2007 - Old School RuneScape... You Vote!

In dit forum tref je de oudere nieuwsberichten van RuneScape aan. Dit archief heeft al het nieuws vanaf september 2009.

Wat ga jij stemmen?

Voor, ik wil een RuneScape 2007 server terug
116
69%
Tegen, ik wil het zo laten als het nu is
44
26%
Ik weet het nog niet
7
4%
 
Totaal aantal stemmen: 167

jerbod2
Berichten: 35
Lid geworden op: dinsdag 27 mei 2008, 17:15
RS: Quest Nature (OSRS)
Clan: ORZ
Contacteer:

Re: 2007 - Old School RuneScape... You Vote!

Bericht door jerbod2 »

Joa schreef: Al wat ik weet is dat 2007rs doder gaat zijn dan echte rs. 100% zeker.
Grappenmaker, jij bent of aan het trollen of je bent echt zwaar idioot.

Persoonlijk hoop ik het eerste, want als je echt zo dom bent als dat je hier doet dan heb ik echt medelijden.

Ik ben niet iemand die altijd mensen probeert klein te praten, maar hoe jij doet... wow. ](*,)
Afbeelding
Het Heelal
Berichten: 1523
Lid geworden op: woensdag 9 januari 2008, 14:34
RS: Het Heelal (OSRS)
Oude naam: Rems Cyril

Re: 2007 - Old School RuneScape... You Vote!

Bericht door Het Heelal »

Zozo wat krijgen we nu.... Is dit serieus...?


Nostalgie.

Het gaat tegenvallen.

Je weet dat - schijnbaar in een zekere mate al dan niet - goede herinneringen worden geëxtrapolereerd in je geheugen.



Ik voorspel in ieder geval dat er 250 000+ stemmen voor zullen, maar dat het een projectje gedoemd om te falen is.
Google Says
Berichten: 2067
Lid geworden op: woensdag 18 november 2009, 17:21
RS: Google Says (p2p)
Clan: The Scrying Pool

Re: 2007 - Old School RuneScape... You Vote!

Bericht door Google Says »

jerbod2 schreef:
Joa schreef: Al wat ik weet is dat 2007rs doder gaat zijn dan echte rs. 100% zeker.
Grappenmaker, jij bent of aan het trollen of je bent echt zwaar idioot.

Persoonlijk hoop ik het eerste, want als je echt zo dom bent als dat je hier doet dan heb ik echt medelijden.

Ik ben niet iemand die altijd mensen probeert klein te praten, maar hoe jij doet... wow. ](*,)
Wat is er mis mee? Hij denkt dat RS2007 niet populair zal zijn en jij denkt dat RS2007 wel populair zal zijn, 2 verschillende meningen, als hij tegen je zou zeggen dat je idioot bent ga je ook ragen, maak dan niet zo'n opmerkingen.

Iedereen heeft zijn mening en mag die uiten, maakt het dan zoveel uit wat iedereen nu denkt? Wat ze zeggen maakt toch niks uit want er is geen bewijs om hun meningen te onderbouwen. Als je zo kleinzerig bent door opmerkingen die nu al gemaakt worden dan denk ik dat er toch wel wat mis is met je hoor.

Ik ben trouwens ook van mening dat er lang niet zoveel mensen online zullen zijn op RS2007 op LANGE termijn. In het begin zullen er veel zijn, maar er zullen er ook weer veel afhaken. Let wel op, dat is mijn mening, maakt mij het wat uit wat jouw mening is, voor hetzelfde geld zit ik fout en jij juist, en dan?
Laatst gewijzigd door Google Says op donderdag 14 februari 2013, 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Het Heelal
Berichten: 1523
Lid geworden op: woensdag 9 januari 2008, 14:34
RS: Het Heelal (OSRS)
Oude naam: Rems Cyril

Re: 2007 - Old School RuneScape... You Vote!

Bericht door Het Heelal »

Ik denk zelf dat RS2007 bijzonder snel dood gaat zijn.


