Ik stop als moderator van dit forum.

Lees de regels en het laatste nieuws over het forum.
Plaats reactie
Heer Koen
Ex-moderator
Berichten: 2774
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 20:39
Clan: Lunagang
Extra rang: Beste (ex)moderator, ouwe zak

Ik stop als moderator van dit forum.

Bericht door Heer Koen »

Hallo,

Zoals sommigen van jullie wel al doorhadden was ik van plan om te stoppen met ltf. Het is zover.
Ik was er hier van de eerste dag bij, een van de enige lunagang moderatoren die niet koppig bij het clangedeelte bleef. En tot evilminded erbij kwam, de oudste van het moderatorteam hier.

De laatste tijd is er bijna geen respect meer voor het moderatorteam. Als een moderator iets fout doet, hebben de leden het meteen gezien. Ze klagen er dan over, in de hoop dat zij de volgende in het lijstje zijn om moderator te worden.

Ook het team is in een relatief korte tijd drastisch veranderd, en daarbij ook de werkmethode. Het loopt niet meer zo gesmeerd als vroeger, en dat merken jullie misschien ook.

Ik heb genoeg tijd in dit forum gestoken, en ik krijg er de laatste paar maanden gewoon te weinig van terug.

Ik ga hier geen lijstje maken om mensen te bedanken, dat heb ik in het privé gedeelte wel gedaan.
Ik zou wel gewoon iedereen willen bedanken voor de fijne samenwerking, ik heb nooit het gevoel gehad dat er niet naar mij werd geluisterd, of dat mijn mening niet gerespecteerd werd. Ookal had ik het soms fout.

Ik zal het topic in ''over het forum en de chats'' nog opvolgen (En niet in accountmededelingen, ik ben moderator voor iets XD), en m'n rechten opgeven. Daarna zul je me in het clangedeelte moeten komen zoeken.

Gegroet,

Heer Koen,

Ouwe zak,
moderator sinds dag 1
regel1:Heer koen heeft ALTIJD gelijk
regel2:Heb ik toch geen gelijk: zie regel1
AfbeeldingAfbeelding
Beste ouwe moderator
Trabbie
Ex-moderator
Berichten: 6662
Lid geworden op: vrijdag 22 december 2006, 17:34
Clan: Lunagang Funclan
Contacteer:

Re: Ik stop als moderator van dit forum.

Bericht door Trabbie »

Gegroet ouwe zak sinds dag 1 :P Veel succes en plezier met alles wat komen gaat!
Senegal
Ex-moderator
Berichten: 4342
Lid geworden op: zaterdag 29 september 2007, 20:51
Clan: Lunagang
Oude naam: Kilerhageman

Re: Ik stop als moderator van dit forum.

Bericht door Senegal »

Jammer, nog veel succes met je studie! :)
Afbeelding
feppie64
Webmaster
Berichten: 7827
Lid geworden op: zaterdag 10 december 2005, 18:05
RS: Feppie64 (p2p)
Contacteer:

Re: Ik stop als moderator van dit forum.

Bericht door feppie64 »

Erg jammer om zo iemand te verliezen. Je bent echt al bijna vanaf dag 1 bij Lunagang en weet daarom als geen ander wat er hier allemaal gebeurd is en en hoe Lunagang is gegroeid. Je bent bijna al die tijd moderator geweest en hebt dus veel ervaring. Zonde dat zo iemand weg gaat :(

Ik heb van Leontjuhh gehoord dat hij zijn rang ook wil neerleggen. Vanwege zijn studie heeft hij geen tijd meer om vaak op het forum te komen. Ik denk dat Leon een van de meest geliefde moderators was.

Koen en Leon, erg bedankt dat jullie hier moderator wilden zijn. We zullen jullie niet vergeten.
Erwin
Moderator in categorie RS
Berichten: 13298
Lid geworden op: woensdag 1 maart 2006, 11:40

Re: Ik stop als moderator van dit forum.

Bericht door Erwin »

Jammer dat je vertrekt :( Wist al dat je zou gaan maar wist niet wanneer en dan is het toch altijd jammer als er iemand weggaat. Je gaf altijd overal een goede mening en was ook altijd actief. Bedankt voor de tijd die je in Ltf hebt gestoken. Succes irl verder en op Lunagang. ;)


En ook jammer Leon :( Had vroeger nogal vaak leuke gesprekken met jou op chat. Succes met je studie Leon!
Afbeelding
In- of uitklappen • Robotrobbie uitlachen?! Dat kan!
(21:43:48) <+ZehRobot_> ging ik van ltf
(21:43:48) <+ZehRobot_> naar habbo
(21:43:48) <+ZehRobot_> mfw O_O
(21:43:49) <+ZehRobot_> Even inloggen dan maar
(21:44:11) <+ZehRobot_> Nice, ik weet me pw nog
(21:44:24) <+ZehRobot_> Sweet, 23 credits door jaren inactief zijn
(21:45:28) <+ZehRobot_> WOW SHIT
(21:45:32) <+ZehRobot_> IK BEN RIJK OP HABBO
(21:48:08) <+ZehRobot_> weg van habbo.
Dj Bloempot
Ex-moderator
Berichten: 3393
Lid geworden op: zaterdag 11 augustus 2007, 19:54

Re: Ik stop als moderator van dit forum.

Bericht door Dj Bloempot »

Bedankt voor alles ;) . Het zat eraan te komen :( . Heer Koen, veel succes met wat je allemaal nog gaat doen. Leon, veel succes met je studie ;) .
Afbeelding
Leontjuhh
Ex-moderator
Berichten: 1909
Lid geworden op: zaterdag 13 januari 2007, 23:16
Clan: Lunagang

Re: Ik stop als moderator van dit forum.

Bericht door Leontjuhh »

Spijtig dat je je taken opgeeft. Je was toch wel een van de elite moderators :P Om het zo maar even te noemen. Natuurlijk komt voor iedereen z'n tijd om te gaan.


Die van mij is bij deze ook gekomen. Ik plaats het maar hierbij. Dit jaar ben ik begonnen met een studie aan de universiteit twente. Hierbij ben ik ook meteen op kamers gegaan (of zoals de "rare" :P belgen zeggen: "op kot"). In het begin dacht ik dat het alleen een beetje wennen is en dat ik na verloop van tijd wat meer tijd zou krijgen om ook dit forum te onderhouden. Helaas is dat tot de dag van vandaag nog niet gebeurd. Daarom verscheen ik maar eens per paar dagen héél even om het forum te checken. Dit is natuurlijk niet genoeg, daarom lijkt het mij tijd om "het stokje" door te geven.

Heel veel succes aan de nieuwe garde moderators, ik heb er vertrouwen in dat jullie er een gezellige boel van gaan maken. En van de bestaande moderators weet ik dat ze het goed doen en wens ik ze hiermee nog veel succes ;)

Je ziet me vast zo af en toe nog wel op het forum rondhangen ;)

Kusje,

Leon ^_^
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Evilminded0
Ex-moderator
Berichten: 8953
Lid geworden op: donderdag 10 mei 2007, 10:44
RS: Evilminded0 (OSRS)
Oude naam: Funny Truth

Re: Ik stop als moderator van dit forum.

Bericht door Evilminded0 »

Doei Koen en doei Leon. :(
"A frown is just a smile upside down."
Plaats reactie