~~Thé S.W. Guide!~~Tamimtje~~

In dit subforum staan beschrijvingen van minigames en quests.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
Tamim
Berichten: 2242
Lid geworden op: maandag 23 juli 2007, 12:30
RS: Tamimtje (p2p)
Clan: SC Prods

~~Thé S.W. Guide!~~Tamimtje~~

Bericht door Tamim »

~~!Tha Soul Wars guide!~~ Tamimtje!

Beste mensen, welkom bij me 1e guide over Soul wars. Dus je weet alvast als ik veel fouten maak, dat het gewoon me eerste keer is. En aangezien veel mensen met [WIP] in hun topic staan en die van mijne niet. Ging ik gewoon een topic aanmaken, mijn is tenminste helemaal klaar.
1.De reqs van Soul War
2.Reqruiment items
3.Geschiedenis van Soul Wars
4.Waar is Soul Wars nou?
5.Suplies informatie
6.Hoe gaan we de Avatar nou vermoorden?
7.Dood en grafplaats
8.Informatie scherm
9.Rewards
1.De reqs van Soul War

Er zijn geen specifieke levels voor nodig maar een hoog slayer en een hoge combatskill. Zoals Strength, Attack, Defence, Range, Mage of HP.

2.Reqruiment items
Geen, je hebt geen items nodig maar een fatsoenlijke armour kan best wel want je moet wel tegen een level 525 vechten…

3.Geschiedenis van Soul Wars
Ver in het westen, was er een geisoleerd eiland die ver van RuneScape lag. Twee grote makers concurreren over de grote obelisk, zonder een definitieve uitslag. Kort geleden, ging een vreemde man op pelgrimstocht en heeft de Soul Wars eiland gevonden. Nu heeft hij het gevechtsveld open gedaan voor bezoekers die graag willen vechten tegen kleinere Summoning beesten, of tegen mensen of tegen de Avatar….

4.Waar is Soul Wars nou?

Soul Wars ligt in Edgeville, vlakbij Varrock en Monastery. Je kunt via Varrock teleport komen of Amulet of Glory teleport.
Afbeelding

Daar ligt Soul Wars. ^
Als je daar bent, ga je in het portal. Als je erin gegaan bent, kom je op dit eiland terecht.
Afbeelding


Als je voor de eerste keer op het eiland komt, moet je met Nomand praten. Nomad bied jouw een boek vol met informatie over de mini-game of een rondleiding, je mag kiezen.
Afbeelding
Daarna moet jij naar de wachtkamer, je kunt kiezen uit de blauwe team of rode team. Als je niet kan kiezen uit beide, dan moet je de groene portaal nemen.
De battlefield is in 3 belangrijke delen, namelijk:

-De Avatar van Creation Base
Hier begint het blauwe team, Saradomin. Het rode team moet de blauwe teams’ Avatar vermoorden.

-De avatar van Destruction Base
Hier begint het rode team, Zamorak. Het blauwe team moet de rode teams’ Avatar vermoorden.

-De hoofdveld,het centrum van het battlefield
Er zijn veel dingen te doen, maar de belangrijkste is de Soul Obelisk en de twee grafplaats.
Er zijn Jellies en pyrefiends om te vermoorden. Zij droppen Soul fragmenst (kom ik later op terug)

Je eigen basis is ingedeeld in 3 delen; je Avatar zelf, je spullen kamer en de grafkamer van je eigen team. De Avatar zelf kan niet ontsnappen, het andere team moet ze vermoorden. Jou de taak is om je eigen Avatar te beschermen. De combat level van de Avatars zijn 525, dus ze zijn aardig sterk voor mensen zonder pray. Protect from Melee aangeraden! :!: De kamer met spullen is waar bandages zijn, net als Castle wars. Deze bandages kunnen je Hp restoren met 15 Hitpoints en 30% run. Je kunt ze ook op iemand anders doen.




5.Suplies informatie

Bandages
Deze healen jouw 15 Hitpoints en restoren 30% run. Je kunt ze ook op iemand anders gebruiken.

Afbeelding

Barricades
Je kunt ze alleen ééntje ervan in je inventory hebben! Je eigen team kan maximaal 10 barricades neerzetten, je kunt ze overal neer zetten om je tegenstander te hinderen. Als je een barricade vind op je pad, dan kun je hem kapot maken met een explosive of gewoon neer slaan. Afbeelding

Explosives
Deze explosieven kun je op een barricade gebruiken om kapot te maken.
Afbeelding

6.Hoe gaan we de Avatar nou vermoorden?

