Aviansies Prayen met 6 Potions? 't Kan!

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
MrZero
Berichten: 239
Lid geworden op: donderdag 9 juli 2009, 22:02
Clan: Toughboys.

Re: Aviansies Prayen met 6 Potions? 't Kan!

Bericht door MrZero »

Armour opmerking, ik zie dat je een Ava's attractor draagt, dat werkt niet met een platebody, dus kan je beter een monksrobe top dragen, of een zammy/sara cloak.
Peop hoofd
Berichten: 59
Lid geworden op: donderdag 14 mei 2009, 19:02

Re: Aviansies Prayen met 6 Potions? 't Kan!

Bericht door Peop hoofd »

myass schreef:idk ik zal even kijken

Toegevoegd na 4 minuten:

fala shield 3 ja enne verder niks maar het gaat er om als mensen niet een zammy book hebben die kunnen dan iets anders doen
Ja. Maar ik vond Horror from the Deep niet zo'n moeilijke quest dus dacht ik dat het wel gewoon zo kon.

Toegevoegd na 1 minuten:
Demaax schreef:Waarom zou je een Bandos item moeten hebben?
Als je gewoon vanaf de ingang naar onder loopt kom je geen Bandos followers tegen. ;)
Maar het gaat er om dat ALS je er een tegenkomt, die best veel kan hitten. Ik vergat een keer terug te switchen van climbing boots naar Bandos, en kreeg een hit van 170 en 210.

Toegevoegd na 2 minuten:
myass schreef:als je west gaat is daar nooit iemand en er is daar een 71 avainsie en 82 ofzo helaas staan deze tussen de bandos followers mja ik weet niet of hij dat ook zo bedoelt xd
Zo bedoel ik het wel.

Toegevoegd na 3 minuten:
MrZero schreef:Armour opmerking, ik zie dat je een Ava's attractor draagt, dat werkt niet met een platebody, dus kan je beter een monksrobe top dragen, of een zammy/sara cloak.
Hoezo zou dat niet werken? Het werkt wel gewoon hoor.
Nasi.
Loop niet over straat, dan zal je aangekeken worden.


Rangetuf
Berichten: 244
Lid geworden op: woensdag 30 januari 2008, 14:20
Clan: Richguards
Oude naam: Pieter DC
Contacteer:

Re: Aviansies Prayen met 6 Potions? 't Kan!

Bericht door Rangetuf »

Maak een hoofdstuk Tips, en zet er bij dat sum beesten(zoals terrorbird/andere) handig zijn om pray pots in op te slaan
myass
Berichten: 394
Lid geworden op: woensdag 17 december 2008, 18:58
Clan: eigen
Contacteer:

Re: Aviansies Prayen met 6 Potions? 't Kan!

Bericht door myass »

Peop hoofd schreef:
myass schreef:idk ik zal even kijken

Toegevoegd na 4 minuten:

fala shield 3 ja enne verder niks maar het gaat er om als mensen niet een zammy book hebben die kunnen dan iets anders doen
Ja. Maar ik vond Horror from the Deep niet zo'n moeilijke quest dus dacht ik dat het wel gewoon zo kon.

het is ook handig als ie vol zit hiervoor moet je zammy pages kopen en die zijn nogal duur volgens mij (dat bedoelde ik)

Toegevoegd na 1 minuten:

MrZero schreef:Armour opmerking, ik zie dat je een Ava's attractor draagt, dat werkt niet met een platebody, dus kan je beter een monksrobe top dragen, of een zammy/sara cloak.


Hoezo zou dat niet werken? Het werkt wel gewoon hoor.


prob range bones en avas werkt echt niet met pl8 body volgens mij anders is dit een uitzondering
Afbeelding Afbeelding << Klik voor YoutubeChannel
Sjoerd 611
Berichten: 59
Lid geworden op: donderdag 14 januari 2010, 21:27

Re: Aviansies Prayen met 6 Potions? 't Kan!

Bericht door Sjoerd 611 »

Waarom bandos boots, Ze halen je Ranged strenght naar beneden.
En je hebt helemaal geen bandos item nodig als je het goed doet :O
8/10 Vind hem goed, Alleen bandos boots vind ik niet nodig :P
Afbeelding
Afbeelding
Peop hoofd
Berichten: 59
Lid geworden op: donderdag 14 mei 2009, 19:02

Re: Aviansies Prayen met 6 Potions? 't Kan!

Bericht door Peop hoofd »

Pieterdc schreef:Maak een hoofdstuk Tips, en zet er bij dat sum beesten(zoals terrorbird/andere) handig zijn om pray pots in op te slaan
Een hoofdstuk met tips, dacht ik ook al aan, alleen heb ik geen tips ;). Summoning beesten zou ik niet gebruiken omdat mijn trip meestal rond de 3 uur ligt. En dan doe ik maar met 6 pots. Dus als je die wel zou gebruiken ben je meteen 10 plaatsen in je inventory kwijt aan pouches en summoning pots.

Toegevoegd na 18 seconden:
Sjoerd 611 schreef:Waarom bandos boots, Ze halen je Ranged strenght naar beneden.
En je hebt helemaal geen bandos item nodig als je het goed doet :O
8/10 Vind hem goed, Alleen bandos boots vind ik niet nodig :P
Als je het goed doet is dat inderdaad niet nodig.
Nasi.
Loop niet over straat, dan zal je aangekeken worden.


myass
Berichten: 394
Lid geworden op: woensdag 17 december 2008, 18:58
Clan: eigen
Contacteer:

Re: Aviansies Prayen met 6 Potions? 't Kan!

Bericht door myass »

Peop hoofd schreef:
Pieterdc schreef:Maak een hoofdstuk Tips, en zet er bij dat sum beesten(zoals terrorbird/andere) handig zijn om pray pots in op te slaan
Een hoofdstuk met tips, dacht ik ook al aan, alleen heb ik geen tips ;). Summoning beesten zou ik niet gebruiken omdat mijn trip meestal rond de 3 uur ligt. En dan doe ik maar met 6 pots. Dus als je die wel zou gebruiken ben je meteen 10 plaatsen in je inventory kwijt aan pouches en summoning pots.

lol je anders betr gewoon iets meer prayer pots meenemen zodat je het nog langer volhoud en dan kan je in je terrorbrid nog 2 ppots doen met wat food als het fout gaat ofzo
Afbeelding Afbeelding << Klik voor YoutubeChannel
Peop hoofd
Berichten: 59
Lid geworden op: donderdag 14 mei 2009, 19:02

Re: Aviansies Prayen met 6 Potions? 't Kan!

Bericht door Peop hoofd »

myass schreef:
Peop hoofd schreef:
Pieterdc schreef:Maak een hoofdstuk Tips, en zet er bij dat sum beesten(zoals terrorbird/andere) handig zijn om pray pots in op te slaan
Een hoofdstuk met tips, dacht ik ook al aan, alleen heb ik geen tips ;). Summoning beesten zou ik niet gebruiken omdat mijn trip meestal rond de 3 uur ligt. En dan doe ik maar met 6 pots. Dus als je die wel zou gebruiken ben je meteen 10 plaatsen in je inventory kwijt aan pouches en summoning pots.

lol je anders betr gewoon iets meer prayer pots meenemen zodat je het nog langer volhoud en dan kan je in je terrorbrid nog 2 ppots doen met wat food als het fout gaat ofzo
Je snapt het volgens mij niet helemaal. Ik bedoel dat, als je een Terrorbird meeneemt, je veel inventoryplaatsen kwijtbent aan pouches en summoning potions. Dat komt omdat omdat ik met 1 pot en 10 B2p tabs ik soms wel 3 kwartier bezig ben.
Nasi.
Loop niet over straat, dan zal je aangekeken worden.


Gesloten