Suggestie Saradomin boss: Saint Sander

In dit archief zijn de suggesties geplaatst die pre-LunaLabs gemaakt zijn op het Tipforum.
Plaats reactie
Daan the 1e
Berichten: 149
Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)

Suggestie Saradomin boss: Saint Sander

Bericht door Daan the 1e »

Saint Sander

Saint Sander was een H.A.M. Lid die voor hen de dungeons of deamonheim moest doorzoeken. Hierbij is hij en zijn legertje doodgegaan.
Nu lopen ze als undead rond in een grot onder water.



Je hebt om bij deze boss te komen 70 hunter, 65 prayer en 63 dungeoneering nodig. Hij heeft 25.000 HP en zijn max hit is met mellee 800 en met magic de helft van je HP.


Deze hartverwarmende Saradomin extremist heeft een hoge rang in de H.A.M. gekregen door zijn acties.
Nadat hij met een legertje de grotten van deamonheim ging onderzoeken kwam hij er veel knapper uit, namelijk als undead. Hij en de undead H.A.M.'s zijn in het water gelopen en zitten nu in een grot die onder water zit.

Hierdoor kan je alleen maar met diving apparture bij hem komen. Je kan hem vinden door met je hunter skills de ham robes stukjes te volgen.
Dit spoor begint door de grote cirkel in het midden van deamonheim te onderzoeken.

Uiteindelijk kom je bij een plek uit waar je kan duiken. Dit hoef je maar een keer te doen. Als je onder water bent zie je als eerste een filmpje waarin een haai je wil opeten maar iemand hem vangt.
Nu kan je doorzwemmen.

Ga naar het noordoosten en ga daar de grot in. Je komt nu in een grot waar je zonder verlichting niks kan zien.
Als je wat door zwemt kom je bij de boss uit. Je ziet dan een filmpje dat jij uit het water komt en hij uit de lucht springt en een paar stenen commandeert om op jou te vallen.

Deze ontwijk je natuurlijk meteen, maar hierdoor overstroomt de kamer wel helemaal.
Je zit nu tussen de twee stenen waar nog geen water is en dus ook de laatste mogelijk is om potions te drinken.
Duw als je dit gedaan hebt een van de stenen weg om Saint Sander aan te vallen..
Saint Sander
Afbeelding
Examiner: An undead Saradomin extremist, who has gone mad!
Soort monsterBoss
F2P of P2PP2P
Combatlevel666
Life points25000
Slayer xp2500
Maximale hit800(mellee) helft van je HP(magic)
AgressiefJa
Familie Eerst mens nu undead
Valt aan metMellee en magic
Kan jou vergiftigenNee

Special attacks:

Saint Sander heeft 7 special attacks. Voor deze aanvallen zegt hij iets.

• You can't ignore Saradomin!

als hij dit zegt begint hij rood te gloeien en komen er op random plekken punten uit de grond die op hoge snelheid 100-150 hitten.

• Saradomin let me rise!

Als hij dit zegt gaat hij wat omhoog in het water en zwemt rondjes. Als je hem nu aanvalt krijgt hij HP erbij in plaats van eraf.

• Swim Ocean! Swim!

Bij deze aanval komen er allemaal vissen naar hem toe gezwommen die hem HP geven als ze bij hem komen. Ze hebben maar 10 HP en geven jou als je tussen hem en de vis staat 100 HP, dit kan ook boven je normale HP uitkomen.

• We were humans!

Nu komen er 6 ham-rangers aangelopen die op jullie schieten. Deze hebben een hoog range maar laag defence en hitpoints. Dus zijn makkelijk te doden. De rangers staan op zes pilaren die naast de muur staan. Hier kan je zelf ook op klimmen, dan kan je wel potions drinken en range gebruiken.

• Blub Blub Bluuuuuub!!!

Nu stuurt hij een waterwave op iedereen in de kamer af. (ja, onder water)  deze kan je ontwijken door snel achter een steen te gaan staan. Anders hit dit maximaal de helft van je HP.

• Burn for Saradomin!

Het water verdwijnt even en er komt allemaal vuur van Saint Sander af. Nu kan je wel weer pots drinken. Het vuur hit niks op je maar verlaagt je defence wel.

• It is cold, isn't it?

Er vallen nu witte kiezelsteentjes uit de lucht, waar deze vallen verandert het water in ijs. Dit kan je ontwijken. Als je in het ijs zit moet je wachten tot iemand het ijs sloopt of tot er 30 seconden voorbij zijn. Tijdens deze seconden kan je niks doen en ook niet geraakt worden.

