Het School topic

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Sociaal experiment

Ik acht mezelf intelligenter dan de doorsnee LTF'er
127
74%
Ik acht mezelf even intelligent als de doorsnee LTF'er
31
18%
Ik acht mezelf minder intelligent dan de doorsnee LTF'er
14
8%
 
Totaal aantal stemmen: 172

Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Het School topic

Bericht door Nilsie »

Om maar een voorbeeld te geven, ik heb opdrachten over het toepassen van regels, maar er wordt ook wel aandacht besteed aan de afleiding van regels. (als het ware het tot stand komen van een regel) Niet zo heel goed voorbeeld, komt ook niet zo vaak voor. :c
Army of the pharaohs
Berichten: 2856
Lid geworden op: dinsdag 23 december 2008, 13:47
Oude naam: moneyf2p

Re: Het School topic

Bericht door Army of the pharaohs »

gewoon schreef: Bij onze eco tentamen had iedereen een onvoldoende behalve ik en zo'n andere meisje >:l die leraar mag mij sowieso niet omdat ik nooit wat doe in de les en betere cijfers haal dan sommige brave lievelingetjes, ik ga morgen mijn tentamen inzien. Volgens mij heeft hij stiekem een paar puntjes gesmokkeld ](*,)
haha, herkenbaar. sommige docenten hebben echt haat omdat ze gewoon jaloers zijn op onze swag yolo 420 enzo
"Hence forth, step within my psychoanalysis
Callouses upon my mind make me strain for my lines
Out I ripped it squeezed the brain, it made some liquid
Drained it in a cup and then I sipped it." - Slug
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Het School topic

Bericht door La Pulga »

Haha dat had ik ook met economie. 8-)
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Beanoodle
Berichten: 5599
Lid geworden op: vrijdag 20 mei 2011, 22:04
RS: Beanoodle (p2p)

Re: Het School topic

Bericht door Beanoodle »

Akwasi schreef:
Taco Party schreef: Middelbare is niks vergeleken met HBO.
Hoezo dan?
Ik hoor juist vaak dat hbo simpel is vooral vergeleken met de uni
Wie dat zegt kletst uiit zijn nek.
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Het School topic

Bericht door La Pulga »

Uit het standpunt van een uni student zal dat vast wel zo zijn lijkt mij, net als MBO voor een HBO student "makkelijk" is.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Beanoodle
Berichten: 5599
Lid geworden op: vrijdag 20 mei 2011, 22:04
RS: Beanoodle (p2p)

Re: Het School topic

Bericht door Beanoodle »

Taco Party schreef: Uit het standpunt van een uni student zal dat vast wel zo zijn lijkt mij, net als MBO voor een HBO student "makkelijk" is.
Hangt bij HBO en uni meer van de studie af. Luchtvaarttechniek op het HBO is voor veel mensen lastiger dan bijvoorbeeld rechten op de universiteit.
Mad
Berichten: 6745
Lid geworden op: woensdag 3 juni 2009, 17:56

Re: Het School topic

Bericht door Mad »

Van het duits proefwerk in de toetsweek hadden in 2 klassen maar 3 mensen een voldoende.
Terence
Verbannen
Berichten: 20358
Lid geworden op: woensdag 19 oktober 2011, 12:16
Oude naam: J asper

Re: Het School topic

Bericht door Terence »

En jij had natuurlijk voldoende!

Ik moest vandaag ineens rollenspel met Spaans gaan doen ofzo, ik was vorige keer ziek maar das geen goede reden.. ok? niemand uit me klas wist er iets van roept ze gewoon paar mensen bij elkaar moet je wat gaan praten en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele klas onvoldoende jeujj
Afbeelding
Volksdansmatt
Berichten: 413
Lid geworden op: donderdag 8 maart 2007, 12:14
RS: Volksdansmat (p2p)
Clan: Beanoodle
Oude naam: matt2mage

Re: Het School topic

Bericht door Volksdansmatt »

Beanoodle schreef:
Taco Party schreef: Uit het standpunt van een uni student zal dat vast wel zo zijn lijkt mij, net als MBO voor een HBO student "makkelijk" is.
Hangt bij HBO en uni meer van de studie af. Luchtvaarttechniek op het HBO is voor veel mensen lastiger dan bijvoorbeeld rechten op de universiteit.
Ik denk als je 2 dezelfde opleiding vergelijkt qua niveau, dat Uni toch moeilijker is. Maar dat is meer omdat er in diezelfde 4 jaar ong. 3-4x meer stof wordt behandeld.
Gewoon
Berichten: 7349
Lid geworden op: zaterdag 21 mei 2011, 18:33
Oude naam: Ongewoon

Re: Het School topic

Bericht door Gewoon »

Army of the pharaohs schreef:
gewoon schreef: Bij onze eco tentamen had iedereen een onvoldoende behalve ik en zo'n andere meisje >:l die leraar mag mij sowieso niet omdat ik nooit wat doe in de les en betere cijfers haal dan sommige brave lievelingetjes, ik ga morgen mijn tentamen inzien. Volgens mij heeft hij stiekem een paar puntjes gesmokkeld ](*,)
haha, herkenbaar. sommige docenten hebben echt haat omdat ze gewoon jaloers zijn op onze swag yolo 420 enzo
sowieso bruur, hij denkt nogsteeds dat ik zijn fiets geleend heb. Ik heb die fiets allaaang terug gegeven
Afbeelding
Army of the pharaohs
Berichten: 2856
Lid geworden op: dinsdag 23 december 2008, 13:47
Oude naam: moneyf2p

Re: Het School topic

Bericht door Army of the pharaohs »

gewoon schreef:
Army of the pharaohs schreef:
gewoon schreef: Bij onze eco tentamen had iedereen een onvoldoende behalve ik en zo'n andere meisje >:l die leraar mag mij sowieso niet omdat ik nooit wat doe in de les en betere cijfers haal dan sommige brave lievelingetjes, ik ga morgen mijn tentamen inzien. Volgens mij heeft hij stiekem een paar puntjes gesmokkeld ](*,)
haha, herkenbaar. sommige docenten hebben echt haat omdat ze gewoon jaloers zijn op onze swag yolo 420 enzo
sowieso bruur, hij denkt nogsteeds dat ik zijn fiets geleend heb. Ik heb die fiets allaaang terug gegeven
ewaa waz met hem, echt racist zomaar vooroordelen, leg hem uit G
"Hence forth, step within my psychoanalysis
Callouses upon my mind make me strain for my lines
Out I ripped it squeezed the brain, it made some liquid
Drained it in a cup and then I sipped it." - Slug
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Het School topic

Bericht door La Pulga »

Army of the pharaohs schreef:
gewoon schreef:
Army of the pharaohs schreef:
gewoon schreef: Bij onze eco tentamen had iedereen een onvoldoende behalve ik en zo'n andere meisje >:l die leraar mag mij sowieso niet omdat ik nooit wat doe in de les en betere cijfers haal dan sommige brave lievelingetjes, ik ga morgen mijn tentamen inzien. Volgens mij heeft hij stiekem een paar puntjes gesmokkeld ](*,)
haha, herkenbaar. sommige docenten hebben echt haat omdat ze gewoon jaloers zijn op onze swag yolo 420 enzo
sowieso bruur, hij denkt nogsteeds dat ik zijn fiets geleend heb. Ik heb die fiets allaaang terug gegeven
ewaa waz met hem, echt racist zomaar vooroordelen, leg hem uit G
Klap die leraar naar de ziekenosso!
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Beanoodle
Berichten: 5599
Lid geworden op: vrijdag 20 mei 2011, 22:04
RS: Beanoodle (p2p)

Re: Het School topic

Bericht door Beanoodle »

Wut 7.5 voor mijn tentamen bestemmen.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: Het School topic

Bericht door Sam »

Beanoodle schreef:
Taco Party schreef: Uit het standpunt van een uni student zal dat vast wel zo zijn lijkt mij, net als MBO voor een HBO student "makkelijk" is.
Hangt bij HBO en uni meer van de studie af. Luchtvaarttechniek op het HBO is voor veel mensen lastiger dan bijvoorbeeld rechten op de universiteit.
Maar rechten is in principe niet zo heel moeilijk, het is vooral heel veel leren.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Itachi
Moderator in categorie RS
Berichten: 9613
Lid geworden op: zaterdag 20 maart 2010, 18:32
RS: Misuryu (OSRS)
Extra rang: Blogger

Re: Het School topic

Bericht door Itachi »

Mad schreef: Van het duits proefwerk in de toetsweek hadden in 2 klassen maar 3 mensen een voldoende.
Hey, hier ook.
Enige voldoende in m'n klas was een 5,5; ik had een 4,6. :')
Deze ga ik wel herkansen.
Plaatje
Gebruikersavatar
pauperunit
Grapjas
Berichten: 16867
Lid geworden op: zaterdag 7 juni 2008, 10:42
RS: Rondjeslopen (OSRS)
Oude naam: grootmonster

Re: Het School topic

Bericht door pauperunit »

Volksdansmatt schreef:
Beanoodle schreef:
Taco Party schreef: Uit het standpunt van een uni student zal dat vast wel zo zijn lijkt mij, net als MBO voor een HBO student "makkelijk" is.
Hangt bij HBO en uni meer van de studie af. Luchtvaarttechniek op het HBO is voor veel mensen lastiger dan bijvoorbeeld rechten op de universiteit.
Ik denk als je 2 dezelfde opleiding vergelijkt qua niveau, dat Uni toch moeilijker is. Maar dat is meer omdat er in diezelfde 4 jaar ong. 3-4x meer stof wordt behandeld.
Alle studies op de universiteit lijken me in verhouding met HBO studies gewoon moeilijker, anders zouden de HBO studies wel uni studies worden. Dat lijkt mij althans
Daniel_1102
Berichten: 4277
Lid geworden op: vrijdag 22 september 2006, 14:46
Clan: Eternity
Oude naam: daniel 1102

Re: Het School topic

Bericht door Daniel_1102 »

Het hangt ook maar net af waar je kwalitieiten liggen. Als jij docent wilt worden en je bent goed in de theorie maar hebt meer moeite met het voor de klas staan is het HBO lastiger. Als je goed bent in het voor de klas staan en je hebt meer moeite met de theorie, ga je de universiteit lastiger vinden.
Afbeelding
'What is our heart's desire?'
'Vengeance. Justice. Fire and blood.'
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Het School topic

Bericht door La Pulga »

Zo, thuis van school. :)
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Daan
Bouillonblokje
Berichten: 40378
Lid geworden op: zaterdag 18 april 2009, 17:26

Re: Het School topic

Bericht door Daan »

Silfer schreef: Morgen dagje rechten proefstuderen ^^.
Waar?
ThaTerror
Berichten: 2934
Lid geworden op: vrijdag 27 maart 2009, 21:07
RS: 0f Puppets (p2p)
Clan: TKE

Re: Het School topic

Bericht door ThaTerror »

Volgende week toetsweek, moet ik van het weekend nog zo'n culturele activiteit gaan doen voor ckv, onzinvak.
This is the end. Beautiful friend . This is the end My only friend, the end....
Of our elaborate plans, the end. Of everything that stands, the end No safety or surprise, the end. I'll never look into your eyes...again
Can you picture what will be . So limitless and free. Desperately in need...of some...stranger's hand. In a...desperate land
Afbeelding
Plaats reactie