Iedereen wilt de Avatar gaan vermoorden, eenmaal aangekomen en ze doen rechterklik op de Avatar en klikken ze op ‘Attack’, zien ze dat ze het niet kunnen attacken omdat ze een lage slayer level hebben. Hoe gaan we dit dan nou vermoorden :?: Het begin is slayer level 100 maar aangezien niemand slayer cape mag dragen en niemand 100 voor eeuwig kan hebben, moeten we iets anders doen :!: Je moet namelijk Pyrefiends of jellies killen, want die droppen Soul Fragments. Als je eigen team de beurt krijgt om de Soul Obelisk te gebruiken, moet je de Soul Fragments gebruiken op de Obelisk. Zo hele tijd doorgaan totdat je de level bereikt hebt om die Avatar te vermoorden. Stel je hebt bijvoorbeeld 60 slayer, dan moet je de Soul Fragments steeds gebruiken op de Obelisk om van level 100 naar 60 te brengen. Je kunt het nog lager doen zodat meer mensen die lagere slayer levels hebben, ook mee kunnen killen!

“Help! Mijn Avatar gaat dood! Wat moet ik doen?”

Tja, er is maar een manier om dat te doen. Door om bones te begraven. Je moet alleen de bones begraven van je tegenstander. De HP gaat omhoog van je Avatar, je health hem namelijk. Er is ook een kans dat de slayer level naar 100 gaat. Dan kan niemand hem attacken, tenzij je tegenstander de Obelisk hebben en er een Soul Fragment op gebruiken om de slayer level omlaag te halen. Hoe meer je Soul Fragments op de soul obelisk used, hoe meer mensen de Avatar kunnen killen. Onthoud dat “Avatar level” dat ze de Slayer level bedoelen.
Onthoud ook dat je Summoning dieren kan meenemen maar die kunnen alleen mensen of de slayer monsters meevechten. Ze kunnen dus niet tegen Avatar meevechten.

7.Dood en grafplaats

Wanneer je dood bent, ga je naar een Grafkamer. Nomad beschermt jou tegen de hongerige Soul Obelisk. Je wordt gestuurd naar de grafkamer die dichts bij jou zit. De grafkamer moet wel in bezit zijn van jullie team. Jullie kunnen ook de grafkamer overnemen van je tegenstander. Want deze zijn Captureable. Als je dood bent gegaan en je komt in de grafkamer, dan kan je 15 seconden niet buiten komen.
Omdat er alleen 2 grafkamers zijn rondom de Obelisk, zijn deze erg handig om Soul Fragments te krijgen (natuurlijk het slayer monster doden).



8.Informatie scherm

Rechtsboven op je RuneScape scherm zie je een belangrijk scherm, want die vertel wat er gebeurd met je Avatar en de Avatar die van hun.
Afbeelding

Je ziet aan de linkse kant van die scherm een grafsymbool, dat gaat over de Westelijk grafkamer en aan de rechtse kant zie je ook een grafsymbool en die gaat over de Oostelijk kant. In het midden zie je de Obelisk. Als de kleur van je jouw team het vak van Obelisk is gekleurd, dan hebben jullie de Obelisk. En andersom geld het hetzelfde.

Je ziet ook de status van je Avatar en de Avatar van hun. Daaronder zie je de tijd die nog over is.

9. Rewards
Winnen = 3
Gelijk = 2
Verliezen = 1
De rewards kun je kiezen uit Experience, Charms of Andere.

Experience
Deze kun je kiezen uit Attack, Strength, Defence, Hitpoints, Ranged, Mage, Prayer of Slayer.
Deze exp kunnen verschillend zijn, het hangt af van je level.
Afbeelding

Charms
Je kunt charms kiezen uit Green charms, Gold charms, Blue charms of Crimson charms. De hoeveelheid charms hangt af van je combat skills.
Afbeelding

Andere
Uit ‘Andere’ kun je kiezen uit Summoning pets en een Gamble. De Summoning pets zijn Abyssal minion, Baby basilisk, Baby Kurask, Creeping Hand. Voor al deze pets heb je 4 summoning nodig...
Gamble, hier kun je gokken op een item. Er is een wijde range op items, misschien hopen op een dragon item? Wie weet…
Afbeelding


Nou, dit was me 1e guide alweer. Ik vind het een uitstekende mini-game en een leuke vooral! Nog veel plezier in Soul Wars! IDC over mensen zeuren dat er genoeg guides zijn over SW. Ooit gehoord van CONCURRENTIE?
Laatst gewijzigd door Tamim op woensdag 11 februari 2009, 20:51, 4 keer totaal gewijzigd.
!~! Hala Real Madrid !~!
Afbeelding
myass
Berichten: 394
Lid geworden op: woensdag 17 december 2008, 18:58
Clan: eigen
Contacteer:

Re: ~~Thé S.W. Guide!~~Tamimtje~~

Bericht door myass »

in je plaatje van zammroak team en sara team is verkeerd
het is team Creation blouw

en Destruction rood
Afbeelding Afbeelding << Klik voor YoutubeChannel
Tamim
Berichten: 2242
Lid geworden op: maandag 23 juli 2007, 12:30
RS: Tamimtje (p2p)
Clan: SC Prods

Re: ~~Thé S.W. Guide!~~Tamimtje~~

Bericht door Tamim »

myass schreef:in je plaatje van zammroak team en sara team is verkeerd
het is team Creation blouw

en Destruction rood
Jagex had vertelt dit game net als Castle Wars lijkt. Castle Wars speelt ook zich met Goden. En toevallig zijn 't de kleuren van de goden? :o
!~! Hala Real Madrid !~!
Afbeelding
paultje
Berichten: 371
Lid geworden op: dinsdag 16 december 2008, 19:32
Clan: lunatip/teak

Re: ~~Thé S.W. Guide!~~Tamimtje~~

Bericht door paultje »

mooie guide misschien gebruiken op de website
plaatje werkt niet
Gebruikersavatar
Gurko Stylo
Berichten: 12
Lid geworden op: woensdag 17 september 2008, 9:55

Re: ~~Thé S.W. Guide!~~Tamimtje~~

Bericht door Gurko Stylo »

9/10 . :mrgreen:
Owning U G
Boe552
Berichten: 241
Lid geworden op: zaterdag 15 december 2007, 21:34
Clan: hell knights
Oude naam: ~boe552

Re: ~~Thé S.W. Guide!~~Tamimtje~~

Bericht door Boe552 »

10/10
wrm,?
1/10 voro guide 9/10 voor dit:
Soul WARS Guide af!@#$@#$Kijk allemaal bij guides! ,..... TaMiM * zegt:
rate effe mijn guide pl0x
Soul WARS Guide af!@#$@#$Kijk allemaal bij guides! ,..... TaMiM * zegt:

Steffan zegt:
..
Soul WARS Guide af!@#$@#$Kijk allemaal bij guides! ,..... TaMiM * zegt:
SW
Steffan zegt:
asjeblieft sgat?
Soul WARS Guide af!@#$@#$Kijk allemaal bij guides! ,..... TaMiM * zegt:
alstjeblieft sgatjes@#$#@$@# pl0x <333
Afbeelding
arnold
Berichten: 1181
Lid geworden op: maandag 3 november 2008, 19:56
RS: tunupa (f2p)
Clan: geen

Re: ~~Thé S.W. Guide!~~Tamimtje~~

Bericht door arnold »

fantastiche guide 9/10 wrm geen 10 om dat er nog fouten in zitten maar voor de rest is ttie echt spuer goed ik vind het de beste guide hij moet echt op de site komen :D/ :D/ :mrgreen:
ik heb dislexey dan begrijp je het miechien als er verkeerd gespelde woorden tussen staan

rs naam is Tunupa
bedankt i k0nijn i
Afbeelding
Glenn.
Berichten: 7944
Lid geworden op: woensdag 18 oktober 2006, 22:09
Clan: Eternity
Oude naam: Glenndebang

Re: ~~Thé S.W. Guide!~~Tamimtje~~

Bericht door Glenn. »

8/10 ;)

arnold schreef:fantastiche guide 9/10 wrm, geen 10 om dat er nog fouten in zitten, maar voor de rest is ttie echt spuer goed. ik vind het de beste guide en hij moet echt op de site komen :D/ :D/ :mrgreen:
Als dit op de spelfouten gaan zou ik naar jezelf kijken, dit zijn je spelfouten ;)
AfbeeldingOnderwaeg heb ik meej zelf verteld
Ut waas neet mier als un blaad dat velt
Soms is 't beater iets moeis te verleeze.
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad.
Auto,Vliegtuug , een Trein een boewt.


De mooiste citaten van Rowwen Heze <'3 Love Him <'3
arnold
Berichten: 1181
Lid geworden op: maandag 3 november 2008, 19:56
RS: tunupa (f2p)
Clan: geen

Re: ~~Thé S.W. Guide!~~Tamimtje~~

Bericht door arnold »

weet ik lol maar iklet niuet op spel foute als i kff snel ene berichtje tijpt ;)

Toegevoegd na 1 minuten:

en het staat een beetje freemd vind ik als er op de site een guide staat met allemmaal spel fouten:P
ik heb dislexey dan begrijp je het miechien als er verkeerd gespelde woorden tussen staan

rs naam is Tunupa
bedankt i k0nijn i
Afbeelding
Inverney
Ex-chatmoderator
Berichten: 3500
Lid geworden op: zondag 20 april 2008, 11:10
RS: Gestopt
Oude naam: Uber

Re: ~~Thé S.W. Guide!~~Tamimtje~~

Bericht door Inverney »

ziet er goed uit =D
arnold
Berichten: 1181
Lid geworden op: maandag 3 november 2008, 19:56
RS: tunupa (f2p)
Clan: geen

Re: ~~Thé S.W. Guide!~~Tamimtje~~

Bericht door arnold »

er is al een guide jammer voor je :evil:
ik heb dislexey dan begrijp je het miechien als er verkeerd gespelde woorden tussen staan

rs naam is Tunupa
bedankt i k0nijn i
Afbeelding
mranger7
Berichten: 13
Lid geworden op: dinsdag 27 januari 2009, 22:34

Re: ~~Thé S.W. Guide!~~Tamimtje~~

Bericht door mranger7 »

eindelijk weer eens een fatsoenlijke guide, waar ten misnte werk in is gestopt.
9/10
h volt h
Berichten: 22
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 8:52

Re: ~~Thé S.W. Guide!~~Tamimtje~~

Bericht door h volt h »

10/10
perfect!
zeer duidelijk
thx voor de guide
Afbeelding
Afbeelding
Ijs is koud
Berichten: 988
Lid geworden op: woensdag 4 februari 2009, 15:01
RS: Ijs is koud (p2p)
Clan: Geen
Oude naam: ijs is koud

Re: ~~Thé S.W. Guide!~~Tamimtje~~

Bericht door Ijs is koud »

extra informatie:als je de quest animal magnetism hebt gedaan kan je je capes laten enchanten naar een accumulator of atractor
Afbeelding
Gepje
Berichten: 304
Lid geworden op: dinsdag 22 april 2008, 17:44
Clan: Geen
Oude naam: Gepz0rs
Contacteer:

Re: ~~Thé S.W. Guide!~~Tamimtje~~

Bericht door Gepje »

slayerlover schreef:extra informatie:als je de quest animal magnetism hebt gedaan kan je je capes laten enchanten naar een accumulator of atractor
En als je dan een cape MOET dragen?
Dan kan dat niet.
OT:Very Nice guide 11/10

* Gepje`
ThaTerror
Berichten: 2934
Lid geworden op: vrijdag 27 maart 2009, 21:07
RS: 0f Puppets (p2p)
Clan: TKE

Re: ~~Thé S.W. Guide!~~Tamimtje~~

Bericht door ThaTerror »

dragon bones (11-22), big bones, red flowers, unicorn horns, coins (20k - 100k), Kyatt fur (4), Dagganoth hides, ogre coffin key (40-50), carved evil turnips (7), bagged plant 1 (10), wyvern bones (16), bones (290), potato cactus (18), vampire dust (26-28), Dagganoth bones (3).
de lijst van gamble dros die ik ken:P moie guid 9/10
This is the end. Beautiful friend . This is the end My only friend, the end....
Of our elaborate plans, the end. Of everything that stands, the end No safety or surprise, the end. I'll never look into your eyes...again
Can you picture what will be . So limitless and free. Desperately in need...of some...stranger's hand. In a...desperate land
Afbeelding
Plaats reactie