Miscellania - Minigame+Nieuw gebied

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Miscellania - Minigame+Nieuw gebied

Bericht door Sir Fire181 »

Een nieuwe Minigame. De eerste die ik schrijf in mijn leven.Er komt hier ook nog een klein nieuw hunter gebied bij. Dit kan je overbruggen door een shortcut te nemen. Hierover meer in de indelingen. Kijk verder:
Afbeelding
Het nieuwe Huntergebied

Je kunt hier komen door het noorden van Etceteria de shortcut te nemen. Hier heb je 60 Agility voor nodig. Hier kun je iets heel speciaals vangen. Namelijk Poolvos. Deze vossen kun je vangen voor 325 Hunter xp. Dat moet met een Boxtrap en 79 Hunter. Als je 67 Summoning hebt en je eerste vangt, wordt dit een huisdier voor jou. Het beestje eet vooral normaal vlees en kippenvlees. Er lopen hier ook 5 pinguins rond die je voor 210 xp kunt vangen. Hier heb je level 51 voor nodig. Voor de rest is hier weinig te zien dan alleen maar wat sneeuw en ijs. Dus niks bijzonders. Op naar de minigame!

De Minigame

De minigame is zeer makkelijk, maar je verdient er wel wat mee. Je hoeft niks mee te nemen. De minigame is op het zuidelijke eilandje, je kan daar komen door de boot te nemen van de Sailor. Voor de minigame moet je Royal Trouble en Swan Song hebben voltooid. Wanneer je aankomt is er weinig te zien. Er staan geen bomen of andere dingen. Er lopen alleen wat konijnen rond met een paar hollen. Volg het pad, je komt nu bij een wit gebouw. Je kan daar naar binnen als je 56 Ranged, 60 Strength en 50 Construction hebt. Praat met de Instructor. Hij zal je uitleg geven. De Instructor verteld iets of de Piscatoris. De Sea Trolls zijn rond Miscellania gespot en jij moet met een team ze uitschakelen. In de minigame mag jij, samen met 10 andere mensen op een schip ze uitschakelen. Ga in de kleine wachtruime en wacht tot er 10 personen binnen zijn. Nu begint het spel.

En nu?

Je bent nu op het schip. Wat moet je nu doen? Je kan 2 dingen: Je kan naar beneden gaan en daar de Trollen tegen te houden en de gaten die ze maken dicht te maken. Dat moet met Swamp Pasté. Of je kunt boven blijven en met een kanon de Trollen uit het water schieten. Er staan 10 kanonnen. De kanonnen worden op dezelfde manier gebruikt als in Cabin Fever. Buskruid erin, aanstompen, cannister en fuse erbij, afvuren, schoonmaken en weer opnieuw. Het schieten is hier wat anders. Hier komt een schermpe. Je moet met je muis bewegen en op een trol schieten. Daarna verdwijnt het schermpje en moet je het kanon schoonmaken en opnieuw laden. Alle equipment is aan boort in kratten, van Swamp Pasté tot Tinderbox. Als alle Trollen dood zijn, vaart het schip terug naar de haven op het eilandje.

De Beloning
De Beloning kun je bij 1 van de 2 Reward Traders ophalen. De Beloning kan vooral bestaan uit Vis, Bones en soms een Casket. Je kunt ook een paar dure dingen krijgen zoals een Clue Scroll level 2. Je krijgt ook per ronde als je wint 2 tokens, als je verliest 1 token. Dan is er nog een Extraatje. Fisherman's Outfit. Deze outfit is heel speciaal. Hij geeft je een Fishing-Bonus. Deze bonus laat je 1 level Fishing boosten en zorgt dat je sneller vissen vangt. Alle kleding stukken zijn 500 tokens per stuk. Een totaalsetje is dus 2500 tokens. Hier een lijstje van wat je allemaal hebt:

  • Fisherman Boots
    Fisherman Shirt
    Fisherman Leggins
    Fisherman Hat
    Fisherman Gloves
[/color]

Na al deze dingen is er nog iets speciaals. Een Magic Rod. Met deze Rod kun je Shrimps tot en met Shark vangen. Dit moet doormiddel van Rainbow Feathers. Het ligt aan je Fishinglevel hoe snel je dat vangt. Als je alle kledingstukken en de Rod hebt. Geeft het een kleine boost aan je Agility. Dit geeft bonus omdat het je sneller helpt om vissen te vangen met de Magic Rod. Einde van de Minigame. ;)

Slotwoord

Ik vind dit zelf een erg leuke suggestie en hoop dat jullie dat ook vinden. Hij was leuk om te maken en heb erg mijn best gedaan. Al zeker op het plaatje. Dat was het.


Einde

Alvast bedankt voor jullie reacties :)
Laatst gewijzigd door Sir Fire181 op dinsdag 27 september 2011, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Afbeelding
iRon
Berichten: 12164
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 14:23

Re: Miscellania - Minigame+Nieuw gebied

Bericht door iRon »

Ziet er leuk uit!
Stukje leer
Berichten: 61
Lid geworden op: woensdag 24 augustus 2011, 15:11
RS: Blufjoe (p2p)
Clan: Creatures of Dutch
Oude naam: TDRSN Team

Re: Miscellania - Minigame+Nieuw gebied

Bericht door Stukje leer »

Hmm geen slecht idee.
Misschien kan de XP wel verhogen naar 300-350 en misschien ook een groter hunter level.
Denk er eens over na maar verder van jou suggestie, helemaal top! :D
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Miscellania - Minigame+Nieuw gebied

Bericht door Sir Fire181 »

Stukje leer schreef: Hmm geen slecht idee.
Misschien kan de XP wel verhogen naar 300-350 en misschien ook een groter hunter level.
Denk er eens over na maar verder van jou suggestie, helemaal top! :D
Heb ik meteen voor je aangepast. Het is is nu 325 xp geworden. En bedankt voor je reactie. :)
Afbeelding Afbeelding
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Miscellania - Minigame+Nieuw gebied

Bericht door Sir Fire181 »

Silfer schreef: Het doet mij een beetje denken aan een combinatie van een paar quests en Fishing Trawler. Heeft Fish echt nog een nieuwe minigame nodig? Er is namelijk ook al Fish Flingers (ook al is dat een D&D) :P
Eagle had trouwens een idee voor de Fishingman's outfit, misschien dat je hem kunt vragen of je het mag gebruiken.
Ik zal kijken of ik contact kan krijgen met Eagle. Het is inderdaad een soort combinatie van Fishing Trawler met Cabin Fever :)
Afbeelding Afbeelding
Tapir
Berichten: 1729
Lid geworden op: dinsdag 23 maart 2010, 20:35
RS: Houtduif (OSRS)
Clan: Mafiabaas10

Re: Miscellania - Minigame+Nieuw gebied

Bericht door Tapir »

De kledingreward klinkt als een leuk idee, huntergebied is oké maar de minigame zelf vind ik opzich wel leuk klinken maar een beetje een beetje simpel easypeasy..
Ook al zijn we daar wel aan toe:P!
Afbeelding
Miau, zei de kater.
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Miscellania - Minigame+Nieuw gebied

Bericht door Sir Fire181 »

Tapir schreef: De kledingreward klinkt als een leuk idee, huntergebied is oké maar de minigame zelf vind ik opzich wel leuk klinken maar een beetje een beetje simpel easypeasy..
Ook al zijn we daar wel aan toe:P!
Kleding vind ik ook wel grappig. :)
Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie