Editie 01 - September 2009

Lees hier de reeds uitgebrachte edities van de krant van Lunagang, genaamd 'De Lunagraaf'. Nieuwe edities zullen niet meer worden uitgebracht.
Forumregels
Welkom in het journalistieke forumdeel van het Lunagang tipforum! Voor informatie over de Lunagraaf, klik hier.
Senegal
Ex-moderator
Berichten: 4342
Lid geworden op: zaterdag 29 september 2007, 20:51
Clan: Lunagang
Oude naam: Kilerhageman

Re: Lunagraaf - September 2009

Bericht door Senegal »

Ever121 schreef:Kan je dan geen pb krijgen :D?
Nee, de abboneeroptie is orgineel bedacht voor mensen die niet vaak op de fora komen, maar toch een beetje op de hoogte willen blijven, om die reden zou een privébericht geen zin hebben.

Sowieso kun je er van uit gaan dat er elke maand een nieuwe editie verschijnt, als je dus ziet op je kalender dat het de eerste dag van de maand is, kun je gelijk naar de computer rennen! :P
Cees
Berichten: 910
Lid geworden op: maandag 4 juni 2007, 22:01
Oude naam: Spacecees

Re: Lunagraaf - September 2009

Bericht door Cees »

eventjes gelezen, best interessant en die dingen van vroeger helemaal leuk, het runescape gedeelte interesseert me niet echt, maar van vroeger herken ik nog wel wat dingen, zoals roenskeep, wat al 2 jaar geleden opgeheven is, via roenskeep kwam ik op lunagang.
Afbeelding
Leontjuhh
Ex-moderator
Berichten: 1909
Lid geworden op: zaterdag 13 januari 2007, 23:16
Clan: Lunagang

Re: Lunagraaf - September 2009

Bericht door Leontjuhh »

Kilerhageman schreef:
Leontjuhh schreef: Misschien een mogelijkheid om mensen te laten abonneren via de mail, een soort nieuwsbrief die rondgestuurd wordt.
Er is al een mogelijkheid om jezelf te abboneren op de krant, klik onderaan dit forumdeel op "Abonneer je op dit forum", vervolgens zul je een mailtje krijgen als de nieuwe editie is verschenen. :)

Je kunt dit abonnement trouwens op elk moment weer stopzetten als je dat wilt, eenmaal geabonneerd zal er automatisch een knopje "Geen abonnement meer op dit forum" verschijnen.

Veel plezier! :P
Dat weet ik, maar het gaat niet om wat andere mensen hier in dit topic posten. Ik heb het over een nieuwsbrief die over de mail aan belangstellenden gestuurd wordt.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Bobbisz
Berichten: 680
Lid geworden op: vrijdag 4 april 2008, 14:33
Clan: Teak-Skillers
Oude naam: pkbobdinho

Re: Lunagraaf - September 2009

Bericht door Bobbisz »

ziet er heel leuk uit, heb ook al wat stukjes gelezen, erg interresant :D
Afbeelding
Koen
Berichten: 1422
Lid geworden op: donderdag 24 mei 2007, 18:13
RS: Ketchupfles (p2p)

Re: Lunagraaf - September 2009

Bericht door Koen »

prachtig gemaakt :o

Heb het helemaal doorgelezen, echt mooi :)
Gebruikersavatar
hasselt5
Berichten: 6
Lid geworden op: woensdag 1 juli 2009, 20:30

Re: Lunagraaf - September 2009

Bericht door hasselt5 »

leuk zo'n krant :D
Afbeelding
Senegal
Ex-moderator
Berichten: 4342
Lid geworden op: zaterdag 29 september 2007, 20:51
Clan: Lunagang
Oude naam: Kilerhageman

Re: Lunagraaf - September 2009

Bericht door Senegal »

Leontjuhh schreef:
Kilerhageman schreef:
Leontjuhh schreef: Misschien een mogelijkheid om mensen te laten abonneren via de mail, een soort nieuwsbrief die rondgestuurd wordt.
Er is al een mogelijkheid om jezelf te abboneren op de krant, klik onderaan dit forumdeel op "Abonneer je op dit forum", vervolgens zul je een mailtje krijgen als de nieuwe editie is verschenen. :)

Je kunt dit abonnement trouwens op elk moment weer stopzetten als je dat wilt, eenmaal geabonneerd zal er automatisch een knopje "Geen abonnement meer op dit forum" verschijnen.

Veel plezier! :P
Dat weet ik, maar het gaat niet om wat andere mensen hier in dit topic posten. Ik heb het over een nieuwsbrief die over de mail aan belangstellenden gestuurd wordt.
De functie om jezelf te abonneren op fora heeft alleen betrekking op nieuwe onderwerpen die worden gecreëerd in het desbetreffende forumdeel, en aangezien er voor elke editie een nieuwe onderwerp zal worden aangemaakt, zul je dus ook alleen daarvoor mail krijgen. Je krijgt geen mail voor reacties die worden geplaatst, alleen voor onderwerpen die worden aangemaakt.

Als je een mailtje wilt voor elk bericht dat in een onderwerp wordt geplaatst, zul je namelijk op "Abonneer onderwerp" moeten drukken. :)
Leontjuhh
Ex-moderator
Berichten: 1909
Lid geworden op: zaterdag 13 januari 2007, 23:16
Clan: Lunagang

Re: Lunagraaf - September 2009

Bericht door Leontjuhh »

Toch is dat niet het idee wat ik maakte. Maargoed.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Lisette
Berichten: 17153
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: Lunagraaf - September 2009

Bericht door Lisette »

Dit bericht is verwijderd
Percy
Verbannen (permanent)
Berichten: 3136
Lid geworden op: donderdag 12 februari 2009, 20:52
Clan: Geen.
Oude naam: Perccyyy
Contacteer:

Re: Lunagraaf - September 2009

Bericht door Percy »

Rofl ik dacht dat het een beetje over het bar ging o.O .
Omdat de peiling in het bar stond. :oops:
Afbeelding
Give her two red roses, each with a note. The first note says For the woman I love and the second, For my best friend.

Darcey <3 Percy "29 April" Hvj. :$ Quikscope maatjes voor altijd. <3
ghosty872
Berichten: 4345
Lid geworden op: zondag 9 december 2007, 14:54

Re: Lunagraaf - September 2009

Bericht door ghosty872 »

super initiatief :D
nu even lezen :P
Afbeelding
Getrouwd met cody 22:51:50-30-9-10
xnewbornxX is zo koooollll! Bedankt voor alles maar weer :D
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: Lunagraaf - September 2009

Bericht door Yves W »

Jullie hebben erg leuke onderwerpen, ik zal even wat commentaar geven :P
  • Winnaar mooiste outfit met regenboogkleuren 2009 Erg leuk onderwerp, het is geen officiëel evenement van lunagang, dus leuk dat jullie er een stukje over schrijven.
  • Winnaar en winnares Tip-Awards juli en augustus 2009 Dit vond ik ook een leuk onderwerp aangezien de Tip-Awards gewoon bij lunagang horen ^_^
  • De toekomstige lay-out van Lunagang Dit onderwerp was ik denk ik het interessantste onderwerp.
  • Uitleg XP-volgsysteem Het lijkt mij wel een leuk systeem, alleen jammer dat je niet zoals bij Runetraxx niet gewoon je rsn kunt opgeven en dat het systeem dan alle xp altijd van je telt, maar ik denk dat dat te veel ruimte van de server kost ;)
  • Interview met Heer Koen over het tipforum door de jaren heen In het begin dacht ik: "Niet echt leuk", maar je merkt vooral in het interview dat Fep voorzichtiger is geworden door de jaren heen, hij schreef vroeger bijvoorbeeld vaak in zijn posts dat er veel noobs met feathers en logs kwamen handelen, en dat het Tipforum vooral noobs aan zou trekken, dat haalt hij nu niet in zijn hoofd om te posten :P (misschien wel in privé maar dat kunnen wij niet lezen :P )
  • Recente en toekomstige updates van RuneScape Dit vond ik wat minder interessant, aangezien ik het future update topic altijd lees.
  • Een stukje over de officiële evenementen Een erg leuk onderwerp :)
  • De o zo bruikbare inzendingen van de monsterdatabase Dit vond ik een van de leukste onderwerpen, vooral de inzending Hij dropt L0rd-Paul vond ik leuk :mrgreen:
  • Het ploxleger Een verrassend onderwerp, ik had niet gedacht dat jullie hier iets over zouden schrijven :o
  • Wij feliciteren... Een beetje standaard, maar wel leuk, als ik een vraag mag stellen: Waarvan weten jullie wie wat leveled of kopiëren jullie gewoon de hoge levels uit de eerste 3 pages van levels en behaalde quests?
  • Wist je dat...Wel leuk ^_^
Al met al een top krant, dus ga zo door =D>
Afbeelding
Robbom
Berichten: 6396
Lid geworden op: zondag 30 maart 2008, 11:08
RS: Robbom (p2p)
Clan: Dutch Phoenix
Oude naam: Robbom
Contacteer:

Re: Lunagraaf - September 2009

Bericht door Robbom »

Pro krant :D

Is het misschien leuk om per maand alle mensen die jarig zijn erin te zetten?


<Naam> <Leeftijd> <Datum>

En dat dan in een tabel, bijvoorbeeld.
Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gast

Re: Lunagraaf - September 2009

Bericht door Gast »

Verwijderd
Vinci pl0x
Berichten: 3697
Lid geworden op: zaterdag 2 februari 2008, 10:24
Oude naam: Vinciz0r PL0X
Extra rang: Meest gestoorde LTF'er

Re: Lunagraaf - September 2009

Bericht door Vinci pl0x »

zupa toll


Mooizo! keep it up :D


Geweldig ilu @ degene die dit heeft bedacht :D
Dj Bloempot
Ex-moderator
Berichten: 3393
Lid geworden op: zaterdag 11 augustus 2007, 19:54

Re: Lunagraaf - September 2009

Bericht door Dj Bloempot »

Erg mooie krant :D . Hij is erg leuk geworden :) .
Patrick
Berichten: 5717
Lid geworden op: donderdag 6 maart 2008, 20:10
RS: Hawkle (OSRS)

Re: Lunagraaf - September 2009

Bericht door Patrick »

Leuke krant!

Had sommige onderwerpen niet verwacht. :)
Afbeelding
BiFiWorst
Berichten: 3497
Lid geworden op: zondag 28 september 2008, 19:10

Re: Lunagraaf - September 2009

Bericht door BiFiWorst »

Ik zou het wat leesbaarder maken, want ik heb hem (nog) niet helemaal gelezen, en wil eerst het belangrijkste eruit pikken. :P
Nog iets: de achtergrond van /plaatjes/papier-boven.png en /plaatjes/papier-onder.png komt niet overeen met die van het forum.
Ingewel
Ex-moderator
Berichten: 11581
Lid geworden op: zondag 4 februari 2007, 21:00
Contacteer:

Re: Lunagraaf - September 2009

Bericht door Ingewel »

Patrick schreef:Leuke krant!

Had sommige onderwerpen niet verwacht. :)
Je schrok je kapot zeker?
Poekies
Adviseur
Berichten: 13571
Lid geworden op: maandag 12 december 2005, 17:20
RS: Poekies (p2p)

Re: Lunagraaf - September 2009

Bericht door Poekies »

Ziet er goed uit ^^ Het is alleen een beetje jammer dat de kopjes door de kleur amper te lezen zijn, ik moet 't steeds citeren om 't fatsoenlijk te kunnen lezen :P

Koen, ik dacht dat ik al moderator was toen het Tipforum uitkwam en dus de rechten kreeg toen het forum uitkwam.. Klopt dat wat jij zegt nu of klopt dat wat ik denk? :P
Gesloten