[MOBA] League of Legends

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: [MMO] League of Legends ~ Iedereen nickname vermelden gr

Bericht door Wup »

Jordenn schreef: Klopt dat is zo. Sowieso blijf ik gewoon bots doen tot dat ik ook zin heb om met die QWE enzo te gaan oefenen, want dat kan ik echt voor geen ene meter en als je die niet used in pvp kan je het wel vergeten heb ik al gemerkt.
Mag ik vragen waarom je geen qwer kan gebruiken en je ze nog steeds aanklikt? Dat is echt grootste onzin iedereen kan dat, je probeert het gewoon niet.
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Jordenn
Berichten: 1120
Lid geworden op: donderdag 18 juni 2009, 22:36

Re: [MMO] League of Legends ~ Iedereen nickname vermelden gr

Bericht door Jordenn »

Wuppie26 schreef:
Jordenn schreef: Klopt dat is zo. Sowieso blijf ik gewoon bots doen tot dat ik ook zin heb om met die QWE enzo te gaan oefenen, want dat kan ik echt voor geen ene meter en als je die niet used in pvp kan je het wel vergeten heb ik al gemerkt.
Mag ik vragen waarom je geen qwer kan gebruiken en je ze nog steeds aanklikt? Dat is echt grootste onzin iedereen kan dat, je probeert het gewoon niet.
Onzin? nee. Ik moet dan met mijn muis het beeld bewegen, ga je telang met je muis naar boven is je beeld al bij enemy nexus. Ook moet je ze gewend raken, ik ken ze uit men hoofd en weet welke toets wat doet. Dan komt er een team fight klik je 1 keer op de verkeerde dan gaat gelijk alles verkeerd bij mij. Ga nou niet bepalen voor mij wat ik wel en niet probeer en dat het onzin is wat ik praat.
Afbeelding
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: [MMO] League of Legends ~ Iedereen nickname vermelden gr

Bericht door Wup »

Hoe staan jouw instellingen dan? Beweeg je je beeld met wasd ofso?
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Jordenn
Berichten: 1120
Lid geworden op: donderdag 18 juni 2009, 22:36

Re: [MMO] League of Legends ~ Iedereen nickname vermelden gr

Bericht door Jordenn »

Wuppie26 schreef: Hoe staan jouw instellingen dan? Beweeg je je beeld met wasd ofso?
Normaal met de pijltjes
Afbeelding
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: [MMO] League of Legends ~ Iedereen nickname vermelden gr

Bericht door Wup »

Sorry dat ik zo snel oordeelde, maargoed als jij het fijner vind. Ik kon eerst ook niet met unlocked screen spelen dus speelde ik altijd locked. Nu doe ik hem steeds meer unlocked en het gaat steeds beter. Ach whatever :p
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Jordenn
Berichten: 1120
Lid geworden op: donderdag 18 juni 2009, 22:36

Re: [MMO] League of Legends ~ Iedereen nickname vermelden gr

Bericht door Jordenn »

Np. Ik heb het gewoon nog naar me zin om het zo te spelen zoals ik het speel. Verder heb ik ook geen doelen, ik weet niet eens wat level 30 voor verschil maakt. Aan de gameplay vrijwel niets toch?
Afbeelding
kawish06
Berichten: 4579
Lid geworden op: maandag 17 april 2006, 9:21
Clan: BruteForces

Re: [MMO] League of Legends ~ Iedereen nickname vermelden gr

Bericht door kawish06 »

Je moet je alleen wel realiseren dat jij zometeen bij mensen in het team terecht komt die wel op qwer hebben geoefend. Deze mensen kunnen veel sneller reageren op situaties en jij kan dat niet. Jij wordt een zwakke schakel omdat jij heel veel handigheidjes nog niet onder de knie hebt. Ook level je nog eens door tegen bots te spelen dus kom je automatisch in een hoger team met pvp zonder ervaring hoe het is om tegen echte mensen te spelen.
Afbeelding
Wup
Berichten: 9502
Lid geworden op: woensdag 8 augustus 2007, 19:08
RS: Torqedo (OSRS)
Clan: þ
Oude naam: Wuppie26

Re: [MMO] League of Legends ~ Iedereen nickname vermelden gr

Bericht door Wup »

^Dat wou ik graag vertellen, maar ik kon het lang niet zo mooi verwoorden als kawish dus probeerde het niet eens. Lvl 30 verschilt niet veel. Iedereen heeft wel meer ervaring en je hebt bijna elke match een jungler een ad bruiser top, ap mid en support ad carry bot. Ook hebben meer spelers runes en full masterie pages.
Ack! Raya van Mattaveld
Afbeelding
Yves W
Berichten: 15699
Lid geworden op: maandag 31 december 2007, 17:57

Re: [MMO] League of Legends ~ Iedereen nickname vermelden gr

Bericht door Yves W »

Ja, ga alsjeblieft me QWER spelen en tegen andere mensen, als je dat niet doet, moet je een nieuw account aanmaken als je PvP gaat, anders ben je de grootste feeder ooit... Het is echt niet moeilijk hoor en hoe kan die Karthus bot positief staan? Je team faalt dan enorm hard :")
Afbeelding
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18646
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: [MMO] League of Legends ~ Iedereen nickname vermelden gr

Bericht door Ricc »

Slechtste games ooit gehad net met Ahri wtf.
Vincentje
Berichten: 8225
Lid geworden op: zaterdag 10 januari 2009, 11:45
Oude naam: Grote Cola

Re: [MMO] League of Legends ~ Iedereen nickname vermelden gr

Bericht door Vincentje »

