Minesborough

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Minesborough

Bericht door Mike Ross »

Hoi all

Dit is de eerste keer sinds twee jaar dat ik weer eens een paintsuggestie maak. Ik ben er denk ik op achteruit gegaan, daarom zou ik graag willen dat jullie zeggen wat beter kan.

Map

Afbeelding

Geschiedenis

Minesborough is opgericht toen de mensen uit Pollnivneach uit hun eigen mijn werden gestuurd, de quarry. Ze zochten een andere mijn en die vonden ze ook. Overdag leven de mensen in Minesborough, maar 's nachts zoeken ze lekker hun bedje op in Pollnivneach.

Rondleiding

In het dorp zijn de volgende shops te vinden, die je trouwens pas kan gebruiken nadat je de Act like a Miner quest hebt gedaan:
  • Mining Shop (hier zijn pickaxes van Bronze tot Rune te koop)
  • Food Shop (hier zijn Waterskins (4), Swordfishes en Monkfishes te koop)
  • Shield Shop (hier zijn kiteshields van Bronze tot Rune te koop)
  • Apothecary (hier is een Antipoison (4) te koop. Ook is er een Water Potion te koop, deze zorgt er voor dat je voor 30 minuten geen waterskins nodig hebt in de woestijn)
  • Gem Shop (hier is niks te koop, hier kun je jouw gems die je gekregen hebt van Mining verkopen.
De Dungeon

Je komt hierin door de grot in het zuidoosten te betreden. Je kunt er pas in na de Act like a Miner quest. Je kunt er 6 Coal ores, 3 Adamantite ores en 1 Silver ore vinden.

Act like a Miner

Start: Praat met Brian the Mining Chef in het huisje met het questsymbool in Minesborough.
Ook voor gratis: Nee
Lengte: Kort
Moeilijkheidsgraad: Gemiddeld
Eisen: Je hebt 50 Mining nodig. Je moet ook The Dig Site hebben gedaan. Je moet een Rock Elemental van Level 110 kunnen verslaan.
Benodigdheden: Empty Vial, Pickaxe, Tinderbox, spullen om een level 110 Rock Elemental te verslaan.

Brian heeft je hulp nodig voor 2 kleine klusjes. Het eerste klusje is 2 speciale stenen te halen iets buiten het dorpje. Ga het dorpje in het zuiden uit en loop iets naar het westen. Je komt special ores tegen, probeer deze te hakken, er zal een Rock Elemental tevoorschijn komen. Dood deze. Hak nu snel 2 ores en geef ze aan Brian.

Bij het tweede klusje moet je 2 mijners bevrijden die in het noordwestelijke mijntje werden ingesloten door Rock Elementals. Ze kunnen geen kant op en zijn immuun tegen wapens. Brian zegt echter dat je het met een Explosief wel kan fixen.

Ga naar The Dig Site en haal op dezelfde manier een explosief (in een vial) als je deed in The Dig Site. Als je dit hebt moet je weer naar Brian gaan en vraag om een Fuse. Doe deze op je Explosief, en ga naar het mijntje. Roep naar de mijners dat ze hun hoofden moeten bedekken. Laat de bom nu ontploffen vlakbij de plek waar je de Rock Elementals ziet staan. Nu gaan ze neer en zie je de mijners vrij komen.

Ga naar Brian en eis je beloning op.

Beloning: 1000 Mining xp. De bewoners van het dorpje zijn nu vriendelijk tegen je en ze laten je spullen van hen kopen. Je kunt nu ook het Transport Systeem gebruiken. Dit staat hieronder uitgelegd.

Het Transport Systeem

Met de ores die je hakt in de Dungeon en in het noordwesten kun je dingen verdienen. Als je de ores meegeeft aan de westelijke boot krijg je een som geld. Als je het aan de oostelijke meegeeft krijg je Tokens. Met deze tokens kun je spullen kopen bij Brian. Je kunt alleen ores verkopen die uit dit dorp komen. Voor ores waar je 1-40 Mining nodig hebt krijg je 3 tokens per stuk. Als je een 41-99 ore inlevert krijg je 6 tokens.

Token Shop

Miners Helm - 500 tokens - Je hakt ores 10% sneller.
Granite Pickaxe - 1000 tokens - Je hebt 50 Mining nodig om hem te gebruiken. Deze is beter dan een Rune Pickaxe maar slechter dan een Dragon pickaxe. Na 2000 ores verkruimelt deze en moet je hem opnieuw halen.
Runite Ore - 250 tokens - Je krijgt 1 Runite Ore


Chris
jens9
Berichten: 495
Lid geworden op: zaterdag 16 augustus 2008, 15:27
Clan: geen

Re: Minesborough

Bericht door jens9 »

Volgens mij kon graniet enkel kapot gaan en niet verkruimelen. Verder heb ik niet zoveel commentaar gezien ik niet zo'n woestijn expert ben laat ik dit aan de andere spelers over. Maar het ziet er leuk uit.
Sherwood689
Berichten: 1553
Lid geworden op: zondag 16 mei 2010, 15:38
RS: Sherwood689 (p2p)
Clan: Geen

Re: Minesborough

Bericht door Sherwood689 »

Ik vind het er wel leuk uitzien en leuk bedacht. Maar ik heb het niet over de kaart sorry. De huizen vind ik wat te groot, de kades ook. en de dungeon ziet er eerlijk gezegd.... niet uit.. sorry. Maar voor de rest vind ik het zeer goed ook de Quest
Bedankt i k0nijn i!
Afbeelding
Mijn Grote
Exoemo
Berichten: 1851
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 14:12
Clan: ELlTE

Re: Minesborough

Bericht door Exoemo »

Ziet er leuk uit maar de huizen zijn te groot en te cliché. De pieren kunnen ook wat beter en ik vind het leuker als je de muren zou weglaten. Ook kan de grond van de grot beter en is de vorm van de grot ook te cliché
Plaatje
JOIN ELLTE

EN ONTVANG !!!GRATIS!!!

EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR

Klap uit...
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Minesborough

Bericht door Off-er »

Idee leuk, maar paint werkjes vallen me vies tegen :/ Ben zelf ook niet zo van hekken om een dorp, maarja, dat is mijn mening :P
Afbeelding
Mike Ross
Berichten: 3823
Lid geworden op: zaterdag 24 mei 2008, 10:48
RS: Gabiysh (p2p)

Re: Minesborough

Bericht door Mike Ross »

Het hek is om die woestijnbeesten buiten te houden.
jens9 schreef:Volgens mij kon graniet enkel kapot gaan en niet verkruimelen. Verder heb ik niet zoveel commentaar gezien ik niet zo'n woestijn expert ben laat ik dit aan de andere spelers over. Maar het ziet er leuk uit.
Is dat echt zo? Wil ik nog even horen wat andere reacties zeggen
Sherwood689 schreef:Ik vind het er wel leuk uitzien en leuk bedacht. Maar ik heb het niet over de kaart sorry. De huizen vind ik wat te groot, de kades ook. en de dungeon ziet er eerlijk gezegd.... niet uit.. sorry. Maar voor de rest vind ik het zeer goed ook de Quest
Ik zei ook dat mijn paintwerk er op achteruit is gegaan. Maar het gaat om het idee hè.
exoemo schreef:Ziet er leuk uit maar de huizen zijn te groot en te cliché. De pieren kunnen ook wat beter en ik vind het leuker als je de muren zou weglaten. Ook kan de grond van de grot beter en is de vorm van de grot ook te cliché
Huizen kan wel kloppen. De pieren snap ik niet want die heb ik exact gekopieerd van de RS kaart. Wat is er trouwens cliché aan de vorm van de grot? En de grond ben ik niet zo goed in :P
off-er schreef:Idee leuk, maar paint werkjes vallen me vies tegen :/ Ben zelf ook niet zo van hekken om een dorp, maarja, dat is mijn mening :P


Hekken heb ik wat naar boven beantwoord :P
Exoemo
Berichten: 1851
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 14:12
Clan: ELlTE

Re: Minesborough

Bericht door Exoemo »

exoemo schreef:Ziet er leuk uit maar de huizen zijn te groot en te cliché. De pieren kunnen ook wat beter en ik vind het leuker als je de muren zou weglaten. Ook kan de grond van de grot beter en is de vorm van de grot ook te cliché
Huizen kan wel kloppen. De pieren snap ik niet want die heb ik exact gekopieerd van de RS kaart. Wat is er trouwens cliché aan de vorm van de grot? En de grond ben ik niet zo goed in :P[/quote]
Dat is nou net het probleem bij de pieren. Ze zijn zo 'standaard', ik zou ze wat origineler maken. De vorm van de grot vind ik te standaard: geen speciale gangetjes, ...
Plaatje
JOIN ELLTE

EN ONTVANG !!!GRATIS!!!

EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR

Klap uit...
Onion
Berichten: 774
Lid geworden op: maandag 1 maart 2010, 17:44

Re: Minesborough

Bericht door Onion »

Iets hier viel me wel op en vond het wel een leuk idee.
Ik zag dus staan ''water potion''. Oké, water potion is eigenlijk niet zo'n goede naam
omdat het eigenlijk dan een vial of water is. Je zou iets kunnen doen als ''Cooling potion'' of zo.
Dat zou ik best wel in het spel zien komen. ^_^
KipNuggets
Berichten: 27
Lid geworden op: dinsdag 28 december 2010, 12:48
Clan: -

Re: Minesborough

Bericht door KipNuggets »

Die Miners helm lijkt me te vergelijken met de Mining helm die als Lichtbron werkt, dat bevalt me niet helemaal. Verder vind ik het wel mooi maar de vorm van de grot is wel wat vreemd :P
Voer geen oorlog, voer de eendjes :).
Gebruikersavatar
tijmenkoenen
Berichten: 58
Lid geworden op: maandag 29 november 2010, 16:11
Clan: wat is een leuke?

Re: Minesborough

Bericht door tijmenkoenen »

Leuk bedacht, ook die quest.
Alleen die map.... Tja, heb je iemand die je ermee kan helpen ofzo?
Want sorry, maar die map ziet er echt niet uit :oops: .
Afbeelding
Flames
Berichten: 584
Lid geworden op: dinsdag 30 december 2008, 11:34

Re: Minesborough

Bericht door Flames »

lol? 250 tokens voor 1 runite ore dacht het niet heh
dan moet je dus 250 / 6 = ongeveer 42 "41-99" ores hakken
Dat is neem ik aan best veel
Afbeelding
KipNuggets
Berichten: 27
Lid geworden op: dinsdag 28 december 2010, 12:48
Clan: -

Re: Minesborough

Bericht door KipNuggets »

Ik denk dat als je de quest eenmaal gedaan hebt haast niemand hier nog komt, misschien om mining te trainen, maar dat kan net zo goed op andre plekken, want na minen is er niks te doen.
Voer geen oorlog, voer de eendjes :).
wouter_j9
Berichten: 153
Lid geworden op: dinsdag 23 juni 2009, 20:55
RS: Wouter j9 (p2p)
Clan: ELlTE

Re: Minesborough

Bericht door wouter_j9 »

De kaart van de stad vind ik nog redelijk, maar die van de grot is een beetje 'onnatuurlijk' ietsje te netjes denk ik. Je kan de muren van de grot beter wat hobbeliger maken.
Afbeelding
Plaats reactie