? Gehele Soul Wars Guide ?

In dit subforum staan beschrijvingen van minigames en quests.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
Ex-gebruiker 35543
Berichten: 7802
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 20:09

? Gehele Soul Wars Guide ?

Bericht door Ex-gebruiker 35543 »

Welkom op mijn Soul Wars Guide
Soul Wars, ook wel SW genoemd is een Minigame dat enkel voor Members bespeelbaar is. De Minigame is 10 februari 2009 in het spel gebracht het portraal staat ten zuiden van Edgeville, naast de Yew bomen. De teams zijn zoals bij Castle Wars; Rood en Blauw. De Minigame is ook 'Safe' als je dood gaat verlies je geen spullen. De Minigame wordt gespeeld in wereld 44, 143 en 145.
Plaatje
Inleiding
1. Eisen
2. Waarom
3. Graves & Obelisk
4. Soul fragments
5. Overige belangrijke informatie
6. Leechers
7. Rush
8. Rewards
9. Weetjes & slot
1. Eisen
Voor het Minigame heb je geen eisen nodig. Het is wel verboden om een "Cape" te dragen. Ook is een hoog Slayer level aangeraden. Ook de Combat-Skills en goede Gear kunnen handig zijn.
2. Waarom
Waarom spelen we dit spelletje? Ikzelf vind het een zeer leuk spelletje met zeer leuke Rewards. Verder kan je er ook lekker in leechen en lekker praten met je vriendjes.
3. Graves & Obelisk
Ieder team heeft 1 Kerkhof, verder zijn er nog 2 Graves die je kunt veroveren, eentje ligt in het oosten, de andere in het westen. De Graves die je in het begin hebt worden ook wel eens "Base" genoemd. Ook heb je een Soul Obelisk deze staat in het midden van het Eiland Deze 3 dingen bemachtig je door met meer spelers er te staan dan het andere team. Vanboven op het scherm zie je wie het bezit.
Wat is er nu het nut van? Graves: Als je doodgaat kom je bij het veroverde Grave terecht, dat is handig want deze ligt dichter bij de Avatar van de vijanden. Soul Obelisk: Hiermee kan je Soul fragments op de obelisk gebruiken deze zorgt ervoor dat het Level van de Avatar naar beneden gaat. Als het level 50 is, heb je 50 Slayer nodig om de Avatar te aanvallen. Het maximale level dat de Avatar kan hebben is 100, Niemand zal heb dus kunnen aanvallen. Het minimum is 0 en zal dus iedereen heb kunnen aanvallen.
Afbeelding
4. Soul fragments
Soul fragments Afbeelding zijn kleine bolletjes (zie plaatje) waarmee je het Avatar level naar beneden kan halen. De fragmenten worden gedropt door Pyrefiends en Jelly's die zich op het eiland bevinden. Een Pyrefiend dropt er 1, een Jelly 2. Je zal ook het benodige Slayer level nodig hebben om deze monsters te doden, voor Pyrefiends dus 30 en voor de Jelly's 52.
Hoe gebruik je het? Eens je dit spul hebt kan je, als je team de Obelisk bezit, het gaan gebruiken op de Obelisk. 1 fragment = 1 Level minder. Gebruik je er 100 terwijl het level nog maar 60 is zal het level 0 worden en ben je de overige 40 fragmenten kwijt.
5. Overige belangrijke informatie
• Het groene portraal in het midden stuurt je naar een willekeurige kleur.
• Je kan je cape laten betoveren zodat het arrows opneemt.
• Een spelletje duurt 20 minuten.
• Elk team heeft zijn eigen Avatar van Combat 525.
• Voedsel is ook verboden.
• In de Supply Area kan je Barricades/bandages en Potions die Barricades kapot maken krijgen. Bandages kan je op andere spelers gebruiken ze herstellen vergif, run energy en Life Points.
• Klik zo snel mogelijk op het team dat je wilt joinen, want de mensen die er eerst zijn gaan het eerst in.
• Het joinen van Clan Chats is zeer handig.
• Als je de 1ste minuut niet in het spel bent, kan het zijn dat je midden in het spel wordt ingelaten.
• Je hebt een Activity Bar, als deze leeg is wordt je uit het game gekickt.
• Als je een speler dood dropt deze bones.
• Als je dood gaat wordt je een Ghost, na 15 seconden kan je weer uit je Grave en terug je team helpen.
• Als je een Bone begraaft zal het Avatar level van je tegenstander met 1 stijgen, soms mislukt begraven en ben je je Bone kwijt.
6. Leechers
Leechers zijn spelers die niets doen, ze gaan Bandages of Bones halen.
Ze gaan als ze een lage Activity Bar hebben een bandage gebruiken op een speler of een botje begraven om hun Bar naar boven te halen. Meestal zijn dit lage levels of gewoon luie mensen.
7. Rush
Rushen is lopen naar een Grave of naar de Obelisk met heel veel personen. Je moet wel oppassen dat je Bar niet leeg wordt. Het gebruik van Rushes wordt enkel gebruikt in World 44.
8. Rewards
Dit is natuurlijk waarom we het doen, de Rewards! Je wordt uitbetaalt met Zeals wat geen item is. Als je wint krijg je 3 Zeals, als je verliest 1 Zeal, en natuurlijk als je gelijk speelt ontvang je 2 Zeals. Deze Zeals kan je bij Nomad inwisselen. De Rewards zijn XP in: Attack, Strenght, Defence, Magic, Constitution, Prayer, Ranged, Slayer. Ook kan je Charms of een huisdier kopen. Voor Charms heb je een Combat level van 9 nodig en voor een Huisdier heb je het hoofd nodig dat je krijgt van Slayer drops. Ook kan je een Gamble kopen, dit kost 2 Zeals en kan leuke Rewards geven, zelf heb ik al eens een Berserker ring gekregen.
9. Weetjes & slot
Wist je dat...
• Je maximum 50000 Zeals kan hebben?
• Level 1-99 Slayer 13355 Zeals is?
• 25-99 Strengt 2200 Zeals is?
• Je in Soul Wars 2 nieuwe muziekjes krijgt? Dat is "Soul Wars" en "The Waiting Game"
Slot... Bedankt voor het bekijken en/of lezen van mijn Guide. Dit is tevens mijn eerste Guide. Laat gerust een berichtje achter en zeg wat je er van vindt. Zie je fouten? Zet ze hier neer en ik verbeter ze.
tommeke95
Berichten: 1703
Lid geworden op: dinsdag 22 december 2009, 18:58
RS: even wachten (p2p)
Clan: teak

Re: ? Gehele Soul Wars Guide ?

Bericht door tommeke95 »

goede guide
7.8/10
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
supamanlol
Verbannen (tijdelijk)
Berichten: 1963
Lid geworden op: zaterdag 20 oktober 2007, 19:24

Re: ? Gehele Soul Wars Guide ?

Bericht door supamanlol »

7/10
Tzek
Berichten: 1785
Lid geworden op: woensdag 26 augustus 2009, 15:57
RS: Gestopt
Oude naam: le Stijn

Re: ? Gehele Soul Wars Guide ?

Bericht door Tzek »

Ik ontbreek plaatjes. :<
Voorderest, knap werk!
Afbeelding
Imii
Berichten: 1086
Lid geworden op: zondag 24 april 2011, 9:42

Re: ? Gehele Soul Wars Guide ?

Bericht door Imii »

Mooie guide,maar er staan wel een paar foutjes in.Toch goed gedaan 8/10
Failed a test today, they told me to spell legend and I wrote my name.
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: ? Gehele Soul Wars Guide ?

Bericht door Travolter »

5.5/10

Onvolledige guide. Je hebt er duidelijk zelf niet erg veel ervaring mee ;).

Het belangrijkste deel dat mist is het gedeelte over clans. Je zegt wel dat je een cc kan joinen. Maar er is daar veel meer aan de hand. Ssw wins zijn niet random ;).
Elke sw wereld word gecontroleerd door een clan (bv swe, swa, swz, eskimos, zm ...). Join één van die clans in de juiste wereld en je wint bijna elk spel (friends chat). Tenzij de clans elkaar beginnen te waren. Meestal komt de ene clan gewoon de andere crashen om te proberen die world over te nemen. In dat geval hangt de wins gewoon af van de sterkte van de clans. Vaak zijn ze ongeveer even sterk. In het geval van crashers worDT (!) het opeens héél tactisch en kan het er soms heel raar uitzien voor de gewone sw'ers ;).
... en hier valt nog héél wat meer over te vertellen. @sw gebeuren meer dingen dan je denkt ;).

Rushen is lopen naar een Grave of naar de Obelisk met heel veel personen. Je moet wel oppassen dat je Bar niet leeg wordt. Het gebruik van Rushes wordt enkel gebruikt in World 44.
Nee dit word zeker en vast niet enkel in w44 gebruikt. Elke sw clan gebruikt het elke spel net na er gedumpt werd gaan de slayers ava rushen ;).

Nog 2 kleine dingen die je kan toevoegen:

- Een spel duurt inderdaad 20 minuten maar ik zie nergens staan dat je tussen de spellen door nog 3 minuten moeten wachten ;).
- Het kan een interessante plek zijn om je jelly task te doen :). Veel mensen doen het daar. Wel veel... sommigen.

Maar de basis is zeker wel goed :).
Afbeelding
Ex-gebruiker 35543
Berichten: 7802
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 20:09

Re: ? Gehele Soul Wars Guide ?

Bericht door Ex-gebruiker 35543 »

Ik heb meer ervaring als je denkt makker, alleen, dit is men eerste Guide en natuurlijk kan er meer in. Zal straks eens kijken, ik heb deze Guide gemaakt midden in de Sw potjes. Zelf heb ik al meer dan 4000 Zeals gehaald. En over de rushes die zijn "death" in world 143 en 145. enkel nog Dump Rushes worden er gedaan.
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: ? Gehele Soul Wars Guide ?

Bericht door Tristan »

Als je zegt ''gehele'' zal ik ook nog de exp reward tabellen nemen en wat meer plaatjes en over de verschillende avatars iets vertellen.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Ex-gebruiker 35543
Berichten: 7802
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 20:09

Re: ? Gehele Soul Wars Guide ?

Bericht door Ex-gebruiker 35543 »

Wertoo4 schreef:Als je zegt ''gehele'' zal ik ook nog de exp reward tabellen nemen en wat meer plaatjes en over de verschillende avatars iets vertellen.
Doe ik straks wel :)
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: ? Gehele Soul Wars Guide ?

Bericht door Travolter »

lol but gf schreef:Ik heb meer ervaring als je denkt makker, alleen, dit is men eerste Guide en natuurlijk kan er meer in. Zal straks eens kijken, ik heb deze Guide gemaakt midden in de Sw potjes. Zelf heb ik al meer dan 4000 Zeals gehaald. En over de rushes die zijn "death" in world 143 en 145. enkel nog Dump Rushes worden er gedaan.
Rushes zijn nooit dood ;). Elke goede clan doet op de juiste moment rushes. Vaak zijn ze gewoon niet nodig. Maar ik weet dat in w143 en 145 zeer goede clans zijn die daar 'heersen' en die doen zeker wel rushes ;).
Afbeelding
Tuf
Berichten: 38
Lid geworden op: zondag 24 oktober 2010, 19:21
Clan: Richguards

Re: ? Gehele Soul Wars Guide ?

Bericht door Tuf »

Zet er bij dat je bij die imp(Zimberfizz) moet exchangen.
Want als je Nomad's Requiem bent gestart is Nomad er niet meer.
Gratis supersnelle hosting & domein uit Nederland?
Klik hier!
Plaats reactie