Met de pijltjes en je skills aan klikken? Ik zou never PVP doen dan, en gewoon het spel uninstallen!
Afbeelding
Gijs
Berichten: 12942
Lid geworden op: zaterdag 10 februari 2007, 8:16
Contacteer:

Re: [MMO] League of Legends ~ Iedereen nickname vermelden gr

Bericht door Gijs »

Waarom hebben ze uberhaupt toegevoegd dat je met de muis abilities kan gebruiken, eigenlijk is dat best wel dom.
Afbeelding
Voorheen Ever121
Vincentje
Berichten: 8225
Lid geworden op: zaterdag 10 januari 2009, 11:45
Oude naam: Grote Cola

Re: [MMO] League of Legends ~ Iedereen nickname vermelden gr

Bericht door Vincentje »

Gijs schreef: Waarom hebben ze uberhaupt toegevoegd dat je met de muis abilities kan gebruiken, eigenlijk is dat best wel dom.
inderdaad
Afbeelding
Jordenn
Berichten: 1120
Lid geworden op: donderdag 18 juni 2009, 22:36

Re: [MMO] League of Legends ~ Iedereen nickname vermelden gr

Bericht door Jordenn »

kawish06 schreef: Je moet je alleen wel realiseren dat jij zometeen bij mensen in het team terecht komt die wel op qwer hebben geoefend. Deze mensen kunnen veel sneller reageren op situaties en jij kan dat niet. Jij wordt een zwakke schakel omdat jij heel veel handigheidjes nog niet onder de knie hebt. Ook level je nog eens door tegen bots te spelen dus kom je automatisch in een hoger team met pvp zonder ervaring hoe het is om tegen echte mensen te spelen.
Tuurlijk realiseer ik me dat. En als ik de QWER ga oefenen doe ik dat van zelfsprekend tegen bots dat is toch even wat makkelijker oefenen lijkt me. Ook heb ik er meer moeite mee omdat ik ook minecraft speel en dan loop je met WASR.
Yves W schreef:Ja, ga alsjeblieft me QWER spelen en tegen andere mensen, als je dat niet doet, moet je een nieuw account aanmaken als je PvP gaat, anders ben je de grootste feeder ooit... Het is echt niet moeilijk hoor en hoe kan die Karthus bot positief staan? Je team faalt dan enorm hard :")
Ik weet wanneer en hoe je moet feeden :'') geloof me, een feeder ben ik niet en word ik niet. En het klopt dat het team goed faalde, Urgot had al meerdere malen geprobeerd te surrenderen. Daarna ging hij afk. Toen ik eenmaal feeded was ging ik met Wukong duo mid tot we de Nexus downed hadden.
Afbeelding
hahstom
Berichten: 2663
Lid geworden op: zondag 15 maart 2009, 17:11
RS: EmileRoemer (p2p)

Re: [MMO] League of Legends ~ Iedereen nickname vermelden gr

Bericht door hahstom »

Afbeelding
andere team ragen gek toen we 20-8 als team stonden :P
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18646
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

Re: [MMO] League of Legends ~ Iedereen nickname vermelden gr

Bericht door Ricc »

Schijtleavers man. :(
hahstom
Berichten: 2663
Lid geworden op: zondag 15 maart 2009, 17:11
RS: EmileRoemer (p2p)

Re: [MMO] League of Legends ~ Iedereen nickname vermelden gr

Bericht door hahstom »

Riccmaster schreef: Schijtleavers man. :(
wukong ging ook uninstallen als wij wonnen, waren wel close...
Dieselpker
Berichten: 11653
Lid geworden op: vrijdag 23 juli 2010, 13:14
RS: Gestopt

Re: [MMO] League of Legends ~ Iedereen nickname vermelden gr

Bericht door Dieselpker »

BaasClaes schreef: Dit is de vreselijkste free rotation ooit... Al die mensen die Urgot proberen zijn gewoon de vreselijkste ooit. Dit is op 2 dagen al 6 keer dat een Urgot bot keihard feed. Normaal kan ik daar wel tegen maar dit gaat er gewoon over... Ik probeer dan is iets anders wat ik normaal doe en dan krijg je dit soort retards...
Deze week 6 potjes met urgot gespeeld voor het eerst, heb er 5 gewonnen.
Vind hem niet zo moeilijk om te spelen.
FEYENOORD ROTTERDAM
Jiieehaaaa
Berichten: 40
Lid geworden op: woensdag 9 mei 2012, 16:20

Re: [MMO] League of Legends ~ Iedereen nickname vermelden gr

Bericht door Jiieehaaaa »

Ik heb lol ook maar eens gedownload, Rs is straks toch dood na die update.. Maar ik snap er helemaal niks van, is er ergens een guide ofzo of hoe kan ik het beste beginnen?
Ricc
Ex- evenementenorganisator
Berichten: 18646
Lid geworden op: zaterdag 23 februari 2008, 16:18

All

Bericht door Ricc »

Wat is je LoLnaam?

Wat zijn overigens goede Jungle en Support Runes?

Op dit moment heb ik:

Jungle:
Marks - Flat AD
Seals - Flat armour
Glymps - Mage res/level
Quints - Flat AD

Ik dacht om de quints te zetten naar Armpen en Marks naar Speed.

Support vond ik in een guide:

Marks - Flat arm
Seals - Gold per secs
Glymps - Mage res/level
Quints - Gold per secs

Ik vind het gewoon zo debielig dat ik secondary runes op marks zet en seals en quints voor stomme gold runes. :P
Plaats reactie