Fitness topic - Nieuwe poll, zie beginpost!

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Wie van de volgende dames heeft de beste fitnessreet?

Peiling eindigde op vrijdag 11 december 2015, 1:14

Sandra Prikker
12
48%
Nikki Blackketter
3
12%
Jen Selter
2
8%
MegSquats
2
8%
Rachael Frieza
6
24%
 
Totaal aantal stemmen: 25

Akwasi
Berichten: 7851
Lid geworden op: donderdag 21 juli 2011, 21:11

Re: Fitness topic

Bericht door Akwasi »

Voor de vechtsporters hier; gebruikt iemand hier tape of iets dergelijks om je hand heen?
Afbeelding
The Beast of Terror
Berichten: 5224
Lid geworden op: dinsdag 10 juni 2008, 18:48
Clan: furys clan

Re: Fitness topic

Bericht door The Beast of Terror »

Bandages ;p Anders krijg ik last van mijn polsen xD
Mind
Berichten: 2807
Lid geworden op: zaterdag 18 juni 2011, 11:15

Re: Fitness topic

Bericht door Mind »

Akwasi schreef: Voor de vechtsporters hier; gebruikt iemand hier tape of iets dergelijks om je hand heen?
Ja. En met bandage kan je ook harder slaan.
Akwasi
Berichten: 7851
Lid geworden op: donderdag 21 juli 2011, 21:11

Re: Fitness topic

Bericht door Akwasi »

Mind schreef:
Akwasi schreef: Voor de vechtsporters hier; gebruikt iemand hier tape of iets dergelijks om je hand heen?
Ja. En met bandage kan je ook harder slaan.
Oke is een wrap van everlast ook geschikt?
http://www.google.nl/search?hl=nl&safe= ... HRvkhiYdwM:
Afbeelding
Mind
Berichten: 2807
Lid geworden op: zaterdag 18 juni 2011, 11:15

Re: Fitness topic

Bericht door Mind »

Oh dat heb ik ook wel eens aan gehad. Persoonlijk vind ik bandage gewoon fijner zitten omdat, ik dan helemaal zelf kan bepalen hoe ik het wil hebben zitten. Maar waarom wil je dat i.p.v. bandage?
Akwasi
Berichten: 7851
Lid geworden op: donderdag 21 juli 2011, 21:11

Re: Fitness topic

Bericht door Akwasi »

Mind schreef: Oh dat heb ik ook wel eens aan gehad. Persoonlijk vind ik bandage gewoon fijner zitten omdat, ik dan helemaal zelf kan bepalen hoe ik het wil hebben zitten. Maar waarom wil je dat i.p.v. bandage?
Maakt me niet zoveel uit hoor, hoeveel kost een rolletje bandage ong.?
Afbeelding
Mind
Berichten: 2807
Lid geworden op: zaterdag 18 juni 2011, 11:15

Re: Fitness topic

Bericht door Mind »

Niet zo heel duur. Rond de €4,- tot €8,-
Bij ons in de gym kan je ze gewoon pakken uit een mandje.
Akwasi
Berichten: 7851
Lid geworden op: donderdag 21 juli 2011, 21:11

Re: Fitness topic

Bericht door Akwasi »

Mind schreef: Niet zo heel duur. Rond de €4,- tot €8,-
Bij ons in de gym kan je ze gewoon pakken uit een mandje.
Hier helaas niet :/
Nog een laatste vraag :P hoelang kun je ermee doen of kun je het maar een keer gebruiken
Afbeelding
Mind
Berichten: 2807
Lid geworden op: zaterdag 18 juni 2011, 11:15

Re: Fitness topic

Bericht door Mind »

Je doet zeker nog niet zo heel lang een vechtsport hé? :-P In ieder geval, als het goed is kan je gewoon je hele leven mee doen. Na elke (explosieve) training in de wasmachine gooien want, ze gaan ENORM stinken.
Akwasi
Berichten: 7851
Lid geworden op: donderdag 21 juli 2011, 21:11

Re: Fitness topic

Bericht door Akwasi »

Mind schreef: Je doet zeker nog niet zo heel lang een vechtsport hé? :-P In ieder geval, als het goed is kan je gewoon je hele leven mee doen. Na elke (explosieve) training in de wasmachine gooien want, ze gaan ENORM stinken.
Ik heb nog nooit wraps of iets dergelijks gebruikt maar train in de sportschool vaak mee met het boksen, boksen zit wel een beetje in de familie heb het vroeger ook al gedaan maar stopte toen om dat de trainingen niet uitkwamen met voetbal
Afbeelding
Mind
Berichten: 2807
Lid geworden op: zaterdag 18 juni 2011, 11:15

Re: Fitness topic

Bericht door Mind »

Akwasi schreef:
Mind schreef: Je doet zeker nog niet zo heel lang een vechtsport hé? :-P In ieder geval, als het goed is kan je gewoon je hele leven mee doen. Na elke (explosieve) training in de wasmachine gooien want, ze gaan ENORM stinken.
Ik heb nog nooit wraps of iets dergelijks gebruikt maar train in de sportschool vaak mee met het boksen, boksen zit wel een beetje in de familie heb het vroeger ook al gedaan maar stopte toen om dat de trainingen niet uitkwamen met voetbal
Ah boksen, mooie sport hoor. In ieder geval zijn bandages wel een aanrader hoor! Zeker voor de fanatiekelingen.
MQ-9 Reaper
Berichten: 9816
Lid geworden op: woensdag 10 januari 2007, 15:21
Oude naam: Koetje

Re: Fitness topic

Bericht door MQ-9 Reaper »

Pff net van de sportschool en mijn benen zijn kapot.
Afbeelding
Vox
Berichten: 1106
Lid geworden op: maandag 5 november 2007, 17:47
RS: lolvox (p2p)
Clan: -
Oude naam: Vox ofzo

Re: Fitness topic

Bericht door Vox »

Morgen hoor ik uitslag over me bloedonderzoek naar reuma... Hopelijk is het echt "gewoon" een onsteking of overbelasting aan me gewrichten.
Het is nu zo dat ik 's ochtends geen melkpak kan openen.. me tenen gigantisch pijn doen. en echt veel pijn heb na belasting van me handen.
dus niet alleen bij sporten ofzo.. maar ook bij typen op een toetsenbord.. zucht...
nog steeds blijf ik vox
The Beast of Terror
Berichten: 5224
Lid geworden op: dinsdag 10 juni 2008, 18:48
Clan: furys clan

Re: Fitness topic

Bericht door The Beast of Terror »

Sterkte man!
Akwasi
Berichten: 7851
Lid geworden op: donderdag 21 juli 2011, 21:11

Re: Fitness topic

Bericht door Akwasi »

Hoop voor je dat het niks ernstigs is..
Sterkte ermee!
Afbeelding
Inverney
Ex-chatmoderator
Berichten: 3500
Lid geworden op: zondag 20 april 2008, 11:10
RS: Gestopt
Oude naam: Uber

Re: Fitness topic

Bericht door Inverney »

Juuul' schreef: Weet iemand misschien een paar goede oefeningen om je trapezius te trainen? (Ik heb dat woord sinds 10 minuten geleden geleerd hoor dus vraag er niet over door :p). Ik heb sinds een paar dagen last van spieren boven in mn rug dat doorloopt tot m'n nek. Mijn vader is fysiotherapeut en die waarschuwt me al jaren dat ik rechtop moet zitten, je kent het vast wel. Hij heeft dus gekeken en voelde dat alles tussen m'n nek en schouders enorm vast zit. Hij heeft er natuurlijk veel verstand van en gaat ook wat oefeningen voor me bedenken maar misschien weten mensen hier ook wel wat vanaf.

P.S. Ik heb geen verstand van allerlei fitness termen maar ik zal alles wel opzoeken en ik ga binnekort een abonnement aanvragen voor de fitness.
Flexibiliteitsoefeningen voor schouders doen.

En ik zou leren 'bridgen'. Werkt zeer goed om de boel in je rug los te krijgen en te verstevingen, doet ook goeie zaken voor je postuur. Ook is het een aanrader om je rear delts te trainen, dat verbetert je postuur ook.


(protip: google eventjes :d)
Vox
Berichten: 1106
Lid geworden op: maandag 5 november 2007, 17:47
RS: lolvox (p2p)
Clan: -
Oude naam: Vox ofzo

Re: Fitness topic

Bericht door Vox »

Vox ofzo schreef: Morgen hoor ik uitslag over me bloedonderzoek naar reuma... Hopelijk is het echt "gewoon" een onsteking of overbelasting aan me gewrichten.
Het is nu zo dat ik 's ochtends geen melkpak kan openen.. me tenen gigantisch pijn doen. en echt veel pijn heb na belasting van me handen.
dus niet alleen bij sporten ofzo.. maar ook bij typen op een toetsenbord.. zucht...

update! ik heb net de huisarts gesproken via de telefoon, het is geen reuma of onsteking oid. Heb nu wel pijnstillers om een week te proberen.
Ben echt blij en dankbaar! nu kan ik lekker vanavond als het rustig is trainen of anders lekker VRIJDAG:D.
nog steeds blijf ik vox
marc 073
Berichten: 342
Lid geworden op: vrijdag 30 april 2010, 17:47

Re: Fitness topic

Bericht door marc 073 »

als je iets over Reuma teweten wilt komen of over ziekte van Crohn
ik heb al 9 jaar Reuma en 2 Jaar Crohn
jij boos?
StemSven
Berichten: 1411
Lid geworden op: donderdag 9 juli 2009, 18:01
RS: Twiddur (p2p)
Oude naam: SexySven
Contacteer:

Re: Fitness topic

Bericht door StemSven »

Afbeelding

Even een vlugge snapshot van mijn rug, was net uit bed en een quick pose want de timer van mijn laptop is maar 3 seconde -.-
Afbeelding
Gebruikersavatar
Magekingkong
Berichten: 1730
Lid geworden op: zondag 19 oktober 2008, 7:25

Re: Fitness topic

Bericht door Magekingkong »

Ken dat 3 sec probleem :P. Onderste traps lopen iets voor op de rest. Voor de rest niet echt veel op aan te merken, eten en massa eropgooien !
Plaats reactie