~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Nieuwe Spelleider Volksdansmatt

Verveel je je? Hier kun je de tijd verdrijven door een forumspelletje met anderen te spelen.

Als volgende spelleider stem ik voor...

Peiling eindigde op zondag 2 september 2012, 11:24

Volksdansmatt
9
39%
DamWizardd
8
35%
Het Pietje
3
13%
heARTillery
2
9%
Peter'
1
4%
 
Totaal aantal stemmen: 23

DamWizardd
Berichten: 12
Lid geworden op: woensdag 7 maart 2012, 15:41

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Dag 3

Bericht door DamWizardd »

The Beast of Terror schreef: Ik durf er zo 20€ op in te zetten hoor ;p
Ik vertrouw het niet helemaal hoor, die hartjes.. Verder wordt het nog lastig op wie ik voor deze lynch ga stemmen. In ieder geval niet op Cruseder4, want het lijkt me sterk dat de weerwolven in de 1e stemronde al op dezelfde persoon hebben gestemd, dat zou te opvallend zijn. (Beanoodle was een weerwolf en stemde ook op bomen ownen, die de heks was)
Afbeelding
Peter`
Berichten: 12296
Lid geworden op: zaterdag 27 oktober 2007, 22:32
Contacteer:

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Dag 3

Bericht door Peter` »

Ik, Peter, stem op Beast of Terror voor de lynch.
Meneer verplaatst zich erg vaak in de positie van een wolf, lees zijn posts maar na. Er hangt hier een vreemde appel in de lucht, een wolvenappelsapshitstorm.

Dus, beste wolf,

Afbeelding
Marni42
Berichten: 2908
Lid geworden op: zondag 22 mei 2011, 11:47
RS: Marni42 (OSRS)
Oude naam: Lieke1999

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Dag 3

Bericht door Marni42 »

Peter` schreef:
Ik, Peter, stem op Beast of Terror voor de lynch.
Meneer verplaatst zich erg vaak in de positie van een wolf, lees zijn posts maar na. Er hangt hier een vreemde appel in de lucht, een wolvenappelsapshitstorm.

Dus, beste wolf,
In- of uitklappen • Afbeelding
Afbeelding
Haha
Afbeelding
Dankje RoyenRoy





Afbeelding
KLIK OP HET PLAATJE OM NAAR MIJN 99 HP GMAULER BLOG TE GAAN.
Afbeelding
http://www.runescape.com/img/main/membe ... ty/8.png?1
Afbeelding
[/uitklappen][/center]
The Beast of Terror
Berichten: 5224
Lid geworden op: dinsdag 10 juni 2008, 18:48
Clan: furys clan

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Dag 3

Bericht door The Beast of Terror »

Ik geef 1x uitleg op wat een ander zegt en ik ben meteen een wolf? xD
Het is maar dat je al gebeten was anders zou ik op je stemmen lol.
Crusader is het zeker niet, ane niet, peter niet, Dam lijkt me ook niet anders wel heel geloofwaardig, Michel weet ik niet, teun weet ik niet een en jason weet ik niet.
Michel zijn is pietje wel of geen wolf opmerking vond ik het verdachts dus vandaar:
stem schreef:Ik stem op Imichel vanwege zijn opmerking of piet wel of geen wolf is en ik dat niet vertrouw.
Quest n Slay
Berichten: 1563
Lid geworden op: maandag 28 april 2008, 23:25
Oude naam: kidsboys2

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Dag 3

Bericht door Quest n Slay »

1. Ik ben het eens met Het Pietje, WvW blijft binnen dit topic! Er wordt niets besproken irl.
2. Over hoe broederliefde wordt geuit: Het tegenovergestelde van punt 1. Broederliefde blijft buiten dit topic! Uit het irl alsjeblieft.
3. WE GAAN NIET ELKAARS KAARTJE VERKLAPPEN! OF DIE PERSOON NU DOOD IS OF NIET!! Tenzij je de ziener of meisje bent die een wolf ontmaskerd.
4. Peter slaagt erin om weer een stem te maken die ik nog maar net goedkeur.
5. The Beast of Terror, ik begrijp je hele stem niet, zou je hem beter kunnen formuleren? :)
6. Dit is de tweede keer dat ik dit moet typen omdat ik al in de trein zat te typen op mijn mobiel en toen ik het wou versturen ik opeens geen bereik had en mijn hele tekst werd gewist. :/

