Hoe ondertitel ik een gedownloade film? Vid erbij

Hier staan alle guides die niets met RuneScape te maken hebben.
Forumregels
Wil je zelf een guide schrijven? Kijk dan hier!
Plaats reactie
Koen
Berichten: 1422
Lid geworden op: donderdag 24 mei 2007, 18:13
RS: Ketchupfles (p2p)

Re: Hoe ondertitel ik een gedownloade film?

Bericht door Koen »

1. Ik denk dat dit niet mag.
2. Neem VLC, beste media player. Ondersteund alles, geen gezeik met converteren.
Koen
Berichten: 1422
Lid geworden op: donderdag 24 mei 2007, 18:13
RS: Ketchupfles (p2p)

Re: Hoe ondertitel ik een gedownloade film?

Bericht door Koen »

nou volgens mij willen ze liever geen piraterij op dit forum, dus een gedownloade film zou dan al niet mogen.
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: Hoe ondertitel ik een gedownloade film?

Bericht door Travolter »

<----*Facepalm*

Convertxtodvd. Laad je film laad je subs (als die dezelfde naam heeft als de film doet die dat automatisch). Klik op convert en done. Hij converteert het bestand en indien gewenst brand die het ook onmiddellijk.
Afbeelding
Robin
Berichten: 6265
Lid geworden op: dinsdag 18 maart 2008, 19:25
Contacteer:

Re: Hoe ondertitel ik een gedownloade film?

Bericht door Robin »

Zolang ik weet is een film downloaden toch niet illigaal? #-o Dat heeft iemand hier toch al is duidelijk gemaakt. Volgens mij was het Puma. :-)
Het is allemaal de schuld van de sossen.
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: Hoe ondertitel ik een gedownloade film?

Bericht door Travolter »

Boy power schreef:Oke, sorry Travolter, dat ik die manier nog niet kende. Hoef je toch niet meteen Facepalm? :p En deze manier is ook niet moeilijk/lang ofzo hoor. Als ik alles op mijn pc heb staan en de SRT heb is mijn film ondertiteld binnen 2min. 8-) Zal ik anders een filmpje als proof maken? Lol
Lol. Wel facepalm. Ik heb het niet helemaal gelezen maar convert dit programma dat. Bij mij een proggie dat het gewoon samen met het converten van mijn bestandje kan. Btw is het bij jou hard subbed?
Afbeelding
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: Hoe ondertitel ik een gedownloade film?

Bericht door Tristan »

Had ik net nodig voor de nieuwe CSI miami, ty :D
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: Hoe ondertitel ik een gedownloade film?

Bericht door Travolter »

Boy power schreef:Travolter, dat converten valt mee. 1x convert je het SRT bestandje naar een SSA. Voor de rest render/sla je je avi op. :) Hard subbed, idk wat je daarmee bedoelt. Heb het even gegoogeld, er stond dat het dan slecht vertaald was? Nee, dat licht ook maar net aan je ondertiteling hea. Je hebt altijd wel subs die niet goed zijn enzo ofc. Maar je hebt binnen 3min weer een nieuwe :)
Hard subbed betekend dat je ze niet uit kan zetten. Soft subbed kan je ze dus aan/uit zetten.
Afbeelding
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: Hoe ondertitel ik een gedownloade film? Vid erbij

Bericht door Travolter »

Boy power schreef:Is dan inderdaad hard subbed. Maar als je geen ondertitels nodig hebt zou je dit ook niet hoefen te gebruiken xD En uhm, vid staat erbij, niet super veel werk toch? (:
Meer werk dan ik heb. Als ik ze niet brand is het gewoon zorgen dat ze dezelfde naam hebben. En als ik ze brand doet kan men converter automatisch subs er bij doen. Plus ik gebruik nooit subs xD. Enkel als ik ze brand zet ik er subs bij. En bij mij zijn ze dus wel soft subbed.
Afbeelding
anasachraf
Berichten: 1140
Lid geworden op: woensdag 1 oktober 2008, 16:57
Clan: Ltf
Contacteer:

Re: Hoe ondertitel ik een gedownloade film? Vid erbij

Bericht door anasachraf »

Je maakt een zeeeer lange omweg , zelfd met een simpel progje als vobsub is het nog veel makkelijker ;) .
Zet ff boven de guide dit is MIJN manier anders komen hier nog een paar flames van mensen uit multimedia :) .
Afbeelding
Travolter
Berichten: 7497
Lid geworden op: woensdag 13 oktober 2010, 13:10

Re: Hoe ondertitel ik een gedownloade film? Vid erbij

Bericht door Travolter »

Boy power schreef:Nja, oke. Dat zou kunnen. Maar dit werkt in ieder geval ook en duurt ook niet super lang. :) Maar hoe vinden mensen het leuk om achter hun pc een film te kijken? XD
Mij maakt het niet uit waar ik een film op kijk. En ik kan me voorstellen dat het zeker voor mensen met een groot scherm -zelf zit ik vaker op mijn minilaptop (die ik overal kan meenemen :D) - geen probleem is.

