EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Hebben bewaaksters stiekem een oogje op Kipcorn?

Ja
10
12%
Nee
0
Geen stemmen
Haha nee
19
23%
Ban Kipcorn
39
48%
Ban Kipcorn niet
13
16%
 
Totaal aantal stemmen: 81

Deanick
Berichten: 1091
Lid geworden op: vrijdag 28 november 2008, 20:36
RS: Deanick (p2p)
Clan: Geen
Oude naam: Deanicky

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Deanick »

Maar alsnog, iemand nog tips :oops:
Steff
Berichten: 7660
Lid geworden op: donderdag 20 juli 2006, 10:28

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Steff »

Nilsie schreef:Je vraagt het ook nog terwijl je hier post dat ze haar nagels lakt?

Ja, dan ben je redelijk geobsedeerd.
Ze zei gewoon tegen me, maar ik ben weg. Ik ga mijn nagels lakken..
:|
Afbeelding
Mijnambacht
Berichten: 213
Lid geworden op: maandag 22 augustus 2011, 17:55

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Mijnambacht »

X3 schreef:
Nilsie schreef:Je vraagt het ook nog terwijl je hier post dat ze haar nagels lakt?

Ja, dan ben je redelijk geobsedeerd.
Ze zei gewoon tegen me, maar ik ben weg. Ik ga mijn nagels lakken..
:|
Dan is het nog raar dat je ons op de hoogte houd van alles wat ze doet...
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40385
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Daan »

Hij is gewoon wanhopig, laat hem toch! [-(
Never
Berichten: 4388
Lid geworden op: zaterdag 9 april 2011, 15:23
Oude naam: Mr D

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Never »

Nikki schreef:Alsof iemand hier zich erin interesseert dat jouw potentiëel neukobject atm haar nagels lakt.
Ook een manier om iemands crush te benoemen o.O

X3, dit topic is voor problemen. Geloof me, niemand behalve jij is geïnteresseerd in haar doen en laten.
Geef haar wat ruimte, spreek haar als ze er zin in heeft. Houd er verder over op.
Sheit.
Lennart
Berichten: 490
Lid geworden op: maandag 13 september 2010, 20:47
RS: Gestopt
Clan: Arx

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Lennart »

Lol, hij is gewoon wat euforisch, gun hem z'n pleziertje toch ^_^
Afbeelding
Ron
Berichten: 9455
Lid geworden op: maandag 4 februari 2008, 15:56
RS: Gestopt
Oude naam: Beat My 10Hp

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Ron »

^ dat is inderdaad het beste woord. :p Het is heel fijn als ze met je praat en vertelt wat ze aan het doen is hoor. ^^
errol59
Berichten: 2374
Lid geworden op: donderdag 24 januari 2008, 19:07

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door errol59 »

-
Laatst gewijzigd door errol59 op dinsdag 20 december 2011, 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Nilsie »

Waarom sowieso iemand negeren? :P
Eicul_FR
Berichten: 1563
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 20:36

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Eicul_FR »

Ik zou haar sowieso niet gaan negeren. Doe tegen haar zoals je tegen je klasgenootjes ook doet ofzo. Met negeren schiet je niks op.

En als je vriendin dat kan regelen waarom niet? Je kan het proberen.
~ FR1908
errol59
Berichten: 2374
Lid geworden op: donderdag 24 januari 2008, 19:07

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door errol59 »

Nilsie schreef:Waarom sowieso iemand negeren? :P
nou, dat doe ik dus omdat ik nooit iets zinnigs tegen haar te zeggen heb, of het komt bot over :S . En dit doe ik dus ook meer om haar te vergeten wat ik eigenlijk helemaal niet wil, komt heel dubbelzinnig over allemaal, ik weet het, maar het is nu eenmaal mijn gevoel :/
Eicul_FR schreef:Ik zou haar sowieso niet gaan negeren. Doe tegen haar zoals je tegen je klasgenootjes ook doet ofzo. Met negeren schiet je niks op.

En als je vriendin dat kan regelen waarom niet? Je kan het proberen.
Jullie hebben op zich best gelijk, kappen met dat negeren, ook al is het zo moeilijk... groot en deels ook onzekerheid denk ik. Soms als ik effe in trans ben denk ik aan alle domme dingen die ik gedaan heb om haar aandacht te krijgen. :tssk: Hierom kan ik soms best wel lachen, maar het is ook vrij irritant als ik bij haar sta, dat wat ik gedaan ehb wil ik niet herhalen... :dus:
Afbeelding
Never
Berichten: 4388
Lid geworden op: zaterdag 9 april 2011, 15:23
Oude naam: Mr D

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Never »

Hoort niet echt in dit topic.
Ofja, toch wel.

Een goeie vriend van mij, die homosexueel is (no problem, vind ik), heeft mij verteld mij leuk te vinden.
Dit ging nogal hakkelend, hij vond het zelf ook vreselijk, maar hij heeft dus gevoelens voor mij,
Nu, ik ben heterosexueel. Ik weet dus echt helemaal niet hoe ik hier op moet reageren.
Suggesties?
Sheit.
errol59
Berichten: 2374
Lid geworden op: donderdag 24 januari 2008, 19:07

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door errol59 »

Mr D schreef:Hoort niet echt in dit topic.
Ofja, toch wel.

Een goeie vriend van mij, die homosexueel is (no problem, vind ik), heeft mij verteld mij leuk te vinden.
Dit ging nogal hakkelend, hij vond het zelf ook vreselijk, maar hij heeft dus gevoelens voor mij,
Nu, ik ben heterosexueel. Ik weet dus echt helemaal niet hoe ik hier op moet reageren.
Suggesties?
zeggen datje hem een hele aardige jongen vind, als vriend, maar echt nooit iets voor een man zult gaan voelen
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40385
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Daan »

Zeg dat je bezet bent (dat is ook zo toch?)
Heey Im Back
Berichten: 10001
Lid geworden op: maandag 12 maart 2007, 18:27
RS: Heey Im Back (OSRS)
Clan: <3

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Heey Im Back »

Zeg dat je niet van anaal houd.
Zeg gewoon dat je hetero bent?
Afbeelding
Deanick
Berichten: 1091
Lid geworden op: vrijdag 28 november 2008, 20:36
RS: Deanick (p2p)
Clan: Geen
Oude naam: Deanicky

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Deanick »

Mr D schreef:Hoort niet echt in dit topic.
Ofja, toch wel.

Een goeie vriend van mij, die homosexueel is (no problem, vind ik), heeft mij verteld mij leuk te vinden.
Dit ging nogal hakkelend, hij vond het zelf ook vreselijk, maar hij heeft dus gevoelens voor mij,
Nu, ik ben heterosexueel. Ik weet dus echt helemaal niet hoe ik hier op moet reageren.
Suggesties?
Daarom ga ik dus liever niet om met homo's... misschien is het beter om elkaar ff niet tezien?
Eicul_FR
Berichten: 1563
Lid geworden op: vrijdag 25 december 2009, 20:36

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Eicul_FR »

Mr D schreef:Hoort niet echt in dit topic.
Ofja, toch wel.

Een goeie vriend van mij, die homosexueel is (no problem, vind ik), heeft mij verteld mij leuk te vinden.
Dit ging nogal hakkelend, hij vond het zelf ook vreselijk, maar hij heeft dus gevoelens voor mij,
Nu, ik ben heterosexueel. Ik weet dus echt helemaal niet hoe ik hier op moet reageren.
Suggesties?
Pff dit lijkt me echt k*t.
Ik zou hem duidelijk maken dat jij geen homo bent en dat je bovendien al bezet bent.

En ik zou hem ff een weekje of twee weekjes niet willen zien. Even dit nieuws door laten dringen. Daarna zou ik er gewoon weer mee omgaan zoals je eerst deed.
~ FR1908
Tuin
Berichten: 5933
Lid geworden op: maandag 9 november 2009, 21:33
RS: Tuin (p2p)

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Tuin »

Eicul_FR schreef:
Mr D schreef:Hoort niet echt in dit topic.
Ofja, toch wel.

Een goeie vriend van mij, die homosexueel is (no problem, vind ik), heeft mij verteld mij leuk te vinden.
Dit ging nogal hakkelend, hij vond het zelf ook vreselijk, maar hij heeft dus gevoelens voor mij,
Nu, ik ben heterosexueel. Ik weet dus echt helemaal niet hoe ik hier op moet reageren.
Suggesties?
Pff dit lijkt me echt k*t.
Ik zou hem duidelijk maken dat jij geen homo bent en dat je bovendien al bezet bent.

En ik zou hem ff een weekje of twee weekjes niet willen zien. Even dit nieuws door laten dringen. Daarna zou ik er gewoon weer mee omgaan zoals je eerst deed.
Ik neem aan dat je vriend een vriendin is?
Zoja, gewoon zeggen dat je hetero bent, maar gewoon vrienden wilt blijven. :dus:
Bartt
Ex-moderator
Berichten: 5699
Lid geworden op: zaterdag 27 september 2008, 21:03
Oude naam: Esc_Wash0r

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Bartt »

Ik ben een gelukkig mens :p Op m'n nieuwe school zag ik dit meisje lopen dat ik al een aantal keer had gezien op Facebook de jaren ervoor en had er al eens een aantal smsjes mee gestuurd 3 jaar geleden, omdat een vriend haar toen zag zitten. Nu, ik heb haar kunnen benaderen via haar vriendin (wat heel toevallig was), en we zijn gewoon 2 dagen beginnen praten. We zijn duidelijk geïnteresseerd in elkaar. Gisterenavond heb ik samen met die vriend naar haar gereden (ze was in m'n stad) om 22u00 en hebben we 45 minuten zitten lachen en plezier maken. Volgende week is er hier een evenement en we blijven slapen in een vriend z'n hangar, en ik heb gevraagd of ze mee wilt komen en als ze mag van haar ouders komt ze! Y'all know what that means!? :) Nee, maar ik voel me echt aangetrokken tot haar.
Outside of a dog, a book is man’s best friend. Inside of a dog, it’s too dark to read.

GROUCHO MARX
Afbeelding
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Nilsie »

Mr D schreef:Hoort niet echt in dit topic.
Ofja, toch wel.

Een goeie vriend van mij, die homosexueel is (no problem, vind ik), heeft mij verteld mij leuk te vinden.
Dit ging nogal hakkelend, hij vond het zelf ook vreselijk, maar hij heeft dus gevoelens voor mij,
Nu, ik ben heterosexueel. Ik weet dus echt helemaal niet hoe ik hier op moet reageren.
Suggesties?
Zeggen waar het op slaat, dat je hetero bent en dat je hem gewoon ziet als een vriend. Korte tijd iets minder zien is misschien handig maar ga hem nu alsjeblieft niet links neerzetten of iets.
Plaats reactie