Als Saint Sander dood gaat stroomt het water weg en komen er 20 undead ham-rangers. Nu kan je wel potions, range en mage gebruiken. Als deze dood zijn komen de drops op de grond. Je kan nu ook de grot uit lopen aan de achterkant. Je komt dan naast de Slayer tower uit.



Extra informatie:


• Je kan geen prayers gebruiken omdat Saradomin zijn krijgers niet met elkaar wil laten vechten. Curses werken wel maar dan voor 75%.

• Je kan geen potions drinken en alleen maar vissen als voedsel eten. Je kan wel potions en ander voedsel gebruiken op de pilaren.

• Je loopt half zo snel als normaal omdat het onderwater is. Dit geld ook voor rennen.

• Je kan geen range gebruiken omdat het onder water is. Behalve op de pilaren.

• Je kan geen water, fire, air, blood, smoke en ice spells gebruiken omdat het onder water is. Je kan wel earth en schadow spells gebruiken maar die doen maar 50% schade.

• Je hebt een lamp nodig om in de kamer te zien.

• Je moet diving apparatus en fishbowl helmet nodig om in de kamer te ademen.

• De undead H.A.M. Rangers vallen aan met range en kunnen maximaal 200 hitten. Ze hebben 100 HP en bijna geen defence.

• Lunar spells werken omgekeerd en soms nog erger. Vengeance laat je 80% van je eigen hit op jezelf hitten ect.


De drops:

Saint Sander dropt altijd bones en twee prayer potions(4), verder heb je nog een kleine kans op deze drops:

• Rewardtokens van dung, deze zijn in een pakket gedropt deze moet je aan de reward trader geven en die geeft je de tokens. Deze kunnen variëren van 1 token tot 25k tokens.

• Rewards van reward trader, dit kan elke reward zijn. Alleen hoe duurder hoe kleiner de kans. 

• Coins 50gp-5m

• Bronze tot rune 2h hoe beter hoe minder de kans.

• Bronze tot rune platebody, hoe beter hoe minder de kans.

• Saradomin armour, deze is hetzelfde als van de cluescrolls maar dan in het goud en niet in het wit.

• Dit is natuurlijk de drop waar je voor gaat. De Saradomin prayer amulet.  Deze amulet draag je om je nek. Je kan op deze amulet prayer potions doen. 10 van 4 kan maximaal. Hierdoor heeft de amulet 12 charges. Als je 1 charge gebruikt krijg je de helft van je prayer points terug. Deze kan je wel onder water gebruiken. Er word automatisch een charge gebruikt als je onder de 100 prayer punten komt.


Dit is mijn 2e suggestie dus wees aub kritisch maar niet beledigend. :)
Laatst gewijzigd door Daan the 1e op zaterdag 7 april 2012, 11:06, 2 keer totaal gewijzigd.
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40382
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Suggestie Saradomin boss: Saint Sander

Bericht door Daan »

Mooie tekening! :o


Verder is het een leuke suggestie. Dat amulet is redelijk overpowered, maar goed.
Melanie
Berichten: 1010
Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
RS: Marsy Venus (p2p)
Oude naam: Marsy

Re: Suggestie Saradomin boss: Saint Sander

Bericht door Melanie »

Inderdaad mooie tekening, ook vind ik je suggestie origineel.

Het idee van de Prayer amulet is ook leuk, wel vreemd om die te rechargen met prayer potions. Is het niet beter om die te rechargen door op een Prayer altar te gebruiken. Dan krijgt hij bevoorbeeld 10 charges (want 40 charges zouden veel te veel zijn) en elke charge geeft je het aantal prayer points gelijk aan de helft van je Prayer level.

Reward tokens van dungeoneering, Dragon 2h, Saradomin sword & Saradomin armour van clue scrolls zou ik ook weglaten als drop.
Daan the 1e
Berichten: 149
Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)

Re: Suggestie Saradomin boss: Saint Sander

Bericht door Daan the 1e »

Eagle Claws schreef: Inderdaad mooie tekening, ook vind ik je suggestie origineel.

Het idee van de Prayer amulet is ook leuk, wel vreemd om die te rechargen met prayer potions. Is het niet beter om die te rechargen door op een Prayer altar te gebruiken. Dan krijgt hij bevoorbeeld 10 charges (want 40 charges zouden veel te veel zijn) en elke charge geeft je het aantal prayer points gelijk aan de helft van je Prayer level.

Reward tokens van dungeoneering, Dragon 2h, Saradomin sword & Saradomin armour van clue scrolls zou ik ook weglaten als drop.

De amulet is aangepast, de token drop is verlaagt (ik heb hem niet verwijdert omdat hij de grotten moest doorzoeken en daardoor dus deze tokens heeft). Ook heb ik een paar drops aangepast.
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Suggestie Saradomin boss: Saint Sander

Bericht door Slay a Stone »

Daan the 1e schreef:
Eagle Claws schreef: Inderdaad mooie tekening, ook vind ik je suggestie origineel.

Het idee van de Prayer amulet is ook leuk, wel vreemd om die te rechargen met prayer potions. Is het niet beter om die te rechargen door op een Prayer altar te gebruiken. Dan krijgt hij bevoorbeeld 10 charges (want 40 charges zouden veel te veel zijn) en elke charge geeft je het aantal prayer points gelijk aan de helft van je Prayer level.

Reward tokens van dungeoneering, Dragon 2h, Saradomin sword & Saradomin armour van clue scrolls zou ik ook weglaten als drop.

De amulet is aangepast, de token drop is verlaagt (ik heb hem niet verwijdert omdat hij de grotten moest doorzoeken en daardoor dus deze tokens heeft). Ook heb ik een paar drops aangepast.
Tokens helemaal weg want anders kan je easy rapier ect halen zonder te dungen. En hij is een beetje overpownd omdat je alleen vis mag usen, allemaal items moet dragen die geen bonussen geven en hij heeft te veel lp.
Afbeelding
Daan the 1e
Berichten: 149
Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)

Re: Suggestie Saradomin boss: Saint Sander

Bericht door Daan the 1e »

Dood een Steen schreef:
Daan the 1e schreef:
Eagle Claws schreef: Inderdaad mooie tekening, ook vind ik je suggestie origineel.

Het idee van de Prayer amulet is ook leuk, wel vreemd om die te rechargen met prayer potions. Is het niet beter om die te rechargen door op een Prayer altar te gebruiken. Dan krijgt hij bevoorbeeld 10 charges (want 40 charges zouden veel te veel zijn) en elke charge geeft je het aantal prayer points gelijk aan de helft van je Prayer level.

Reward tokens van dungeoneering, Dragon 2h, Saradomin sword & Saradomin armour van clue scrolls zou ik ook weglaten als drop.

De amulet is aangepast, de token drop is verlaagt (ik heb hem niet verwijdert omdat hij de grotten moest doorzoeken en daardoor dus deze tokens heeft). Ook heb ik een paar drops aangepast.
Tokens helemaal weg want anders kan je easy rapier ect halen zonder te dungen. En hij is een beetje overpownd omdat je alleen vis mag usen, allemaal items moet dragen die geen bonussen geven en hij heeft te veel lp.
Zijn Nex en haar drops dan niet overpowered? Ik heb Saint Sander expres wat sterker gemaakt dan hoe sterk de andere monsters nu zijn, omdat er ook maar updates blijven komen die RS makkelijker maken(lodestones, potionflacks ect..) terwijl iedereen naar een uidaging naast Nex zoekt.
Sir Fire181
Berichten: 1270
Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
RS: Sir Fire181 (p2p)
Clan: Beanoodle
Contacteer:

Re: Suggestie Saradomin boss: Saint Sander

Bericht door Sir Fire181 »

Zeer mooi plaatje! Complimenten daarvoor! Maar ik zou hem gewoon Saint Sander noemen. Niet dat het uitmaakt bij die 10/10 die je van me krijgt.

Zet wel het plaatje in het midden, dit past namelijk stukje beter. ;)
Afbeelding Afbeelding
Daan the 1e
Berichten: 149
Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)

Re: Suggestie Saradomin boss: Saint Sander

Bericht door Daan the 1e »

Sir Fire181 schreef: Zeer mooi plaatje! Complimenten daarvoor! Maar ik zou hem gewoon Saint Sander noemen. Niet dat het uitmaakt bij die 10/10 die je van me krijgt.

Zet wel het plaatje in het midden, dit past namelijk stukje beter. ;)
Hij heet ook gewoon Saint Sander, en nog bedankt voor de hulp met de tabel. :)
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Suggestie Saradomin boss: Saint Sander

Bericht door Slay a Stone »

Ik blijf hem op vinden, dus dat hij onmogelijk is om te verslaan...
En hoe kan die boss met mijn harnas onderwater ademhalen?
Afbeelding
Daan the 1e
Berichten: 149
Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)

Re: Suggestie Saradomin boss: Saint Sander

Bericht door Daan the 1e »

Dood een Steen schreef: Ik blijf hem op vinden, dus dat hij onmogelijk is om te verslaan...
En hoe kan die boss met mijn harnas onderwater ademhalen?
Met een team lukt het wel :)
Hij ademt op dezelfde manier als de zombies in 'the big brain robbery'
Hij is ook een hacker zo te lezen.
The Pretender
Berichten: 1525
Lid geworden op: woensdag 7 oktober 2009, 13:53
Oude naam: iPretend

Re: Suggestie Saradomin boss: Saint Sander

Bericht door The Pretender »

> Je kan geen potions drinken en alleen maar vissen als voedsel eten.
> Saint Sander dropt altijd bones en twee prayer potions(4), verder heb je nog een kleine kans op deze drops:
> Makes sense.

