

Bericht door Slay a Stone »

Al denk ik niet dat Tamm super sterk zal zijn. Een beetje zoals Bard bij release was. Lack aan dmg, en hij kan enemy assassins die ham gaan niet insta ulten want hij moet eerst 3 auto attacks doen, wat met 0,8 attack speed behoorlijk lang duurt (geld ook voor q stun).
Afbeelding
Robin
Berichten: 6265
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 19:25
Contacteer:

Re: [MOBA] League of Legends - Tahm Kench, The River King!

Bericht door Robin »

http://matchhistory.euw.leagueoflegends ... b=overview

Probleem van die match: niemand kite voor mij en ali kwam hele tijd op mij. Ja juist, Ali. Ali die meer damage deed men zijn thornmail dan ik kon healen met een BT...
Het is allemaal de schuld van de sossen.
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: [MOBA] League of Legends - Tahm Kench, The River King!

Bericht door Joa »

Ik ga net binnen de 10 min legendary met shyvana, maar dan nog krijgt ene Gnar het klaar 1/8 te gaan en probeert ene Jinx die 1-6 staat solo een triple kill te halen.

Waarom...

Volgens mij zijn er op bepaalde tijdstippen van de dag veel geïntoxiceerde mensen aan het spelen.
Smartie`
Berichten: 11017
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 18:42

Re: [MOBA] League of Legends - Tahm Kench, The River King!

Bericht door Smartie` »

Toen ik nog TF2 speelde (wat echt nooit geupdate werd) was een van de stereotypes die ik had van League: als je eenmaal alles snapt, is alles weer veranderd en voordat je dat snapt zijn er weer 10 nieuwe items, monsters en champions om te leren. Hier grapte we in TF2 over en toen we eenmaal 5 nieuwe wapens kregen ofzo, waren ze eigenlijk compleet nutteloos en bleef iedereen dezelfde standaard meta volgen.

Moet zeggen dat het stereotype redelijk klopt. Ik merk dat ik nog steeds niet echt een main heb omdat er zo veel champions zijn die ik wil en/of moet proberen en er nog steeds enorm veel dingen zijn die ik simpelweg niet weet. Wat zijn de abilities van Taric naast zn stun? No clue :---)

Ik moet nog even wennen aan hoe snel de champions uitkomen is eigenlijk vooral m'n punt. Bard voelt als gloednieuw.
"Kill the boy and let the man be born" - Maester Aemon, A Dance with Dragons
Afbeelding
Sig: sKull | Ava: Stijnn
Timo
Berichten: 3864
Lid geworden op: vrijdag 20 november 2009, 16:54
RS: RS Above IRL (OSRS)

Re: [MOBA] League of Legends - Tahm Kench, The River King!

Bericht door Timo »

Smartie` schreef: Toen ik nog TF2 speelde (wat echt nooit geupdate werd) was een van de stereotypes die ik had van League: als je eenmaal alles snapt, is alles weer veranderd en voordat je dat snapt zijn er weer 10 nieuwe items, monsters en champions om te leren. Hier grapte we in TF2 over en toen we eenmaal 5 nieuwe wapens kregen ofzo, waren ze eigenlijk compleet nutteloos en bleef iedereen dezelfde standaard meta volgen.

Moet zeggen dat het stereotype redelijk klopt. Ik merk dat ik nog steeds niet echt een main heb omdat er zo veel champions zijn die ik wil en/of moet proberen en er nog steeds enorm veel dingen zijn die ik simpelweg niet weet. Wat zijn de abilities van Taric naast zn stun? No clue :---)

Ik moet nog even wennen aan hoe snel de champions uitkomen is eigenlijk vooral m'n punt. Bard voelt als gloednieuw.
De laatste tijd zijn ze ook voor mijn gevoel weer redelijk snel aan het releasen.
Ben alleen wel blij dat het niet meer zo snel ging als in season 1/2. Iedere 2 weken een nieuwe champion was echt veel :P
elzou
Berichten: 9958
Lid geworden op: vrijdag 31 oktober 2008, 13:49
Clan: Flutr

Re: [MOBA] League of Legends - Tahm Kench, The River King!

Bericht door elzou »

Robin schreef: http://matchhistory.euw.leagueoflegends ... b=overview

Probleem van die match: niemand kite voor mij en ali kwam hele tijd op mij. Ja juist, Ali. Ali die meer damage deed men zijn thornmail dan ik kon healen met een BT...
Lol ik moest lachen bij de gold difference tussen de teams.
Verlosser van vele onwetende zieltjes.

Dit topic is beter voor een aantal mensen, ze weten zelf wel wie ik bedoel: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... lit=hockey
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: [MOBA] League of Legends - Tahm Kench, The River King!

Bericht door Rems »

Robin schreef: http://matchhistory.euw.leagueoflegends ... b=overview

Probleem van die match: niemand kite voor mij en ali kwam hele tijd op mij. Ja juist, Ali. Ali die meer damage deed men zijn thornmail dan ik kon healen met een BT...
Hm, je hebt al best veel games gespeeld in S4 en S5, en je bent nog steeds bronze. Ik raad je aan om wat guides te lezen/kijken die gaan over objective controle en wat je moet doen mid/late game om te winnen. Die game die jij linkt is een typsiche bronze game, 58 minuten lang en alleen maar kills pakken en totaal niet focussen op turrets neer halen. Waar ik me vaak aan erger is dat wanneer we 4 enemies killed hebben, en dat mijn 4 teammates dan de laatst levende janna gaan chasen tot de bij wijze van spreken de nexus, ipv de lanes pushen/baron pakken.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie