Dicing Room

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Temple 4Rock
Berichten: 65
Lid geworden op: donderdag 20 oktober 2011, 17:14

Dicing Room

Bericht door Temple 4Rock »

Beste mede -RSers,

Dicen, wie kent het tegenwoordig niet? :-({|=
Alleen is eerlijk dicen heel lastig, vooral bij grotere bedragen krijgen hosters argwaan en besluiten toch maar niet de winst uit te keren wat natuurlijk heel vervelend is.
Ik en andere Runescapers zijn cleaned.. niet doordat we slecht gegokt hadden maar puur dat hosters niet de winst wouden uikeren die rechtmatig is. ](*,)
Nou geef ik er vrij weinig om. Ik speel(de) Runescape vooral om het merchen, wat mij gewoon een geweldige kick geeft. :bier:

Om nou 'straight to the point' te komen is dat er een probleem is; Scammers door middel van dicing/flowergames.
Dit is gewoon omdat 99/100 mensen niet te vertrouwen zijn en zou het hele spel kapot kan worden gemaakt.
Het verschil tussen arm/rijk word steeds groter, en dat gaat uiteindelijk RS kapot maken.
Daarom vind ik dat de makers van Runescape snel moeten ingrijpen.
Scammers verzieken het spel gewoon! =;

Om deze en vele andere scammanieren uit te bannen lijkt mij een oplossing vrij eenvoudig.
De gamesroom word uitgebreid met een dicing en flowergame room.
Of om helemaal aan de behoefte te voorzien komt er bij de GE een dicingroom.

Nogmaals; Als Runescape/JaGeX de situatie niet aanpakt zal het echt niet sneller leden werven, zullen het aantal 'armere' members echt niet verlengen. :D/
Zo zal je uiteindelijk een kleine groep elite krijgen, waar Runescape/JaGeX nauwelijks geld aan kan verdienen. :ninja:

Om Dicing uit te bannen lijkt mij onmogelijk, al zou het geen kwalijke zaak zijn.
Mensen moeten gewoon een 'kick' krijgen dmv gokken. :---)

Ik ben cleaned, nogmaals niet door slecht gokken maar puur omdat wat mij zou toebehoren niet is ontvangen. #-o

En dan kan je wel zeggen, ja dan had je een betrouwbare chat moeten vinden.. die had ik maar zelfs die logen uit bij grotere bedragen.
Dice2Rich en Dice Pits zijn 100% scammers

mvg,

Temple


PS: Geef anders maar aan of ik op een verkeerd forumonderdeel zit, ik zou niet weten waar ik dit moet plaatsen.

In- of uitklappen • Feedback Rogiertje
Wie/Wat/waar/hoe
Wanneer is niet van toepassing en waarom is al uitgelegt

Wie: Ja, Wie? Ik denk dat het niet echt een rol speelt elke willekeurige NPC kan geschikt zijn.
Wat: Een Dicing Room, een plek waar mensen die interesse hebben voor het dice spelletje (Het gooien met dobbelsteentjes) bij elkaar kunnen komen. Laat je de optie aan de spelers zelf over dan word er teveel gescammed.
Waar: Bij de GE lijkt de beste oplossing, hier zijn over het algemeen de meeste dicers te vinden.
Hoe: Het inzetten van geld moet op het 'stake' systeem van Duel Arena gaan lijken. Het spel zelf hoeft niet veranderd worden.
Laatst gewijzigd door Temple 4Rock op donderdag 10 november 2011, 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Dicing Room

Bericht door Sir Fire181 »

Dit is wel leuke suggestie, moet ik eerlijk zeggen. 8/10 :)
Afbeelding Afbeelding
Beanoodle
Berichten: 5601
Lid geworden op: vrijdag 20 mei 2011, 22:04
RS: Beanoodle (p2p)

Re: Dicing Room

Bericht door Beanoodle »

kan niet anders dan voor zijn want dit probleem is best groot. 10/10
Temple 4Rock
Berichten: 65
Lid geworden op: donderdag 20 oktober 2011, 17:14

Re: Dicing Room

Bericht door Temple 4Rock »

Gelukkig zijn er (tot nu toe) positieve reacties!
Ik had een beetje 'angst' dat dit voorstel van de kaart werd geveegt ivm met 'eigen risico', maar naar mijn mening heeft dit niks meer met eigen risico te maken.

Zouden jullie ook nog met aanvullingen/aanpassingen kunnen komen?
Het 'idee' is zo uit de losse pols geschreven en zal dus zeker niet compleet zijn :D
Writing
Berichten: 1265
Lid geworden op: zondag 6 december 2009, 19:55
RS: Gestopt
Clan: ELlTE
Oude naam: Rogiertje
Contacteer:

Re: Dicing Room

Bericht door Writing »

Lijkt mij niks, ik ben het wel totaal met je eens: Dicende scammers moeten weg, maar dat straks iedereen arm is is niet waar, nog geen 10% van de RuneScape spelers speelt dicen.

De meeste weten dat het scammers zijn en doen er niet aan mee. De flower-game industrie ligt al op zijn gat. Maar het enige wat Jagex hier aan kan doen is heel simpel: De Dice wegdoen. Maar als je er een suggestie over wilt maken: Doe dat dan ook, je zegt een Dicing Room, prima. Maar wat meer informatie betreffende je suggestie, werk het uit. Wie? Wat? Waar? Wanneer? Hoe? Waarom? ;)
Afbeelding
Temple 4Rock
Berichten: 65
Lid geworden op: donderdag 20 oktober 2011, 17:14

Re: Dicing Room

Bericht door Temple 4Rock »

Rogiertje schreef: Lijkt mij niks, ik ben het wel totaal met je eens: Dicende scammers moeten weg, maar dat straks iedereen arm is is niet waar, nog geen 10% van de RuneScape spelers speelt dicen.

De meeste weten dat het scammers zijn en doen er niet aan mee. De flower-game industrie ligt al op zijn gat. Maar het enige wat Jagex hier aan kan doen is heel simpel: De Dice wegdoen. Maar als je er een suggestie over wilt maken: Doe dat dan ook, je zegt een Dicing Room, prima. Maar wat meer informatie betreffende je suggestie, werk het uit. Wie? Wat? Waar? Wanneer? Hoe? Waarom? ;)
Ik werk ik vanavond nog wel even kort uit :)!
Writing
Berichten: 1265
Lid geworden op: zondag 6 december 2009, 19:55
RS: Gestopt
Clan: ELlTE
Oude naam: Rogiertje
Contacteer:

Re: Dicing Room

Bericht door Writing »

Mooi ;)
Afbeelding
Temple 4Rock
Berichten: 65
Lid geworden op: donderdag 20 oktober 2011, 17:14

Re: Dicing Room

Bericht door Temple 4Rock »

Kort uitgewerkt in een uitklap venster, met mijn PC krijg ik het even niet goed in een tekst uitgwerkt.
Eend
Ex-moderator
Berichten: 6175
Lid geworden op: zondag 7 februari 2010, 18:18

Re: Dicing Room

Bericht door Eend »

Persoonlijk zie ik dit niet zitten. Dicen is tegen de geest van het spel, en mag van mij part verwijderd worden. Het idee is goed, de gamesroom uitbreiden en een systeem maken waardoor scammen niet langer mogelijk is. Maar heb je enige suggestie hoe?
Si je suis
ce que je suis
c'est parce que j'ai été
ce que j'étais
et que j'espère bien devenir
ce que je serai
Temple 4Rock
Berichten: 65
Lid geworden op: donderdag 20 oktober 2011, 17:14

Re: Dicing Room

Bericht door Temple 4Rock »

Het systeem hem ik denk ik al kort uitgelegt.
Maar ik citeer even 'Om dicers nou tegemoet te komen'..

Dicen/Boxing kan je met elkaar vergelijken.. alleen is Boxing erg combat gerelateerd en Dicing nauwelijks.
Door middel van eerlijk dicing kunnen lagere combats ook aan behoefte kunnen worden voorzien.

En Dicing is helemaal geen verkeerd spelletje, alleen het scammen moet tegen worden gegaan.
Temple 4Rock
Berichten: 65
Lid geworden op: donderdag 20 oktober 2011, 17:14

Re: Dicing Room

Bericht door Temple 4Rock »

Silfer schreef:
Temple 4Rock schreef:En Dicing is helemaal geen verkeerd spelletje, alleen het scammen moet tegen worden gegaan.
Daar valt over te praten. Persoonlijk vind ik niet dat het thuishoort in RS. De reden voor die mening is de volgende: het gokspelletje is anders als een potje staken of boxen. Daar heb je skills, ervaring en kennis voor nodig. Bij dicen gaat het om stom geluk waarmee je in een minuut extreem rijk kan worden. Oke, je kunt ook geld verliezen, maar persoonlijk vind ik het vervelend dat ik uren moet werken voor een bedrag dat een ander binnen een minuut verdient. Ik vind dat je een beetje moeite moet doen voor je geld.
Oké prima, ik accepteer je argumentatie maar dat wil niet zeggen dat Dicen moet verdwijnen.
Al zou dat ook een optie (kunnen) zijn. Maar goed, ik denk dat dit een goede oplossing is.. mensen zijn altijd innovatief als het gaat om geld verdienen, zowel in RL als in RS. Ik denk dat je met deze oplossing geen nieuwe problemen laat ontstaan en een probleem geen probleem meer laat worden.

