NIEUWE (MOGELIJKE) UPDATES / GWD/ZMI/QUESTS/DIARIES

Hier kun je praten over zaken uit de OldSchool-servers van RuneScape die niet in de andere forumdelen passen.
~Glenn
Berichten: 6266
Lid geworden op: zondag 9 juli 2006, 13:21
Oude naam: Glennz0rs`

Re: NIEUWE (MOGELIJKE) UPDATES / GWD/ZMI/QUESTS/DIARIES

Bericht door ~Glenn »

nielie555 schreef: Ik zie niet direct hoe die items dan dalen in prijs door gwd.
Gwd - dure spullen - verkopen - veel mensen hebben veel geld - veel vraag naar bv yews, raw lobs - prijs daalt door groot aantal spelers
.:Afbeelding:.
nielie555
Berichten: 82
Lid geworden op: donderdag 29 oktober 2009, 15:08
RS: nielie (OSRS)
Clan: eventisation

Re: NIEUWE (MOGELIJKE) UPDATES / GWD/ZMI/QUESTS/DIARIES

Bericht door nielie555 »

ehm, je maakt volgens mij een klein foutje...

na veel vraag klopt er iets niet. Als de vraag omhoog gaat, en het aanbod gelijk blijft of zelfs omlaag gaat omdat volgens jou nu iedereen gwd zit, gaat de prijs niet omlaag. De prijs gaat dan juist omhoog. Daarnaast zal er meer food nodig zijn, en pots. Daarvan zal de prijs zelfs nog meer omhoog gaan.
EMPTY

Re: NIEUWE (MOGELIJKE) UPDATES / GWD/ZMI/QUESTS/DIARIES

Bericht door EMPTY »

Supervet allemaal maar de 75% haalt het niet
~Glenn
Berichten: 6266
Lid geworden op: zondag 9 juli 2006, 13:21
Oude naam: Glennz0rs`

Re: NIEUWE (MOGELIJKE) UPDATES / GWD/ZMI/QUESTS/DIARIES

Bericht door ~Glenn »

Yews waren back in the days 250 ea, nu 400 ea. De prijzen gaan echt wel dalen hoor als het spel wat gebalanceerd is. Food gaat inderdaad stijgen ok daar maak ik een fout maar in het algemeen blijft GWD de economie ruïneren. Het maakt het spel voor mij persoonlijk zo saai. En oldskool noemt niet voor niets oldschool.
.:Afbeelding:.
Gebruikersavatar
rensyboy
Berichten: 431
Lid geworden op: vrijdag 19 oktober 2007, 17:43
RS: Tomaat (p2p)
Clan: incision

Re: NIEUWE (MOGELIJKE) UPDATES / GWD/ZMI/QUESTS/DIARIES

Bericht door rensyboy »

nee, dat denk ik ook niet
nielie555
Berichten: 82
Lid geworden op: donderdag 29 oktober 2009, 15:08
RS: nielie (OSRS)
Clan: eventisation

Re: NIEUWE (MOGELIJKE) UPDATES / GWD/ZMI/QUESTS/DIARIES

Bericht door nielie555 »

Helaas niet nee, maar we vinden het jammer dat die 25%> niet duidelijk is waarom niet.

stel:
je kan gwd armour niet meenemen wildy in
(pkers hebben er geen last van (lijkt me) en minder mensen willen het hebben omdat toch een groot deel van 07 pkers blijken te zijn, dus prijs is stuk goedkoper)

wat zouden dan nog redenen zijn dat mensen geen gwd willen?

oldschool is de betekenis die je er zelf aan geeft. Ik vind gwd wel bij oldschool horen omdat ik altijd gwd gespeeld heb sinds ik p2p ben.
Je voorbeeld van yews snap ik niet, 250 --> 400 is een stijging lijkt me. Verder zeg je dat de prijzen echt wel gaan dalen als het spel wat gebalanceerd is. Ook dit snap ik niet.

Waarom zou gwd het spel voor jouw saai maken? Je hoeft er niet aan mee te doen.
Gebruikersavatar
rensyboy
Berichten: 431
Lid geworden op: vrijdag 19 oktober 2007, 17:43
RS: Tomaat (p2p)
Clan: incision

Re: NIEUWE (MOGELIJKE) UPDATES / GWD/ZMI/QUESTS/DIARIES

Bericht door rensyboy »

ze waren in 2009 ofzo 250, wat volgens hem door de gwd komt. Dus dan is 400 -> 250 een daling
nielie555
Berichten: 82
Lid geworden op: donderdag 29 oktober 2009, 15:08
RS: nielie (OSRS)
Clan: eventisation

Re: NIEUWE (MOGELIJKE) UPDATES / GWD/ZMI/QUESTS/DIARIES

Bericht door nielie555 »

Als je voor zo'n daling per sé iets de schuld wilt geven, zou ik voor bots gaan.
Gebruikersavatar
rensyboy
Berichten: 431
Lid geworden op: vrijdag 19 oktober 2007, 17:43
RS: Tomaat (p2p)
Clan: incision

Re: NIEUWE (MOGELIJKE) UPDATES / GWD/ZMI/QUESTS/DIARIES

Bericht door rensyboy »

rensyboy schreef: ze waren in 2009 ofzo 250, wat volgens hem door de gwd komt. Dus dan is 400 -> 250 een daling
als je reden iets anders is en ik 'stom loop te lullen', zeg het :p
MrDylanx
Berichten: 534
Lid geworden op: dinsdag 6 december 2011, 13:35
RS: Dylan R2M (p2p)
Clan: The Crux

Re: NIEUWE (MOGELIJKE) UPDATES / GWD/ZMI/QUESTS/DIARIES

Bericht door MrDylanx »

Content updates: zo min mogelijk.

Features die het spel niet makkelijker maakt, maar wel leuker (denk zoals de Clan system die de live game kent, met oldschool clan hiscores misschien?) mag van mij wel gebeuren, zolang het maar leuk blijft en zoals de meeste zeggen, niet dat ze totaal doordraaien en maar 15 updates in een poll hebben elke week.

Als je in bent voor verbeteringen, ga EoC lekker spelen, content updates daar maar laat lekker 07 met rust. Geen GWD, vind het best dat Torso 1 van de beste ding is in de game. + Het maakt Barbarian mini-game ook speelbaar, sinds dat er geen ranken zijn, geen hoorns enzo. Spel word net zoals Trouble Brewing, dood.

TL:DR : Content, neen. Leuke features die het spel niet versnellen, ja op sommige.
mobex
Berichten: 175
Lid geworden op: vrijdag 3 april 2009, 14:04

Re: NIEUWE (MOGELIJKE) UPDATES / GWD/ZMI/QUESTS/DIARIES

Bericht door mobex »

Omfg, ik erger mezelf zo zwaar aan een aantal posts hier
1. Ga terug naar EOC voor pvm SLAAGT OP NIETS! Eoc is gewoon shit. OP, ongebalanceerd en saai. GWD levert daar nog amper iets op, buiten nex dan. Eoc is allemaal teveel van het goede geworden.
2. Is OSR dan enkel voor PKERS? Beetje egoïstisch vind je niet? GWD kwam een maand ongeveer uit na deze back up, wat dus nog in 2007 is :dus: laat gewoon beide partijen hun zin hebben. Het noemt oldschool runescape, niet olschool pvpscape #-o
3. Rs deze dagen (eoc) is niet verpest door de gewone GWD, maar door al die nieuwe troep die erbij is gekomen. Rs in 07,08 met gwd was goed.
4. Die "verbeteringen" zoals gezegd in post hierboven... Ja, daarom dat er zoveel mensen zeggen dat eoc zuigt. 90% van mijn vrienden is quitted met rs omdat het EOC is geworden. Dus kap maar met die opmerking.
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: NIEUWE (MOGELIJKE) UPDATES / GWD/ZMI/QUESTS/DIARIES

Bericht door La Pulga »

Geen GWD zoals het in 2007 in EOC geïntroduceerd is.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
mobex
Berichten: 175
Lid geworden op: vrijdag 3 april 2009, 14:04

Re: NIEUWE (MOGELIJKE) UPDATES / GWD/ZMI/QUESTS/DIARIES

Bericht door mobex »

Als ge nu al is een goei argument zou geven...
Google Says
Berichten: 2067
Lid geworden op: woensdag 18 november 2009, 17:21
RS: Google Says (p2p)
Clan: The Scrying Pool

Re: NIEUWE (MOGELIJKE) UPDATES / GWD/ZMI/QUESTS/DIARIES

Bericht door Google Says »

Lol, eerst kan GWD niet toegevoegd worden omdat ze te veel tijd ervoor nodig zouden hebben en nu Jagex bank maakt van 07scape gaat het ineens wel. Is ook wel toevallig.