En branden duurt altijd zo lang :P (dvd'tjes zijn voor mij geen probleem, heb er ooit eens 50 voor 10euro gekocht in hongkong xD).
Afbeelding
Fatal Groove
Berichten: 88
Lid geworden op: dinsdag 1 juli 2008, 20:15
RS: Fatal Groove (p2p)
Clan: Twor
Oude naam: Pitpro

Re: Hoe ondertitel ik een gedownloade film? Vid erbij

Bericht door Fatal Groove »

Download subtitels, geef ze dezelfde naam als je film maar met de extensie SRT, plaats subtitels in dezelfde map als je film, open met je film vlc player. Profit. Niets converten oid.
Afbeelding
rangerbrent4
Berichten: 567
Lid geworden op: vrijdag 26 maart 2010, 20:55

Re: Hoe ondertitel ik een gedownloade film? Vid erbij

Bericht door rangerbrent4 »

jha lol download zoveel illigaal als je wilt ma als ze je erop batrappe ...

ik heb ook op jimtv gehoord dat als je nog illigaal downloade dat je op die pc waarme je dat deed nooit meer op het internet kon dat je gewoon een nieuwe moest gaan kopen dan ...

ik weet niet of dat waar is maar het is gezegd op jimtv
[size=150]ik zoek nog een paar mensen die mee revenants wille gaan killen in p2p stuur maar prive bericht of add brentix44[/size]
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: Hoe ondertitel ik een gedownloade film? Vid erbij

Bericht door Yves W »

rangerbrent4 schreef:jha lol download zoveel illigaal als je wilt ma als ze je erop batrappe ...

ik heb ook op jimtv gehoord dat als je nog illigaal downloade dat je op die pc waarme je dat deed nooit meer op het internet kon dat je gewoon een nieuwe moest gaan kopen dan ...

ik weet niet of dat waar is maar het is gezegd op jimtv
That's just complete bs.

(1. De straf op games dl'en etc. is dezelfde prijs als de game kost, as far as I know.)
2. De overheid o.i.d. kan niet achterhalen of jij torrented games/vids/programma's hebt. "Opendoen en je computer meegeven, controle op torrents!"

Ot: De guide is niet slecht. Gebruik wel wat meer url=-tags, dat ziet wat mooier uit. Ik houd het echter toch bij VLC.
Afbeelding
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: Hoe ondertitel ik een gedownloade film? Vid erbij

Bericht door Yves W »

Ik heb niet eens een DVD-speler 8-[.

Met url=-tags bedoelde ik:
Virualdub, hier plakken we de ondertiteling op de film.http://www.virtualdub.org/download.html (Misschien moet je even zoeken naar de download link :p)
|
v
Virualdub, hier plakken we de ondertiteling op de film. (Misschien moet je even zoeken naar de download link :p)
Afbeelding
apenhoofd12
Berichten: 435
Lid geworden op: dinsdag 13 oktober 2009, 15:17
RS: Iquonxengu (f2p)
Clan: Geen

Re: Hoe ondertitel ik een gedownloade film? Vid erbij

Bericht door apenhoofd12 »

Als ik een film download dan doe ik dat nooit me subs. Ik verste alles prima.
Maar als vrienden komen die dat willen dan download ik ze gewoon al met subs erbij.
Bijv.: Harry Potter and the deathly hallows pt. 1 [NL]

En dan zet ik hem op mijn PC share manager,( dan hoef je hem niet te branden of op een USB te zetten) en dan kijk ik beneden op de tv de film gewoon.

Deze guide is veel gedoe. Download met subs included of neem VLC
.
iRon
Berichten: 12164
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 14:23

Re: Hoe ondertitel ik een gedownloade film? Vid erbij

Bericht door iRon »

Wel veel stappen die je moet doorlopen. Volgens mij hoef je niet per se zoveel te downloaden of programma's te gebruiken als je een ondertiteling in wilt voegen. Toch handig om te weten dat het ook zo kan.
Puma
Ex-moderator
Berichten: 8754
Lid geworden op: maandag 12 mei 2008, 21:18

Re: Hoe ondertitel ik een gedownloade film? Vid erbij

Bericht door Puma »

Bedankt voor het delen van jouw manier, ik vind je guide erg duidelijk. Ook leuk dat je een filmpje heb toegevoegd. Zelf gebruikte ik altijd VLC-player. Niet om jouw manier af te kraken maar dat was eigenlijk de enige manier die ik kende. Ik denk dat iedereen zo zijn favoriete manier heeft. Tegenwoordig kijk ik nog amper films (met ondertiteling) maar mocht ik dat binnenkort doen dan test ik deze manier even uit. ^_^

De plaatjes bij stap 2 en 3 doen het trouwens niet, probeer onderstaande onderstaande links te gebruiken:
Bij stap 2

Code: Selecteer alles

[img]http://img11.imageshack.us/img11/2091/srttossa.png[/img]
Bij stap 3

Code: Selecteer alles

[img]http://img844.imageshack.us/img844/4462/vdub.png[/img]
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie