Guide to solo the Saradomin Boss (en 160M+ aan drops)

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
blattermans
Berichten: 123
Lid geworden op: zondag 1 maart 2009, 11:08

Re: Guide to solo the Saradomin Boss (en 140M+ aan drops)

Bericht door blattermans »

Ik ben atm eindelijk klaar met alle dingen voor school regelen :D/ dus ik zal weer wat meer met rs bezighouden.
Ik weet dat er veel dingen aan de guide veranderd moeten worden door die update, dat ga ik binnen een paar dagen doen ^_^

Ik heb al 2 full HD vids gemaakt van solo'en in de nieuwe room -> ik ben ze atm aan het renderen en uploaden.

~~ Blattermans
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
blattermans
Berichten: 123
Lid geworden op: zondag 1 maart 2009, 11:08

Re: Guide to solo the Saradomin Boss (en 140M+ aan drops)

Bericht door blattermans »

me eerste 'luck' in de nieuwe room:

Afbeelding

en nog een vraagje,

ik heb die video van de nieuwe room af, edited met sony vegas 7.0. nou zag ik op youtube een tutorial van hoe je je vid HD kan maken, dus ik heb de instellingen bij het renderen as precies goed gezet voor youtube HD. Maar als ik hem upload naar youtube krijg ik nogsteeds geen groter beeld en HD kwaliteit. o.O Moet je dan nog iets bij youtube zelf instellen ofzo??? Ik heb al een tijd zitten proberen maar ik kom er niet uit... :roll:

Toegevoegd na 8 uur en 23 minuten:

het is me gelukt in HD en widescreen, maar ik heb er wel een zwart kader omheen... :?

Hier zijn de vids van de updated room -> de guide pas ik later wel aan.

Watch HD :lol:
Part 1: http://www.youtube.com/watch?v=Z9HNoGgV ... re=related

Part 2: http://www.youtube.com/watch?v=HZiGJufE ... feature=iv
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Powerfullown
Berichten: 1561
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 11:20
Clan: Teak

Re: Guide to solo the Saradomin Boss (en 140M+ aan drops)

Bericht door Powerfullown »

Een zéér goede guide! Ik ga hem zeker eens gebruiken!~

Ofc 10/10 ;)
Joskeuhtje1
Berichten: 3337
Lid geworden op: zaterdag 23 juni 2007, 18:14

Re: Guide to solo the Saradomin Boss (en 140M+ aan drops)

Bericht door Joskeuhtje1 »

Perfecte guide, 10/10.

1 vraagje: Use je altijd wealth?
blattermans
Berichten: 123
Lid geworden op: zondag 1 maart 2009, 11:08

Re: Guide to solo the Saradomin Boss (en 140M+ aan drops)

Bericht door blattermans »

Joskeuhtje1 schreef:Perfecte guide, 10/10.

1 vraagje: Use je altijd wealth?
nee, ik gebruik normaal altijd Archer ring, maar ik was bezig met 50 trips met wealth om te kijken of je dan meer cash aan drops krijgt. maar dit was zelfs minder :shock: , ik geloof niet in wealth.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
blattermans
Berichten: 123
Lid geworden op: zondag 1 maart 2009, 11:08

Re: Guide to solo the Saradomin Boss (en 140M+ aan drops)

Bericht door blattermans »

Okee.., vanaf nu wil ik jullie mededelen dat Saradomin Solo officieel onmogelijk is geworden. :cry:
Met de nieuwe room werd het al moeilijker, maar het was nog steeds mogelijk om rond de 10 kills te maken.
Blijkbaar vond jagex dit nog te veel, want toen ik net een trip maakte merkte ik dat je geen saradomin brews meer kan drinken terwijl je rent (bij eten wrs hetzelfde). :( Als je probeert de drinken dan sta je even stil, dit is precies genoeg voor zilyana om je aan te vallen. Je kan vanaf nu alleen nog maar sara brews drinken als je 2 muren niet aanvalt dan kan je in de 3e hoek 1slokje sara brew drinken. Als je nog een slokje wilt drinken moet je weer 2 muren niet aanvallen (dus alleen rennen). Dit kost eeuwen de tijd en je run energie gaat zo snel omlaag dat je het niet meer met terrorbird bij kan houden :tssk: . Zelfs met de updated room kon je 8 slokjes drinken per ronde nu is dat maar 1-2. :-s

Is solo'en nog mogelijk?
Ja, maar je kan maar 4 kills maken ong. En de kans om dood te gaan is i.p.v. zeer zelden, zeer groot geworden. Je word redelijk veel aangevallen door Zilyana en je hebt amper tijd om potions te drinken. (als je 3 slokjes sara brew neemt + 1 slokje super rest moet je 2 rondes lopen zonder aan te vallen, en je wordt 2 keer door zilyana aangevallen, waardoor je weer opnieuw kan beginnen met eten/drinken)
Winst maken kan nu alleen nog maar als je heel veel geluk hebt :?


Ook zal Saradomin met team moeilijker worden, want als Zilyana jou aan gaat vallen en jij weg moet rennen kan je dus niks eten of drinken :-k

Ik heb dit pas met 1 trip gehad (de laatste ong. 5 mins geleden) morge doe ik nog wel een trip om te kijken of je op de een of andere manier toch kan eten. Ik denk dat het gelijk met de HD update van vandaag gekomen is.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ruben Jb
Berichten: 4164
Lid geworden op: donderdag 10 januari 2008, 16:59

Re: Guide to solo the Saradomin Boss (en 140M+ aan drops)

Bericht door Ruben Jb »

Er zijn héél veel bugs gekomen in het spel nadat de Runetek5 update kwam...
Hierbij hoort waarschijnlijk ook de bug van het eten/drinken...
Want..... Ik heb dit ook en veel mensen ook, maar ook heel veel mensen hebben dit weer niet! Dus is het zeker geen update!
Dus niet getreurd :)
RawrArcane
Berichten: 1299
Lid geworden op: zondag 24 februari 2008, 11:33
RS: KiezelStein (p2p)
Oude naam: The Random Duck

Re: Guide to solo the Saradomin Boss (en 140M+ aan drops)

Bericht door RawrArcane »

Ruben.Jb schreef:Er zijn héél veel bugs gekomen in het spel nadat de Runetek5 update kwam...
Hierbij hoort waarschijnlijk ook de bug van het eten/drinken...
Want..... Ik heb dit ook en veel mensen ook, maar ook heel veel mensen hebben dit weer niet! Dus is het zeker geen update!
Dus niet getreurd :)
het is echt zwaar irritant bij wat je ook wil doen =/
blattermans
Berichten: 123
Lid geworden op: zondag 1 maart 2009, 11:08

Re: Guide to solo the Saradomin Boss (en 140M+ aan drops)

Bericht door blattermans »

The Random Duck schreef:
Ruben.Jb schreef:Er zijn héél veel bugs gekomen in het spel nadat de Runetek5 update kwam...
Hierbij hoort waarschijnlijk ook de bug van het eten/drinken...
Want..... Ik heb dit ook en veel mensen ook, maar ook heel veel mensen hebben dit weer niet! Dus is het zeker geen update!
Dus niet getreurd :)
het is echt zwaar irritant bij wat je ook wil doen =/
Ik hoop het, het is inderdaad zwaar irri bij alles. :roll:
Ik zal over een paar dagen nog wel een keer proberen :D
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
range walvis
Berichten: 6
Lid geworden op: dinsdag 4 augustus 2009, 2:21
RS: PvM Walvis (p2p)
Clan: geen

Re: Guide to solo the Saradomin Boss (en 140M+ aan drops)

Bericht door range walvis »

bij het stukje over d boots hally of rune kite wat je kan doen is aan andere mensen vragen of ze hem even willen discarden zodat ie safe in je returned item box staat :D/
blattermans
Berichten: 123
Lid geworden op: zondag 1 maart 2009, 11:08

Re: Guide to solo the Saradomin Boss (en 140M+ aan drops)

Bericht door blattermans »

range walvis schreef:bij het stukje over d boots hally of rune kite wat je kan doen is aan andere mensen vragen of ze hem even willen discarden zodat ie safe in je returned item box staat :D/
dank je dat ben ik inderdaad vergeten erin te zetten :-k
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ruben Jb
Berichten: 4164
Lid geworden op: donderdag 10 januari 2008, 16:59

Re: Guide to solo the Saradomin Boss (en 140M+ aan drops)

Bericht door Ruben Jb »

Mod Nexus schreef:e.g. Eating whilst running.

Player is running along and decides to eat. Player clicks the food which stops the player running temporarily but because the action of eating takes 1 cycle longer you won't start running again until 0.6 seconds after you normally would.


We are currently in the process of fixing all these and they should be back to normal with the next content update early next week. Unfortunately it was easier to slow everything down and investigate each case rather than leave things fast and find them before any abuse may have occurred.
Het is een bug :) Word weggehaald bij de eerst volgende content update in het begin van de volgende week.
blattermans
Berichten: 123
Lid geworden op: zondag 1 maart 2009, 11:08

Re: Guide to solo the Saradomin Boss (en 140M+ aan drops)

Bericht door blattermans »

Ruben.Jb schreef:
Mod Nexus schreef:e.g. Eating whilst running.

Player is running along and decides to eat. Player clicks the food which stops the player running temporarily but because the action of eating takes 1 cycle longer you won't start running again until 0.6 seconds after you normally would.


We are currently in the process of fixing all these and they should be back to normal with the next content update early next week. Unfortunately it was easier to slow everything down and investigate each case rather than leave things fast and find them before any abuse may have occurred.
Het is een bug :) Word weggehaald bij de eerst volgende content update in het begin van de volgende week.
dank je, ik had dit ook al gevonde en wilde het net poste :-k
maar jij was me voor :tssk:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ruben Jb
Berichten: 4164
Lid geworden op: donderdag 10 januari 2008, 16:59

Re: Guide to solo the Saradomin Boss (en 140M+ aan drops)

Bericht door Ruben Jb »

blattermans schreef:
Ruben.Jb schreef:
Mod Nexus schreef:e.g. Eating whilst running.

Player is running along and decides to eat. Player clicks the food which stops the player running temporarily but because the action of eating takes 1 cycle longer you won't start running again until 0.6 seconds after you normally would.


We are currently in the process of fixing all these and they should be back to normal with the next content update early next week. Unfortunately it was easier to slow everything down and investigate each case rather than leave things fast and find them before any abuse may have occurred.
Het is een bug :) Word weggehaald bij de eerst volgende content update in het begin van de volgende week.
dank je, ik had dit ook al gevonde en wilde het net poste :-k
maar jij was me voor :tssk:
:o Ik heb dit ook gepost bij Frankos in Future update topic... Ik was ook nét iets eerder 8-[
Niet boos zijn O:)
keper
Berichten: 149
Lid geworden op: woensdag 14 november 2007, 13:48

Re: Guide to solo the Saradomin Boss (en 140M+ aan drops)

Bericht door keper »

mooie guild kheb er heel veel van geleerd :D

weet je of bug al is gefixt ?

10/10
Gebruikersavatar
myfemaledogy
Berichten: 853
Lid geworden op: vrijdag 17 augustus 2007, 15:06
Clan: geen
Oude naam: ertcoregert, Mobby DaxterMark. [GenoDemo

Re: Guide to solo the Saradomin Boss (en 140M+ aan drops)

Bericht door myfemaledogy »

je schrijft as a first resord, maar het is as a first resort
verder perfecte guide, ga ff 70 agility halen, en dan proberen :)
Ruben Jb
Berichten: 4164
Lid geworden op: donderdag 10 januari 2008, 16:59

Re: Guide to solo the Saradomin Boss (en 140M+ aan drops)

Bericht door Ruben Jb »

keper schreef:mooie guild kheb er heel veel van geleerd :D

weet je of bug al is gefixt ?

10/10
De bug is nog niet fixed, althans, Jagex heeft dit geprobeerd... maar het is nog steeds niet weg.
Dus ze zullen het binnekort weer proberen... :S
blattermans
Berichten: 123
Lid geworden op: zondag 1 maart 2009, 11:08

Re: Guide to solo the Saradomin Boss (en 140M+ aan drops)

Bericht door blattermans »

[GenoDemoN] schreef:je schrijft as a first resord, maar het is as a first resort
verder perfecte guide, ga ff 70 agility halen, en dan proberen :)
spellen is inderdaad niet mijn sterkste vak... :-k

en over die bug, ik heb echt geen id. Ik heb het atm nogal druk met school, werken, vrienden en vriendin en dat gaat cker voor rs ;)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
caskiller999
Berichten: 31
Lid geworden op: dinsdag 14 april 2009, 12:30

Re: Guide to solo the Saradomin Boss (en 140M+ aan drops)

Bericht door caskiller999 »

ik ga misschien want ik heb nog niet de skill levels die je moet hebben maar hoelang duurt het ongeveer voordat je 70 agil heb en hoeveel kost het eigenlijk om erheen te gaan aan spullen 15/10
Ruben Jb
Berichten: 4164
Lid geworden op: donderdag 10 januari 2008, 16:59

Re: Guide to solo the Saradomin Boss (en 140M+ aan drops)

Bericht door Ruben Jb »

blattermans schreef:
[GenoDemoN] schreef:je schrijft as a first resord, maar het is as a first resort
verder perfecte guide, ga ff 70 agility halen, en dan proberen :)
spellen is inderdaad niet mijn sterkste vak... :-k

en over die bug, ik heb echt geen id. Ik heb het atm nogal druk met school, werken, vrienden en vriendin en dat gaat cker voor rs ;)
De bug is fixed! Vandaag gebeurt met de update. 8-)
Plaats reactie