Lum village[uitgebreid]

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Exoemo
Berichten: 1851
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 14:12
Clan: ELlTE

Re: Lum village[uitgebreid]

Bericht door Exoemo »

Th3C00lGuy schreef:Sorry maar dat klopt niet, dat hek is de grens van de Starting area, maarja.
Dat hek staat er wel, maar is NIET de grens van de Starting Area...
In- of uitklappen • Bewijs
Afbeelding
Plaatje
JOIN ELLTE

EN ONTVANG !!!GRATIS!!!

EEN EIGEN LUXE-CITADEL
EEN EIGEN BATTLEFIELD
EEN EIGEN PARTY ROOM
EEN EIGEN THEATRE
EEN EIGEN BONUS XP RING
EEN EIGEN CLAN AVATAR

Klap uit...
Areavus
Berichten: 1460
Lid geworden op: dinsdag 9 december 2008, 15:08
RS: Areavus (p2p)
Clan: Imperium
Oude naam: mijner331

Re: Lum village[uitgebreid]

Bericht door Areavus »

Ziet er wel mooi uit maar ik denk dat er naast de quest niet zoveel te doen is. het zal er dus erg rustig zijn en die helmet shop is overdreven want in barbarian village een beetje naar het noorden zit ook al zo'n shop.
Afbeelding
~Proud Leader of Imperium~
Th3C00lGuy
Berichten: 67
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 17:37
Clan: runetip cc

Re: Lum village[uitgebreid]

Bericht door Th3C00lGuy »

exoemo schreef:
Th3C00lGuy schreef:Sorry maar dat klopt niet, dat hek is de grens van de Starting area, maarja.
Dat hek staat er wel, maar is NIET de grens van de Starting Area...
In- of uitklappen • Bewijs
Afbeelding
oke, oke je hebt gelijk. :roll:

Toegevoegd na 54 seconden:
Areavus schreef:Ziet er wel mooi uit maar ik denk dat er naast de quest niet zoveel te doen is. het zal er dus erg rustig zijn en die helmet shop is overdreven want in barbarian village een beetje naar het noorden zit ook al zo'n shop.
ja je hebt gelijk ,maar ik laat het zoals het is
______________Th3C00lGuy______________
What else?
KipNuggets
Berichten: 27
Lid geworden op: dinsdag 28 december 2010, 12:48
Clan: -

Re: Lum village[uitgebreid]

Bericht door KipNuggets »

Ik weet niet of dit een goede quest is voor in het stadje, maar ik vind van wel. ;)
In- of uitklappen • Quest: Monster in the basement
Naam: Monster in the basement (basemant betekent kelder ..)
Start: Praat met Gavner in het meest westeljke huisje in Lum village
Soort: F2p
Eisen: Je moet 45 firemaking, en 45 woodcutting en je moet een monster van level 113 kunnen verslaan die word geholpen door lvl 25 skeletons.
Lengte: Kort
Moeilijkheidsgraad: Moeilijk
Benodigdheden: Hatchet, tinderbox, 4 maple logs en spullen om een lvl 113 te verslaan.
Gavner zegt dat hij en zijn familie al een tijdje last hebben van een monster in hun kelder. Vraag naar het monster. Gavner zegt dat het een Undead Necromancer is die zichzelf weer tot leven heeft gewekt. Vraag waar hij nu is. Ze hebben hem opgesloten in de kelder. Zeg dat je hem voor hen zal verslaan. Gavner zegt dat ze de deur afgesolten hebben, dus dat moet je eerst weer kapot maken. De deur is vergrendeld met maple planks. Hak deze kapot met je hatchet. Open het luik en ga naar beneden. Ga door de onderste deur. Hier zie je de Necromancer staan. Hij maakt een icewall tussen jou en hem. Maak tegen deze muur vier vuurtjes met je maple logs. Het MOET maple zijn! Anders werkt het niet! De Necromancer word boos en begint nu met magie je aan te vallen. Als je dichtbij hem staat valt hij soms ook met melee aan. Tijdens het gevecht roept hij soms een skeleton van level 25 op. Als hij deze opgeroepen heeft, moet je eerst de skeletons doodmaken, anders kan je de necromancer geen schade toebrengen. Als je hem dood hebt moet zijn botten oppakken en ergens buiten Lum Village begraven, het maakt niet uit waar! Als je dit niet doet maakt hij zichzelf weer levend en moet je het nog een keer doen. Ga nu naar Gavner, hij bedankt je voor je hulp en geeft je je beloning.

Afbeelding
Beloning:
4.000 Firemaking XP
4.000 Woodcutting XP
2 keer 5.000 XP in een skill naar keuze, deze skill moet wel 30 of hoger zijn.
5.000 gp

Quest Points: 3


Informatie over Skeleton Necromancer:

Soort Monster: Questmonster
Voor gratis spelers of voor members: Ook voor gratis
Combatlevel: 113
Life points: 1500
Slayer XP: 92
Maximale hit: 165
Agressief: Ja
Familie: Ondoden
Valt aan met: Melee en Magic
Kan jou vergiftigen: Nee

Drops:

100% kans

-bones
-staff

Extra Informatie:
Hij roept tijdens het gevecht skeletons van level 25 op die je eerst moet doden, voordat je hem weer aan kan vallen. Als je van hem af staat valt hij alleen met magic aan, als je dichtbij hem staat valt hij ook aan met melee. Zijn max hits zijn met melee 110 en met magic 165. Je kan hem ook met je slayer task doden als je slayer task skeletons is.
Voer geen oorlog, voer de eendjes :).
Th3C00lGuy
Berichten: 67
Lid geworden op: zaterdag 30 oktober 2010, 17:37
Clan: runetip cc

Re: Lum village[uitgebreid]

Bericht door Th3C00lGuy »

Mooie quest Kipnuggets!! ik ga hem gebruiken.

ik zal ook effe het huisje veranderen.
______________Th3C00lGuy______________
What else?
berend317
Berichten: 211
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 16:28
RS: Pro4time (p2p)

Re: Lum village[uitgebreid]

Bericht door berend317 »

ik vinD (!) dat je dit mooi hebt bedacht!

maar er zijn best wel veel negatieve reacties:S
dus ik denk dat dit niet gaat werken.




berend317
Afbeelding
Willem20
Berichten: 6182
Lid geworden op: zondag 8 maart 2009, 21:51
RS: Gestopt
Clan: Hde
Oude naam: Ajaxlegend1
Contacteer:

Re: Lum village[uitgebreid]

Bericht door Willem20 »

Dan is het geen lumbridge meer... De stad moet aansluiten op het nieuwe deel
En btw
LumBRIDGE
Hier is geen brug
Above all, don't lie to yourself. The man who lies to himself and listens to his own lie comes to a point that he cannot distinguish the truth within him, or around him, and so loses all respect for himself and for others. And having no respect he ceases to love. ~Fjodor Dostojevski
Plaats reactie