AviansieGuide

Op monsterjacht? Lees voordat je gaat een guide!
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
Niesigreen50
Berichten: 35
Lid geworden op: dinsdag 25 januari 2011, 18:53
Clan: Legends of PvM

AviansieGuide

Bericht door Niesigreen50 »

Aviansies horen bij de god “Armadyl”, je kan ze niet aanvallen met melee, omdat ze vliegen. Je moet ze dus met Ranged of met Magic aanvallen. Aangezien je met Magic, niet zo goed op ze hit als met Ranged en je met Ranged betere Defence kan hebben, doet iedereen het met Ranged. Ik zou zeggen als je ze een beetje sneller wilt killen dat je 75+ Ranged moet hebben. Je kan het op lager level doen, maar dan kill je ze niet zo snel dat je snel winst maakt.

Waarom aviansies?

Mensen gaan naar de aviansies, omdat het relatief veel Exp oplevert en veel geld. Wat je verdient bij de aviansies heeft een heel groot gedeelte te maken met de Adamant Bars die zie droppen, je zult denken:”Hoezo dat nou weer? Dan raakt je inventory toch heel snel vol dat je naar de bank moet?” Dat is dan nou het leuke aan de aviansies, in plaats van de adamant bars apart te droppen, worden de bars noted gedropt. Dit zorgt ervoor dat je, als je de juiste inventory hebt, dagenlang bij de aviansies kan blijven. Met de juiste inventory bedoel ik dat je “Bones to peaches” bij hebt, dat is net als een Varrock Teleport bijvoorbeeld een tab, die je als je breekt, ervoor zorgt dat al je bones die je in je Inventory hebt, naar Peaches worden verandert en die leveren 80 Hitpoints erbij per stuk. Dit is vergeleken met ander food halen heel voordelig en je kan blijven.

Waar zijn de aviansies?

Aviansies zijn te vinden in de GodWarsDungeon, de snelste weg daarnaartoe is als je de quest “Troll Stronghold” gedaan hebt, kan je naar Trollheim Teleport doen waarvoor je 61 Magic voor nodig hebt.

Blauwe lijn: Als je Trollheim Teleport kan, dan ga je via de blauwe lijn.
Rode lijn: Als je Trollheim teleport niet kan, dan volg je de rode lijn, pas wel op, je moet Climbing Boots hebben om via de rode lijn te kunnen.

Als je bij de grote rots aankomt en je hebt geen 60 Strength of hoger, maar wel 60 Agility of hoger, dan moet je rechtermuisknop op die grote rots doen en dan Squeeze past.

Afbeelding

Kom je de eerste keer bij de GodWarsDungeon?

Voor de mensen die de eerste keer naar GodWarsDungeon gaan, zul je met de “Wounded Knight” moeten praten en iets moeten leveren voor hem bij iemand in Falador, dat zegt hij wel, moet je even praten.

Let op!
Je hebt ook een rope nodig om er voor de eerste keer in te komen, als je voor de tweede keer komt maakt het niet uit, hij blijft er gewoon hangen.


Eenmaal in de Dungeon

Als je voor de eerste paar keer in de GodwarsDungeon komt, dan zul je er nog niks van snappen. Je kan van alle goden een voorwerp dragen om zo niet aangevallen te worden. De goden zijn Bandos, Zamorak, Saradomin en Armadyl. Zet je kompas goed en loop meteen naar het zuiden of zuidwesten. Voor de Aviansies moet je Tussen de rode lijnen blijven op het plaatje hieronder. Het is aan te raden om een Saradomin-, Zamorak- en Armadylvoorwerp te dragen tijdens het hunten op Aviansies. Als je geen Saradominvoorwerp aan hebt zullen de helpers van Saradomin je aanvallen, voor de andere goden telt hetzelfde. Als je wat meer ervaring hebt met de Dungeon zul je alleen nog maar een voorwerp van Saradomin en Armadyl of van Zamorak en Armadyl nodig hebben. Dat kan je zelf bepalen wanneer je dat doet, allemaal is aan te raden op het begin.

Als je de Armadyl's Eyrie in wil, moet je een Mith Grapple meenemen om er te komen. Hier zitten meer Aviansies en je hoeft dan geen Saradomin en/of Zamorak item meer te dragen, omdat je er alleen langs hoeft te rennen.

Afbeelding

Je Inventory:

Afbeelding

Bones to Peaches om Bones om te laten zetten naar Peaches. Ik heb wat eerder in de Guide uitgelegd wat hij doet.
Fire Staff en Nature Rune om de Runite Limbs en Rune Dagger (p+) te alchen
Runite Limbs high alch: 9,6k
Rune Dagger (p+) high alch: 4,8k
Twee Fire runes en twee Law runes om naar Trollheim te teleporteren.
En food om te overleven.

De Equipment:

Op het begin van je aviansie carrière zal ik maar zeggen, raad ik je aan om met wat goed defence-armour te gaan.

Voor de mensen met wat minder geld:
Zamorak Coif
Armadyl Pendant (Voor deze hanger zul je de quest “Temple of Ikov” voltooid moeten hebben, deze zul je waarschijnlijk al een keer gedaan hebben, als je de Armadyl Pendant niet meer hebt, zul je terug naar de plek moeten gaan en een nieuwe moeten halen. Het is aan te raden er een stuk of drie te pakken, dus eentje halen, droppen, weer een vragen die ook droppen, nog een vragen en dan alle drie oppakken.)
Black Dragonhide Body
Black Dragonhide Chaps
Snakeskin Boots
Ava’s Attractor (Hier moet je de quest “Animal Magnetism” voor gedaan hebben en naar Ava in Draynor Maison een apparaat vragen en upgraden. Hij pakt automatisch het grootste gedeelte van je pijlen of bolts op.)
Rune Crossbow
Saradomin Vambraces
Bolts mag je zelf uitkiezen, met 55 Slayer of hoger moet je Broad-tipped Bolts doen.
Granite Shield (Het geeft hele goede defence tegen rangedaanvallen)
Ring of Wealth

Mensen met gemiddeld geld:
Torag’s Helm
Armadyl Pendant
Black Dragonhide Body / Karil’s Top
Zamorak Chaps
Snakeskin Boots
Ava’s Attractor
Rune Crossbow
Saradomin Vambraces
Bolts mag je uitkiezen, 55 Slayer of hoger zeker wel Broad-tipped Bolts.
Granite Shield / Toktz-ket-xil (Obsidian Shield)
Ring of Wealth

Mensen met meer geld:
Verac’s Helm/Armadyl Helmet
Armadyl Pendant/Unholy Symbol
Karil’s Top/Armadyl ChestPlate
Zamorak Chaps/ Armadyl ChainSkirt
Snakeskin Boots
Ava’s Attractor
Rune Crossbow
Saradomin Vambraces
Bolts mag je uitkiezen, 55 Slayer of hoger Broad-tipped Bolts
Granite Shield / Toktz-ket-xil
Ring of Wealth

Voor mensen die Void willen gebruiken:

Dit is mijn eigen Equipment met Void voor de aviansies.

Afbeelding

Mijn Holy Book kan dan een Unholy Book worden waardoor je bij Zamorak rond kan spoken, zo zijn er allemaal verschillende versies van, maar ik zit graag bij de kant van Saradomin’s kant.
Iedereen kent het woordje van 6 letters groot..
Voor de één een scheldwoord de ander de dood.. Het niet beseffen wat het met anderen doet..
Wanneer jij dat ene woordje naar hem/haar roept..
Wanneer je zelf de pijn heb gevoelt..
Snap je pas wat men er mee bedoelt..
Je wenst het niemand toe..
Het maakt je kapot..
Je gaat van binnen langzaam verrot..
Je kan niet meer, je bent op.. dood op..Je vecht..,
voor iets waarvan je de betekenis nog niet helemaal beseft..
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: AviansieGuide

Bericht door Slay a Stone »

Opslaan knop....
Afbeelding
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: AviansieGuide

Bericht door Tristan »

Opslaan volgende keer ;)
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
str own789
Berichten: 1431
Lid geworden op: zaterdag 5 juli 2008, 11:41
RS: RodeApelflap (f2p)

Re: AviansieGuide

Bericht door str own789 »

Ik zou het wat overzichtelijker maken, door middel van meer gebruik van de BB Codes.(zoals
, ...)
Joshi-Skilzz
Berichten: 832
Lid geworden op: zaterdag 27 februari 2010, 7:17
Clan: ELlTE
Oude naam: LORDrogue

Re: AviansieGuide

Bericht door Joshi-Skilzz »

Al teveel guides van, meer monster info
http://runetrack.com/profile.php?user=slayonus

10 kliks please dan werkt me account runetraxx
Lynch
Berichten: 6287
Lid geworden op: woensdag 9 mei 2007, 13:19
RS: Cosmiq (OSRS)
Oude naam: DylanFeyenoord

Re: AviansieGuide

Bericht door Lynch »

Iets meer plaatjes kan wel, en sla op als PNG. en er zijn inderdaad veel guides van, dus maak je er een maak een gewedige.
Plaats reactie