Barbarian assault guide voor echte pro's!!

In dit subforum staan beschrijvingen van minigames en quests.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Barbarian assault guide voor echte pro's!!

Bericht door Joshi-Skilzz »

Afbeelding
Hallo leuk dat jullie mijn guide lezen die over Barbarian Assault ook wel afgekort BA, deze minigame word gespeeld in wereld 6. Ik ga deze guide maken omdat ik aardig vaak zelf mijn penace horn vul omdat ik zelf bijna full penace heb, op boots en gloves na en omdat het me gewoon hartstikke leuk lijkt. In deze guide ga ik proberen zoveel mogelijk uit te leggen over barbarian assault ik ga dat proberen te doen doormiddel van plaatjes en informatie. Ik heb tot nu toe 4 guides op dit forum gemaakt dus ik heb wel wat ervaring. Zie je een fout of iets anders meld het even dan kan ik het verbeteren.

Afbeelding
1. Requirments en hoe kom ik er?
2. Bespeelbare rollen.
3. Rewards en effect ervan.
4. Een team maken.
5. Hoe speel ik BA?
6. Penace horn
7. Afsluiting en Tips & Tricks

Afbeelding

Barbarian assault heb je eigenlijk helemaal niets voor nodig, maar toch soms worden er wel eisen gesteld door bepaalde teams.

Pro team eisen:

De eerste 2 zijn basis eisen om te joinen, verder heb je voor de attackers rol nog wat eisen nodig.
Afbeelding Level 80 + ze willen dat je erg hoog bent dan is het makkelijker voor de healer en hoeft ie minder te healen.
Afbeelding Level 80 + ook dan word je weinig gehit en moet er minder gehealth worden.

Attackers rol, je kunt met melee, range of magic gaan ranging zie je soms nog wel gebruikt worden maar magic echt nooit omdat dat erg slecht is:
Afbeelding Level 90 + om gewoon vaak hoog te hitten.
Afbeelding Level 90 + om hoog te hitten.
Afbeelding Level 90+ als je een rangen bent om te hitten.

Dit zijn de minimale eisen voor een PRO team, dat zijn dus teams waar ze erg veel goeie spelers hebben en waar ze het heel snel doen. Verder heb je daar ook nog wat andere eisen maar die liggen aan de rol die je bespeelt.

Collector: Geen echte eisen voor nodig, level 3+ zou wel erg handig zijn.
Defender: Level 5 defender is echt een must en veel ervaring soms accepteren ze lager omdat er dan niets anders beschikbaar is.
Attacker: Geen eisen aan verbonden gewoon een hoog combat level en een goeie gear heb je dat word je vaak al in het team gelaten.
Healer: Level 5 anders kom je er echt niet in.

Dit is nodig voor alle rollen en ook gewoon een boel ervaring.

Gewoon team eisen

In een gewoon team spelen mindere spelers. Als beginnerling van barbarian assault moet je het daar helaas mee doen. Daar bij de minder goeie spelers zullen er ook bijv. mensen zijn die denken ik kan wel even snel AFK of er zij mensen die gaan attacken met magic. Maarja toch moet je daarmee beginnen ze zullen daar erg lage eisen stellen maar toch wel wat meestal. Ze kijken daar vaak naar je combat level en niet naar je level in een rol:

Afbeelding Level 50 + erg lage eis maarja zo gaat dat nou eenmaal in die teams.
Afbeelding Level 50 + Ook gewoon een simpele en makkelijke eis dus moet kunnen lukken.

Attackers rol, je kunt met melee, range of magic gaan ranging zie je soms nog wel gebruikt worden maar magic echt bijna nooit omdat dat erg slecht is:
Afbeelding Level 60 + dragon weapons.
Afbeelding Level 70 + beetje te kunnen hitten.
Afbeelding Level 70+ Hitten als je ranger bent.

Hierin staan voor een mindere speler een beetje de eisen je kan soms aangenomen worden met lagere stats maar dat is erg onwaarschijnlijk. Level eisen worden er niet gevraagd zo gaat het daar gewoon.

Hoe kom ik er?

Om er te komen is erg makkelijk je kan via een paar wegen komen of je kan een games necklace gebruiken. Een games necklace kost amper iets en ik denk dat elke speler die BA gaat spelen het wel kan betalen.

