Nomads Requiem

In dit forum tref je de oudere nieuwsberichten van RuneScape aan. Dit archief heeft al het nieuws vanaf september 2009.
Frankos9
Ex-moderator
Berichten: 17925
Lid geworden op: zaterdag 28 juli 2007, 18:44

Re: Nomads Requiem

Bericht door Frankos9 »

Jagex

I would much rather see Nomad return in the future in some new and even more challenging content
Hij wordt dus nog veel moeilijker dan nu. Jagex noemt hem op het moment ''Too Easy''..
Too hard? Nomad is too easy! I wanted him to be much harder! Nomad himself will give you all the hints you need to defeat him while you battle him, so pay close attention to what is happening during the fight!
Ex-gebruiker 1440
Berichten: 18446
Lid geworden op: zondag 28 mei 2006, 21:24

Re: Nomads Requiem

Bericht door Ex-gebruiker 1440 »

Na 8 keer proberen (combat 133 p2p :oops: ) is het dan eindelijk toch gelukt. Jammer dat er geen storyline in zat, want dat laatste gevecht is echt prachtig :P
Roy Boy106
Berichten: 3511
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 17:53
RS: Roy Boy106 (p2p)
Clan: Overloaded XP
Oude naam: Roytjhu106
Extra rang: RoS #1 Divination

Re: Nomads Requiem

Bericht door Roy Boy106 »

Gebruiken jullie een anderen progamma om het te vertalen? Want eerst was toch grandmaster qeust > grandmaster qeust? En nu grandmaster qeust > grootmeester qeust o.O
Noobproduction
Berichten: 2648
Lid geworden op: woensdag 14 mei 2008, 16:58
RS: Gestopt

Re: Nomads Requiem

Bericht door Noobproduction »

Ik geef het op, 9x died nu.. Like 2.5M aan pots-food verloren.
Gebruikersavatar
Rotje
Ex-moderator
Berichten: 7204
Lid geworden op: woensdag 7 maart 2007, 20:35
RS: Zabky (OSRS)

Re: Nomads Requiem

Bericht door Rotje »

Roytjhu106 schreef:Gebruiken jullie een anderen progamma om het te vertalen? Want eerst was toch grandmaster qeust > grandmaster qeust? En nu grandmaster qeust > grootmeester qeust o.O
Alles word door mensen vertaald. (Soms met wat hulp van een online woordenboek voor de moeilijke woorden, nooit hele teksten!)

De één vertaald namen wel in het Nederlands en de ander niet. Ik zou het niet doen maar volgens mij houd feppie er wel van om de namen ook te vertalen.
Christidoc
Berichten: 200
Lid geworden op: dinsdag 8 januari 2008, 14:38
Clan: TSD

Re: Nomads Requiem

Bericht door Christidoc »

Hij wordt dus nog veel moeilijker dan nu. Jagex noemt hem op het moment ''Too Easy''..
Too hard? Nomad is too easy! I wanted him to be much harder! Nomad himself will give you all the hints you need to defeat him while you battle him, so pay close attention to what is happening during the fight!
[/quote]

Het lijkt erop dat je dus op bepaalde momenten veel kan hitten of de hit kan blocken, misschien door een bepaalde items(special attacks) op bepaalde momenten te gebruiken
Afbeelding
Hidde
Berichten: 7184
Lid geworden op: donderdag 21 augustus 2008, 13:27

Re: Nomads Requiem

Bericht door Hidde »

Noobproduction schreef:Ik geef het op, 9x died nu.. Like 2.5M aan pots-food verloren.
darkbusinezz
Berichten: 323
Lid geworden op: donderdag 12 november 2009, 16:26
Oude naam: isafdar lb

Re: Nomads Requiem

Bericht door darkbusinezz »

ik denk bij mezelf:
kom laat ik lekker alle questen doen while quthix sleep is easy dus wou ik voor de Quest Cape gaan
maar ik doe het niet voor deze qeust!! echt maar ik ga gewoon 90def trainen en 90range en dan proberen hem te
ownen!! :mrgreen: :mrgreen: (ik heb hem nog niet gedaan)
Afbeelding
PIETPIETER
Berichten: 269
Lid geworden op: donderdag 21 juni 2007, 22:13
Clan: geen

Re: Nomads Requiem

Bericht door PIETPIETER »

eigenlijk vind ik het best sad een qwest moeilijk maken door er een te sterk monster in te zetten doe en dan super moeilijke puzzels in die 8 pilaren - 9 gaten hadden en 50 moeten zijn dan was het moeilijk geweest :P

32 x geprobeerd maar met een spirit terrorbirt gaat het niet ben al out of food voor dat ik 200 hitpoints van hem af heb (200 brews en meer dan 200 sharks lose)
pieter sorry ik heb een extreme vorm van dyslexie, bedankt voor het begrip.
Afbeelding
Het Heelal
Berichten: 1523
Lid geworden op: woensdag 9 januari 2008, 14:34
RS: Het Heelal (OSRS)
Oude naam: Rems Cyril

Re: Nomads Requiem

Bericht door Het Heelal »

Frankos9 schreef:Jagex

I would much rather see Nomad return in the future in some new and even more challenging content
Hij wordt dus nog veel moeilijker dan nu. Jagex noemt hem op het moment ''Too Easy''..
Too hard? Nomad is too easy! I wanted him to be much harder! Nomad himself will give you all the hints you need to defeat him while you battle him, so pay close attention to what is happening during the fight!
Vet!! Ik houd van uitdagingen!!! JaGex krijgt van mij een pluim! :D
darkbusinezz
Berichten: 323
Lid geworden op: donderdag 12 november 2009, 16:26
Oude naam: isafdar lb

Re: Nomads Requiem

Bericht door darkbusinezz »

Rems Cyril schreef:
Frankos9 schreef:Jagex

I would much rather see Nomad return in the future in some new and even more challenging content
Hij wordt dus nog veel moeilijker dan nu. Jagex noemt hem op het moment ''Too Easy''..
Too hard? Nomad is too easy! I wanted him to be much harder! Nomad himself will give you all the hints you need to defeat him while you battle him, so pay close attention to what is happening during the fight!
Vet!! Ik houd van uitdagingen!!! JaGex krijgt van mij een pluim! :D
jij bent niet normaal! ik weet 100% zeker dat je dat voor de grap zegt!

oo ja en dit vind ik echt de beste:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jRtH5cb_8fo&NR=1[/youtube]
Afbeelding
Scyfer
Berichten: 3403
Lid geworden op: woensdag 30 mei 2007, 13:33
RS: Scyfer (OSRS)

Re: Nomads Requiem

Bericht door Scyfer »

Gehaald :) Btw het klopt wel dat er nog een Vervolgquest komt, als je hem gedoodt hebt zal hij opstaan en Wegteleporteren :)

Afbeelding
Gestopt sinds 16/10/2011
Proud owner of the Slayer Skill Mastery
barageownage
Berichten: 588
Lid geworden op: zaterdag 8 augustus 2009, 13:18

Re: Nomads Requiem

Bericht door barageownage »

isafdar lb schreef:ik denk bij mezelf:
kom laat ik lekker alle questen doen while quthix sleep is easy dus wou ik voor de Quest Cape gaan
maar ik doe het niet voor deze qeust!! echt maar ik ga gewoon 90def trainen en 90range en dan proberen hem te
ownen!! :mrgreen: :mrgreen: (ik heb hem nog niet gedaan)
gewoon iron/steel titan en veel sara brews, het lijkt erg makkelijk dan, zie sossolid2k ok hij is maxed, maar heeft nog wel wat spul over.
Afbeelding
darkbusinezz
Berichten: 323
Lid geworden op: donderdag 12 november 2009, 16:26
Oude naam: isafdar lb

Re: Nomads Requiem

Bericht door darkbusinezz »

Scyfer30 schreef:Gehaald :) Btw het klopt wel dat er nog een Vervolgquest komt, als je hem gedoodt hebt zal hij opstaan en Wegteleporteren :)

..................................... oo my!!!!!
waarom waarom!? ik wil niet zo'n quest ik wil een gigantische white knight-black knight quest! waarin je kan
kiezen of je voor de slechte of goeie kant wilt vechten met ook een vet boss-gevecht dat is leuk!!
plzzz jagex maak zoiets [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<



O:) [-o< [-o< [-o< [-o<
Afbeelding
spider pizza
Berichten: 115
Lid geworden op: vrijdag 30 januari 2009, 22:39

Re: Nomads Requiem

Bericht door spider pizza »

failed, gf eerste 200k aan brews etc., me stats bleven hele tijd op 20/90 staan enzo... Drink dan een sup restore hé... ah ja dat deed ik, toen stonden ze op 70/90 hit ik 1x moet ik weer beginnen met brewen omdat ik 20hp left heb >.<, gf quest cape :(
Ex-gebruiker 1440
Berichten: 18446
Lid geworden op: zondag 28 mei 2006, 21:24

Re: Nomads Requiem

Bericht door Ex-gebruiker 1440 »

Eerst 3x brewen, dan 1x super restore. Brew vanaf dat je hp onder de 40 zit, behalve als je ziet dat hij charged voor z'n 75 special attack of zijn Max hp-1 attack.
Ancientprays
Berichten: 173
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 8:56
Clan: Elven Legion
Oude naam: reinier jan

Re: Nomads Requiem

Bericht door Ancientprays »

Frankos9 schreef:Jagex

I would much rather see Nomad return in the future in some new and even more challenging content
Hij wordt dus nog veel moeilijker dan nu. Jagex noemt hem op het moment ''Too Easy''..
Too hard? Nomad is too easy! I wanted him to be much harder! Nomad himself will give you all the hints you need to defeat him while you battle him, so pay close attention to what is happening during the fight!
nou frank, ik denk gewoon dat jagex dat als grapje zegt lol want er is al gezeur over nu dat hij te hard is...
zelf vind ik dat niet :P maar ik ben cb 133 dus ...
Nik
Berichten: 1183
Lid geworden op: zondag 11 maart 2007, 9:38
Oude naam: X Cb Fire X

Re: Nomads Requiem

Bericht door Nik »

Naaiend?
Afbeelding
Was out of super restores.
Afbeelding
3dxbox
Berichten: 6108
Lid geworden op: vrijdag 23 maart 2007, 20:45

Re: Nomads Requiem

Bericht door 3dxbox »

Ai, restore tekort.
En let niet op mijn bevel @ Priv.

En credits van Sgs naar mij ofc.

En als laatste: Gl next time :D
Pre-EoC speler van 2006 tot 2012.
Opnieuw begonnen op OSRS van 2014 tot 2015.

IGN: 3dxbox
Oude account: Sniped Style
Boer
Ex-chatmoderator
Berichten: 1434
Lid geworden op: donderdag 20 november 2008, 12:16

Re: Nomads Requiem

Bericht door Boer »

Hier is een tipje voor één van de aanvallen van Nomad:

Zoals jullie weten heeft Nomad drie speciale aanvallen. Bij één van die aanvallen splitst hij zich in vieren. Het is aan jou om de echte Nomad er tussen uit te halen. Daar is een trucje voor: als je goed oplet zie je dat er drie van de vier Nomads iets eerder aanvallen. De vierde Nomad is iets later en dat is ook meteen de echte Nomad.
Afbeelding
Ironman
Afbeelding
Plaats reactie