Mooie tekening! Leuke suggestie ook.
Slay a Stone
Berichten: 6440
Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
RS: Slay a Stone (p2p)
Clan: Dutch Phoenix

Re: Suggestie Saradomin boss: Saint Sander

Bericht door Slay a Stone »

iPretend schreef: > Je kan geen potions drinken en alleen maar vissen als voedsel eten.
> Saint Sander dropt altijd bones en twee prayer potions(4), verder heb je nog een kleine kans op deze drops:
> Makes sense.

Mooie tekening! Leuke suggestie ook.
+ Hoe kan je overleven zonder prayer pots?
Afbeelding
Daan the 1e
Berichten: 149
Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)

Re: Suggestie Saradomin boss: Saint Sander

Bericht door Daan the 1e »

Ik heb de rangers special aangepast, ze staan nu op pilaren. Hier kan je op klimmen en dan kan je wel range gebruiken en ook potions drinken.
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: Suggestie Saradomin boss: Saint Sander

Bericht door Going4Quests »

Even snel doorlezen en ik weet niet wat ik er van moet vinden. Echter is er wel een ding wat niet helemaal klopt.
Je kan geen prayers gebruiken omdat Saradomin zijn krijgers niet met elkaar wil laten vechten.
Dus je mag een undead Saradomin follower die gek geworden is niet bevechten van Lord Saradomin, maar wel zijn "true loyal commander" Zilyana?

Klopt niet. ;)
Daan the 1e
Berichten: 149
Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)

Re: Suggestie Saradomin boss: Saint Sander

Bericht door Daan the 1e »

Lord Going4Quests schreef:Even snel doorlezen en ik weet niet wat ik er van moet vinden. Echter is er wel een ding wat niet helemaal klopt.
Je kan geen prayers gebruiken omdat Saradomin zijn krijgers niet met elkaar wil laten vechten.
Dus je mag een undead Saradomin follower die gek geworden is niet bevechten van Lord Saradomin, maar wel zijn "true loyal commander" Zilyana?

Klopt niet. ;)
Ja, heb ik nu ook door :P

Maar wat moet ik dan voor reden geven dat je normale prayers niet mag gebruiken?
Gebruikersavatar
Zakdoekdoos
Berichten: 1833
Lid geworden op: vrijdag 7 januari 2011, 12:23

Re: Suggestie Saradomin boss: Saint Sander

Bericht door Zakdoekdoos »

Dit lijkt me echt wel een moeilijke boss :O.
Leuk!
Seut
Berichten: 86
Lid geworden op: zondag 29 april 2012, 12:40

Re: Suggestie Saradomin boss: Saint Sander

Bericht door Seut »

Zeer mooie tekening en zeer origineel :)
Dit is misschien ook wel de moeite want sara boss is nu easy, maar deze maakt het qua hits enz weer een beetje uitdagender om te gaan PvMen

Cheers Seut
Daan the 1e
Berichten: 149
Lid geworden op: dinsdag 22 maart 2011, 16:16
Extra rang: Winnaar groepsproject Paint (SvRS)

Re: Suggestie Saradomin boss: Saint Sander

Bericht door Daan the 1e »

Zakdoekdoos schreef:Dit lijkt me echt wel een moeilijke boss :O.
Leuk!
Dank je. :)
Seut schreef:Zeer mooie tekening en zeer origineel :)
Dit is misschien ook wel de moeite want sara boss is nu easy, maar deze maakt het qua hits enz weer een beetje uitdagender om te gaan PvMen

Cheers Seut
Ja, dat dacht ik ook.
vikingstyle
Berichten: 8
Lid geworden op: maandag 25 juni 2012, 20:56
RS: vikingstyle (p2p)
Clan: green fire warriors

Re: Suggestie Saradomin boss: Saint Sander

Bericht door vikingstyle »

ik stel wel voor om hem echt groot te maken dat maakt hem cooler
live is short. don't blow it
Plaats reactie