Games necklace:
Koop er een op de Grand Exchange of maak er een en enchant hem. En klik met je rechtermuisknop op de necklace en dan op rub dan komt er dit tevoorschijn:
Afbeelding
Kies de omcircelde.

Je kan ook lopen maar dat ga ik niet laten zien aangezien ik dat onzin vind, als je BA wilt spelen moet je gewoon een games necklace kunnen betalen.

Afbeelding

In BA zijn er 4 bespeelbare rollen en je kan een team van 5 mensen maken hierover later meer. Je hebt dus 4 rollen ik zal kort bij alle rollen uitleggen wat je moet doen, de tactiek hoe je tewerk gaat schrijf ik bij ''4. Hoe speel ik BA?'' hier de rollen:

Collector: Je hebt een geel kringetje om je een dat zegt dat je collector bent, een collector moet eieren rapen en ze doorgeven aan andere tijdens elke wave (level) roepen andere wat je moet rapen bij de collector roept de attacker dat, jij moet ook weer tegen de attacker zeggen in welke style hij moet aanvallen daarover later meer in hoofdstuk 4.

Attacker: De attacker kilt alle monsters, hij roept tegen de collector wat die moet rapen en de collector met welke style hij moet attacken, voor een attacker is een Chaotic rapier of longsword en dragon scimitar heel handig aangezien het redelijk goeie wapens zijn die alle stylen die genoemd kunnen worden bevatten.

Healer: De healer is waarschijnlijk de belangrijkste hij health alle mensen en tegelijk vergiftigd hij ook bepaalde monsters, hij roept tegen de defender wat hij moet neerleggen om zijn monsters te lokken.

Defender: De defender is een van de lastigste zoniet de lastigste rol in het spel, hij moet monsters met bait lokken naar een trap en ze vervolgens daar in laten lopen. Hij roept tegen de healer waarmee de healer de monsters moet vergiftigen.

Dit is dus de taak van alle rollen.

Van links naar rechts: Collector - Attacker - Healer - Defender:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Natuurlijk doen we dit allemaal niet voor niks, er zijn namelijk erg mooie rewards te halen. Je reward kan je in het begin ophalen bij: Commander connad. Als je met hem praat en je klikt op get-rewards (eerst met de rechtermuisknop op hem klikken) dan krijg je een schermpje te zien met rewards je krijgt altijd eerst dit scherm te zien:

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Voor armor heb je nog bonussen: Als je de hele set draagt (+1 hoed naar keuze en staff hoeft niet) krijg je per minuut 3 prayer points erbij dit is handig voor als je fungus gaat plukken bijv. En de stats van de hoedjes staan gelijk aan frem. helmets, de torso is net zo sterk als rune plate alleen dan nog met een extra str bonus, de penance skirt geeft de zelfde ranged bonus als red d'hide chaps, runner boots hebben een str bonus, penance gloves verminderen je gewicht

Dit zijn alle mogelijk rewards, in vak 1 zie je alles over levels up, vak 2 over armor, vak 3 over wapens verver en vak 4 over gokken punten voor spullen en andere speciale dingen. Hieronder nog een tabel wat de effecten zijn wanneer je een level up koopt:
LevelKostenDefenderHealerAttackerCollector
1Start levelLokt 4 vakjes vergeneest 150 HP+ 10 schadebag houdt 2 eggs
2200Lokt 5 vakjes vergeneest 200 HP+ 20 SchadeBag houdt 4 eggs
3300Lokt per 6 vakjesgeneest 200 HP+ 30 schadeBag houdt 6 eggs
4400Lokt per 8 vakjesgeneest 250 HP+ 40 schadebag houdt 7 eggs
5500Lokt per 10 vakjesgeneest 350 HP+ 50 schadebag houdt 8 eggs
Afbeelding

Zonder een team kan je natuurlijk niet spelen he daarom zal ik je hier uitleggen hoe je een team kunt maken, en hoe het eruit ziet als je invited word voor een team. Ook vertel ik wat nou een pro team is, een pro team is een team dat alles heel snel doet. Meestal zijn alle mensen in dat team level 5 ze kunnen daarom heel snel van wave 1 naar 10 komen omdat ze zo goed zijn.

Zo ziet het eruit als je invited word:

Afbeelding
Klik dan op een rol die je zijn en dan zal de leider beslissen of hij je toelaat in zijn team.

Zo maak je een team:

Eerst pak je een recruitment scroll op de tafel in de room. Dat ziet er zo uit:
Afbeelding

Dan use je de scroll op iemand dan komt er dit te staan:

Afbeelding

Hier in dit plaatje zie je welke rol de speler gekozen heeft, als je dit goedkeurt klik je op accept anders op decline.

Aangezien je 5 mensen hebt en je hebt maar 4 rollen kan er van 1 rol dus eentje meer zijn, bij pro teams en gewone teams is het vaak anders ingericht bij pro teams gaat het zo:

Pro team
2x attacker
1x healer
1x collector
1x defender

Bij normale teams kan je het lastig zeggen daar is het vaak maar van een team in elkaar zetten en iedereen laten zijn wat hij/zij wil zijn.

Afbeelding

Ik zal hier bij elke rol uitleggen wat te doen. Ik zal van attacker naar defender gaan kortom makkelijk naar moeilijk. Maar voordat ik dat ga doen geef ik eerst wat informatie over de het nut van je horn en het gebruiken ervan en wat info over de machines in het begin.

De horn

De horn gebruik je om tegen andere te zeggen hoe hij/zij moet aanvallen of wat voor bait hij/zij moet neerleggen ik zal eens een voorbeeld geven ik laat zien dat ik de collector ben en ik moet wat gaan zeggen, dan zie ik dus dit staan:
Plaatje Je ziet als het goed is 3 oranje zinnen staan en 1 witte het witte betekent dat ik nog wat moet gaan zeggen, daarom ga ik dat ook doen ik moet zeggen wat die ander moet doen als het goed is zie je een horn in je inventory zitten en je klikt daarop met je rechtermuisknop dan zie je dit:

Plaatje Daar zie ik ook de witte zin ertussen staan in dit geval style 4 dan klik ik daarop en dan word de witte zijn oranje net als alle andere zinnen. Na een tijdje gebeurt dit weer precies hetzelfde en dan moet je ook weet hetzelfde doen, dit gebeurd bij alle rollen soms staat het alleen wat anders bij de healer die de defender moet helpen staat er soms: worms of crackers maar dat werkt hetzelfde je kijkt naar het witte klikt op je horn en kiest die optie. Als je dat gewoon doet help je de ander ontzettend dus probeer het altijd zo snel mogelijk te doen anders weet de ander niet hoe hij tewerk moet gaan.

Als je goed kijkt zie je dat op de horn ook nog een optie staat ''medic'' als je op die optie klikt dan ziet de healer bij jouw naam een soort plusje komen dan weet hij dat jij laag leven bent en komt eraan, gebruik de medic optie alleen als je laag HP bent anders heeft het namelijk geen zin.

Belangrijke dingen over de horn:
1. Gebruik hem snel en goed dat kan zorgen dat je team stuk sneller werkt en dat alles veel sneller gaat.
2. Gebruikt iemand anders hem niet goed voor jouw rol vertel het hem en als het niet verbeterd quit. Het is nuttiger om een ander team te zoeken dan om te blijven steken bij een sloom team, als je quit kun je in de lobby bij de man die ook een tutorial geeft je wave resetten.

De machines
Afbeelding
De machines zijn vooral echt nodig voor de defender en healer, voor de attacker en collector is ie eigenlijk onnodig. Toch zal ik even uitleggen wat het nut van de machine is:

Collectors & attackers: Collectors kunnen opgeraapte eieren in de machine van kleur laten veranderen dat kost wel wat eieren. De attacker kan uit de machine runes en arrows halen.
Plaatje
Healer: de healer moet uit de machine poisened food halen vergiftigd eten waarmee hij/zij de monsters die hij/zij moet killen vergiftigd hij klikt op de machine en er komen spullen uit, ook komt er een vial uit die vial kan je vullen bij een spring ten oosten van de machines die spring ziet er zo uit:
Als je je vial op die plas used dan word ie gevuld als je vervolgens die vial op andere used dan krijgen die mensen er level ban 100 - 350 level hangt van je level af, na 4x gebruik is de vial leeg en moet je hem hervullen, als je zelf laag leven bent klik je op de plas om jezelf te healen. De healer moet overigens de penace healers het food erop usen dan worden ze vergiftigd, vanaf wave 7 zal je 2x food op een monster moeten usen anders zal het niet doodgaan als je te weinig food hebt dan moet je het even herladen bij de machine.

