Melden? Graag, maar met mate.

Lees de regels en het laatste nieuws over het forum.
Plaats reactie
Behind You0
Berichten: 864
Lid geworden op: donderdag 30 maart 2006, 16:00

Melden? Graag, maar met mate.

Bericht door Behind You0 »

Laat ik eerst zeggen dat ik het hartstikke fijn vind dat jullie verkeerde posts melden, zodat het forum beter wordt! Dat is een stuk handiger voor de Mods.

Toch merk ik dat steeds meer mensen een beetje andere mensen er bij lappen, wat een beetje flauw is. Gewoon melden om wat te melden, weetjewel.

Een voorbeeld! In het Je-irl-naam-topic in de Bar zegt Joey: Ehhh.
Natuurlijk is het dan logisch dat hij dat bedoelt omdat zijn forumnaam Joey is, maar toch wordt het gemeld. Beetje flauw, of niet?

Dus meld alleen als het echt stoort. Niet elk spammetje hoeft te worden gemeld, er moet ook een béétje ruimte zijn in dit forum voor een grapje :D!

Bedankt voor de aandacht!
Afbeelding

Wil je graag een Firecape, maar kun je hem zelf niet halen? Schrijf dan een bericht naar Tripel.
Heer Koen
Ex-moderator
Berichten: 2774
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 20:39
Clan: Lunagang
Extra rang: Beste (ex)moderator, ouwe zak

Re: Melden? Graag, maar met mate.

Bericht door Heer Koen »

Inderdaad, het valt op dat er bepaalde personen echt superveel melden, gewoon om te kunnen melden :?
regel1:Heer koen heeft ALTIJD gelijk
regel2:Heb ik toch geen gelijk: zie regel1
AfbeeldingAfbeelding
Beste ouwe moderator
L0rd_paul
Ex-moderator
Berichten: 10861
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 15:05
Clan: in je broekie

Re: Melden? Graag, maar met mate.

Bericht door L0rd_paul »

pssst behind, kijk een een paar regels naar beneden, daar staat deze: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... =1&t=70240

:')
YOLO
Behind You0
Berichten: 864
Lid geworden op: donderdag 30 maart 2006, 16:00

Re: Melden? Graag, maar met mate.

Bericht door Behind You0 »

l0rd_paul schreef:pssst behind, kijk een een paar regels naar beneden, daar staat deze: http://www.lunagang.nl/tipforum/viewtop ... =1&t=70240

:')
:oops: Het leek me goed om het nog eens te benadrukken :-$ .
Afbeelding

Wil je graag een Firecape, maar kun je hem zelf niet halen? Schrijf dan een bericht naar Tripel.
Plaats reactie