Vanaf deze post wil ik yarik6 en Het Pietje niet meer horen. Marni42 mag zo snel mogelijk in dit topic zijn laatste post plaatsen, met daarin enkel en alleen de naam van de nieuwe burgemeester, daarna ben je 'dood'.

7. STEMMEN :D
DamWizardd
Berichten: 12
Lid geworden op: woensdag 7 maart 2012, 15:41

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Dag 3

Bericht door DamWizardd »

Jongens, hoe gaan we ooit die weerwolf ontmaskeren. NIEMAND maar dan ook NIEMAND van de overgebleven spelers post nuttige informatie of verdenkingen op andere spelers. De meeste zijn al inactief en als ze dan iets posten kun je daar helemaal noempa uit halen. Waarom komen we niet met theorieën of suggesties om te laten zien wie je verdacht vindt en waarom. Dan kunnen we daarover discussiëren en vervolgens de verdachtste persoon aanwijzen als weerwolf. Nu gebeurt er helemaal niets en iedereen zit maar een beetje te gokken en te stemmen op iemand waar amper of geen bewijs voor is.

Kortom : Ik vind het spel een beetje saai worden en irriteer me een beetje aan mensen die dit spel niet serieus spelen of heel geheimzinnig doen, omdat ze bang zijn dat je iets uit hun posts kan halen waardoor je hem/haar kunt ontmaskeren. Zéér laf.
Afbeelding
Cruseder4

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Dag 3

Bericht door Cruseder4 »

Ik Cruseder4 stem op The Beast Of Terror als weerwolf
Net zoals jij zeker weet dat ik geen weerwolf ben, ben ik er sterk van overtuigd dat iMichel de waarheid spreekt als hij beweert dat hij geen weerwolf is. Omdat ik van iMichel z`n burger-status wel overtuigd ben, en van jou nog niet zoveel hoogte krijg. Stem ik dus op jou.
Peter`
Berichten: 12296
Lid geworden op: zaterdag 27 oktober 2007, 22:32
Contacteer:

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Dag 3

Bericht door Peter` »

Quest n Slay schreef:4. Peter slaagt erin om weer een stem te maken die ik nog maar net goedkeur.
Afbeelding
iMichel
Berichten: 1188
Lid geworden op: dinsdag 5 augustus 2008, 17:07
RS: iMichel (p2p)

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Dag 3

Bericht door iMichel »

The Beast of Terror schreef: Ik geef 1x uitleg op wat een ander zegt en ik ben meteen een wolf? xD
Het is maar dat je al gebeten was anders zou ik op je stemmen lol.
Crusader is het zeker niet, ane niet, peter niet, Dam lijkt me ook niet anders wel heel geloofwaardig, Michel weet ik niet, teun weet ik niet een en jason weet ik niet.
Michel zijn is pietje wel of geen wolf opmerking vond ik het verdachts dus vandaar:
stem schreef:Ik stem op Imichel vanwege zijn opmerking of piet wel of geen wolf is en ik dat niet vertrouw.
Afgezien van het feit dat je stem waarschijnlijk niet telt, door de bitchfight van yarik en pietje wist ik niet of het pietje nou een weerwolf was of niet, dus vroeg ik het maar gewoon. Snap niet echt wat daar verdacht aan is.
Afbeelding
jason11111
Berichten: 90
Lid geworden op: maandag 11 juli 2011, 14:19

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Dag 3

Bericht door jason11111 »

DamWizardd schreef:Jongens, hoe gaan we ooit die weerwolf ontmaskeren. NIEMAND maar dan ook NIEMAND van de overgebleven spelers post nuttige informatie of verdenkingen op andere spelers. De meeste zijn al inactief en als ze dan iets posten kun je daar helemaal noempa uit halen. Waarom komen we niet met theorieën of suggesties om te laten zien wie je verdacht vindt en waarom. Dan kunnen we daarover discussiëren en vervolgens de verdachtste persoon aanwijzen als weerwolf. Nu gebeurt er helemaal niets en iedereen zit maar een beetje te gokken en te stemmen op iemand waar amper of geen bewijs voor is.

Kortom : Ik vind het spel een beetje saai worden en irriteer me een beetje aan mensen die dit spel niet serieus spelen of heel geheimzinnig doen, omdat ze bang zijn dat je iets uit hun posts kan halen waardoor je hem/haar kunt ontmaskeren. Zéér laf.
DamWizardd, er is in het hele topic amper informatie te vinden, beanoodle en het pietje hebben niet/amper informatie gegeven over de derde persoon. (het enkele wat ik kon vinden dat hij(Het pietje) Teun beschermde toen iemand hem op de brandstapel wilde wegens inactifheid(wat ik onzin vond omdat ik toen ook nog amper gepost had)) Ik zou niet 1 2 3 weten wie ik zou moeten verdenken.
Iedereen kent het woordje van 6 letters groot..
Voor de één een scheldwoord de ander de dood.. Het niet beseffen wat het met anderen doet..
Wanneer jij dat ene woordje naar hem/haar roept..
Wanneer je zelf de pijn heb gevoelt..
Snap je pas wat men er mee bedoelt..
Je wenst het niemand toe..
Het maakt je kapot..
Je gaat van binnen langzaam verrot..
Je kan niet meer, je bent op.. dood op..Je vecht..,
voor iets waarvan je de betekenis nog niet helemaal beseft..
--zet dit in je profiel als je schelden met kanker wil stoppen-
Hardstyle
Berichten: 1825
Lid geworden op: dinsdag 12 april 2011, 15:09
Oude naam: Teun

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Dag 3

Bericht door Hardstyle »

Tja, ik heb ook niet zoveel te zeggen aangezien ik ook met niemand PB contact gehad heb. En aan de posts hier kan ik ook geen touw aan vastknopen :/
DamWizardd
Berichten: 12
Lid geworden op: woensdag 7 maart 2012, 15:41

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Dag 3

Bericht door DamWizardd »

jason11111 schreef:
DamWizardd schreef:Jongens, hoe gaan we ooit die weerwolf ontmaskeren. NIEMAND maar dan ook NIEMAND van de overgebleven spelers post nuttige informatie of verdenkingen op andere spelers. De meeste zijn al inactief en als ze dan iets posten kun je daar helemaal noempa uit halen. Waarom komen we niet met theorieën of suggesties om te laten zien wie je verdacht vindt en waarom. Dan kunnen we daarover discussiëren en vervolgens de verdachtste persoon aanwijzen als weerwolf. Nu gebeurt er helemaal niets en iedereen zit maar een beetje te gokken en te stemmen op iemand waar amper of geen bewijs voor is.

Kortom : Ik vind het spel een beetje saai worden en irriteer me een beetje aan mensen die dit spel niet serieus spelen of heel geheimzinnig doen, omdat ze bang zijn dat je iets uit hun posts kan halen waardoor je hem/haar kunt ontmaskeren. Zéér laf.
DamWizardd, er is in het hele topic amper informatie te vinden, beanoodle en het pietje hebben niet/amper informatie gegeven over de derde persoon. (het enkele wat ik kon vinden dat hij(Het pietje) Teun beschermde toen iemand hem op de brandstapel wilde wegens inactifheid(wat ik onzin vond omdat ik toen ook nog amper gepost had)) Ik zou niet 1 2 3 weten wie ik zou moeten verdenken.
Klopt, ik kan mijn stem nergens op baseren en dat maakt het heel vervelend. En daarom vind ik de regels van het stemmen ook niet helemaal eerlijk, volgens Quest moet je een goede reden hebben om op iemand te stemmen. Maar op deze manier kan je nooit iemand zoals Teun, Peter of Ane eruit stemmen aangezien zij alleen maar onzin posten of helemaal niet posten. (Niet dat ik op hen wil stemmen ofzo ,ik weet nog helemaal niet op wie ik uberhaupt ga stemmen)
Afbeelding
Ane
Berichten: 2458
Lid geworden op: vrijdag 20 juli 2007, 10:13
Oude naam: anethebest

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Dag 3

Bericht door Ane »

Ik wacht persoonlijk de onthulling van de wolf door de ziener af voor ik ga stemmen.

<3
Afbeelding
tyvm konijn
DamWizardd
Berichten: 12
Lid geworden op: woensdag 7 maart 2012, 15:41

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Dag 3

Bericht door DamWizardd »

Dus als ik nu zeg ik ben de ziener en ik heb blabla gescand en het is een wolf, dan geloof je dat meteen ?
Je bent nu echt rare dingen aan het zeggen Ane.
Afbeelding
Ane
Berichten: 2458
Lid geworden op: vrijdag 20 juli 2007, 10:13
Oude naam: anethebest

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Dag 3

Bericht door Ane »

Nee dan geef ik mijn oordeel en beslis ik of ik het met je eens ben of niet
Afbeelding
tyvm konijn
Quest n Slay
Berichten: 1563
Lid geworden op: maandag 28 april 2008, 23:25
Oude naam: kidsboys2

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Dag 3

Bericht door Quest n Slay »

Gaat er een onschuldige burger dood in 8 minuten? Of weten het spel af te ronden in maar liefst 3 dagen? Wie zal het antwoord weten?

Oohja, ik weet het :)
DamWizardd
Berichten: 12
Lid geworden op: woensdag 7 maart 2012, 15:41

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Dag 3

Bericht door DamWizardd »

DamWizardd schreef: Ik DamWizardd, stem op The beast of the Terror voor de brandstapel (Lynch)
,omdat ik het heel vreemd vind waarom hij Ane opeens de hemel in prees door te zeggen dat Ane moest worden aangewezen als Burgermeester. Het ziet er naar uit dat hij zich heel goedaardig wilt opstellen door een beetje te slijmen. Ook in zijn laatste post drukt hij al een stempel op 4 mensen dat ze good-sider zijn, zonder enige bewijzen. Hij stelt zich op als een ziener die zogenaamd alle rollen weet en ook weet wie good en bad is, waardoor anderen niet op hem gaan stemmen. Dit slijm gedrag door anderen good-sider te noemen heb ik nog niemand zien doen, en vind dit in deze fase van het spel (Er is nog maar 1 weerwolf) erg verdacht. Daarom krijg je mijn stem Beast.
Afbeelding
The Beast of Terror
Berichten: 5224
Lid geworden op: dinsdag 10 juni 2008, 18:48
Clan: furys clan

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Dag 3

Bericht door The Beast of Terror »

Nou ja ik ontneem Quest de eer ;P
Gefeliciteerd burgers xD
1 tegen 6 of 7 was ik hoe dan ook kansloos en een beetje jammer dat ziener Peter mij checkte,anders was ie doodgeweest en had ik goodwill bij Ane :fluit:
Ane
Berichten: 2458
Lid geworden op: vrijdag 20 juli 2007, 10:13
Oude naam: anethebest

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Dag 3

Bericht door Ane »

Dacht voor een moment dat je ziener was, slecht gespeeld van mij
Afbeelding
tyvm konijn
The Beast of Terror
Berichten: 5224
Lid geworden op: dinsdag 10 juni 2008, 18:48
Clan: furys clan

Re: ~~Weerwolven van Wakkerdam~~ Ronde 23 - Dag 3

Bericht door The Beast of Terror »

Ach 1 tegen 6 met nog het meisje en de ziener is onmogelijk, tenzij alles goed valt.
Peter was hoe dan ook ziener anders riep ie niet om de heks maarja net te laat ;(
Gesloten