Defender: de defender moet penace runners op een trap luren om te luren heeft ie food nodig speciaal food dat haalt hij uit de machine. De defender klikt op de machine en er komt food uit daarmee kan hij de penace runners lokken. Meer over het lokken hierna in ''het echte werk!''.

Het echte werk!

Nu beginnen we pas echt na erg veel voorbereiden kan je aan de game beginnen. Ik zal hier alles uitleggen over die rol. En als eerst over Attacker.

Attacker: de rol die het meest makkelijk is, als attacker is het heel makkelijk het enige wat je moet doen ik je monsters killen en de collector coachen wat hij moet oprapen, soms heb je zelfs 2 attackers dan is het nog makkelijker. Voor attackers is het ook nog belangrijk om geen verkeerde aanvalsstijl te gebruiken, als je dat doet gaan er punten op het einde van jouw en het team af!! De attacker moet de penace ranger en penace figher aanvallen de andere monsters worden aan de healer en defender overgelaten. Wapens die voor een attacker zijn zijn wapens met alle 4 de melee stijlen zo kan je erg goed gebruiken (klik op het wapen voor info):

AfbeeldingDragon scimitar
AfbeeldingKorasi's sword
AfbeeldingChaotic rapier
AfbeeldingChaotic longsword

Collector: de 1 na makkelijkste rol die er is als je collector bent. Je moet heel simpel eieren rapen, maar wat ook heel belangrijk is dat je snel je horn gebruikt zodat de aanvallers kunnen doorgaan met attacken. Collector moet je goed voor opletten en daarom is het best lastig. Als je een fout ei raapt tijdens het pakken gaan er punten af aan het einde en er gaat 50 hp vanaf. De attackers roepen via de horn wat voor eieren je moet rapen. De collector rol is wel lastig bij de queen maar daarover straks meer. De egg launcher die op een van de bergen staat doe je uiteindelijk je eieren in als je ze daarin hebt gestopt kun je ermee schieten.

Afbeelding

Klik op het mini ding om je eieren erin te doen en het grote om ermee te schieten er komt dan een schermpje waar staat op wat je kunt schieten en met welk ei:

Afbeelding

Er kunnen maximaal 5 eieren van 1 soort in het cannon.

Afbeelding Effect blauw ei, stunned een monster kan even niet lopen.
Afbeelding Effect groen ei, je hit 16 en een monster is vergiftigd.
Afbeelding Effect rood ei, je hit 35.
Afbeelding Dit ei komt in de queen wave voor je hit er 300 - 370 mee op de queen.

Healer: ook een makkelijke rol tot wave 7 vanaf daar wordt het echt erg lastig. De healer moet andere healen doormiddel van een vial hierover staat meer in het stukje machines verder moet de healer monster vergiftigen dat doet hij/zij doormiddel van het poisened food uit de machine op de monsters te usen. Als je daarmee klaar bent is je rol gedaan en moet je alleen nog maar andere healen. Let op bij wave 7 moet je het food 2x usen anders gaat het monster niet dood. Dit staat bij de healer onderin beeld:

Afbeelding

Daarmee kan ze de HP's van iedereen in het team zien en wie ze moet healen.

Defender: de defender rol een erg lastige rol maar als je er eenmaal goed in bent best wel simpel. De defender lokt zoals al gezegd penace runners naar een trap to west of east (west word nooit gebruikt) Kortom naar east elke keer wanneer daar 2 penace runners op zijn stuk gelopen moet de trap gerepareerd worden met een hammer en logs die in het noorden liggen. Ik zal deze rol doormiddel van plaatjes uitleggen anders is het echt te lastig ook zal ik er een filmpje bij doe van youtube (niet van mij).
In- of uitklappen • het filmpje

In- of uitklappen • Hammer en logs, en trap en waar het het in de wave zit allemaal
De trap
Afbeelding

De logs en een hammer
Afbeelding

Waar het ligt:
Afbeelding

Let niet op barricades die dingen kan je maken maar zijn volkomen nutteloos.
Hier staat het in een plaatje uitgelegd hopelijk begrijp je het:

Afbeelding

Natuurlijk moet je een aantal keer oefenen zelf lukt dit mij ook niet altijd want het is ook hartstikke lastig het maakt dus niets uit als je soms failt.