Oh en trouwens, verder in die thread staat ook nog iets:
Nevertheless, it would be feasible to add new treasure trail clues, new recoloured versions of certain items, and things like that.
Waarom willen ze precies nieuwe content toevoegen? Het was er niet in 2007 en niemand vraagt erachter, als je het old school wilt houden, waarom wil je dan nieuwe dingen toevoegen die er toen niet waren? Ik zeg het je, dit is allemaal bedoelt om geld te maken op een korte tijdsperiode, het is gewoon zo duidelijk.

(Ik vind trouwens dat dat deeltje van 'new recoloured version of certain items' verdacht veel op Solomon's store of zoiets dergelijks begint te lijken)
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: NIEUWE (MOGELIJKE) UPDATES / GWD/ZMI/QUESTS/DIARIES

Bericht door La Pulga »

mobex schreef: Als ge nu al is een goei argument zou geven...
Lees mijn posts terug een daar staan genoeg goede argumenten tussen.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: NIEUWE (MOGELIJKE) UPDATES / GWD/ZMI/QUESTS/DIARIES

Bericht door Sam »

De rede dat Runescape 07 de grens heeft getrokken tot voor de GWD is omdat vanaf toen Jagex ook duidelijk een andere kant op is gegaan met runescape, namelijk naar PvM. De grens moet gewoon tot aan de GWD blijven, dat is de duidelijkste en ook de beste grens. GWD heeft nogal wat impact gehad voor degene die het niet weten namelijk.

Toegevoegd na 1 minuten:

Maar voor een uitgebreide argumentatie, lees dit maar.
Evilminded0 schreef: GWD was voor mij het begin van het einde, eigenlijk DKS al.

Geld verdienen met skillen en vechten in de Wilderness. Dat is zo'n beetje waar RS in mijn ogen om moet draaien. Dat PvM'en verstoort dat alleen maar omdat mensen liever daar heen gaan dan de Wilderness. Ja, ik snap het die bosses zijn moeilijk te verslaan dus je kan het de 'end-game' noemen maar dat is natuurlijk grote onzin.

Welke fatsoenlijk team ging rond 2009 nog wel eens dood in GWD? Of bij DKS?

De methodes om deze monsters veilig te kunnen verslaan zijn al lang en breed uitgevonden en volledig geperfectioneerd. Het is een end-game die geen daadwerkelijke uitdaging meer biedt en uitloopt op iets wat verdacht veel op grinden lijkt. Gewoon je perfect voorgekauwde methode die je uit een youtube-guide van buiten hebt geleerd aanhouden en laat de beste items van RS maar binnen komen rollen. (Met grote winsten als gevolg.) PvM'en is daarom geen fatsoenlijke vervanger voor PvP'en en biedt op lange termijn geen enkele uitdaging. Dat de PvP-community op sterven na dood is in EoC ligt dan ook niet zozeer aan de EoC update maar aan het feit dat PvM'en veel hogere rewards met zich mee brengt tegen een veel lager risico. (Met al die graves en het feit dat je zo'n beetje overal ondertussen al een teleport heen hebt is het bijna moeilijker om spullen kwijt te raken dan bij te verdienen.)

Mensen zijn onvoorspelbaar, mensen denken zelf na, geen enkel RS-monster ooit zal dat gaan doen. PvP'en brengt dus ALTIJD de grootste risico's met zich mee en zal dus ook zo beloond moeten worden.

Als Jagex GWD in 07-servers uitbrengt hou ik het voor gezien.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
de koning4
Berichten: 409
Lid geworden op: donderdag 10 april 2008, 21:26

Re: NIEUWE (MOGELIJKE) UPDATES / GWD/ZMI/QUESTS/DIARIES

Bericht door de koning4 »

Ik wil niet veel zeggen, maar we hebben het nog steeds in de hand. Als de grote kudde NEE zeg, komt er geen updates van GWD.
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: NIEUWE (MOGELIJKE) UPDATES / GWD/ZMI/QUESTS/DIARIES

Bericht door Sam »

Nee, ik denk ook niet dat het er doorheen komt. Als hier 9/10 mensen nee zeggen zal het op de runescape fora wel niet heel anders zijn.
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: NIEUWE (MOGELIJKE) UPDATES / GWD/ZMI/QUESTS/DIARIES

Bericht door Sam »

Dan komt het er dus niet doorheen. :D
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
Plaats reactie