Huiswerktopic

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Lisette
Berichten: 17152
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: Huiswerktopic

Bericht door Lisette »

Dit bericht is verwijderd
Mtotheax
Ex-chatmoderator
Berichten: 3684
Lid geworden op: dinsdag 30 oktober 2007, 17:18
RS: Mtotheax (p2p)

Re: Huiswerktopic

Bericht door Mtotheax »

de denker
Afbeelding
Lisette
Berichten: 17152
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: Huiswerktopic

Bericht door Lisette »

Dit bericht is verwijderd
dralion13
Berichten: 1235
Lid geworden op: dinsdag 30 september 2008, 22:24

Re: Huiswerktopic

Bericht door dralion13 »

Mtotheax schreef:de denker
Dat is een beeld, geen schilderij
Afbeelding
prince0099
Berichten: 5052
Lid geworden op: maandag 28 mei 2007, 11:57

Re: Huiswerktopic

Bericht door prince0099 »

Lisette schreef:Iemand die 't weet ;(?
Uuhm Repin misschien?
Afbeelding
Dankjewel i k0nijn i
19/5/13 expect us
Lisette
Berichten: 17152
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: Huiswerktopic

Bericht door Lisette »

Dit bericht is verwijderd
Veloxraptor
Ex-moderator
Berichten: 6247
Lid geworden op: dinsdag 20 juni 2006, 19:02
RS: Gestopt

Re: Huiswerktopic

Bericht door Veloxraptor »

Meisje met de parel? De stier? Ik gooi 'r maar wat uit, misschien dat er iets goeds tussen zit :P
Assist System Guide | Firecape Guide | Ranged Guide | Stronghold of Security Guide |
ClanWars Guide | Hoe maak ik een guide | Fist Of Guthix Guide
Afbeelding <- Enorm bedankt sKull! Vragen over wis-, schei- of natuurkunde? Pm me!
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Huiswerktopic

Bericht door La Pulga »

Bart` schreef:
Lisette schreef:Ja dit is 2VWO haha. Ik denk dat ik het wel snap.. Hoop ik.
Hier nog 1 :(
--
18. In de krant stond het artikel hiernaast over de nieuwe kentekens voor auto's.

a. In het nieuwe kenteken komen in het midden drie letters. Het alfabet heeft 26 letters. Hoeveel verschillende mogelijkheden zijn er met drie letters?
b. Bereken hoeveel verschillende kentekens er zijn met de combinatie twee cijfers - drie letters - één letter te maken zijn.
c. Meneer Schaap heeft promotie gemaakt en heeft een nieuwe auto gekocht. Hoe groot is de kans dat het kenteken van deze auto begint met een 8 en eindigt met een 8?



a. Letter 1: 26 mogelijkheden , letter 2: 26 mogelijkheden, letter 3: 26 mogelijkheden. 26^3 dus, moet jij maar even uitrekenen.
b. Cijfer is van 0 tot 9 dus 10 mogelijkheden? Dan is het antwoord 10^2 * 26^3 * 10 (ik veronderstel dat jij een schrijffout hebt gemaakt, de nieuwe kentekens zijn 2 cijfers - 3 letters - 1 cijfer)
c. 9*26^3 * 1


Dit zijn alle bewerkingen. Correct me if I'm wrong, kansrekenen was niet m'n sterkste hoofdstuk.
uhh, wtf? jij krijgt dat op 2 vwo? ik kreeg het op 4 havo :o
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Maarten-Pieter
Berichten: 1646
Lid geworden op: dinsdag 26 januari 2010, 15:55
Clan: geen clan
Oude naam: mptje1

Re: Huiswerktopic

Bericht door Maarten-Pieter »

Nuezi Taco schreef:
Bart` schreef:
Lisette schreef:Ja dit is 2VWO haha. Ik denk dat ik het wel snap.. Hoop ik.
Hier nog 1 :(
--
18. In de krant stond het artikel hiernaast over de nieuwe kentekens voor auto's.

a. In het nieuwe kenteken komen in het midden drie letters. Het alfabet heeft 26 letters. Hoeveel verschillende mogelijkheden zijn er met drie letters?
b. Bereken hoeveel verschillende kentekens er zijn met de combinatie twee cijfers - drie letters - één letter te maken zijn.
c. Meneer Schaap heeft promotie gemaakt en heeft een nieuwe auto gekocht. Hoe groot is de kans dat het kenteken van deze auto begint met een 8 en eindigt met een 8?



a. Letter 1: 26 mogelijkheden , letter 2: 26 mogelijkheden, letter 3: 26 mogelijkheden. 26^3 dus, moet jij maar even uitrekenen.
b. Cijfer is van 0 tot 9 dus 10 mogelijkheden? Dan is het antwoord 10^2 * 26^3 * 10 (ik veronderstel dat jij een schrijffout hebt gemaakt, de nieuwe kentekens zijn 2 cijfers - 3 letters - 1 cijfer)
c. 9*26^3 * 1


Dit zijn alle bewerkingen. Correct me if I'm wrong, kansrekenen was niet m'n sterkste hoofdstuk.
uhh, wtf? jij krijgt dat op 2 vwo? ik kreeg het op 4 havo :o
4 havo? Het is basis kansberekening die iedere (volwassen) Nederlander met een beetje gezond verstand moet kunnen oplossen.
Problemen in Runescape of IRL?

PB me gerust.
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Huiswerktopic

Bericht door La Pulga »

Maarten-Pieter schreef:
Nuezi Taco schreef:
Bart` schreef:
Lisette schreef:Ja dit is 2VWO haha. Ik denk dat ik het wel snap.. Hoop ik.
Hier nog 1 :(
--
18. In de krant stond het artikel hiernaast over de nieuwe kentekens voor auto's.

a. In het nieuwe kenteken komen in het midden drie letters. Het alfabet heeft 26 letters. Hoeveel verschillende mogelijkheden zijn er met drie letters?
b. Bereken hoeveel verschillende kentekens er zijn met de combinatie twee cijfers - drie letters - één letter te maken zijn.
c. Meneer Schaap heeft promotie gemaakt en heeft een nieuwe auto gekocht. Hoe groot is de kans dat het kenteken van deze auto begint met een 8 en eindigt met een 8?
weet ik, maar ik kreeg het pas op 4 havo



a. Letter 1: 26 mogelijkheden , letter 2: 26 mogelijkheden, letter 3: 26 mogelijkheden. 26^3 dus, moet jij maar even uitrekenen.
b. Cijfer is van 0 tot 9 dus 10 mogelijkheden? Dan is het antwoord 10^2 * 26^3 * 10 (ik veronderstel dat jij een schrijffout hebt gemaakt, de nieuwe kentekens zijn 2 cijfers - 3 letters - 1 cijfer)
c. 9*26^3 * 1


Dit zijn alle bewerkingen. Correct me if I'm wrong, kansrekenen was niet m'n sterkste hoofdstuk.
uhh, wtf? jij krijgt dat op 2 vwo? ik kreeg het op 4 havo :o
4 havo? Het is basis kansberekening die iedere (volwassen) Nederlander met een beetje gezond verstand moet kunnen oplossen.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Lisette
Berichten: 17152
Lid geworden op: vrijdag 13 juli 2007, 13:05
RS: Liset (OSRS)

Re: Huiswerktopic

Bericht door Lisette »

Dit bericht is verwijderd
arcus
Berichten: 384
Lid geworden op: dinsdag 18 augustus 2009, 15:56

Re: Huiswerktopic

Bericht door arcus »

ik heb een maatschappelijk probleem/religie nodig met een min of meer godsdienstige toets (vb: roken, gokken, Islam, kruistochten, ... )
[-o<
Bartt
Ex-moderator
Berichten: 5699
Lid geworden op: zaterdag 27 september 2008, 21:03
Oude naam: Esc_Wash0r

Re: Huiswerktopic

Bericht door Bartt »

Ik moet voor Nederlands een grote powerpoint maken over Natuurrampen. Kunnen jullie mij helpen? Ik weet niet echt wat ik inleidend zou kunnen zeggen over natuurrampen, iedereen kent het toch? Dus als jij een leuke inleiding weet, zou ik ze graag wel horen (: En welke natuurrampen kennen jullie? (+ jaartal)
Ik ken er atm maar 2 die in mij opkomen:
Tsunami
Vulkaanuitbarsting Eyjafjallajökull (nee niet opgezocht, waarschijnlijk dus fout :p)


Heb al een inleidend tekstje, mede door Wikipedia, verbeteringen?


Een natuurramp is een gebeurtenis die catastrofale gevolgen heeft voor levende wezens in de omgeving. Deze heeft meestal een natuurlijke oorzaak, maar het onderscheid is de laatste tijd steeds moeilijker te maken bv. de opwarming van de aarde geeft aanleiding tot meer en zwaardere natuurrampen wat mede een gevolg is van menselijke handelingen.
Laatst gewijzigd door Bartt op maandag 21 februari 2011, 18:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Outside of a dog, a book is man’s best friend. Inside of a dog, it’s too dark to read.

GROUCHO MARX
Afbeelding
Nick
Berichten: 6065
Lid geworden op: zondag 18 maart 2007, 12:06
RS: Bonuz_Ranger

Re: Huiswerktopic

Bericht door Nick »

Haiti, januari 2010? :o
nee
Bartt
Ex-moderator
Berichten: 5699
Lid geworden op: zaterdag 27 september 2008, 21:03
Oude naam: Esc_Wash0r

Re: Huiswerktopic

Bericht door Bartt »

Nick schreef:Haiti, januari 2010? :o
Klopt :p Ik ken dat wel alllemaal uiteraard maar ik kom er gewoon niet altijd direct op ;p

Toegevoegd na 2 minuten:

Wow, wikipedia maakt het me wel erg makkelijk...
Oorzaak vanuit de atmosfeer

Droogte
Hittegolf
Bosbrand (van nature veroorzaakt door bliksem)
Orkaan
Tornado
Overstroming

Oorzaak vanuit de aarde

Vloedgolf door een zeebeving ? Tsunami
Lawine
Bergstorting
Aardbeving
Vulkaanuitbarsting
Aardverschuiving
Ziekte en ellende

Epidemie
Hongersnood
Aids
De Pest


Zeldzame natuurramp

Meteoorinslagen
Extreme zonnevlam
Supervulkaan



Zou ik dit allemaal gewoon kopieren?

Een selectie nemen lijkt mij niet echt een optie
Outside of a dog, a book is man’s best friend. Inside of a dog, it’s too dark to read.

GROUCHO MARX
Afbeelding
Nick
Berichten: 6065
Lid geworden op: zondag 18 maart 2007, 12:06
RS: Bonuz_Ranger

Re: Huiswerktopic

Bericht door Nick »

Aids zie ik nou niet echt als een natuurramp
nee
Bartt
Ex-moderator
Berichten: 5699
Lid geworden op: zaterdag 27 september 2008, 21:03
Oude naam: Esc_Wash0r

Re: Huiswerktopic

Bericht door Bartt »

'k Vind het ook maar raar, maar opzich is het ook afkomstig van "de natuur" hé. Het was oorspronkelijk een virus in een apensoort ofzo, waarop gejaagd werd door de mens. De mens at dat besmet vlees, en die kern van het virus heeft zich geëvolueerd tot een kern voor in mensenlichamen ofzo.(dat is toch wat ik mij herinner van de bio lessen) Ik zal het nog bekijken.
Outside of a dog, a book is man’s best friend. Inside of a dog, it’s too dark to read.

GROUCHO MARX
Afbeelding
blasterzone
Berichten: 1827
Lid geworden op: vrijdag 21 september 2007, 20:14

Re: Huiswerktopic

Bericht door blasterzone »

Bart` schreef:'k Vind het ook maar raar, maar opzich is het ook afkomstig van "de natuur" hé. Het was oorspronkelijk een virus in een apensoort ofzo, waarop gejaagd werd door de mens. De mens at dat besmet vlees, en die kern van het virus heeft zich geëvolueerd tot een kern voor in mensenlichamen ofzo.(dat is toch wat ik mij herinner van de bio lessen) Ik zal het nog bekijken.
of de mens heeft iets anders met die apensoort gedaan ipv eten...
Gebruikersavatar
Whoops Gf
Berichten: 331
Lid geworden op: dinsdag 11 januari 2011, 14:18

Re: Huiswerktopic

Bericht door Whoops Gf »

Hee,,

Ik moet voor a.s Donderdag een Duits boekverslag inleveren

't boekje heet: Ein Fußballer muss das aushalten!

Maar ik snap er helemaal niks van.. :shock:

Ik kan op internet echt geen samenvatting vinden omdat 't geen bekend boekje is, dus heeft iemand 't hier misschien ook gelezen en snapte 't wel? :oops:

Ik zit examenjaar, dus 't is nogal belangrijk maar ik kom er echt niet uit, heb hem al 2x gelezen -_-".
R4Y
Berichten: 5269
Lid geworden op: vrijdag 23 mei 2008, 20:43
Oude naam: Drgohan

Re: Huiswerktopic

Bericht door R4Y »

Whoops Gf schreef:Hee,,

Ik moet voor a.s Donderdag een Duits boekverslag inleveren

't boekje heet: Ein Fußballer muss das aushalten!

Maar ik snap er helemaal niks van.. :shock:

Ik kan op internet echt geen samenvatting vinden omdat 't geen bekend boekje is, dus heeft iemand 't hier misschien ook gelezen en snapte 't wel? :oops:

Ik zit examenjaar, dus 't is nogal belangrijk maar ik kom er echt niet uit, heb hem al 2x gelezen -_-".
Geef een klasgenoot 5 euries en vraag om zijn boekverslag, en verander een paar dingetjes?
Of kan dat niet?
Plaats reactie