En dat is maar goed ook. De community zodanig fragmenteren is geen goed idee.
jerbod2
Berichten: 35
Lid geworden op: dinsdag 27 mei 2008, 17:15
RS: Quest Nature (OSRS)
Clan: ORZ
Contacteer:

Re: 2007 - Old School RuneScape... You Vote!

Bericht door jerbod2 »

Silfer schreef:
jerbod2 schreef:
Joa schreef: Al wat ik weet is dat 2007rs doder gaat zijn dan echte rs. 100% zeker.
Grappenmaker, jij bent of aan het trollen of je bent echt zwaar idioot.

Persoonlijk hoop ik het eerste, want als je echt zo dom bent als dat je hier doet dan heb ik echt medelijden.

Ik ben niet iemand die altijd mensen probeert klein te praten, maar hoe jij doet... wow. ](*,)
Waarom doet hij volgens jou zo zwaar idioot? Omdat hij zijn overtuiging als feit verkoopt? Dat doe jij namelijk ook. Dat er niks aan EoC-RS verandert door deze servers wordt beweerd, maar zulke zaken weet je nooit zeker van tevoren.
Nee hier beweren mensen dat de EOC game ook wordt geupdate, wat totaal niet van toepassing is.
Ik stoor me inderdaad aan hoe hij zijn mening verkoopt, zoals je al zei - daar heb ik net zo goed het recht op als dat hij zijn (naar mijn mening) domme "feiten" hier op dit forum neerzet.

Ik onderbouw mijn mening overigens wel, en als je vindt dat dat niet zo is dan hoor ik het graag, ik licht het graag verder toe. :-k
Afbeelding
Masterxvi
Berichten: 3382
Lid geworden op: zaterdag 23 december 2006, 12:08
RS: Masterx (p2p)

Re: 2007 - Old School RuneScape... You Vote!

Bericht door Masterxvi »

Ik denk dat er een kleine groep overblijft op de EoC en voor de rest iedereen over gaat naar de 2007 servers. En dat EoC uitsterft en Jagex tot de conclusie komt dat er meer toekomst zit in pre-eoc dan EoC.

Mijn mening
Inb4ragebyEoCplayers.
Gebruikersavatar
Gillodibilo
Berichten: 75
Lid geworden op: donderdag 26 april 2012, 21:01
RS: gillodibilo (f2p)
Clan: Magepure510

Re: 2007 - Old School RuneScape... You Vote!

Bericht door Gillodibilo »

Wordt je account gereset als je 2007 wilt spelen, of moet je een nieuw accoutn maken?
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: 2007 - Old School RuneScape... You Vote!

Bericht door Joa »

Masterxvi schreef: Ik denk dat er een kleine groep overblijft op de EoC en voor de rest iedereen over gaat naar de 2007 servers. En dat EoC uitsterft en Jagex tot de conclusie komt dat er meer toekomst zit in pre-eoc dan EoC.

Mijn mening
Inb4ragebyEoCplayers.
lol
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: 2007 - Old School RuneScape... You Vote!

Bericht door Joost »

Joa schreef: Al wat ik weet is dat 2007rs doder gaat zijn dan echte rs. 100% zeker.
Jij denkt echt dat je alles kan voorspellen of zo.
Het Heelal
Berichten: 1523
Lid geworden op: woensdag 9 januari 2008, 14:34
RS: Het Heelal (OSRS)
Oude naam: Rems Cyril

Re: 2007 - Old School RuneScape... You Vote!

Bericht door Het Heelal »

Joa schreef:
Masterxvi schreef: Ik denk dat er een kleine groep overblijft op de EoC en voor de rest iedereen over gaat naar de 2007 servers. En dat EoC uitsterft en Jagex tot de conclusie komt dat er meer toekomst zit in pre-eoc dan EoC.

Mijn mening
Inb4ragebyEoCplayers.
lol
Inderdaad lol... Belgen hier hebben tenminste meer dan 2 hersencellen, maar goed.

Edit: grapje, ik ben het gewoon volledig met Joa eens. ;)
Laatst gewijzigd door Het Heelal op donderdag 14 februari 2013, 17:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Het Heelal
Berichten: 1523
Lid geworden op: woensdag 9 januari 2008, 14:34
RS: Het Heelal (OSRS)
Oude naam: Rems Cyril

Re: 2007 - Old School RuneScape... You Vote!

Bericht door Het Heelal »

Gillodibilo schreef: Wordt je account gereset als je 2007 wilt spelen, of moet je een nieuw accoutn maken?
Uhmm ik denk dat je account gereset wordt, maar dat je vooruitgang op RS2013 gewoon blijft opgeslagen.
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: 2007 - Old School RuneScape... You Vote!

Bericht door Joa »

'Joost schreef:
Joa schreef: Al wat ik weet is dat 2007rs doder gaat zijn dan echte rs. 100% zeker.
Jij denkt echt dat je alles kan voorspellen of zo.
Iedereen kan iets voorspellen.
Jerren
Berichten: 1234
Lid geworden op: zaterdag 10 april 2010, 16:56
RS: Jerren NL (p2p)
Clan: ColdFusion

Re: 2007 - Old School RuneScape... You Vote!

Bericht door Jerren »

Als je klein bent denken je hersenen nog heel anders, en als je dan nog niet veel ontdekt hebt, of niet veel weet van het spel, lijkt alles groot en mooi. Denk aan je eerste dagen in Runescape. Je komt in Lumbridge aan als f2p'er. Je vind RS heel groot en gaat rondjes wandelen met je vriend om Lumbridge castle en vind het geweldig. Ik wed dat je het niet meer zo geweldig vind als je nu zo'n nieuw account gaat maken...

Is precies hetzelfde met RS2007.
RS status: P2p

Afbeelding
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: 2007 - Old School RuneScape... You Vote!

Bericht door Joost »

Joa schreef:
'Joost schreef:
Joa schreef: Al wat ik weet is dat 2007rs doder gaat zijn dan echte rs. 100% zeker.
Jij denkt echt dat je alles kan voorspellen of zo.
Iedereen kan iets voorspellen.
Maar jij denkt dat het ook uit gaat komen wat nogal irritant is.
Masterxvi
Berichten: 3382
Lid geworden op: zaterdag 23 december 2006, 12:08
RS: Masterx (p2p)

Re: 2007 - Old School RuneScape... You Vote!

Bericht door Masterxvi »

Jerren583 schreef: Als je klein bent denken je hersenen nog heel anders, en als je dan nog niet veel ontdekt hebt, of niet veel weet van het spel, lijkt alles groot en mooi. Denk aan je eerste dagen in Runescape. Je komt in Lumbridge aan als f2p'er. Je vind RS heel groot en gaat rondjes wandelen met je vriend om Lumbridge castle en vind het geweldig. Ik wed dat je het niet meer zo geweldig vind als je nu zo'n nieuw account gaat maken...

Is precies hetzelfde met RS2007.
Niet iedereen is hier 14 jaar.
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: 2007 - Old School RuneScape... You Vote!

Bericht door Bearserk »

Masterxvi schreef: Ik denk dat er een kleine groep overblijft op de EoC en voor de rest iedereen over gaat naar de 2007 servers. En dat EoC uitsterft en Jagex tot de conclusie komt dat er meer toekomst zit in pre-eoc dan EoC.

Mijn mening
Inb4ragebyEoCplayers.
faal
Afbeelding
jerbod2
Berichten: 35
Lid geworden op: dinsdag 27 mei 2008, 17:15
RS: Quest Nature (OSRS)
Clan: ORZ
Contacteer:

Re: 2007 - Old School RuneScape... You Vote!

Bericht door jerbod2 »

Silfer schreef:
jerbod2 schreef:
Silfer schreef:
jerbod2 schreef:
Joa schreef: Al wat ik weet is dat 2007rs doder gaat zijn dan echte rs. 100% zeker.
Grappenmaker, jij bent of aan het trollen of je bent echt zwaar idioot.

Persoonlijk hoop ik het eerste, want als je echt zo dom bent als dat je hier doet dan heb ik echt medelijden.

Ik ben niet iemand die altijd mensen probeert klein te praten, maar hoe jij doet... wow. ](*,)
Waarom doet hij volgens jou zo zwaar idioot? Omdat hij zijn overtuiging als feit verkoopt? Dat doe jij namelijk ook. Dat er niks aan EoC-RS verandert door deze servers wordt beweerd, maar zulke zaken weet je nooit zeker van tevoren.
Nee hier beweren mensen dat de EOC game ook wordt geupdate, wat totaal niet van toepassing is.
Ik stoor me inderdaad aan hoe hij zijn mening verkoopt, zoals je al zei - daar heb ik net zo goed het recht op als dat hij zijn (naar mijn mening) domme "feiten" hier op dit forum neerzet.

Ik onderbouw mijn mening overigens wel, en als je vindt dat dat niet zo is dan hoor ik het graag, ik licht het graag verder toe. :-k
Wat voor argumenten gebruik je ter ondersteuning van je claim dat de game niet verandert door de extra servers? Het enige waar je volgens mij gebruik van kán maken (waar je niet eens naar refereert trouwens) is het feit dat Jagex het zelf beweert. Heel betrouwbaar vind ik dat echter niet, als we even naar het verleden kijken. Let's see: wilderness/free trade is not coming back, we shall not introduce microtransactions unless our players want us to, old RS is not coming back? Bovendien weet je niet wat het voor effect kan hebben op de community.
Ik zal hier later dieper op ingaan, moet zo naar mijn werk, wat ik nog wel even zal beantwoorden is dat JaGeX zover ik weet nog nooit gelogen hebben over wat ze in een volgende update naar buiten zouden brengen. Als je in een update log ziet dat er bijvoorbeeld nieuwe NPC's geadd worden in een forest, dan komen die er ook. Je hebt gelijk dat ze vaak genoeg hun woord niet gehouden hebben over dingen die ver weg lagen, maar dat is hier niet van toepassing.

Je zegt ook dat de community beinvloed kan worden door deze update, op een manier alsof ik zei dat dat niet zo was. Als je even terugbladert zul je zien dat ik juist gezegd heb dat JUIST de community wel anders kan worden door deze update, maar het daar bij zal blijven - naar wat ik weet qua feiten.


Groeten.
Afbeelding
Joa
Berichten: 6416
Lid geworden op: donderdag 3 december 2009, 18:15

Re: 2007 - Old School RuneScape... You Vote!

Bericht door Joa »

'Joost schreef:
Joa schreef:
'Joost schreef:
Joa schreef: Al wat ik weet is dat 2007rs doder gaat zijn dan echte rs. 100% zeker.
Jij denkt echt dat je alles kan voorspellen of zo.
Iedereen kan iets voorspellen.
Maar jij denkt dat het ook uit gaat komen wat nogal irritant is.
Waarom zou ik de moeite doen iets te voorstellen als ik er niet in geloof? Logic...


Jij bent zeker zo ene die mad wordt als de weerman zegt dat het gaat regenen, en het dan de hele dag droog weer is.
Laatst gewijzigd door Joa op donderdag 14 februari 2013, 17:34, 2 keer totaal gewijzigd.
Dombo 12
Verbannen
Berichten: 4694
Lid geworden op: donderdag 6 augustus 2009, 17:53
RS: Dombo 12 (p2p)
Clan: PvM Addicts

Re: 2007 - Old School RuneScape... You Vote!

Bericht door Dombo 12 »

@ Straatvader: EoC heeft zeker niet gefailed hoor :"""""D Alleen al die cry babys blijven door huilen om 2007 servers en die krijgen ze nu, en nog blijven ze huilen als ik de laatste paar pages zo door lees.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dartmoul1
Berichten: 896
Lid geworden op: maandag 17 mei 2010, 21:25
Clan: Decimus

Re: 2007 - Old School RuneScape... You Vote!

Bericht door Dartmoul1 »

Je doet nog gewoon People killing alleen dan met meer moeite en denk werk, weet niet wat daar saai aan is maarja.

Ik ga zelf niet stemmen.
AfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie