Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Hier staan alle overige RuneScape-guides, zoals geld verdienen.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
lover ownz
Berichten: 517
Lid geworden op: woensdag 3 september 2008, 17:57
Clan: teak

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door lover ownz »

er is al lang een update van -_-
Rebell46
Berichten: 505
Lid geworden op: vrijdag 18 mei 2007, 14:19

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door Rebell46 »

is dat zo, kan het al niet meer?

Toegevoegd na 1 uur en 31 minuten:

Nog een vraag;
Wat is lang voor in een hotspot en wat zijn de richtlijnen voor drops?
Bijvoorbeeld;

30 minuten - 400K drop
60 minuten - 1M drop
90 minuten - 5M drop

Kan iemand die even ongeveer posten?
Afbeelding

Gonna be the best pure ever <33
DeathEye1991
Berichten: 247
Lid geworden op: maandag 31 maart 2008, 15:49

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door DeathEye1991 »

ik heb nog een goeie tip: neem junk mee dan kan het je toch niks schele als je et kwijt raakt door pkers
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ruben Jb
Berichten: 4164
Lid geworden op: donderdag 10 januari 2008, 16:59

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door Ruben Jb »

lover ownz schreef:er is al lang een update van -_-
hoe kom je daar dan bij?
Rebell46
Berichten: 505
Lid geworden op: vrijdag 18 mei 2007, 14:19

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door Rebell46 »

Moet je tegenstander ook rating hebben? Bijvoorbeeld;

Ik sta 2 uur in een hotspot zone. Ik heb 76K bij me, en dan komt er iemand aan, die er pas 1 minuut staat, maar die heeft wel gewoon 26K bij zich. Als ik hem dan kill, krijg ik dan gewoon goede drop, of moet hij er ook lang in hebben gestaan?

Graag beantwoorden!,
groetjes
Afbeelding

Gonna be the best pure ever <33
Gebruikersavatar
warrior mennie44
Berichten: 24
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 18:28
Clan: blood angels

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door warrior mennie44 »

loic the kin ik ben cb 98 +2 ..-114 dus dat kan :D
maar wat is je rs naam ?
ik heb nieuw acc gekregen hielo :)
dat is dus mijn rs naam

goede guide 10/10! ;)
HIELO
jttje
Berichten: 1
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 11:58

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door jttje »

Mooie guide:O

goed overnagedacht enzo:O

is er trouwens iemand die met mij wil?
add dan: m stic m1ght
Ruben Jb
Berichten: 4164
Lid geworden op: donderdag 10 januari 2008, 16:59

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door Ruben Jb »

Nog een paar aanvullingen/tips:

Er staat in je guide elke 10 minds is 1 minuut... dat is niet zo. Elke 10 minds is 30 seconden dus 1/2 minuut

Er staat niet in dat als je iemand attackt en dood die geen 26k bij zich heeft dan bepaald je droppotential of rating niet mee wat voor een drop je krijgt... dat gebeurd alleen als diegene die je dood 26k kan verliezen aan stuf/money

Btw: ik heb de hele tijd mijn rating ''opgebouwd'' zonder 76k dus heb ik eigenlijk helemaal niks ''opgebouwd'' :evil: best iritant maar nu weet ik het :P zet het misschien dikgedrukt in je guide dat dat zeker moet anders krijg je lagere drops!
Ru ben ik
Berichten: 3093
Lid geworden op: woensdag 28 december 2005, 10:49
RS: Gestopt

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door Ru ben ik »

Ruben.jb schreef:Nog een paar aanvullingen/tips:

Er staat in je guide elke 10 minds is 1 minuut... dat is niet zo. Elke 10 minds is 30 seconden dus 1/2 minuut

Er staat niet in dat als je iemand attackt en dood die geen 26k bij zich heeft dan bepaald je droppotential of rating niet mee wat voor een drop je krijgt... dat gebeurd alleen als diegene die je dood 26k kan verliezen aan stuf/money

Btw: ik heb de hele tijd mijn rating ''opgebouwd'' zonder 76k dus heb ik eigenlijk helemaal niks ''opgebouwd'' :evil: best iritant maar nu weet ik het :P zet het misschien dikgedrukt in je guide dat dat zeker moet anders krijg je lagere drops!
Ghehe, dat laatste heb ik ook eens gehad, toen had ik wel 76k maar stond ik niet in een pvp world XD

Dat met die minds zal
Rebell46 schreef:Moet je tegenstander ook rating hebben? Bijvoorbeeld;

Ik sta 2 uur in een hotspot zone. Ik heb 76K bij me, en dan komt er iemand aan, die er pas 1 minuut staat, maar die heeft wel gewoon 26K bij zich. Als ik hem dan kill, krijg ik dan gewoon goede drop, of moet hij er ook lang in hebben gestaan?

Graag beantwoorden!,
groetjes


Hoeft niet.
Rebell46 schreef:is dat zo, kan het al niet meer?

Toegevoegd na 1 uur en 31 minuten:

Nog een vraag;
Wat is lang voor in een hotspot en wat zijn de richtlijnen voor drops?
Bijvoorbeeld;

30 minuten - 400K drop
60 minuten - 1M drop
90 minuten - 5M drop

Kan iemand die even ongeveer posten?
Het kan nog wel hoor, ik weet niet wat die gast uit zijn nek lúlt maja, er zijn niet echt richtlijnen, het is ongeveer 50% geluk en 50% gewoon lang in hotspot geweest zijn.
senne teddy schreef:
mr nabbels schreef: kan je niet gewoon master farmers bestelen , en dan net zo lang door gaan tot je in zo'n klein gevangenisje komt in varrock.
lmao als dat werkt :)
Werkt niet, je kunt gemaged/geranged worden, anders kan je ook in unicorn cage van ardougne gaan staan (fairy rings), maar er komen geen randoms (als het 1 vakje is in ieder geval).
Mobby Daxter schreef:stel nou dat je zelf maar 40 def bent, kun je dan wel bijvoorbeeld dragon boots krijgen, of kun je alleen items krijgen die je zelf ook kan gebruiken?
Nee, je kunt alles krijgen (pvp drops dan..).



je kan alle items krijgen denk ik.[/quote]
senne teddy schreef:kan je ook een rating opbouwen, uitloggen en een paar dagen later die truck doen?
Tuurlijk
Afbeelding
SiM0`
Berichten: 6432
Lid geworden op: zaterdag 3 november 2007, 10:35
Contacteer:

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door SiM0` »

ik ga nu flowerfight doen :)
Afbeelding
huigelaar
Berichten: 316
Lid geworden op: dinsdag 14 oktober 2008, 16:20
Clan: Flow 99

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door huigelaar »

omg wat is er met de kleuren van dit topic aan de hand?????
Charger145
Berichten: 118
Lid geworden op: zaterdag 29 maart 2008, 19:49

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door Charger145 »

Hey,

Allereest, mooie guide! Echt toppie, gister 1x gedaan, zonder 75k+ bij te hebben mijn rating gehaald, toch een 200k drop =).

Even nog een tip voor alle mensen die geen vriend/partner bij hebben, je kan ook in ardougne of varrock gewoon gaan vechten tegen een NPC en dan niet terug attacken. Gewoon een man is voldoende, auto retaliate off en klaar, wachten maar.

Dit doe ik meestal als er niemand is. misschien werkt dit ook wel bij de monkeys in ardougne?

Ik ga maar weer Rating halen (p.s. PB me op forum, misschien doen we een x samen?)
Ruben Jb
Berichten: 4164
Lid geworden op: donderdag 10 januari 2008, 16:59

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door Ruben Jb »

Charger145 schreef:Hey,

Allereest, mooie guide! Echt toppie, gister 1x gedaan, zonder 75k+ bij te hebben mijn rating gehaald, toch een 200k drop =).

Even nog een tip voor alle mensen die geen vriend/partner bij hebben, je kan ook in ardougne of varrock gewoon gaan vechten tegen een NPC en dan niet terug attacken. Gewoon een man is voldoende, auto retaliate off en klaar, wachten maar.

Dit doe ik meestal als er niemand is. misschien werkt dit ook wel bij de monkeys in ardougne?

Ik ga maar weer Rating halen (p.s. PB me op forum, misschien doen we een x samen?)
Niet egt handig... diegene die jouw toch wilt killen gaat dan snel die man killen en dan jouw, doei doei danmaar XD
Charger145
Berichten: 118
Lid geworden op: zaterdag 29 maart 2008, 19:49

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door Charger145 »

Ruben.jb schreef:
Charger145 schreef:Hey,

Allereest, mooie guide! Echt toppie, gister 1x gedaan, zonder 75k+ bij te hebben mijn rating gehaald, toch een 200k drop =).

Even nog een tip voor alle mensen die geen vriend/partner bij hebben, je kan ook in ardougne of varrock gewoon gaan vechten tegen een NPC en dan niet terug attacken. Gewoon een man is voldoende, auto retaliate off en klaar, wachten maar.

Dit doe ik meestal als er niemand is. misschien werkt dit ook wel bij de monkeys in ardougne?

Ik ga maar weer Rating halen (p.s. PB me op forum, misschien doen we een x samen?)
Niet echt handig... diegene die jouw toch wilt killen gaat dan snel die man killen en dan jouw, doei doei danmaar XD
Ja, okay, maar het is wel iets als je niemand hebt toch? BTW, iemand die nu ff trick wil doen?
Ruben Jb
Berichten: 4164
Lid geworden op: donderdag 10 januari 2008, 16:59

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door Ruben Jb »

Charger145 schreef:
Ruben.jb schreef:
Charger145 schreef:Hey,

Allereest, mooie guide! Echt toppie, gister 1x gedaan, zonder 75k+ bij te hebben mijn rating gehaald, toch een 200k drop =).

Even nog een tip voor alle mensen die geen vriend/partner bij hebben, je kan ook in ardougne of varrock gewoon gaan vechten tegen een NPC en dan niet terug attacken. Gewoon een man is voldoende, auto retaliate off en klaar, wachten maar.

Dit doe ik meestal als er niemand is. misschien werkt dit ook wel bij de monkeys in ardougne?

Ik ga maar weer Rating halen (p.s. PB me op forum, misschien doen we een x samen?)
Niet echt handig... diegene die jouw toch wilt killen gaat dan snel die man killen en dan jouw, doei doei danmaar XD
Ja, okay, maar het is wel iets als je niemand hebt toch? BTW, iemand die nu ff trick wil doen?

Het is alleen handig als je niet wilt uitloggen maar ik hou het nog steeds op wat ik hierboven zei
Gebruikersavatar
coollio108
Berichten: 1685
Lid geworden op: zondag 21 december 2008, 18:23

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door coollio108 »

gewoon prachtige guide 1 zeer belangryke vraag van welk cb begint da ongeveer ik ben cb 66 en heb snel geld nodig probleem: heb geen goeie non cb skills en dit is dus de perfecte oplossing graak ik er met men cb 66 of moet ik nog trainen?
Afbeelding
http://www.gratiswalliecard.nl/kliklinks-id-6859.html
doe me een plezier en klik op de link?
lolz zoek je iemand voor een gwd tripje? here i am :p
trisy12345
Berichten: 578
Lid geworden op: woensdag 16 april 2008, 9:49
Clan: roflmao

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door trisy12345 »

10/10 geweldig nu nog iemand die het samen met mij wil doen
Afbeelding
7-2-2011
Problemen thuis? voel je vrij en lucht je hart bij mij. Pb kan altijd!
Nanostray
Berichten: 134
Lid geworden op: vrijdag 4 mei 2007, 13:37

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door Nanostray »

Hey, ik heb het trucje ook gedaan.

ik heb voor de zekerheid 35 minuten gewacht. maar toen ik hem kilde had ik allemaal noob stuff, ter waarde van 13k ](*,) naja, daar gaat je 26k dan. weet iemand hoe dat komt? hier een plaatje van de drop (PS ik had 76k bij me en die andere 26k)

[img]http://i326.photobucket.com/albums/k421 ... 7/drop.jpg[/img]

Toegevoegd na 1 uur en 19 minuten:

moet je 30 min niks doen of mag je bijv niet 10 min attacken en 25 min wachten? of moet je 30 min achter elkaar niks doen? want we attackden elkaar steeds omdat er steeds mensen aankwamen :p
Afbeelding
rickykiller4
Berichten: 1098
Lid geworden op: zondag 28 oktober 2007, 14:35
Clan: legendz

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door rickykiller4 »

9/10 goede guide alles netjes uitgelegt dus daarom een 9 :)

maar... dit is volgens mij tegen de regels want je maakt misbruik van de pvp systeem :D
Ik ben dyslectisch.
Mikez0rz
Verbannen (permanent)
Berichten: 174
Lid geworden op: dinsdag 21 oktober 2008, 11:25
Clan: 2Mighty4You

Re: Pvp trick guide, geld verdienen met bakken tegelijk :) (P2P)

Bericht door Mikez0rz »

Staat niet in de regels dat het omzeilen verboden is, misschien in de toekomst wel zoiets zodra mass mensen het gaan doen (zelfde geval als bij Luren),

maar dat valt haast niet te doen denk ik
119 F2P 126 P2P
Plaats reactie