't Voetbaltopic

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Patatje
Berichten: 1324
Lid geworden op: maandag 21 februari 2011, 18:18
RS: 3DoorsDown (p2p)
Oude naam: Patatas

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Patatje »

markochi schreef:
Daan schreef:
markochi schreef:
Ice bargge i schreef: alleen maar leuk ;)
Zeker, AZ heeft ook nog een goeie uitgangs positie om door te komen naar de finale :o
Ehm.. Nee.
Als ze doorkomen bij Valencia nu, spelen ze tegen of Hannover 96 of Atletico Madrid. Als ze Valencia kunnen verslaan zie ik ze ook wel winnen van één van deze twee
Valencia en Atletico Madrid zijn beter dan Bilbao denk ik
Furi Fihter
Berichten: 2048
Lid geworden op: vrijdag 30 januari 2009, 20:05
RS: Furi Fihter (p2p)
Clan: GG
Contacteer:

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Furi Fihter »

Patatje schreef:
markochi schreef:
Daan schreef:
markochi schreef:
Ice bargge i schreef: alleen maar leuk ;)
Zeker, AZ heeft ook nog een goeie uitgangs positie om door te komen naar de finale :o
Ehm.. Nee.
Als ze doorkomen bij Valencia nu, spelen ze tegen of Hannover 96 of Atletico Madrid. Als ze Valencia kunnen verslaan zie ik ze ook wel winnen van één van deze twee
Valencia en Atletico Madrid zijn beter dan Bilbao denk ik
Ik zie hun niet winnen van bilbao. ;) In in ieder geval niet in de vorm die ze nu hebben in Europa league
Afbeelding
Afbeelding
markochi
Berichten: 933
Lid geworden op: zaterdag 19 december 2009, 22:12
RS: DHD Mark (p2p)
Clan: Dutch Hell Dragons

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door markochi »

Patatje schreef:
markochi schreef:
Daan schreef:
markochi schreef:
Ice bargge i schreef: alleen maar leuk ;)
Zeker, AZ heeft ook nog een goeie uitgangs positie om door te komen naar de finale :o
Ehm.. Nee.
Als ze doorkomen bij Valencia nu, spelen ze tegen of Hannover 96 of Atletico Madrid. Als ze Valencia kunnen verslaan zie ik ze ook wel winnen van één van deze twee
Valencia en Atletico Madrid zijn beter dan Bilbao denk ik
Nouja als Bilbao 2/4 uit wint van Schalke dan zijn ze wel heeeel erg in vorm :P
Cow in bikini
Berichten: 5438
Lid geworden op: dinsdag 16 juni 2009, 8:48
RS: cow in bkini (p2p)
Clan: Tits or GTFO!!
Contacteer:

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Cow in bikini »

Geloof mij; AZ kan van iedereen winnen. Ze zijn tegen niemand kansloos.
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40385
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Daan »

Cow in bkini schreef: Geloof mij; AZ kan van iedereen winnen. Ze zijn tegen niemand kansloos.
Afbeelding
8-[


Nee, ik snap wat je bedoelt. We hopen allemaal dat ze erg ver komen.
Akwasi
Berichten: 7851
Lid geworden op: donderdag 21 juli 2011, 21:11

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Akwasi »

@furi fihter
In de afgelopen 2 weken hebben ze beide gewonnen van Bilbao...
Afbeelding
Een Koe
Berichten: 11206
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2010, 15:03
RS: Een Koe (OSRS)
Clan: Sheikh Mansour
Oude naam: JJ Olajide

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Een Koe »

markochi schreef:
Daan schreef:
markochi schreef:
Ice bargge i schreef: alleen maar leuk ;)
Zeker, AZ heeft ook nog een goeie uitgangs positie om door te komen naar de finale :o
Ehm.. Nee.
Als ze doorkomen bij Valencia nu, spelen ze tegen of Hannover 96 of Atletico Madrid. Als ze Valencia kunnen verslaan zie ik ze ook wel winnen van één van deze twee
veel plezier tegen arda,falcao,reyes en Ya Konan Abdelladoue(idk??) dat zijn toch wel zieke spelers
Born too late to explore the earth. Born Too soon to explore the galaxy. Born just in time to browse dank memes
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door rarevogelman »

Een Koe schreef:
markochi schreef:
Daan schreef:
markochi schreef:
Ice bargge i schreef: alleen maar leuk ;)
Zeker, AZ heeft ook nog een goeie uitgangs positie om door te komen naar de finale :o
Ehm.. Nee.
Als ze doorkomen bij Valencia nu, spelen ze tegen of Hannover 96 of Atletico Madrid. Als ze Valencia kunnen verslaan zie ik ze ook wel winnen van één van deze twee
veel plezier tegen arda,falcao,reyes en Ya Konan Abdelladoue(idk??) dat zijn toch wel zieke spelers
Di Natale, Suarez, Soldado, Alba zijn ook zieke spelers, hebben ze ook verslagen tot zover.
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
Ny
Berichten: 7720
Lid geworden op: vrijdag 25 mei 2007, 12:34
Oude naam: Ny 31

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Ny »

Tegen Valencia thuis hebben ze geen kans.
Afbeelding
Anatolian
Berichten: 4697
Lid geworden op: vrijdag 20 april 2007, 19:02
Clan: 2Mighty4You ???
Oude naam: Cool Story Bro

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Anatolian »

Dat AZ geen kans had zeiden ze ook tegen Anderlecht en Udinese... Ze staan er nog steeds..
Ik denk wel dat Valencia zal winnen in Spanje, maar zeker niet gemakkelijk!
¸.¤*¨¨*¤.¸.¤*¨¨*¤....¸
\¸. ♥ GALATASARAY ♥
.\¸.¤*¨¨*¤.¸¸.¸.¤¨*¤.¸¸.¤
☻/
/▌
/ \
GialloRosso
Een Koe
Berichten: 11206
Lid geworden op: dinsdag 28 september 2010, 15:03
RS: Een Koe (OSRS)
Clan: Sheikh Mansour
Oude naam: JJ Olajide

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Een Koe »

Anatolian schreef: Dat AZ geen kans had zeiden ze ook tegen Anderlecht en Udinese... Ze staan er nog steeds..
Ik denk wel dat Valencia zal winnen in Spanje, maar zeker niet gemakkelijk!
valencia kunnen ze wel hebben, hannover misschien ook maar atl madrid niet
Born too late to explore the earth. Born Too soon to explore the galaxy. Born just in time to browse dank memes
iRon
Berichten: 12164
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 14:23

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door iRon »

Ik denk niet dat ze doorgaan. PSV werd ook helemaal weggespeeld door Valencia. Natuurlijk, AZ is beter op het moment, maar als je zag hoe Valencia met speels gemak die bal naar voren kreeg, denk ik niet dat AZ daar Valencia even voetballes gaat geven. Ik hoop het van harte, maar kwalitatief gezien is het verschil te groot. Je zag donderdag al dat Valencia enkele grote kansen had die uitstekend werden gered door Esteban.

Wat ik heb gezien, ben ik het meest onder de indruk van Bilbao. Echt een geweldig team met vooral die Llorente als spits. Ik denk dat zij echt ver kunnen komen in dit toernooi.
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door rarevogelman »

Een Koe schreef:
Anatolian schreef: Dat AZ geen kans had zeiden ze ook tegen Anderlecht en Udinese... Ze staan er nog steeds..
Ik denk wel dat Valencia zal winnen in Spanje, maar zeker niet gemakkelijk!
valencia kunnen ze wel hebben, hannover misschien ook maar atl madrid niet
Waarom perse Atletico niet? Valencia is echt wel beter dan Atletico, als je kijkt hoe hoog ze staan in Spanje en hoe Valencia de afgelopen jaren heeft gepresteerd.
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
Ny
Berichten: 7720
Lid geworden op: vrijdag 25 mei 2007, 12:34
Oude naam: Ny 31

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Ny »

Anatolian schreef: Dat AZ geen kans had zeiden ze ook tegen Anderlecht en Udinese... Ze staan er nog steeds..
Ik denk wel dat Valencia zal winnen in Spanje, maar zeker niet gemakkelijk!
AZ speelt niet slecht nee maar dat ze van Anderlecht en Udinese hebben gewonnen zegt niet veel. Anderlecht is op het zelfde niveau als van AZ. En dat ze van Udinese hebben gewonnen zegt mij helemaal niks, laat het net zo zijn dat Udinese in een dip zit. Sterker nog sinds 26 Februari hebben ze niet eens keer gewonnen in de competitie. Udinese is een club die afhankelijk is van één speler genaamd Di Natale. Als hij zijn dag niet heeft is het over en uit voor Udinese. En laat het nou zijn dat Di Natale tegen AZ pas 2e helft inviel? AZ wordt tevaak onderschat en Valencia onderschatte AZ duidelijk. Hij speelde niet zoals hij in de competitie speelde.

Afbeelding

Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat ze goed spelen, AZ is een prime club en speelt prachtig voetbal. Nogmaals tegen Valencia maken ze geen schijn van kans en daarbij zal vermoeidheid ook een grote rol in spelen.
Laatst gewijzigd door Ny op zaterdag 31 maart 2012, 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Anatolian
Berichten: 4697
Lid geworden op: vrijdag 20 april 2007, 19:02
Clan: 2Mighty4You ???
Oude naam: Cool Story Bro

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Anatolian »

@rarevogel Inderdaad..... Atletico is behoorlijk wisselvallig ook!

Bilbao - Shalke gaat sowieso een mooi wedstrijden worden, ik heb het gevoel dat Shalke gewoon door gaat. Finale Valencia - Shalke... Dat zou een mooi wedstrijd zijn!

@Ny Bilbao staat anders ook gewoon 10e in Spanje uit m'n hoofd... En spelen #1 van Engeland weg?
¸.¤*¨¨*¤.¸.¤*¨¨*¤....¸
\¸. ♥ GALATASARAY ♥
.\¸.¤*¨¨*¤.¸¸.¸.¤¨*¤.¸¸.¤
☻/
/▌
/ \
GialloRosso
Ny
Berichten: 7720
Lid geworden op: vrijdag 25 mei 2007, 12:34
Oude naam: Ny 31

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Ny »

Als de 1e keeper van Schalke er bij is tegen Bilbao (Hilderband?) dan zie ik Schalke nog wel kans hebben. Vorige wedstrijd was 2-4 afgelopen dus zouden ze 3-0 moeten winnen. Raul speelde fenomenaal en Huntelaar was aantal keer ongelukkig. Maar als de verdediging zijn dagje heeft en als Huntelaar speelt zoals hij altijd speelt zie ik ze wel winnen. Maar toch lijkt het me logischer dat Bilbao thuis gewoon wint en minstens gelijkspeeld.
Afbeelding
markochi
Berichten: 933
Lid geworden op: zaterdag 19 december 2009, 22:12
RS: DHD Mark (p2p)
Clan: Dutch Hell Dragons

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door markochi »

Het mooie ook is dat AZ lekker wat zakcentjes krijgt nu ze steeds doorgaan. Ik denk dat AZ zomaar een paar ton heeft verdient met deze gewonnen wedstrijd?
Patatje
Berichten: 1324
Lid geworden op: maandag 21 februari 2011, 18:18
RS: 3DoorsDown (p2p)
Oude naam: Patatas

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Patatje »

Ny schreef: Als de 1e keeper van Schalke er bij is tegen Bilbao (Hilderband?) dan zie ik Schalke nog wel kans hebben. Vorige wedstrijd was 2-4 afgelopen dus zouden ze 3-0 moeten winnen. Raul speelde fenomenaal en Huntelaar was aantal keer ongelukkig. Maar als de verdediging zijn dagje heeft en als Huntelaar speelt zoals hij altijd speelt zie ik ze wel winnen. Maar toch lijkt het me logischer dat Bilbao thuis gewoon wint en minstens gelijkspeeld.
met 2-0 is schalke al door toch?
Ex-gebruiker 35543
Berichten: 7802
Lid geworden op: zondag 31 mei 2009, 20:09

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Ex-gebruiker 35543 »

Schalke verloor 2-4 thuis. ze moeten dus 0-3 winnen.
Ny
Berichten: 7720
Lid geworden op: vrijdag 25 mei 2007, 12:34
Oude naam: Ny 31

Re: 't Voetbaltopic

Bericht door Ny »

Bilbao speelt duidelijk anders in Europa dan in competitie dat merk je ook aan de uitslagen. Bilbao is een heel ander club dan een gewone middenmotor. Bilbao bestaat namelijk alleen maar uit basken. Dat er een buitenlandse speler(ergens anders dan Baskenland) ooit bij Bilbao zal spelen is voor hun een taboe. Er heerst dus ook een geweldige trots en nationalisme (voor baskenland), hun willen hun naam uitgesproken hebben in Europa. Dus als ze zichzelf 100% geven in de competitie geven hun zichzelf 150% in Europa wedstrijden.

Dat is ook te merken aan de laatste uitslagen die ze geboekt hebben, alle overwinningen (behalve Real Sociedad) zijn in Europa geboekt. Zelfs toen ze verloren van Osasuna 2-1, wonnen ze van Manu. Lijkt mij duidelijk genoeg.

Afbeelding

@Patatje, Uitdoelpunten tellen zwaarder mee dan thuisdoelpunten.
Afbeelding
Plaats reactie