Festivals & Concerten

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Halle
Ex-moderator
Berichten: 19465
Lid geworden op: donderdag 20 december 2007, 8:46

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Halle »

Megareus12 schreef:
Halle schreef: Kaartjes voor Muse in da pocket! Dit najaar Muse en Alt-J zien, heerlijk. :wub:
Ik heb er over getwijfeld, maar vond het het geld niet waard. De liedjes die ik graag wil horen gaan ze toch niet spelen en het is imo allemaal veel te groots geworden.

Nu maar wachten tot Radiohead/Portishead/Sigur Rós/Massive Attack gaan touren (en albums plz).
Ze spelen de afgelopen jaren steeds meer oude nummers van Origin Of Symmetry en Showbiz. ;) Zo hebben ze in de Arena bij de 2nd Law Tour o.a. 'Unintended' en 'Sunburn' gespeeld, en dit jaar op Werchter speelden ze 'Micro Cuts' en (mijn favoriete Muse nummer!!) 'Uno'. Verder spelen ze natuurlijk altijd hits als 'Knights of Cydonia'.

Wel snap ik dat je Drones niet fantastisch vond, ik heb er ook niet veel mee. 'Mercy' is een halve kopie van 'Starlight', en nummers als 'The Handler' en 'Defector' vind ik verschrikkelijk. Toch wel zin om 'Psycho' en 'Reapers' weer live te horen. O:)
Megareus12
Ex-moderator
Berichten: 14140
Lid geworden op: vrijdag 10 november 2006, 19:09
Extra rang: Holbewoner

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Megareus12 »

Halle schreef:
Megareus12 schreef:
Halle schreef: Kaartjes voor Muse in da pocket! Dit najaar Muse en Alt-J zien, heerlijk. :wub:
Ik heb er over getwijfeld, maar vond het het geld niet waard. De liedjes die ik graag wil horen gaan ze toch niet spelen en het is imo allemaal veel te groots geworden.

Nu maar wachten tot Radiohead/Portishead/Sigur Rós/Massive Attack gaan touren (en albums plz).
Ze spelen de afgelopen jaren steeds meer oude nummers van Origin Of Symmetry en Showbiz. ;) Zo hebben ze in de Arena bij de 2nd Law Tour o.a. 'Unintended' en 'Sunburn' gespeeld, en dit jaar op Werchter speelden ze 'Micro Cuts' en (mijn favoriete Muse nummer!!) 'Uno'. Verder spelen ze natuurlijk altijd hits als 'Knights of Cydonia'.

Wel snap ik dat je Drones niet fantastisch vond, ik heb er ook niet veel mee. 'Mercy' is een halve kopie van 'Starlight', en nummers als 'The Handler' en 'Defector' vind ik verschrikkelijk. Toch wel zin om 'Psycho' en 'Reapers' weer live te horen. O:)
Sunburn & Unintended zijn tijdens elke tour gespeeld, maar zou ik wel graag willen horen. Micro Cuts zie ik nog wel terugkomen, al heeft Matt er verschrikkelijk veel moeite mee. Uno wordt de nieuwe Falling Down/Cave/Host, aan het begin van de tour gespeeld, daarna nooit meer. Futurism/Fury/Muscle Museum/The Groove/Dead Star/Assassin/Hyper Music zie ik allemaal niet meer terugkomen tijdens de arena tour.

Maar het gaat mij niet eens om die hele oude liedjes. Waarom spelen ze niet wat meer liedjes van BHaR/TR/T2L. Staat genoeg geweldig materiaal op, dat (bijna) nooit meer live gespeeld wordt (MotP, Assassin, Take a Bow/City of Delusion/Hoodoo/MK Ultra/Unnatural Selection/Exogenesis pt. 1/Animals/Survival/Supremacy). Eeuwig zonde, en veel beter dan het greatest hits setje dat ze al jaren spelen.

Ja, ik ben een beetje zuur. Heel veel potentie, maar komt erg weinig van teweeg. En ze zijn ook belachelijk duur, zeker vergeleken met het Goffertpark in 2010.

Ik vind Drones trouwens een heerlijk album om naar te luisteren, vooral Dead Inside/Reapers/Handler/Globalist, dus daar ligt het niet aan.
Ditjuh
Berichten: 5052
Lid geworden op: zondag 9 maart 2008, 22:12
RS: Leuk (OSRS)
Clan: Vitality #1
Oude naam: IntoHardcore

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Ditjuh »

Ik ga gewoon heen naar Muse, heb ze altijd al live willen zien alleen had nooit vrienden die mee wilden :c/

En tja care 60€, 3 uurtjes werken op zondag heb ik er wel voor over :-({|=
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ex-gebruiker 37732
Berichten: 2937
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 13:40
Oude naam: Fabio ftw

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Ex-gebruiker 37732 »

Ditjuh schreef: Ik ga gewoon heen naar Muse, heb ze altijd al live willen zien alleen had nooit vrienden die mee wilden:c/

En tja care 60€, 3 uurtjes werken op zondag heb ik er wel voor over :-({|=
vrienden die niet mee willen heb je ook niet
If you steal from one author, it’s plagiarism; If you steal from multiple people, it’s research

ewa
Ditjuh
Berichten: 5052
Lid geworden op: zondag 9 maart 2008, 22:12
RS: Leuk (OSRS)
Clan: Vitality #1
Oude naam: IntoHardcore

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Ditjuh »

Fabio schreef:
Ditjuh schreef: Ik ga gewoon heen naar Muse, heb ze altijd al live willen zien alleen had nooit vrienden die mee wilden:c/

En tja care 60€, 3 uurtjes werken op zondag heb ik er wel voor over :-({|=
vrienden die niet mee willen heb je ook niet
o, nee ik heb nu wel een vriendin die mee gaat in me eentje vind ik niks
Afbeelding
Afbeelding
Nooby killor
Berichten: 2300
Lid geworden op: zaterdag 21 april 2007, 18:06

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Nooby killor »

Daan schreef: Kost dat allemaal bij elkaar niet echt 200 euro?
Klopt, Hardwell was volgens mij 40 euro, Axwell /\ Ingrosso 40 of 50 en AMF 110.
Hopelijk is het het waard 8-[
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40377
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Daan »

Hoop ik ook voor je. Ik vind het te veel geld. Zat leukere feestjes voor minder, zeker voor mijn muzieksmaak.

Toegevoegd na 29 seconden:

Althans, leukere is subjectief natuurlijk.
Zion
Berichten: 4382
Lid geworden op: zaterdag 17 november 2007, 12:47
Oude naam: Road to Zion

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Zion »

Goed nieuws voor de Belgische fans van Awakenings. Op 15 en 16 april zet het immens populaire technoconcept voor het eerst voet aan wal in ons land. Antwerpen krijgt gedurende twee dagen de kans om zich te bewijzen als een bloeiende hotspot voor techno in Vlaanderen. Maarten Van Beusekom bevestigde de komst van Awakenings naar Antwerpen tijdens zijn presentatie op How I Work in Ampere. Verder verklapte hij ook nog dat er vanaf 2017 zeer waarschijnlijk een tweede Awakenings Festival zal plaats vinden. Het zou gaan om een kleinere variant met vier stages ergens in Europa.
http://fuzz-mag.be/nieuws/22179/awakeni ... A.facebook
Afbeelding
Lenneas
Berichten: 760
Lid geworden op: zondag 25 mei 2014, 17:16
RS: Lenneas

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Lenneas »

^ Zat er aan te komen. Jammer dat Rocco de boel heeft verkocht, maar ik geef hem geen ongelijk.
Gebruikersavatar
I_Pk3dStr
Berichten: 432
Lid geworden op: zaterdag 6 december 2008, 10:00

Re: Festivals & Concerten

Bericht door I_Pk3dStr »

Xclusive Holland vanavond!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Thieske
Berichten: 4064
Lid geworden op: zaterdag 10 oktober 2009, 16:25

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Thieske »

Het was weer een geniaal feestje!
Interview Straatvader :wub:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Kipcorn »

Papa Roach komt binnenkort naar Nederland!!!
Gebruikersavatar
I_Pk3dStr
Berichten: 432
Lid geworden op: zaterdag 6 december 2008, 10:00

Re: Festivals & Concerten

Bericht door I_Pk3dStr »

Back stage nog staan praten met Wolter Kroes (wist dat die zou komen) haha was echt een top feest! Genoten!
MQ-9 Reaper
Berichten: 9816
Lid geworden op: woensdag 10 januari 2007, 15:21
Oude naam: Koetje

Re: Festivals & Concerten

Bericht door MQ-9 Reaper »

Volgende week Frenchcore SVP :o
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40377
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Daan »

Holy shit. Duur grapje ook wel lijkt me.
Gebruikersavatar
pauperunit
Grapjas
Berichten: 16867
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 10:42
RS: Rondjeslopen (OSRS)
Oude naam: grootmonster

Re: Festivals & Concerten

Bericht door pauperunit »

Frenchcore SVP lijkt me wel vet maar ik denk dat ik dood neerflikker als ik van 10 tot 10 losga
Aphex
Berichten: 3806
Lid geworden op: vrijdag 28 november 2014, 16:14
Oude naam: linkerteelbal

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Aphex »

pauperunit schreef: Frenchcore SVP lijkt me wel vet maar ik denk dat ik dood neerflikker als ik van 10 tot 10 losga
terror is niet zo lang drrr

Toegevoegd na 11 seconden:
Jack schreef:
Daan schreef: Holy shit. Duur grapje ook wel lijkt me.
ajoh pillen kosten niet zo veel
kaartjes wel
Do I have a life, or am I just living?
MQ-9 Reaper
Berichten: 9816
Lid geworden op: woensdag 10 januari 2007, 15:21
Oude naam: Koetje

Re: Festivals & Concerten

Bericht door MQ-9 Reaper »

pauperunit schreef: Frenchcore SVP lijkt me wel vet maar ik denk dat ik dood neerflikker als ik van 10 tot 10 losga
Vorige keer was t prima te doen
Afbeelding
Aphex
Berichten: 3806
Lid geworden op: vrijdag 28 november 2014, 16:14
Oude naam: linkerteelbal

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Aphex »

Jack schreef: Klopt, maar dat compenseert 't dan. Als je gaat stappen en je drinkt heel de avond kan je ook veel kwijt zijn.
True, maar op een feest van 10/12 uur drink je ook veel. Met overpricede muntjes ben je uiteindelijk ook nog genoeg kwijt aan drinken en eten.
Do I have a life, or am I just living?
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Festivals & Concerten

Bericht door Rems »

Heb je dan niet eens zin om in een kroeg/cafe te zitten zonder 180 bpm stamp muziek?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie