Mijn metal dragon idee

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.

Welke dragons kunnen in rs komen?

Adamantite
17
34%
Runite
19
38%
Dragonite
10
20%
Corrupt dragonite
4
8%
 
Totaal aantal stemmen: 50

ruby freak
Berichten: 267
Lid geworden op: vrijdag 3 september 2010, 12:46

Mijn metal dragon idee

Bericht door ruby freak »

Nieuwe metal dragons:
Hier is wel vaker opgekomen maar ik heb hem hier op mijn eigen manier. Ik heb adamantite dragon en runite dragon. Misschien is een dragonite dragon een goed idee en corrupt dragonite dragon ook heel misschien. Ik heb ze er gewoon bijgezet.

Adamantite dragon:
In- of uitklappen •
Afbeelding
Combat: 368
Lifepoints: 3190
Max hit: 630
Attack stijl: Melee, magic en ranged
Valt ook aan met: Draken vuur
Zwakte: Slash en ranged

Drops 100%
- Dragon bones
- Adamantite bar (3x)

Drops 29 bloodrune, uncut gems, adamantite ore (2x), adamantite armour, adamantite bolts, adamantite wapens, rune battleaxe, blue charm (6x), gold charm (8x), crimson charm (6x), green charm (7x), fire rune (23x), coins(678/6729), dragon spear, dragon dagger, nature talisman, rune kite shield, 15 soulrunes, shark (8x), 1 of 2 prayer potions (3), longbone, chewed bones, big bones(2x), Adamantite draconic key.

Top drops
Dragon full helm, dragon longsword, cluescroll (level 3), clue scroll (level 4), coins (6730/128976), adamantite ore (500/1100), uncut dragonstone, uncut onyx, 165 onyx bolts, 200 battle staff, 150/510 big bones, 45/60 bloodrunes, 500 raw shark, 130/15.050 pure essence, dragon chain body.

De 3 zeldzaamste drops:
1. Draconic visage
2. Dragon 2h
3. Loop/tooth half of a key

Extra inf: Neem antie dragon shield mee, anders hit hij boven de 600. Met antidragon shield hit hij met mêlee 300, en met magic en ranged max 210. De adamantite dragon kun je vinden in de dragotire dungeon in level 55 wildy. Om daar in te kunnen moet je een Draconic key hebben. Die droppen alle metal dragons. Verder kan je hem ook nog zien in adge-rock dungeon ten zuiden van varrock. Om daar in te kunnen moet je wel mining level 78 hebben. En dan nog 40 agility om erin te klimmen.

Geschiedenis: De adamantite dragon leeft onder de grond. Dat licht naast varrock. In de mijn achter varrock is die grot. Daar leeft adamantite. Daar zijn die draken ook geboren. Neem iets van adamantite mee en het komt tot leven. Dood het en je kan het weer oprapen. Het is ook een mijn van adamantite en die rotsen vallen je aan en dan pas kan je die ores oprapen. Maar die adamantite dragons level daar omdat dat voor hun een vijne plek is. Ze leefde daar al heel lang maar een mijnwerker heeft ze ontdekt. Nu zijn ze daar. Ze leven alleen in die grot. In de dragotire dungeon zijn ze ook gevangen. Vroeger was de grot gewoon open en iedereen kon er in lopen. Maar toen daar die adamantite dragons ontdekt waren werD(!) die grot dichtgegooit. En niemand wist er meer van. Maar die mijnwerker kwam er dus wel achter en werd het weer mogelijk om de grot in te gaan.


Rune dragon:
In- of uitklappen •
Afbeelding

Combat: 412
Lifepoints: 3710
Max hit: 700
Attack stijl: Melee, magic en ranged
Valt ook aan met: Draken vuur
Zwakte: Ranged en slab

Drops 100%
- Dragonbones
- Runite bar

Drops 34 bloodrune, uncut gems, runite ore (2x), rune armour, rune bolts, rune wapens, adamant battleaxe, blue charm (7x), gold charm (10x), crimson charm (7x), green charm (8x), fire rune (67x), coins(698/9709), dragon spear, dragon dagger, nature talisman, adamant kite shield, 25 soulrunes, shark (9x), 1 of 2 prayer potions (4), longbone, chewed bones, big bones(5x), dragon med helm, Runite draconic key.

Top drops
Dragon full helm, dragon longsword, cluescroll (level 3), clue scroll (level 4), coins (9710/138579), adamantite ore (450/1000), rune ore (120/210), uncut dragonstone, uncut onyx, 210 onyx bolts, 265 battle staff, 155/555 big bones, 50/85 bloodrunes, 510 raw shark, 132/15.150 pure essence, tooth/loop half of a key, dragon 2h, dragon plate legs/skirt.

De 3 zeldzaamste drops:
1. Draconic visage
2. 211/230 rune ore
3. Dragon hatchet

Extra inf: Draag een antidragonshield en de max hits zijn: melee: 320, magic: 250 en ranged: 210. Deze draken kun je vinden in frozen dungeon en dragotire dungeon. Voor de frozen dungeon moet je met magic logs en lv 75 fire making een vuurtje stoken om erin te mogen. Dan nog rotsen weg minen met level 81 mining. Dan ben je daar bij allemaal ijs monsters en de runite dragon. Die kan je vinden bij een deur waar de slot eraf is. Daar binnen is het warm en lopen runite dragons rond.

Specialiteiten:

Magic: Een normale magic aanval die door bronze t/m adamant ook word gedaan.

Ranged: Hiermee kan hij je vergiftigen. Het is een soort groen vuur die als een ranged attack aan komt.

Melee: Dit is gewoon normaal. Maar je moet oppassen want heel soms duwt hij je naar achter. Dat doet hij dus niet met draken vuur. Het effect is dat er gewoon 120 lp (niet meer en niet minder) er af gaan. En je staat 4 hokjes verder weg. Dit doet hij maar zelden en je kan het geluk hebben dat je het niet krijgt. Melee prayer protect kan de schade tegen houde.

Geschiedenis: De rune dragons leefde eerst in brimhaven dungeon en de wildy. Maar op een geven moment voelde ze zich daar niet veilig dus gingen ze daar weg. Ze zijn nu in frost dungeon in ice mountain. Daarbinnen is het koud maar geen rune dragon te zien. Er is een deur naar een warme kamer waar je 4 van hun kunt vinden. Het is een grote ronde kamer en heeft aan de zijkant veel lava. Dit was een goeie verstop plek. Nu zijn icegaints en ice knights zo aardig geweest om een grot te graven zodat iedereen hun kan vinden. Maar hij is ook weer door flinke ijsblokken dichtgegooit. Wie dat deed was niet duidelijk maar je hebt wel 82 mining nodig om er in te gaan.


Dragonite dragon:
In- of uitklappen •
Afbeelding
Combat: 510
Lifepoints: 5000
Max hit: 750
Attack stijl: Melee, magic(2 verschillende magic aanvallen) en ranged
Valt ook aan met: Draken vuur
Zwakte: Ranged(geen vuurpijlen), stab en water spreuken

Drops 100%
- Dragon bones
- Dragonite scale (Je kan hem verkopen in varrock voor 10.000gp)

Drops 44 bloodrune, uncut gems, mithril ore (12x), rune armour, rune bolts, rune wapens, adamant battleaxe, blue charm (8x), gold charm (10x), crimson charm (7x), green charm (8x), fire rune (127x), coins(800/10.000), dragon spear, dragon dagger, nature talisman, adamant kite shield, 35 soulrunes, shark (10x), 1 of 2 prayer potions (4), longbone, chewed bones, big bones(10x), dragon med helm, CD draconic key.

Top drops
Dragon full helm, dragon longsword, dragon scimitar, dragon halberd, dragon plate legs/skirt, clue scroll (level 4), coins (10.001/150.000), adamantite ore (450/1000), rune ore (120/210), uncut dragonstone, uncut onyx, 210 onyx bolts, 265 battle staff, 155/555 big bones, 50/85 bloodrunes, 510 raw shark, 132/15.150 pure essence, tooth/loop half of a key, dragonite draconic key.

Na de quest while guthix sleeps dropt hij ook:
Ruined dragon armour lump
Ruined dragon armour shard
Ruined dragon armour slice

De 3 zeldzaamste drops
1. Draconicitias sword (Meer inf onderaan)
2. Draconic visage
3. Dragon 2h

Extra inf: Draag een anti dragon shield en hij zal maximaal 410 hitten met melee en met magic en ranged 280. Met zijn 2e magic aanval hit hij max 80. Van deze draak is er niet veel van. Je kan er een vinden in de dragotire dungeon. Er zijn ook 2 andere in runescape. In brimhaven dungeon heb je er een en een in een geheime grot naast de godwars dungeon. De makkelijkste is in brimhaven dungeon. Daar moet je langs de red dragons. Je ziet daar een deur met een slot. Met 70 thieving kan je hem open breken en dan naar binnen. Daar staat een dragonite dragon.

Die in de buurt van de godwars dungeon (net buiten de godwars dungeon) is wat moeilijker te vinden. Met 90 mining kan je erdoor. Je ziet een poppetje staan en een deur voor 70 thieving. Bij dat poppetje kan je naar je bank toe. Dat kost 10k per keer en je kan vanuit je bank betalen. Er staat ook een deposit box om gratis items naar je bank te dumpen. Achter die deur kan je de dragonite dragon vinden.

Specialiteiten:

Magic aanval 1: Dit is hetzelfde dan wat de bronze t/m runite dragon doen met magic.

Magic aanval 2: Een rood met groen kleurige fireblast waarmee hij je prayer naar beneden haalt. Prayers hebben geen zin en is dus gewoon raak. Hij hit hiermee max 80. Dus niet gevaarlijk voor je lp.

Ranged: Dit is een aanval die hij 2 keer te gelijk kan doen. Kan, maar dat doet hij niet als je alleen bent. Als je met 2 of meer bent dan raakt hij er iedere keer 2 spelers te gelijk.

Melee: Zeer krachtig en gevaarlijk. Hij hit 410 door je anti dragon shield heen! Safe spot tegen melee is dus aangeraden.

Geschiedenis:
Deze draken zijn wel hitte gewend en leefde vroeger in de woestijn. Dat was in een grot heel diep in het woestijn. Maar toen bleekt het dat er veel ridders in de aanval kwamen. Ze wilde hun doden en meenemen. Ze dachten dat het zo makkelijk was om dragon wapens en armour te maken. Maar dat kunnen ze niet van die draken. Er zijn veel draken gedood. Een aantal wisten te overleven en bleven daar. Er zijn ook een paar weg gegaan omdat ze bang waren. Na vele jaren bleek de dragonite dragons wel een stuk zwakker te zijn. Ze wisten ook geen draken vuur meer te spuwen. Toch zijn ze best tactisch sterk en weten redelijk goed te kunnen vechten. Ze werden corrupt dragonite dragons genoemd. Ze hadden ook die kleur van de corrupt dragon wapens en armour dus vandaar. Maar er leven nogsteeds echte dragonite dragons rond runescape. En hun willen wraak op iedereen. Maar dat gaat niet. Ze weten geen mens of iemand te vinden die met die aanval te maken had. En dat komt omdat het vele jaren geleden was. Hun zijn nu allemaal al lang en breed overleden. Maar nu ze weer terug zijn ontdekt. Kunnen weer nieuwe dragonite dragons in de strijd.


Corrupt dragonite dragon
In- of uitklappen •
Afbeelding
Combat: 510 (normal 210)
Lifepoints: 2000
Max hit: 410
Attack stijl: Melee en ranged
Valt ook aan met: Niks
Zwakte: Ranged(geen vuurpijlen), stab en water

Drops 100%
- Dragon bones
- Dragonite scale

Drops 22 bloodrune, uncut gems, mithril battleaxe, blue charm (4x), gold charm (7x), crimson charm (4x), green charm (5x), fire rune (12x), coins(349/6000), nature talisman, adamantite kite shield, 5 soulrunes, shark (6x), 1 of 2 prayer potions (2), longbone, chewed bones, big bones(2x).

Top drops Corrupt dragon items. Normaal dragon kan hij niet droppen. Verder is uncut dragonstone en de CD draconic key ook een top drop.

De drie zeldzaamste drops
1. Draconic visage
2. Uncut onyx
3. Clue scroll (level 3)

Extra inf: Je kan met deze draak vechten zonder anti dragon shield. Omdat hij geen dragon fire heeft. Dat is omdat hij corrupt is. Zijn combat is ongeveer 210 maar er staat 510. Dat is hetzelfde dan de normale dragonite dragon. Je kan met deze dragon vechten in de dragotire dungeon en corrupted cave. De corrupted cave is diep in de woestijn te vinden en je hebt er niks voor nodig. Daar staan er 4.


Draconicitias sword:
In- of uitklappen •
Dit dropt alleen de draconic dragon. Hij is voor attack level 75 en str level 75. Hij is netzo sterk dan een godsword en is 45 mil waard. Hij heeft een special attack:

Flarblite: Je slaat 25% harder en je verbrand de tegenstander
Spec bar: 100%
Dragotire dungeon:
In- of uitklappen •
Een grot met alle metal dragons achter een kooi. Ze zitten appart in kooien gesorteerd. Hier vind de grot plaats±

Afbeelding

De grot:

Afbeelding

Deze grot is geen pvp gebied. Er zijn kooien met portals. Aan het eind van de gang ben je bij de bronze kooi. Naast bronze daar om de hoek is iron en steel samen. Daar verder heb je adamantite. Helemaal achterin zit runite. Naast runite zit corrupt dragon. Onderin zit mithril. En in het midden zit dragonite. Er staat ook een summoning obelisk voor je summoning punten op te laden en een kolen mijn. Als je op de vlucht betn in een pvp gevecht, dan kan je hier niet naar binnen.

Sleutels:
Voor iedere kooi moet je een sleutel hebben. Dat heet een draconic key. Die heb je van iedere metal dragon. Bijvoorbeeld voor de bronze dragon. Heb je een bronze draconic key. Die van steel en iron heet iron draconic key. Gewoon staal is ook ijzer. Iedere metal dragon buiten deze dungeon dropt die sleutel van zijn eigen metaal. Iron en steel droppen hetzelfde. Maar bij steel krijg je hem een heel stuk sneller. Die van de corrupt dragonite dragon heet cd draconic key. Die word gedropt door corrupt dragonite dragons. Maar ook door dragonite dragons. Daar komt die snel voor. De dragonite draconic key is best zeldzaam. Maar toch is dat te doen.

Afbeelding

Dit zijn de grotten waar je uit komt.

Bronze:
De bruine grot. Als je binnen komt dan zie je een gang en een hoop stenen. Die stenen is een shortcut. Met lv 35 kan je er over. In het grote vlak zitten de draken en achteraan zie je 2 mijnen. Naar links is allemaal coper. En naar boven is allemaal tin. Veel is het niet. Er zijn 6 bronze dragons hier.

Iron/steel:
Hier heb je 2 grote vlakken en ook 2 mijnen. Bij het eerste grote vlak zitten de iron dragons. Aan de anderkant van dat vlak kom je bij een iron mijn uit. Om bij een grotere iron mijn te komen moet je nog door steel dragons lopen. Er zijn 6 iron en 6 steel dragons hier.

Mithril:
Hier is het best groot. Alleen de aantal draken is evenveel. 6 dus. In het grote vlak kan je ze vinden en als je daar voorbij bent zit je bij een grote mithril mijn. Er is ook een veilige manier om bij een mithril mijn te komen. Maar die mijn is wel kleiner. Dat is via een short-cut. Je hebt 60 agility daar voor nodig.

Adamantite:
Hier heb je er 4 van in het grote gedeelte. En de mijn is ook best groot daar achter.

Runite:
Hier zijn er 3 van. In het grote gedeelte langs de lavastroom. Daar achter vind een rune mijn plaats. Daar zijn er 4! Maar toch lastig met die rune dragons. Aan de andere kant van die lavastroom zijn er nog veel meer. Maar daar kan je niet komen.

Corrupt dragonite:
Hier heb je 4 draken en een kolen mijn. Niet erg bijzonder. Maar wel veel coal achterin!

Dragonite:
In de zelfde grot dan corrupt dragonite. Hier kan je met een dragonite dragon vechten. Dat is het enige wat je daar kan doen.
Frost dungeon:
In- of uitklappen •
Een grot waar de runite dragons leven. Het is in de eerste verdieping koud en er lopen ice gaints, spiders en knights. Maar de 2e verdieping is wel interessant en warm. Je moet door een magische deur die je er niet zomaar door wilt laten. Je moet een anti dragon shield dragen. Want als je de deur wilt openen dan komt er draken vuur uit. Er gaan ook 70 prayer points af, best veel dus. Bij ieder level dat je te kort komt gaan er 10 lp af. Dus als je prayer 69 kan het niet echt veel kwaad.
Laatst gewijzigd door ruby freak op maandag 5 september 2011, 17:05, 23 keer totaal gewijzigd.
Teletubbie
Berichten: 591
Lid geworden op: zondag 24 juli 2011, 13:40

Re: Mijn metal dragon idee

Bericht door Teletubbie »

Leuk idee maar er zijn al zat dragons ;)
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Mijn metal dragon idee

Bericht door Sir Fire181 »

Addy en Rune mag komen. Dragonite Dragon en Corrupt zijn te overpowerd.
Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Shadow Blast
Berichten: 1213
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 10:44
RS: Firyfrog (p2p)
Clan: NL
Oude naam: shotterken

Re: Mijn metal dragon idee

Bericht door Shadow Blast »

Addy is al voorgesteld
Meld je aan op Superkliks, stuur mij een bericht en je krijgt 20k geld op runescape. Het duurt nog geen minuut!
Afbeelding
Lynch
Berichten: 6287
Lid geworden op: woensdag 9 mei 2007, 13:19
RS: Cosmiq (OSRS)
Oude naam: DylanFeyenoord

Re: Mijn metal dragon idee

Bericht door Lynch »

shotterken schreef:Addy is al voorgesteld
En beter uitgewerkt.
Adamant en Runite dragon mogen van mij nog wel komen, maar jij maakt vaak alleen een monster tabelletje, probeer iets te vertellen over de geschiedenis en locatie van de draken.
Gebruikersavatar
Zakdoekdoos
Berichten: 1833
Lid geworden op: vrijdag 7 januari 2011, 12:23

Re: Mijn metal dragon idee

Bericht door Zakdoekdoos »

corrupt dragon dragon ROFL IRL
ik wil je niet afkraken maar corrupt armour is voor PVP gemaakt. Ik zou trouwens wel eens een dragon dragon willen zien ;). Nja, ik snap wat je bedoeld maar ik vind het niet echt goed. Werk je Addy en Rune uit en ik ga raten/meer moeite doen om te lezen.
Veel succes met de rest!
ruby freak
Berichten: 267
Lid geworden op: vrijdag 3 september 2010, 12:46

Re: Mijn metal dragon idee

Bericht door ruby freak »

Van rune en adamantite heb ik geschiedenis toegevoegd. Als dat ook van dragonite en corrupt dragonite moet dan hoor ik het wel. Maar omdat sommige die te ovepowerd vonden heb ik dat nu nog niet gedaan.
newtimes
Berichten: 766
Lid geworden op: vrijdag 2 juli 2010, 14:44
Clan: Lunatip?

Re: Mijn metal dragon idee

Bericht door newtimes »

meer metal drags zijn imo ook niet nodig

ps. houd je namen simpel !!! Draconicitias dat slaat gewoon nergens op xd
Afbeelding
Teletubbie
Berichten: 591
Lid geworden op: zondag 24 juli 2011, 13:40

Re: Mijn metal dragon idee

Bericht door Teletubbie »

De geschiedenis slaat nergens op, dragons zijn aggresief.
'De ice giants waren zo aardig om een grot te graven' LMAO
ruby freak
Berichten: 267
Lid geworden op: vrijdag 3 september 2010, 12:46

Re: Mijn metal dragon idee

Bericht door ruby freak »

Teletubbie schreef:De geschiedenis slaat nergens op, dragons zijn aggresief.
'De ice giants waren zo aardig om een grot te graven' LMAO
Daarom had ik in het begin geen geschiedenis geplaatst. Ik ben er slecht in :D
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Mijn metal dragon idee

Bericht door Slay a Stone »

Claws dropc o.O , die plaatjes zijn niet van jou, de drops trekken niks aan. Ik vind dat die draken speciaal moeten zijn. Nee dus.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Shadow Blast
Berichten: 1213
Lid geworden op: maandag 27 juli 2009, 10:44
RS: Firyfrog (p2p)
Clan: NL
Oude naam: shotterken

Re: Mijn metal dragon idee

Bericht door Shadow Blast »

Kan je ook een Geen optie toevoegen in de poll?
Meld je aan op Superkliks, stuur mij een bericht en je krijgt 20k geld op runescape. Het duurt nog geen minuut!
Afbeelding
Teletubbie
Berichten: 591
Lid geworden op: zondag 24 juli 2011, 13:40

Re: Mijn metal dragon idee

Bericht door Teletubbie »

Laten we ook gelijk de Barrows dragon invoeren, Karil dragon, Ahrims dragon.
Oh en wat dacht je van de torva dragon?
ruby freak
Berichten: 267
Lid geworden op: vrijdag 3 september 2010, 12:46

Re: Mijn metal dragon idee

Bericht door ruby freak »

Teletubbie schreef:Laten we ook gelijk de Barrows dragon invoeren, Karil dragon, Ahrims dragon.
Oh en wat dacht je van de torva dragon?
Oke, eerst stuur je: Goed idee, maar er zijn al genoeg draken

Nou, ik wilde niet verder gaan dan dragon. Dat staat bij de suggestie als het goed is. Er stond zeker dat het t/m rune de echte suggestie was. Ik heb alleen dragonite dragon en corrupt dragonite dragon bijgezet om te kijken hoe andere daar ook nog op reageren. Dus wat je nu stuurt slaat nergens op.

Toegevoegd na 1 minuten:
shotterken schreef:Kan je ook een Geen optie toevoegen in de poll?
De geen optie = gewoon niet stemmen #-o
Dento
Berichten: 704
Lid geworden op: woensdag 5 januari 2011, 18:02
RS: Dento (p2p)
Oude naam: Dentomen333

Re: Mijn metal dragon idee

Bericht door Dento »

Nice maar er zijn inderdaad al zoveel dragon suggesties en de plaatjes zijn allemaal het zelfde (ik heb m als avatar! :P ) ze kome volgensmij allemaal van dezelfde site
Afbeelding
Teletubbie
Berichten: 591
Lid geworden op: zondag 24 juli 2011, 13:40

Re: Mijn metal dragon idee

Bericht door Teletubbie »

ruby freak schreef:
Teletubbie schreef:Laten we ook gelijk de Barrows dragon invoeren, Karil dragon, Ahrims dragon.
Oh en wat dacht je van de torva dragon?
Oke, eerst stuur je: Goed idee, maar er zijn al genoeg draken

Nou, ik wilde niet verder gaan dan dragon. Dat staat bij de suggestie als het goed is. Er stond zeker dat het t/m rune de echte suggestie was. Ik heb alleen dragonite dragon en corrupt dragonite dragon bijgezet om te kijken hoe andere daar ook nog op reageren. Dus wat je nu stuurt slaat nergens op.

Toegevoegd na 1 minuten:
shotterken schreef:Kan je ook een Geen optie toevoegen in de poll?
De geen optie = gewoon niet stemmen #-o
Adamant en rune zou nog kunnen maar (corrupt) dragon mag je weglaten
ruby freak
Berichten: 267
Lid geworden op: vrijdag 3 september 2010, 12:46

Re: Mijn metal dragon idee

Bericht door ruby freak »

dragon209 schreef:Claws dropc o.O , die plaatjes zijn niet van jou, de drops trekken niks aan. Ik vind dat die draken speciaal moeten zijn. Nee dus.
Oke ik zal die draken wat specialer maken. En die plaatjes, ik had een mithril dragon van google. Die heb ik bewerkt. En over die claws drop, ik begrijp je niet helemaal, moet die dragon claws er wel of niet bij? :bier:

Toegevoegd na 1 minuten:
Dentomen333 schreef:Nice maar er zijn inderdaad al zoveel dragon suggesties en de plaatjes zijn allemaal het zelfde (ik heb m als avatar! :P ) ze kome volgensmij allemaal van dezelfde site
Die avatar van jou is iets anders, Die van mij is 100% rood en heeft goude nagels. Die punten van die vleugels zijn ook goud :D
Teletubbie
Berichten: 591
Lid geworden op: zondag 24 juli 2011, 13:40

Re: Mijn metal dragon idee

Bericht door Teletubbie »

ruby freak schreef:
dragon209 schreef:Claws dropc o.O , die plaatjes zijn niet van jou, de drops trekken niks aan. Ik vind dat die draken speciaal moeten zijn. Nee dus.
Oke ik zal die draken wat specialer maken. En die plaatjes, ik had een mithril dragon van google. Die heb ik bewerkt. En over die claws drop, ik begrijp je niet helemaal, moet die dragon claws er wel of niet bij? :bier:

Toegevoegd na 1 minuten:
Dentomen333 schreef:Nice maar er zijn inderdaad al zoveel dragon suggesties en de plaatjes zijn allemaal het zelfde (ik heb m als avatar! :P ) ze kome volgensmij allemaal van dezelfde site
Die avatar van jou is iets anders, Die van mij is 100% rood en heeft goude nagels. Die punten van die vleugels zijn ook goud :D
Je hebt een mithril dragon van internet, en het plaatje groen gemaakt (door de kleureninstellingen te wijzigen) en dan de nagels wat gekleurd.
ruby freak
Berichten: 267
Lid geworden op: vrijdag 3 september 2010, 12:46

Re: Mijn metal dragon idee

Bericht door ruby freak »

Teletubbie schreef:
ruby freak schreef:
dragon209 schreef:Claws dropc o.O , die plaatjes zijn niet van jou, de drops trekken niks aan. Ik vind dat die draken speciaal moeten zijn. Nee dus.
Oke ik zal die draken wat specialer maken. En die plaatjes, ik had een mithril dragon van google. Die heb ik bewerkt. En over die claws drop, ik begrijp je niet helemaal, moet die dragon claws er wel of niet bij? :bier:

Toegevoegd na 1 minuten:
Dentomen333 schreef:Nice maar er zijn inderdaad al zoveel dragon suggesties en de plaatjes zijn allemaal het zelfde (ik heb m als avatar! :P ) ze kome volgensmij allemaal van dezelfde site
Die avatar van jou is iets anders, Die van mij is 100% rood en heeft goude nagels. Die punten van die vleugels zijn ook goud :D
Je hebt een mithril dragon van internet, en het plaatje groen gemaakt (door de kleureninstellingen te wijzigen) en dan de nagels wat gekleurd.
Ik heb die mithril dragon van internet, ik geef de draak een kleur, de achtergrond doe ik zwart, ik geef de oog een andere kleur, de nagels geef ik een andere kleur, de punten van de vleugels geef ik een andere kleur, en dan geef ik op sommige plaatsen van het hele lichaam een andere tint. :D
Lynch
Berichten: 6287
Lid geworden op: woensdag 9 mei 2007, 13:19
RS: Cosmiq (OSRS)
Oude naam: DylanFeyenoord

Re: Mijn metal dragon idee

Bericht door Lynch »

Ik vind het goed genoeg hoor, 90% van de mensen hebben geen of een verrot plaatje.
Plaats reactie