handige F.O.G guide

In dit subforum staan beschrijvingen van minigames en quests.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
mocrolife
Berichten: 398
Lid geworden op: vrijdag 2 mei 2008, 18:39

handige F.O.G guide

Bericht door mocrolife »

hallo,

ik speel vaak de minigame: Fist Of Guthix. dat is een minigame waarin je charges kan krijgen in ruil voor tokens. als je hebt gewonnen krijg je tokens en je ranking gaat stijgen. als je hebt verloren krijg je altijd 1 token en verlies je ranking. die tokens kan je weer inruilen voor speciale en handige spullen in de cave. hier kan je ook gratis je magic trainen.

HOE KOM JE ER

je moet vanaf de varrock east gate, de hele tijd naar het noorden lopen, die wildie in. nog even doorlopen, en dan zie je als het goed is een grot. ga daar naar binnen.
:!: :arrow: op deze route zitten bijna nooit revenants, maar je weet niks zeker, dus kan je voor je vertrekt al je spullen op je bank zetten en als je in de cave bent aangekomen alles weer innen. daar is namelijk ook een bank.

HOE BEGIN JE

als je dit voor het eerst gaat spelen, moet je een van die druides ofzo spreken. daarna moet je naar een ingang in de grot gaan. loop daarnaar toe. als je een grote walgelijke rotte garnaalachtige misbaksel ziet dan weet je dat je goed zit. praat met haar en vraag haar om uitleg. ze zal je alles uitleggen, daarna kan je gewoon spelen.

benodigdheden
gewoon je beste armor en wapens, je raakt namelijk helemaal niks kwijt als je sterft, ik raad een magiclevel aan dat je minimaal fire strike kan doen. magic is daar het handigst, met dat hit je daar het hoogst. je hebt ook veel hitpoints nodig als je lang wil blijven.
als je als mage gaat, hoef je geen runes mee te nemen. die krijg je gratis als het spel begint! :!: :!:

HUNTED
nu word er op je gejaagd, als het spel begint pak dan gelijk de eerste steen die je ziet en draag die. ren nu naar het midden. je zal nu als het goed is meer charges krijgen dan aan de randen. het is ook handig om in iemand te staan die protect from missiles/magic/melee heeft. je pijl word dan namelijk verborgen.weet hij je toch te pakken, ren dan een huisje in, wacht tot de hunter rond gaat zoeken in andere huisjes, gebruik dan pas je teleport naar het midden en ga weer in iemand staan
:!: :arrow: hee.... dat is handig dan doe ik gewoon protect from missiles/magic/melee aan...
dat heeft bijna geen nut, je word gegarandeerd geraakt. er word gewoon doorheen gehit.

HUNTER
je moet nu gaan jagen, wacht gewoon in het midden, en kijk soms bij de huisjes,attack meteen als je je hunted ziet. high levels zijn geen probleem als je maar een matige magiclevel hebt.

RESULTAAT
als je genoeg tokens hebt kan je je armor gaan kopen/opladen. je kan je armor altijd gratis ontladen bij reggie, daar hoef je hem alleen maar voor te spreken.

dat was het dan.... hate or rate. kraak a.u.b niks af maar adviseer me gewoon.
ik wens iedereen veel plezier bij de F.O.G
wtf kijk je hiernaar, kijk naar mijn bericht!!!!!!!!!
Koen
Berichten: 1422
Lid geworden op: donderdag 24 mei 2007, 18:13
RS: Ketchupfles (p2p)

Re: handige F.O.G guide

Bericht door Koen »

eeuhm is de guide af?
zoja, post plaatjes, duidelijk uitleggen.
5/10 voor de moeite ;)
mocrolife
Berichten: 398
Lid geworden op: vrijdag 2 mei 2008, 18:39

Re: handige F.O.G guide

Bericht door mocrolife »

koenthemager schreef: eeuhm is de guide af?
zoja, post plaatjes, duidelijk uitleggen.
5/10 voor de moeite ;)
ja de plaatjes komen dinsdag, misschien maandag. ik ben druk dit weekend
wtf kijk je hiernaar, kijk naar mijn bericht!!!!!!!!!
vousten123
Berichten: 651
Lid geworden op: zaterdag 6 oktober 2007, 16:34

Re: handige F.O.G guide

Bericht door vousten123 »

Begin is goed.
plaatjes maakt alles wel duidelijker (ookal ken ik het al)
Afbeelding
Duppie25
Berichten: 11
Lid geworden op: donderdag 8 oktober 2009, 20:12
RS: WG Mathijs (p2p)
Clan: WorldGuardians

Re: handige F.O.G guide

Bericht door Duppie25 »

ik heb net op mijn acc pat boy6 van level 80 5.000 charges gehaald mijn tegenstander 0 geen grapje ik meen het op de site staat dat het heel zeldzaam is (ps was niet zo moeilijk had een level 19 tegenstander) :!: =; [-o< :shock: :shock: :idea: =; :bier: o.O
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Nike' Air' Max'
Berichten: 739
Lid geworden op: maandag 10 december 2007, 15:57

Re: handige F.O.G guide

Bericht door Nike' Air' Max' »

Ikzelf vind het niet een perfecte, maar een matige guide, sorry, maar zo'n 3 maanden geleden zou je plaatjes posten? Zie ik niks van.
5/10
Plaats reactie