[Sandbox] Minecraft

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
dooder39

Re: Minecraft

Bericht door dooder39 »

TimOwnzz schreef:
dooder39 schreef:
TimOwnzz schreef:
dooder39 schreef:
TimOwnzz schreef:Laat gewoon, ik ga nu beginnen met een server want iemand die ik ken heeft een speciaal iets voor hosten, dan laat ik hun 4 er gewoon niet op ;)
Kijk dat is pas kinder achtig....

Ik snap echt niet hoe jullie op de LTF komen als jullie de term van co-op niet weten.....
Da's niet kinderachtig, ik doe gewoon hetzelfde als jullie, maar dan mag iedereen behalve jullie joinen. Eigenlijk hetzelfde dus ;)
Dat is dus wel kinder achtig, alleen omdat je een server niet mag joinen omdat het anders een big mess.... Zou jij het leuk vinden als je met paar mensen co-op wilt doen en dat er dan mensen joinen die het gaan verstoren???

Toegevoegd na 2 minuten:

Dion ik heb internet problemen door verbrand popcorn o_0 . Dus ik weet niet of ik weer online kan komen....
Ten eerste: Ik wil het niet verpesten, ten tweede, dan noem ik dit toch ook een Co-op game? Er zijn nu nog 6 plekken vrij voor mijn server die deze week komt. PB mij voor een plekje ;)
Ten eerste: Dat doe je wel zonder dat je het door hebt...
Ten tweede: leer lezen ik zei ALS!
TimOwnzz
Berichten: 2938
Lid geworden op: zondag 11 oktober 2009, 11:20
RS: Tim xD

Re: Minecraft

Bericht door TimOwnzz »

Kan al lezen.
/Care, jullie laten mij er niet in, ik laat jullie er niet in. PB voor verdere discussie ;)
R4Y
Berichten: 5269
Lid geworden op: vrijdag 23 mei 2008, 20:43
Oude naam: Drgohan

Re: Minecraft

Bericht door R4Y »

Ehm, Un Maxed, heb je de map nog van SMP? Maak dan ff een backup en geef mij link naar download plox?
wouter_j9
Berichten: 153
Lid geworden op: dinsdag 23 juni 2009, 20:55
RS: Wouter j9 (p2p)
Clan: ELlTE

Re: Minecraft

Bericht door wouter_j9 »

tboy ik wil ook wel in je server, gillez deelt me vast wel in.
Afbeelding
Tijmtio
Berichten: 3220
Lid geworden op: zondag 14 juni 2009, 9:57
Oude naam: killer007tij

Re: Minecraft

Bericht door Tijmtio »

TimOwnzz schreef:
dooder39 schreef:
TimOwnzz schreef:Als je zo gaat doen hoef ik er ook helemaal niet op ;) Kinderachtig hoor
Tim, hij heeft gelijk zo dra 1 iemand een uitzondering krijgt wilt iedereen....
Waarom moet er perséé maar een server met 4 personen.. en volgensmij was Tijm ook nog een verbannen geweest omdat hij dingen misbruikte en nu mag hij weer mee doen?
omg jij bent echt het top punt van sad zijn :/ er waren maar 4 plekken en die zijn weg. en ik was 1 van de eerste :/ ach wil toch niet op jou server(die waarschijnlijk fail zal zijn) wel denk ik dat je misschien reserves kan maken, dat er bijv 2 mensen zijn die ook op co-op mogen maar dat de eerste 4 prioriteit hebben
Afbeelding
dooder39

Re: Minecraft

Bericht door dooder39 »

killer007tij schreef:
TimOwnzz schreef:
dooder39 schreef:
TimOwnzz schreef:Als je zo gaat doen hoef ik er ook helemaal niet op ;) Kinderachtig hoor
Tim, hij heeft gelijk zo dra 1 iemand een uitzondering krijgt wilt iedereen....
Waarom moet er perséé maar een server met 4 personen.. en volgensmij was Tijm ook nog een verbannen geweest omdat hij dingen misbruikte en nu mag hij weer mee doen?
omg jij bent echt het top punt van sad zijn :/ er waren maar 4 plekken en die zijn weg. en ik was 1 van de eerste :/ ach wil toch niet op jou server(die waarschijnlijk fail zal zijn) wel denk ik dat je misschien reserves kan maken, dat er bijv 2 mensen zijn die ook op co-op mogen maar dat de eerste 4 prioriteit hebben
Laat hem toch sneu zijn....

Tijm jmmr dat je off ging, we hadden best wel lol (voorall ik) like minder omdat hij veel laggs had.... ik hoop dat de server straks weer on is (als ik geen internet problemen heb).....
Tijmtio
Berichten: 3220
Lid geworden op: zondag 14 juni 2009, 9:57
Oude naam: killer007tij

Re: Minecraft

Bericht door Tijmtio »

dooder39 schreef:
killer007tij schreef:
TimOwnzz schreef:
dooder39 schreef:
TimOwnzz schreef:Als je zo gaat doen hoef ik er ook helemaal niet op ;) Kinderachtig hoor
Tim, hij heeft gelijk zo dra 1 iemand een uitzondering krijgt wilt iedereen....
Waarom moet er perséé maar een server met 4 personen.. en volgensmij was Tijm ook nog een verbannen geweest omdat hij dingen misbruikte en nu mag hij weer mee doen?
omg jij bent echt het top punt van sad zijn :/ er waren maar 4 plekken en die zijn weg. en ik was 1 van de eerste :/ ach wil toch niet op jou server(die waarschijnlijk fail zal zijn) wel denk ik dat je misschien reserves kan maken, dat er bijv 2 mensen zijn die ook op co-op mogen maar dat de eerste 4 prioriteit hebben
Laat hem toch sneu zijn....

Tijm jmmr dat je off ging, we hadden best wel lol (voorall ik) like minder omdat hij veel laggs had.... ik hoop dat de server straks weer on is (als ik geen internet problemen heb).....
me zus was er en die wou spelletje spelen :X
Afbeelding
TimOwnzz
Berichten: 2938
Lid geworden op: zondag 11 oktober 2009, 11:20
RS: Tim xD

Re: Minecraft

Bericht door TimOwnzz »

killer007tij schreef:
TimOwnzz schreef:
dooder39 schreef:
TimOwnzz schreef:Als je zo gaat doen hoef ik er ook helemaal niet op ;) Kinderachtig hoor
Tim, hij heeft gelijk zo dra 1 iemand een uitzondering krijgt wilt iedereen....
Waarom moet er perséé maar een server met 4 personen.. en volgensmij was Tijm ook nog een verbannen geweest omdat hij dingen misbruikte en nu mag hij weer mee doen?
omg jij bent echt het top punt van sad zijn :/ er waren maar 4 plekken en die zijn weg. en ik was 1 van de eerste :/ ach wil toch niet op jou server(die waarschijnlijk fail zal zijn) wel denk ik dat je misschien reserves kan maken, dat er bijv 2 mensen zijn die ook op co-op mogen maar dat de eerste 4 prioriteit hebben
Je zult nooit weten of hij fail zo zijn, want je zult er nooit op komen :lol:
dooder39

Re: Minecraft

Bericht door dooder39 »

TimOwnzz schreef:
killer007tij schreef:
TimOwnzz schreef:
dooder39 schreef:
TimOwnzz schreef:Als je zo gaat doen hoef ik er ook helemaal niet op ;) Kinderachtig hoor
Tim, hij heeft gelijk zo dra 1 iemand een uitzondering krijgt wilt iedereen....
Waarom moet er perséé maar een server met 4 personen.. en volgensmij was Tijm ook nog een verbannen geweest omdat hij dingen misbruikte en nu mag hij weer mee doen?
omg jij bent echt het top punt van sad zijn :/ er waren maar 4 plekken en die zijn weg. en ik was 1 van de eerste :/ ach wil toch niet op jou server(die waarschijnlijk fail zal zijn) wel denk ik dat je misschien reserves kan maken, dat er bijv 2 mensen zijn die ook op co-op mogen maar dat de eerste 4 prioriteit hebben
Je zult nooit weten of hij fail zo zijn, want je zult er nooit op komen :lol:
Dat bewijst het... En daarbij ze zullen het wel horen in dit topic over je fail...
TimOwnzz
Berichten: 2938
Lid geworden op: zondag 11 oktober 2009, 11:20
RS: Tim xD

Re: Minecraft

Bericht door TimOwnzz »

Inderdaad xD verdere flame in PB's aub. Nu verder ontopic en niet meer huilen.
Amnesia
Berichten: 8634
Lid geworden op: maandag 3 augustus 2009, 18:08

Re: Minecraft

Bericht door Amnesia »

Nu geen gezeik meer over servers. Het enige wat ik nog kwijt wilt is dat een Co-Op niet leuker is als het meer dan 4 personen zijn. En om die reden dan een server op te richten waar die 4 mensen niet in mogen, is wel heel kinderachtig. Wat kunnen die andere 3 personen er eigenlijk doen? Moeten ze dan zeggen dat ze niet willen? Wat zou jij gedaan hebben als je bij die 4 personen bij zou horen? En dan heb ik het vooral over tim.

Nu weer net als vroeger praten over minecraft over creatie's etc. :)
Afbeelding
dooder39

Re: Minecraft

Bericht door dooder39 »

Just Joey schreef:Nu geen gezeik meer over servers. Het enige wat ik nog kwijt wilt is dat een Co-Op niet leuker is als het meer dan 4 personen zijn. En om die reden dan een server op te richten waar die 4 mensen niet in mogen, is wel heel kinderachtig. Wat kunnen die andere 3 personen er eigenlijk doen? Moeten ze dan zeggen dat ze niet willen? Wat zou jij gedaan hebben als je bij die 4 personen bij zou horen? En dan heb ik het vooral over tim.

Nu weer net als vroeger praten over minecraft over creatie's etc. :)
1+
Mijn cake (zou knapper zijn geweesr zonder InvEdit....) en hij is gevuld met: cake!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Amnesia
Berichten: 8634
Lid geworden op: maandag 3 augustus 2009, 18:08

Re: Minecraft

Bericht door Amnesia »

dooder39 schreef:
Just Joey schreef:Nu geen gezeik meer over servers. Het enige wat ik nog kwijt wilt is dat een Co-Op niet leuker is als het meer dan 4 personen zijn. En om die reden dan een server op te richten waar die 4 mensen niet in mogen, is wel heel kinderachtig. Wat kunnen die andere 3 personen er eigenlijk doen? Moeten ze dan zeggen dat ze niet willen? Wat zou jij gedaan hebben als je bij die 4 personen bij zou horen? En dan heb ik het vooral over tim.

Nu weer net als vroeger praten over minecraft over creatie's etc. :)
1+
Mijn cake (zou knapper zijn geweesr zonder InvEdit....) en hij is gevuld met: cake!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Lol, nice! ;D

Ik vind het echt rot dat me save game weg is :S

Zal ik nog verder gaan met die laatste backup of zal ik een nieuwe wereld maken met een hele uitgebreide minecartstation etc?
Afbeelding
wouter_j9
Berichten: 153
Lid geworden op: dinsdag 23 juni 2009, 20:55
RS: Wouter j9 (p2p)
Clan: ELlTE

Re: Minecraft

Bericht door wouter_j9 »

Ik heb net m'n minecart station af (zo'n een waar je op een knopje drukt en naar die plaats gaat),maar ik heb een probleem met boosters. Na ongeveer 10 minuten gaat zo'n continu booster uit :S hoe komt dit?
Afbeelding
Amnesia
Berichten: 8634
Lid geworden op: maandag 3 augustus 2009, 18:08

Re: Minecraft

Bericht door Amnesia »

wouter_j9 schreef:Ik heb net m'n minecart station af (zo'n een waar je op een knopje drukt en naar die plaats gaat),maar ik heb een probleem met boosters. Na ongeveer 10 minuten gaat zo'n continu booster uit :S hoe komt dit?
Je bedoelt zo'n 2x2 booster? Je moet een andere booster maken. Die werken niet volledig en houden een keer op. Kijk hier hoe je een volledige booster maakt, die had ik dus gemaakt en dan nog uitgebreider. Dat ik ook nog kon kiezen naar welke plaats die gaat.:

Hier de tutorial, duurt wel even maar is echt een goede. Btw, eerste filmpje laten ze eerst zien wat het uiteindelijk wordt. Skip naar 2:10 als je dat niet wilt zien.
Dit filmpje nog voor het laatste filmpje dat de arriveerende booster sneller kan zeg maar:
Afbeelding
wouter_j9
Berichten: 153
Lid geworden op: dinsdag 23 juni 2009, 20:55
RS: Wouter j9 (p2p)
Clan: ELlTE

Re: Minecraft

Bericht door wouter_j9 »

Eerst had ik ook al zo'n booster in het midden maar dat werkte ook niet.

Afbeelding
Afbeelding
Amnesia
Berichten: 8634
Lid geworden op: maandag 3 augustus 2009, 18:08

Re: Minecraft

Bericht door Amnesia »

wouter_j9 schreef:Eerst had ik ook al zo'n booster in het midden maar dat werkte ook niet.

Afbeelding
Wat bedoel je met die foto :O Ik snap alles van boosters (A)
Afbeelding
wouter_j9
Berichten: 153
Lid geworden op: dinsdag 23 juni 2009, 20:55
RS: Wouter j9 (p2p)
Clan: ELlTE

Re: Minecraft

Bericht door wouter_j9 »

Dat is mijn booster -.- maar hij werkt maar voor +- 10 mins.
Afbeelding
Off-er
Berichten: 14232
Lid geworden op: vrijdag 18 juli 2008, 15:55
Clan: D/SEA eSports

Re: Minecraft

Bericht door Off-er »

base was afgebrand :/, naja, morgen maar met stone oid maken. Tboy, hoelaat gaat morgen je server weer aan?

Toegevoegd na 1 minuten:
FREE CAKE
Afbeelding
Dion
Berichten: 4861
Lid geworden op: donderdag 8 maart 2007, 16:56

Re: Minecraft

Bericht door Dion »

Ik quit de server, er is nu al een griefer -,-.
Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie