EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Hebben bewaaksters stiekem een oogje op Kipcorn?

Ja
10
12%
Nee
0
Geen stemmen
Haha nee
19
23%
Ban Kipcorn
39
48%
Ban Kipcorn niet
13
16%
 
Totaal aantal stemmen: 81

sandwave
Berichten: 2733
Lid geworden op: maandag 12 september 2011, 18:33

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door sandwave »

Je ma/zusje kunnen toch ook hun make-up opdoen terwijl je in de douche zit? Door zo'n douche-deur zie je toch niets...
Trotse eigenaar van één van de eerste meesterwerken van k0nijn!
Afbeelding
Yep, it's me!
Furi Fihter
Berichten: 2048
Lid geworden op: vrijdag 30 januari 2009, 20:05
RS: Furi Fihter (p2p)
Clan: GG
Contacteer:

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Furi Fihter »

Ga in badkamer -> deur op slot -> komt eruit wanneer je helemaal klaar bent, neem je kleren enz gewoon daar mee naartoe ofzo 8-[
Afbeelding
Afbeelding
Furi Fihter
Berichten: 2048
Lid geworden op: vrijdag 30 januari 2009, 20:05
RS: Furi Fihter (p2p)
Clan: GG
Contacteer:

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Furi Fihter »

Ga in badkamer -> deur op slot -> komt eruit wanneer je helemaal klaar bent, neem je kleren enz gewoon daar mee naartoe ofzo 8-[
Afbeelding
Afbeelding
Dboy

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Dboy »

Dit bericht is op verzoek van de auteur verwijderd
Bartt
Ex-moderator
Berichten: 5699
Lid geworden op: zaterdag 27 september 2008, 21:03
Oude naam: Esc_Wash0r

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Bartt »

sandwave schreef: Nog hatelijker als je beide wel tijd hebt om elkaar te zien, maar het niet kan omdat je ouders ook net dat willen doen wat we van plan waren. Ik wou filmpje kijken met m'n vriendin, ouders: Nee, wij willen tv kijken. Srsly, dat is pas hatelijk.
Mede daardoor heb ik een TV op m'n kamer gekocht. Heerlijk gewoon. Ik ben nog maar maandje samen met vriendin, en ze heeft het erg druk op woensdagen en weekends door een grote creatieve schoolopdracht, dus ze is nog niet naar m'n huis gekomen (ik wel al naar haar). Maar als ze komt kunnen we heerlijk filmpje kijken in m'n bed of gewoon TV kijken, ik ga namelijk distributie op m'n TV zetten.
Outside of a dog, a book is man’s best friend. Inside of a dog, it’s too dark to read.

GROUCHO MARX
Afbeelding
Bartt
Ex-moderator
Berichten: 5699
Lid geworden op: zaterdag 27 september 2008, 21:03
Oude naam: Esc_Wash0r

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Bartt »

De Devil schreef: Ik mag ook niet 's ochtends douchen, maar dat omdat ik 'ziek' zou kunnen worden. :lol: Fuck this shit, ik wil echt op kot maar ik woon een 10tal minuutjes met de auto van Gent. Een richting kiezen die je alleen in Leuven hebt :trollface:
Zou ik niet kunnen halen. Ik moet m'n haar gewoon wassen, omdat ik echt nooit stil lig als ik slaap, ligt heel m'n haar gewoon in de war. Ik móet het kunnen wassen. Ik mocht eerst m'n haar niet drogen omdat het te veel lawaai maakt, maar ik doe het nu in de veranda en daar horen ze het niet (nadeel: 't is er erg koud dezer dagen).
Outside of a dog, a book is man’s best friend. Inside of a dog, it’s too dark to read.

GROUCHO MARX
Afbeelding
Dboy

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Dboy »

Dit bericht is op verzoek van de auteur verwijderd
Tuin
Berichten: 5933
Lid geworden op: maandag 9 november 2009, 21:33
RS: Tuin (p2p)

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Tuin »

Altijd geinig hoe erg het hier offtopic kan gaan :P
MrSenne
Berichten: 17974
Lid geworden op: maandag 14 mei 2007, 16:12

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door MrSenne »

Ik sta altijd op en dan ligt m'n haar direct goed. :")
Meestal gewoon ff kam erdoor.
Bartt
Ex-moderator
Berichten: 5699
Lid geworden op: zaterdag 27 september 2008, 21:03
Oude naam: Esc_Wash0r

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Bartt »

Oops, even vergeten dat dit EHBL was. Oké jongens, back to the love business!
Outside of a dog, a book is man’s best friend. Inside of a dog, it’s too dark to read.

GROUCHO MARX
Afbeelding
Megareus12
Ex-moderator
Berichten: 14140
Lid geworden op: vrijdag 10 november 2006, 19:09
Extra rang: Holbewoner

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Megareus12 »

@Nikki, iets meer respect voor je moeder aub...
Name less
Berichten: 3216
Lid geworden op: donderdag 25 december 2008, 17:28

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Name less »

Nikki schreef: Dat ook nog, mn haar is niet alleen vies als ik 's avonds al douche, maar 't zit ook nog nergens naar, waardoor ik per se moet stijlen (of alsnog nat moet maken en föhnen) en dan gaat mn haar sneller dood en dat mag van mn ma dus óók niet. Wat wil je dan, bitch -.-
Wat heeft je moeder te zeggen over dat je je haar stijlt of niet? zeg gewoon, laat mij zelf kiezen, als ik ziek ben is dat mijn probleem en niet de jouwe. zal vast wel niet helpen gezien de rest van je posts maarja haha
ok
sandwave
Berichten: 2733
Lid geworden op: maandag 12 september 2011, 18:33

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door sandwave »

Bartt schreef:
sandwave schreef: Nog hatelijker als je beide wel tijd hebt om elkaar te zien, maar het niet kan omdat je ouders ook net dat willen doen wat we van plan waren. Ik wou filmpje kijken met m'n vriendin, ouders: Nee, wij willen tv kijken. Srsly, dat is pas hatelijk.
Mede daardoor heb ik een TV op m'n kamer gekocht. Heerlijk gewoon. Ik ben nog maar maandje samen met vriendin, en ze heeft het erg druk op woensdagen en weekends door een grote creatieve schoolopdracht, dus ze is nog niet naar m'n huis gekomen (ik wel al naar haar). Maar als ze komt kunnen we heerlijk filmpje kijken in m'n bed of gewoon TV kijken, ik ga namelijk distributie op m'n TV zetten.

Geen geld hier. :P
Volgende week woensdag het huis de hele namiddag voor mij alleen, dan komt ze waarschijnlijk dus. :D
Trotse eigenaar van één van de eerste meesterwerken van k0nijn!
Afbeelding
Yep, it's me!
sandwave
Berichten: 2733
Lid geworden op: maandag 12 september 2011, 18:33

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door sandwave »

Net romantisch wandelingetje gedaan door de sneeuw en wat gaan drinken. Was echt leuk! :wub:
Trotse eigenaar van één van de eerste meesterwerken van k0nijn!
Afbeelding
Yep, it's me!
Denikids
Berichten: 8138
Lid geworden op: zaterdag 10 maart 2007, 8:34
Clan: dragonforce end

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Denikids »

Meh, zo hatelijk dat ze altijd in kuddes rondlopen...
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik typ, niet voor wat jij begrijpt uit mijn woorden.


Afbeelding
sandwave
Berichten: 2733
Lid geworden op: maandag 12 september 2011, 18:33

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door sandwave »

Denikids schreef: Meh, zo hatelijk dat ze altijd in kuddes rondlopen...
Gewoon naar toe gaan en kennismaken met heel de groep. Dan gewoon gesprekje beginnen met je 'doelwit'. (om het zo maar even te noemen) Deed ik ook wel eens. Maar misschien kent je vriend ofzo iemand van dat groepje en kan die zogezegd ff gedag gaan zeggen en ga jij mee?
Trotse eigenaar van één van de eerste meesterwerken van k0nijn!
Afbeelding
Yep, it's me!
Halle
Ex-moderator
Berichten: 19465
Lid geworden op: donderdag 20 december 2007, 8:46

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Halle »

sandwave schreef:
Denikids schreef: Meh, zo hatelijk dat ze altijd in kuddes rondlopen...
Gewoon naar toe gaan en kennismaken met heel de groep. Dan gewoon gesprekje beginnen met je 'doelwit'. (om het zo maar even te noemen) Deed ik ook wel eens. Maar misschien kent je vriend ofzo iemand van dat groepje en kan die zogezegd ff gedag gaan zeggen en ga jij mee?
Nouja dat ''gewoon'' naar ze toegaan is niet zo makkelijk he. :P Zeker als je praktisch niemand van de groep kent.
Ik heb het geluk dat het meisje die ik een beetje leuk begin te vinden erg goed bevriend is met een vriendin van me. Ik heb haar nog nooit 'echt' gesproken (ik ga dus eigenlijk alleen op uiterlijk af :'') ). Maar ze gaat dus zaterdag met ons mee naar een Drum&Bass feestje. Dus een goede kans om in ieder geval kennis te maken. :P
t3grimreaper
Berichten: 1558
Lid geworden op: zondag 22 november 2009, 14:32
RS: left4skiller (f2p)
Clan: /

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door t3grimreaper »

pff de laatste tijd lukt het bij mij allemaal zo niet mee :/ (daarvoor ook al niet trouwens)

Het zit dus zo:

Ik ben verliefd op iemand en we kennen elkaar ook heel goed enzo, maar enkele dagen geleden komt een vriend van mij naar mij toe en vertrouwt hij me ineens toe dat hij ook op haar verliefd is. Dat kwam even hard aan, maar blijkbaar is het wederzijds bij hun, dat doet ergens wel pijn...

Nu vraagt hij aan mij 'tips', omdat ik haar goed ken.

Ik weet het allemaal niet meer, maar ik gun het hem ook wel. We zijn ook al erg lang heel goede vrienden. Maar ja het steekt allemaal wel :/
Afbeeldingthx2bruceee
sandwave
Berichten: 2733
Lid geworden op: maandag 12 september 2011, 18:33

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door sandwave »

Halle schreef:
sandwave schreef:
Denikids schreef: Meh, zo hatelijk dat ze altijd in kuddes rondlopen...
Gewoon naar toe gaan en kennismaken met heel de groep. Dan gewoon gesprekje beginnen met je 'doelwit'. (om het zo maar even te noemen) Deed ik ook wel eens. Maar misschien kent je vriend ofzo iemand van dat groepje en kan die zogezegd ff gedag gaan zeggen en ga jij mee?
Nouja dat ''gewoon'' naar ze toegaan is niet zo makkelijk he. :P Zeker als je praktisch niemand van de groep kent.
Ik heb het geluk dat het meisje die ik een beetje leuk begin te vinden erg goed bevriend is met een vriendin van me. Ik heb haar nog nooit 'echt' gesproken (ik ga dus eigenlijk alleen op uiterlijk af :'') ). Maar ze gaat dus zaterdag met ons mee naar een Drum&Bass feestje. Dus een goede kans om in ieder geval kennis te maken. :P
Gewoon ff man wezen en erop af stappen. Als je altijd de schijtert gaat uithangen ga je nooit een meisje 'scoren' he. ;)
Trotse eigenaar van één van de eerste meesterwerken van k0nijn!
Afbeelding
Yep, it's me!
Rune Blow
Berichten: 3603
Lid geworden op: donderdag 26 maart 2009, 19:09
RS: Pietzaa (p2p)
Clan: Lunatip
Oude naam: Cowl Heaven

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Rune Blow »

FF terugkomend op het onderwerp van een paar pagina's terug, ik weet niet of mensen dat zich nog herinneren, maar het is zo goed als aan (:
Plaats reactie