Barbarian Assult DEFENDERS guide

In dit subforum staan beschrijvingen van minigames en quests.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
tabasco90
Berichten: 36
Lid geworden op: vrijdag 15 december 2006, 21:22

Barbarian Assult DEFENDERS guide

Bericht door tabasco90 »

Afbeelding BARBARIAN ASSULT Afbeelding
Inleiding

Iedereen kent wel barbarian assult. De meest leuke laggy plaats in W6. Maar waarom komt de meeste mensen naar hier? Velen komen hier voor een Torso, andere om hun whip of dark bow te kleuren in wit, blauw, geel, groen. Ik zelf ga er voor de dubbel xp die je er kunt halen met de penance horn.

Afbeelding

Deze guide gaat niet over de rewards die je er kunt halen of over hoe je BA moet starten MAAR over de veel gehate role defender.


Ideale plaats
De ideale plaats om te starten aan een wave als defender is Player 4 maar 2 is ook niet mis.
Afbeelding
Waarom willen we starten op Player 4? dit heeft almaal te maken om snelheid. Je start namelijk het dichts bij de machine.
Afbeelding
Tijdens dat je aan die machine staat te sluren roep je uit vole borst de eerste letter van de witte tekst(reachts boven)

Wave 1
Deze wave zou eigenlijk de makelijkste zijn. De loop van je machine naar de oost trap daar drop je 2 food NW van trap. Hier achter loop je als een gek naar de hammer en logs(niet dat je ze nodighebt). Dit doe je à la food-droppend.
Afbeelding
Nu kan je de andere team players wat gaan plagen omdat je eerst klaar bent.

Wave 2-9
Oke nu komt het moeilijke aan defenden meer dan 2 runners luren zonder ze te laten doorgaan. Het spreek van zich dat hoe hoger de wave wordt hoe meer runners er zullen komen opdagen.

Stel we hebben ons food, we lopen als een gek naar de trap.
Maar nu droppen we 2 food N en 1 NW van trap. Ipv naar de opening te lopen. Lopen we nu naar de hammer en logs. Al je de laatste log pak loop je naar dat hol van de runners. Hier zal je "goede" food veranderen. Dus wacht je tot healer callt (hopelijk zeer snel) je loopt terug naar je trap al droppend.
Afbeelding
Oke nu er 2 runners zijn ontploft moet je je trap fixen ga hiervoor op je food staan dat je gedropt hebt. Wacht nu tot er 3-4 runners op het stukje voedsel onder je voeten te staan lekkerbekken. zet een stapje opzij.
Afbeelding
Fix trap en drop nog wat food voor overige runners die komen.

wave 10
Oh nee oh nee. De moeilijkste wave? Totaaaaal niet, zeer simpel zelf. Wat doe je nu?
Dit is 90% kans om snel te doen. Drop 2-3 food aan #1 drop 1-2 food aan #2. Wacht nu tot er 5 runners zijn.
Afbeelding
Blijf kijken of er geen runners weg lopen want dan zit je bij de unlucky 10%.
Loop naar de logs en hammer fix trap en lure de laatste runner naar je trap.

Je bent voorlopig klaar je moet alleen nog omegas maken. Wacht dus aan de spring tot de attacker je eggs geeft je hoeft ze alleen in lava te duwen en aan de collector te geven. Je kan nu met ze allen de queen dood schieten.

Afbeelding

slot
[/color][/size]
Bedankt om myn eerste guide te lezen. Ik hoop dat jullie er iets van kunnen leren. Ik sta nog altijd open voor tips en vragen maar verwacht niet dat ik ze binnen de minuut zal beantwoorden.
Laatst gewijzigd door tabasco90 op zondag 20 juni 2010, 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Zion
Berichten: 4382
Lid geworden op: zaterdag 17 november 2007, 12:47
Oude naam: Road to Zion

Re: Barbarian Assult DEFENDERS guide

Bericht door Zion »

nice guide
defenden is inderdaad redelijk kut om te doen
mr zal het is proberen (:
Laatst gewijzigd door Zion op zaterdag 19 juni 2010, 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
lolzlol
Berichten: 381
Lid geworden op: zaterdag 13 september 2008, 17:25
Clan: tb

Re: Barbarian Assult DEFENDERS guide

Bericht door lolzlol »

best goede guide!
alleen ik zou graag het deel van wave 2-9 meer uitgelegd willen zien met meer plaatjes,ook in game in plaats van de minimap.
SkyTeam
Berichten: 7475
Lid geworden op: vrijdag 1 januari 2010, 20:38
Oude naam: Worldliner

Re: Barbarian Assult DEFENDERS guide

Bericht door SkyTeam »

Zeker handig!
tabasco90
Berichten: 36
Lid geworden op: vrijdag 15 december 2006, 21:22

Re: Barbarian Assult DEFENDERS guide

Bericht door tabasco90 »

lolzlol schreef:best goede guide!
alleen ik zou graag het deel van wave 2-9 meer uitgelegd willen zien met meer plaatjes,ook in game in plaats van de minimap.
zal van de week een paar nieuwe pics proberen maken
C0RPOREAL
Berichten: 320
Lid geworden op: zondag 30 augustus 2009, 11:49
RS: Blueee Angel (p2p)
Clan: The Citadel Kingdom
Oude naam: vinsi44

Re: Barbarian Assult DEFENDERS guide

Bericht door C0RPOREAL »

Dit is nu eens een guide dat we nodig hebben (vooral ik :oops: )


10/10

11/10 als je ook zo'n picks toevoegd voor wave 2-9
Afbeelding
Zion
Berichten: 4382
Lid geworden op: zaterdag 17 november 2007, 12:47
Oude naam: Road to Zion

Re: Barbarian Assult DEFENDERS guide

Bericht door Zion »

misschien nog bij het plaatje van droppend lopen droppend terugkeren
zeggen om de hoeveel stappen je moet droppen?
Afbeelding
tabasco90
Berichten: 36
Lid geworden op: vrijdag 15 december 2006, 21:22

Re: Barbarian Assult DEFENDERS guide

Bericht door tabasco90 »

meetje9. schreef:misschien nog bij het plaatje van droppend lopen droppend terugkeren
zeggen om de hoeveel stappen je moet droppen?
gewoon al je food droppen liefst 1 over houden voor nood gevallen
Zion
Berichten: 4382
Lid geworden op: zaterdag 17 november 2007, 12:47
Oude naam: Road to Zion

Re: Barbarian Assult DEFENDERS guide

Bericht door Zion »

hmm ok
voor de rest lijk ie me vrij duidelyk (:
Afbeelding
Runieboss
Berichten: 312
Lid geworden op: donderdag 8 oktober 2009, 19:50
RS: Runie (p2p)

Re: Barbarian Assult DEFENDERS guide

Bericht door Runieboss »

Hehe Ba pro's ftw, nice guide. Wel zonde dat je alle plaatjes als ''.Jpg'' hebt opgeslagen want nu zijn ze nogal korrelig. Probeer de volgende keer afbeeldingen op te slaan als '.PNG'
C0RPOREAL
Berichten: 320
Lid geworden op: zondag 30 augustus 2009, 11:49
RS: Blueee Angel (p2p)
Clan: The Citadel Kingdom
Oude naam: vinsi44

Re: Barbarian Assult DEFENDERS guide

Bericht door C0RPOREAL »

ty ty ty ty ty ty ty ty ty voor je guide

12/10 ( heb str torso)

-vinsi-

ps: alleen wave 1 gedeft :oops:
Afbeelding
Puma
Ex-moderator
Berichten: 8754
Lid geworden op: maandag 12 mei 2008, 21:18

Re: Barbarian Assult DEFENDERS guide

Bericht door Puma »

Duidelijke guide! Ik heb de Defender role level 5 en vind 'm wel leuk. Als je goede calls krijgt is de kans dat je als eerste klaar bent redelijk groot. Een filmpje zou je guide misschien nog verduidelijken maar is eigenlijk niet nodig als je de guide goed doorleest en de plaatjes bekijkt.
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding
WCN00B998877
Berichten: 7
Lid geworden op: zaterdag 17 april 2010, 21:23

Re: Barbarian Assult DEFENDERS guide

Bericht door WCN00B998877 »

Ik heb hier zo mijn eigen manier voor... Ikzelf drop het food, ga erop staan tot alle runner erbij staan en dan pak ik het op en loop ik verder, drop een nieuwe, wacht en pak weer, dit tot bij de trap, daar drop ik dan het food dat word gecalt in de hoeveelheid van de runners, meestal lukt het om in 1-2 minuten alle runners te doden in elke wave.
Devolution92
Berichten: 812
Lid geworden op: woensdag 15 juli 2009, 12:31
Clan: Zoek er 1tje.

Re: Barbarian Assult DEFENDERS guide

Bericht door Devolution92 »

WCN00B998877 schreef:Ik heb hier zo mijn eigen manier voor... Ikzelf drop het food, ga erop staan tot alle runner erbij staan en dan pak ik het op en loop ik verder, drop een nieuwe, wacht en pak weer, dit tot bij de trap, daar drop ik dan het food dat word gecalt in de hoeveelheid van de runners, meestal lukt het om in 1-2 minuten alle runners te doden in elke wave.
1-2 minuten? Dat is langzaam :S. En deze guide.. hoe zal ik het zeggen.. faalt best wel hard eigenlijk. (Ga nu niet flamen, je hebt een guide gemaakt en moet tegen kritiek kunnen!) Ik geef je een 7/10 en ik post later wel een betere guide die ik gebruik.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie