EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Hebben bewaaksters stiekem een oogje op Kipcorn?

Ja
10
12%
Nee
0
Geen stemmen
Haha nee
19
23%
Ban Kipcorn
39
48%
Ban Kipcorn niet
13
16%
 
Totaal aantal stemmen: 81

De Jonathan
Berichten: 2424
Lid geworden op: zondag 30 maart 2008, 16:48
RS: Gestopt
Clan: Lunagang (Funclan)
Oude naam: sagabmx

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door De Jonathan »

robotx777 schreef:Halleu mensen!

IK heb eens een vraagje... wat zijn nu leuke dingen om samen met je vriendin THUIS!! te doen.. op een avondje.
Verder info
- film kijken hebben wel al zn 5x gedaan dus.
- ouders zijn niet thuis (komen wel thuis)
- zusje is wel thuis ma zal wel in bed liggen... en anders gebeurd dat!

Iemand leuke ideeën, en niet van die dingen van koken ofzo :D
En dingen als het bed in, of lekker seksen zijn ook niet echt goeje ideeën..
Er is niets zo fijn als gewoon met muziek op de achtergrond met je vriendin op de bank te liggen, praten hoeft niet, gewoon een beetje elkaar in de ogen kijken, een beetje strelen en heel veel kusjes geven is genoeg. :oops:
Gebruikersavatar
Il Seduttore
Berichten: 2120
Lid geworden op: maandag 26 februari 2007, 16:23
RS: Profane_Dart (OSRS)
Oude naam: eendje56

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Il Seduttore »

Mr D schreef:
Off-er schreef:
Mr D schreef:
Silfer schreef:Never, hoe zou je omgaan met een vriendin die jou leuk zou vinden, maar met wie jij niets zou willen? Hetzelfde met die vriend doen.
2) Dit is toch een andere situatie, vind ik. Ik ga regelmatig met hem om, en ja.. Ik weet niet. Het is voor mijn gevoel niet hetzelfde. Ik zou het ook al vreselijk vinden dat een goeie vriendin van mij verliefd op me zou zijn, en ik niet op haar. Maar dit is ook nog het verschil in seksuele voorkeur. Dat geeft voor mijn gevoel toch een andere sfeer als dat een vriendin van me verliefd op me was. =/
Voor hem is het niet een andere situatie. Daarnaast begrijpt de gemiddelde homo wel dat zodra iemand duidelijk zegt dat hij hetero is, hij 0% kans bij je maakt.
Het klinkt raar, maar voor mij is het toch anders. Het voelt gewoon raar, dat als je met iemand een beetje aan het hangen bent, beetje buiten zitten ofso, gewoon een persoon.. Hoe leg ik het uit..

Laat ik het zo zeggen: Met een meid doe je sowieso andere dingen dan met een gozer. Met een meid klets ik meer dan met een gozer. Stiltes zijn er altijd in gesprekken. Maar ik weet vrijwel zeker dat een stilte tussen ons gesprek een ongemakkelijke zal zijn. Voor mij dan. Het feit dat een goeie vriend van mij, op mij valt. Het is gewoon raar. Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen..

Ik heb meer vrienden die homosexueel zijn. En dan letten die natuurlijk op 'leuke jongens' als die langslopen enzo. Ik kan daar gewoon normaal mee omgaan, moedig aan etc. Maar het feit dat een goeie vriend nu op mij valt.. Het is gewoon een heel ander gevoel voor mij. Ik kan het niet echt goed uitdrukken.

Toegevoegd na 0 seconden:
Off-er schreef:
Mr D schreef:
Silfer schreef:Never, hoe zou je omgaan met een vriendin die jou leuk zou vinden, maar met wie jij niets zou willen? Hetzelfde met die vriend doen.
2) Dit is toch een andere situatie, vind ik. Ik ga regelmatig met hem om, en ja.. Ik weet niet. Het is voor mijn gevoel niet hetzelfde. Ik zou het ook al vreselijk vinden dat een goeie vriendin van mij verliefd op me zou zijn, en ik niet op haar. Maar dit is ook nog het verschil in seksuele voorkeur. Dat geeft voor mijn gevoel toch een andere sfeer als dat een vriendin van me verliefd op me was. =/
Voor hem is het niet een andere situatie. Daarnaast begrijpt de gemiddelde homo wel dat zodra iemand duidelijk zegt dat hij hetero is, hij 0% kans bij je maakt.
Het klinkt raar, maar voor mij is het toch anders. Het voelt gewoon raar, dat als je met iemand een beetje aan het hangen bent, beetje buiten zitten ofso, gewoon een persoon.. Hoe leg ik het uit..

Laat ik het zo zeggen: Met een meid doe je sowieso andere dingen dan met een gozer. Met een meid klets ik meer dan met een gozer. Stiltes zijn er altijd in gesprekken. Maar ik weet vrijwel zeker dat een stilte tussen ons gesprek een ongemakkelijke zal zijn. Voor mij dan. Het feit dat een goeie vriend van mij, op mij valt. Het is gewoon raar. Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen..

Ik heb meer vrienden die homosexueel zijn. En dan letten die natuurlijk op 'leuke jongens' als die langslopen enzo. Ik kan daar gewoon normaal mee omgaan, moedig aan etc. Maar het feit dat een goeie vriend nu op mij valt.. Het is gewoon een heel ander gevoel voor mij. Ik kan het niet echt goed uitdrukken.
Zeg inderdaad tegen hem dat je hetero bent, zolang je hem niet gaat afzeiken (zover ik kan lezen ben jij gelukkig niet zo iemand :bier:). Maar vertel hem erbij dat je wel gewoon vrienden wil blijven. Hij zal natuurlijk wel teleurgesteld zijn, maar ook hartstikke opgelucht als jij zo reageert.
Waarom lees je dit?
L0rd_paul
Ex-moderator
Berichten: 10861
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 15:05
Clan: in je broekie

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door L0rd_paul »

De Devil schreef:
L0rd_paul schreef:
Anatolian schreef:Klap op z'n bakkes!
Dan vergeet hij je vast wel!
Dat het zo in Turkije gaat betekend niet dat het hier ook werkt he..
Jij wordt echt een topleerkracht later. :roll:
Wat weet jij ervan dan?

Ik vind het een lage opmerking, dan komt er ook een lage opmerking overheen. Simple as that.
YOLO
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Nilsie »

Jou opmerking was zo laag nog niet.
Halle
Ex-moderator
Berichten: 19465
Lid geworden op: donderdag 20 december 2007, 8:46

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Halle »

Sinds gisteren heb ik het officieel gemaakt met m'n meisje :wub:
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Nilsie »

Gemaakt van "het is aan" of op een andere, leukere, manier. :c
Deanick
Berichten: 1091
Lid geworden op: vrijdag 28 november 2008, 20:36
RS: Deanick (p2p)
Clan: Geen
Oude naam: Deanicky

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Deanick »

wtf
Laatst gewijzigd door Deanick op donderdag 11 oktober 2018, 0:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Il Seduttore
Berichten: 2120
Lid geworden op: maandag 26 februari 2007, 16:23
RS: Profane_Dart (OSRS)
Oude naam: eendje56

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Il Seduttore »

Deanicky schreef:Date was zondag goed verlopen, Kwil een relatie maar ik weet niet hoe ik dat het best kan aantonen/vragen...

Toegevoegd na 30 seconden:

Het was trouwens niet de eerste date, we zien elkaar al bijna 4 weken elke dag :p
Hmmmm klinkt alsof jullie al iets hebben maar dat het nog niet officieel is ^_^

Laat je soms wel doorschemeren dat je haar leuk vindt? Dan kun je haar na een date eens zeggen dat je haar ECHT heel leuk vind. :D

GL
Waarom lees je dit?
Tim
Berichten: 13565
Lid geworden op: donderdag 21 juni 2007, 21:32

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Tim »

Halle schreef:Sinds gisteren heb ik het officieel gemaakt met m'n meisje :wub:
Haha dat zag ik ja, tof man! :)
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Joost »

Gemaakt= het is aan/verkering?

Mooi zo dan. :mrgreen:
De Jonathan
Berichten: 2424
Lid geworden op: zondag 30 maart 2008, 16:48
RS: Gestopt
Clan: Lunagang (Funclan)
Oude naam: sagabmx

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door De Jonathan »

'Joost schreef:Gemaakt= het is aan/verkering?

Mooi zo dan. :mrgreen:
Wil je het met me maken?
L0rd_paul
Ex-moderator
Berichten: 10861
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 15:05
Clan: in je broekie

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door L0rd_paul »

De Jonathan schreef:
'Joost schreef:Gemaakt= het is aan/verkering?

Mooi zo dan. :mrgreen:
Wil je het met me maken?
bedoel je met het nu kinderen of gewoon het?
YOLO
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Joost »

L0rd_paul schreef:
De Jonathan schreef:
'Joost schreef:Gemaakt= het is aan/verkering?

Mooi zo dan. :mrgreen:
Wil je het met me maken?
bedoel je met het nu kinderen of gewoon het?

Hmmm dat kan ook nog. :-k
Deanick
Berichten: 1091
Lid geworden op: vrijdag 28 november 2008, 20:36
RS: Deanick (p2p)
Clan: Geen
Oude naam: Deanicky

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Deanick »

gdfg
Laatst gewijzigd door Deanick op donderdag 11 oktober 2018, 0:23, 1 keer totaal gewijzigd.
x new born x
Berichten: 656
Lid geworden op: zondag 8 juni 2008, 23:57

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door x new born x »

Deanicky schreef:
Il Seduttore schreef:
Deanicky schreef:Date was zondag goed verlopen, Kwil een relatie maar ik weet niet hoe ik dat het best kan aantonen/vragen...

Toegevoegd na 30 seconden:

Het was trouwens niet de eerste date, we zien elkaar al bijna 4 weken elke dag :p
Hmmmm klinkt alsof jullie al iets hebben maar dat het nog niet officieel is ^_^

Laat je soms wel doorschemeren dat je haar leuk vindt? Dan kun je haar na een date eens zeggen dat je haar ECHT heel leuk vind. :D

GL
Ja zoiets is het ook , Ik had gister toch tegen haar gezegd dat ik haar heel leuk vond. Ze zei dat ze mij ook heel leuk vond maar ik denk een kwartier daarvoor zei ze: Ik wil alleen verder met iemand gaan met een relatie sorry (over sex). Maar voordat ze ging slapen veranderde ze haar msn naam in IwantU en zei tegen mij dat ik haar naam moest lezen, Maar omdat ik antwoorde op iets van daarvoor zei ik wtf? en haalde ze het meteen weg.... Maar hoe kan ik dit het best aanpakken? Ik weet niet hoe ik haar moet vragen :oops:
Nou.. je zou het gewoon kunnen uitleggen waar je "wtf?" op zei en dan het hele "ik vind je leuk"-gesprek gaan voeren. Succes in ieder geval.
Halle
Ex-moderator
Berichten: 19465
Lid geworden op: donderdag 20 december 2007, 8:46

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Halle »

'Joost schreef:Gemaakt= het is aan/verkering?

Mooi zo dan. :mrgreen:
Jup :P
Ik baal wel dat ze helemaal in Haren woont, dat is ongeveer 40 minuten fietsen van waar ik woon.
Dat is natuurlijk niet het einde van de wereld xD Maar elkaar even snel opzoeken in de avond is er niet bij.
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Joost »

Halle schreef:
'Joost schreef:Gemaakt= het is aan/verkering?

Mooi zo dan. :mrgreen:
Jup :P
Ik baal wel dat ze helemaal in Haren woont, dat is ongeveer 40 minuten fietsen van waar ik woon.
Dat is natuurlijk niet het einde van de wereld xD Maar elkaar even snel opzoeken in de avond is er niet bij.
Achja , ik ken mensen die drie uur in e trein moeten zitten voor ze bij elkaar zijn :fluit:

Haren ownt trouwens, mijn neef woont daar. :mrgreen:
Halle
Ex-moderator
Berichten: 19465
Lid geworden op: donderdag 20 december 2007, 8:46

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Halle »

'Joost schreef:
Halle schreef:
'Joost schreef:Gemaakt= het is aan/verkering?

Mooi zo dan. :mrgreen:
Jup :P
Ik baal wel dat ze helemaal in Haren woont, dat is ongeveer 40 minuten fietsen van waar ik woon.
Dat is natuurlijk niet het einde van de wereld xD Maar elkaar even snel opzoeken in de avond is er niet bij.
Achja , ik ken mensen die drie uur in e trein moeten zitten voor ze bij elkaar zijn :fluit:

Haren ownt trouwens, mijn neef woont daar. :mrgreen:
3 uur in de trein zou voor mij veel en veel te lang zijn. Dan zou ik zo'n relatie niet eens willen proberen eerlijk gezegd. :)
Dboy

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Dboy »

Dit bericht is op verzoek van de auteur verwijderd
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Nilsie »

Leeftijd 15.

>>>> I smell trollface???
Plaats reactie