En ik heb ook al aangegeven, ik heb dit idee bedacht en ff uit de losse pols uitgewerkt.. er zullen dus nog aanpassing moeten komen.
Eend
Ex-moderator
Berichten: 6175
Lid geworden op: zondag 7 februari 2010, 18:18

Re: Dicing Room

Bericht door Eend »

Temple 4Rock schreef:Het systeem hem ik denk ik al kort uitgelegt.
Het enige wat ik ervan zie is dat je de games room wilt uitbreiden. ;c
Temple 4Rock schreef:Al zou dat ook een optie (kunnen) zijn. Maar goed, ik denk dat dit een goede oplossing is..
Jagex heeft zelf al aangegeven dat zij dicen ook niet zien zitten. Mensen zullen inderdaad altijd zoeken naar (betere) geldbronnen. Als dicen verwijderd wordt, zal er vast en zeker een andere variant opduiken.
Si je suis
ce que je suis
c'est parce que j'ai été
ce que j'étais
et que j'espère bien devenir
ce que je serai
Hard Driver
Berichten: 2104
Lid geworden op: woensdag 17 juni 2009, 6:25
Oude naam: BaasClaes

Re: Dicing Room

Bericht door Hard Driver »

Ik vrees dat je suggestie wat laat is. Onlangs heeft jagex ergens laten horen dat ze ook een oplossing hadden. Simpelweg de dice bags verwijderen uit het spel.
Afbeelding
rikdefries23
Kijk uit! Hacker
Berichten: 5
Lid geworden op: vrijdag 11 november 2011, 11:55

Re: Dicing Room

Bericht door rikdefries23 »

BaasClaes schreef: Ik vrees dat je suggestie wat laat is. Onlangs heeft jagex ergens laten horen dat ze ook een oplossing hadden. Simpelweg de dice bags verwijderen uit het spel.
hoop dat ze dat snel doen dan ;p kan de autotypers nie meer uitstaan
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Dicing Room

Bericht door Slay a Stone »

Wil je even al die smileys weghalen? 1 ofzo is wel genoeg, verder gaat het wel
Afbeelding
Phun
Berichten: 1111
Lid geworden op: zondag 29 juni 2008, 11:23
Oude naam: I Stake Rofl

Re: Dicing Room

Bericht door Phun »

*Verwijder deze reactie alstublieft*
Laatst gewijzigd door Phun op dinsdag 13 maart 2012, 18:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Dicing Room

Bericht door Slay a Stone »

Ik heb het toch even gelezen en ik vond het niet veel voorstellen :-({|=
Afbeelding
Temple 4Rock
Berichten: 65
Lid geworden op: donderdag 20 oktober 2011, 17:14

Re: Dicing Room

Bericht door Temple 4Rock »

Dragon209 schreef: Ik heb het toch even gelezen en ik vond het niet veel voorstellen :-({|=
Kijk!!
Ik ga straks een nieuwe suggestie plaatsten, mensen onder de 14 jaar mogen geen RS spelen?
Kom nou, jou reactie slaat 100x nergens op...
Je onderbouwt helemaal niks, je leest het ff door, komt niet met feedback?
Wat moeten we hier met kleine ukkies zoals jij?
Kom dan met wat beters? Of ben jij zo een naai beest / host dicer?
Matthijs
Berichten: 1616
Lid geworden op: maandag 8 december 2008, 17:18
Oude naam: chiara206

Re: Dicing Room

Bericht door Matthijs »

He rustig, je hebt wel gelijk, maar cmon, ga zo'n jongen niet lopen uitschelden? =;
Dedicate yourself and you will find yourself.
[/i]
Lynch
Berichten: 6287
Lid geworden op: woensdag 9 mei 2007, 13:19
RS: Cosmiq (OSRS)
Oude naam: DylanFeyenoord

Re: Dicing Room

Bericht door Lynch »

inderdaad maar ik vind het wel een idee ookal heb ik liever dat die dice bags gewoon opbokken
Plaats reactie