De queen!! Plaatje

Als je net denkt dat je alles beheerst moet je de queen nog doen veel mensen vinden hem onwijs lastig maar dat is hij helemaal niet. Het enige probleem is dat zij veel hit dus je kan overwegen om 2 healers te nemen vanwege meer healing. Ik zal even bij alle rollen uitleggen wat je moet doen ik zal het in volgorde vertellen dus we gaan van collector naar healer - attacker -defender en weer collector.

Stap 1: De queen is aangekomen maak je klaar en probeer zo hoog mogelijk hitpoints te zijn. Als het goed is heb je alle monsters al gekilt. De collector zal als de queen er is gele eieren rapen die onder haar terecht komen hij pakt de eieren en vervolgens geeft hij ze door aan de healer doormiddel van ze op de healer te usen. Let op je hebt 8 eieren nodig om de queen te killen!

Stap 2: de healer ontvangt het ei en zorgt dat iedereen nog steeds veel leven heeft, dan rent ze naar een groene mini vulkaan en doopt ze de eieren erin (hoe de volkaan eruit ziet staat onderaan). Dan geeft ze de eieren aan de attacker.

Stap 3: de attacker heeft als het goed is al stekels van rode paddestoelen geplukt (plaatje onderaan) en used die vervolgens op het ei daarna geeft hij het ei aan de defender door.

Stap 4: de defender doopt de eieren in lava (plaatje onderaan) en geeft ze vervolgens terug aan de collector.

Stap 5: de collector gaat naar de egg launcher die op een van de 2 plateaus staat en stopt de eieren in de egg hopper, de rest klikt op de egg launcher en schiet op de queen. Hoera de queen is dood!!

Gefeliciteerd je komt nu allemaal in het begin van de kamers uit en kan weer lekker alles opnieuw gaan doen voor meer honor points! Is het je niet gelukt kom je in wave 10 uit en kan je het opnieuw proberen, met niet lukken bedoel ik dat er iemand uitgelogd aka weggegaan is of iemand doodgegaan is.

Plaatjes in volgorde: healer vulkaan - attacker paddenstoelen - defender lava

Komt allemaal nog excuus

Afbeelding

Plaatje De penace horn een horn die je gratis kan krijgen en als je een level 5 hebt naar een master horn kan upgraden geeft je dubbele xp in mining, agility en firemaking. De horn kun je vullen door potjes te spelen van BA het kost je ongeveer 10x van wave 1 naar 10 om hem helemaal te vullen. In het begin bij een wave staat er achter in de room een soort kast met skelleten hoofd klik rechtermuisknop en je kan kiezen wat voor punten je wil je horn vullen of punten voor levels. Als je je horn vult zal er elke keer wat potential bijkomen dat zal er zo uitzien:


Your horn is empty
Your horn is almost empty
Your horn has only a little potential remaining
Your horn is less than a quarter full
Your horn is around a quarter full
Your horn is nearly a third full
Your horn is around a third full
Your horn is almost half full
Your horn is around half full
Your horn is nearly two thirds full
Your horn is around two thirds full
Your horn is less than three quarters full
Your horn is around three quarters full
Your horn is more than three quarters full
Your horn is almost full
Your horn is full

Tip: als je een filled horn hebt en je used met mining de horn en een sacred clay pickaxe krijg je 3X zoveel xp bij gold ore is dat dus 195 xp per ore!! Je sacred clay pickaxe zal er niet sneller door kapot gaan. Ook heeft deze horn een vette emotion voor elke level 5 staat er een soort bolletje hier zie je iemand met alles level 5:
Afbeelding

Afbeelding

Dit is het einde van de guide ik hoop dat je ervan genoten hebt, ik heb nog wat tips voor als je BA gaat doen en verder als je vragen hebt kun je die ook gewoon stellen eerst zal ik tips geven en even credits vertellen. Tips & tricks:

1. Doe deze mini-game in wereld 6 anders is er nergens iemand.
2. Als je laag level bent en je hebt veel penace clothing doe die dan aan dan word je eerder voor teams gevraagd.
3. Zorg echt dat je een goed team hebt en geen afkers daardoor kan alles namelijk heel sloom gaan.
4. Call snel met je horn daardoor gaat alles veel sneller en voorkom je veel gezeik.
5. Vind je maar geen team, maak er dan lekker zelf een is vaak ook nog leuk.
6. Na een wave kan je QS doen quickstart een team member gaat dan uit de portal en gaat er weer in de leader invite hem weer en hij komt in het team dan klikt de leader op de ladder en kan je weer snel verder.
7. Zorg voor goeie gear en armor dat kan alles veel makkelijker maken vooral als attacker.

Nog tips vertel ze en ik zet ze erbij!!

Credits:

https://www.lunagang.nl/
https://runescape.wikia.com/wiki/RuneScape_Wiki
Mezelf

Rate or hate!
Laatst gewijzigd door Joshi-Skilzz op zaterdag 14 mei 2011, 21:35, 2 keer totaal gewijzigd.
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8552
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: Barbarian assault guide voor echte pro's!!

Bericht door Neite »

Mooie guide, maar overlees hem nog eens goed, ik zie heel veel spelfouten en incorrecte zinsconstructies staan :P
Just In
Berichten: 336
Lid geworden op: vrijdag 30 oktober 2009, 19:00
RS: Justin hu1 (p2p)
Oude naam: justin-hu

Re: Barbarian assault guide voor echte pro's!!

Bericht door Just In »

Leuke guide. :D
Lekker uitgebreid, goede uitleg, gebruik gemaakt van plaatjes.
Alleen wat opletten bij de zinsbouw en interpuntie.
9/10!
Haal op deze site http://www.getyourwallie.com/register/15875/Justintimco je gratis Wallies!
Afbeelding
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: Barbarian assault guide voor echte pro's!!

Bericht door Joshi-Skilzz »

Danku beide heb al wat spelling verbeterd straks nogi wat meer
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Barbarian assault guide voor echte pro's!!

Bericht door Slay a Stone »

Messchien nog wat over de kleren vertellen die je kan kopen? En is het bij wave 10 niet handiger om 2 healers te doen?
Afbeelding
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: Barbarian assault guide voor echte pro's!!

Bericht door Joshi-Skilzz »

Das onnodig en over de kleding kan je weinig vertellen het is voor de sier meer niet.
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
The Jeanneau
Ex-chatmoderator
Berichten: 1841
Lid geworden op: dinsdag 27 februari 2007, 18:37
Oude naam: Jeanneau 12

Re: Barbarian assault guide voor echte pro's!!

Bericht door The Jeanneau »

nice guide!

moet je nou voor die horn eerst lvl 5 zijn ? :O
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: Barbarian assault guide voor echte pro's!!

Bericht door Joshi-Skilzz »

je krijgt hem free je kan hem upgraden als je level 5 in iets bent
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
The Jeanneau
Ex-chatmoderator
Berichten: 1841
Lid geworden op: dinsdag 27 februari 2007, 18:37
Oude naam: Jeanneau 12

Re: Barbarian assault guide voor echte pro's!!

Bericht door The Jeanneau »

wat krijg je dan als je hem upgrade?
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Barbarian assault guide voor echte pro's!!

Bericht door Tristan »

Joshi-Skilzz schreef:Das onnodig en over de kleding kan je weinig vertellen het is voor de sier meer niet.
Als je de hele set draagt (+1 hoed naar keuze en staff hoeft niet) krijg je per minuut 3 prayer points erbij dit is handig voor als je fungus gaat plukken bev. En de stats van de hoedjes staan gelijk aan frem. helmets, de torso is net zo sterk als rune plate alleen dan nog met een extra str bonus, de penance skirt geeft de zelfde ranged bonus als red d'hide chaps, runner boots hebben een str bonus, penance gloves verminderen je gewicht, dus genoeg over te vertellen.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Barbarian assault guide voor echte pro's!!

Bericht door Slay a Stone »

Wertoo4 schreef:
Joshi-Skilzz schreef:Das onnodig en over de kleding kan je weinig vertellen het is voor de sier meer niet.
Als je de hele set draagt (+1 hoed naar keuze en staff hoeft niet) krijg je per minuut 3 prayer points erbij dit is handig voor als je fungus gaat plukken bev. En de stats van de hoedjes staan gelijk aan frem. helmets, de torso is net zo sterk als rune plate alleen dan nog met een extra str bonus, de penance skirt geeft de zelfde ranged bonus als red d'hide chaps, runner boots hebben een str bonus, penance gloves verminderen je gewicht, dus genoeg over te vertellen.
Je kan dat zo knippen en plakken :P
Afbeelding
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: Barbarian assault guide voor echte pro's!!

Bericht door Joshi-Skilzz »

Wertoo4 schreef:
Joshi-Skilzz schreef:Das onnodig en over de kleding kan je weinig vertellen het is voor de sier meer niet.
Als je de hele set draagt (+1 hoed naar keuze en staff hoeft niet) krijg je per minuut 3 prayer points erbij dit is handig voor als je fungus gaat plukken bev. En de stats van de hoedjes staan gelijk aan frem. helmets, de torso is net zo sterk als rune plate alleen dan nog met een extra str bonus, de penance skirt geeft de zelfde ranged bonus als red d'hide chaps, runner boots hebben een str bonus, penance gloves verminderen je gewicht, dus genoeg over te vertellen.
Ok zal ik erin zetten bedankt voor hulp
The Jeanneau schreef:wat krijg je dan als je hem upgrade?
Master penace horn
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
Mahjarrat
Berichten: 5577
Lid geworden op: vrijdag 30 januari 2009, 15:01
Oude naam: JacobD3Berg

Re: Barbarian assault guide voor echte pro's!!

Bericht door Mahjarrat »

zet dit in je guide voor als je tegen de queen moet

onthoud altijd bij de queen, C.H.A.D.


dit was een naam van een barbarian.

maar zijn naam heeft een functie.

C-ollector
H-ealer
A-ttacker
D-efender

(dan weer naar collector)
Afbeelding
( •_•)
( •_•)>⌐■-■
(⌐■_■)
( •_•)>⌐■-■
( ¬_¬)>⌐■-■
Unitation pwn
Berichten: 87
Lid geworden op: vrijdag 28 januari 2011, 17:05
RS: Sean M (p2p)
Clan: Ceecs Clan

Re: Barbarian assault guide voor echte pro's!!

Bericht door Unitation pwn »

Super mooie guide =D> Ik vind dit een leuk spelletje en heb zelf full penance wat er erg cool uitziet ookal heb ik deze guide niet nodig ik vond het leuk om te lezen 9.5/10
Afbeelding
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: Barbarian assault guide voor echte pro's!!

Bericht door Travolter »

Wat ik me nu afvraag is of er ergens een plaats is waar je pro teams kan vinden? Een cc fzo? Want w6 zitten meestal noobs en zo 1 pro team fzo.
Afbeelding
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: Barbarian assault guide voor echte pro's!!

Bericht door Joshi-Skilzz »

Ty all ^en nee er is geen echte pro world wat wel jammer is want dat zou alles stukken sneller maken
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
Alerdking
Berichten: 309
Lid geworden op: zondag 18 januari 2009, 12:04
RS: Bold BB (p2p)
Clan: Epic Slayers
Oude naam: wannywanson

Re: Barbarian assault guide voor echte pro's!!

Bericht door Alerdking »

Joshi-Skilzz schreef:Ty all ^en nee er is geen echte pro world wat wel jammer is want dat zou alles stukken sneller maken
Er is een cc maar daarvoor moet je full pennance hebben en alle rollen lvl 5. Ik heb zelf gewoon een paar vrienden in men fl en die hebben dan ook weer vrienden die goed zijn ... Zo heb je bijna altijd een pro team.

Mooie guide 9/10, je filmpje over defender werkt niet bij mij. :s
Afbeelding
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: Barbarian assault guide voor echte pro's!!

Bericht door Joshi-Skilzz »

Apart raar maar toch bedankt!
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
smeag
Berichten: 107
Lid geworden op: vrijdag 16 juli 2010, 16:34
RS: xmr ulex (p2p)
Clan: little rub

Re: Barbarian assault guide voor echte pro's!!

Bericht door smeag »

mooie guide man wrm zo weinig reacties ? 9/10
leen mij dragon pickaxes ik betaal 25k/H!
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: Barbarian assault guide voor echte pro's!!

Bericht door Joshi-Skilzz »

smeag schreef:mooie guide man wrm zo weinig reacties ? 9/10
ty, weenie wrm weinig reacties?
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
Plaats reactie