Blowen | het beste NON-RS topic |

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.
Juuul'
Berichten: 8593
Lid geworden op: donderdag 5 juli 2007, 11:20
RS: GIM Defqon 1 (p2p)

Re: Blowen

Bericht door Juuul' »

Bij mij is eigenlijk altijd wel iemand alleen thuis dus dan doen we het daar of ergens random buiten.
Tim
Berichten: 13565
Lid geworden op: donderdag 21 juni 2007, 21:32

Re: Blowen

Bericht door Tim »

Ewout schreef: Waar smoken jullie eigenlijk altijd? Ik meestal in bushokje met 2 vaste kameraden, is best chill om uit de wind te zitten haha :) We kunnen helaas bij niemand zitten, dat is wel jammer :( Binnenkort kampvuurtje ergens in het bos maken en dan smoken, echt zin in :D
Je bent nog maar 16 vriend, wel een beetje verstandig zijn eh.

Ik smoke altijd bij vrienden thuis of gewoon bij mij thuis, woon op kamers dus dat is geen probleem.
Schaapje
Berichten: 1557
Lid geworden op: vrijdag 26 maart 2010, 17:38
Clan: We say Meeh

Re: Blowen

Bericht door Schaapje »

Gewoon lekker op het balkon of buiten ergens in het zonnetje. 's Winters rook ik daarom ook bijna nooit.
AfbeeldingAfbeelding
Josters
Berichten: 1279
Lid geworden op: dinsdag 10 juni 2008, 20:51
Oude naam: josters

Re: Blowen

Bericht door Josters »

Lol @ al die mensen die wiet uit de shop halen. Dealers zijn veel goedkoper + vaker betere wiet. Het is onzin dat ze sprayen. Oh en CBD is niet psychoactief. ;D
Michael Jackson 1958-2009 ~ The king of pop will always be in my heart and soul.
Ditjuh
Berichten: 5052
Lid geworden op: zondag 9 maart 2008, 22:12
RS: Leuk (OSRS)
Clan: Vitality #1
Oude naam: IntoHardcore

Re: Blowen

Bericht door Ditjuh »

Ewout schreef: Waar smoken jullie eigenlijk altijd? Ik meestal in bushokje met 2 vaste kameraden, is best chill om uit de wind te zitten haha :) We kunnen helaas bij niemand zitten, dat is wel jammer :( Binnenkort kampvuurtje ergens in het bos maken en dan smoken, echt zin in :D
Ik rol ze meestal thjuis naast mn pa en ma en smoke hem meestal op in de tuin samen met een maat.

Toegevoegd na 1 minuten:
Josters schreef: Lol @ al die mensen die wiet uit de shop halen. Dealers zijn veel goedkoper + vaker betere wiet. Het is onzin dat ze sprayen. Oh en CBD is niet psychoactief. ;D
Ik haal ook bij een dealer, en voor de 7 euro per gram krijg je echt ziek lekkere wiet. En het mooie is dat je gewoon paar min van je huis kan afspreken, beter dan helemaal naar de shop fietsen@
Afbeelding
Afbeelding
Josters
Berichten: 1279
Lid geworden op: dinsdag 10 juni 2008, 20:51
Oude naam: josters

Re: Blowen

Bericht door Josters »

Nee man, ze komen naar mijn huis xD
Michael Jackson 1958-2009 ~ The king of pop will always be in my heart and soul.
Ditjuh
Berichten: 5052
Lid geworden op: zondag 9 maart 2008, 22:12
RS: Leuk (OSRS)
Clan: Vitality #1
Oude naam: IntoHardcore

Re: Blowen

Bericht door Ditjuh »

Josters schreef: Nee man, ze komen naar mijn huis xD
Ja die dealer hoeft niet perse precies te weten waar ik woon vandaar doe ik altijd in het speeltuintje vlakbij XD
Afbeelding
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen

Bericht door Rems »

Hier in de buurt zijn geen dealers die beter zijn dan de shop hoor. Wel dealers die gruis ofzo verkopen voor 5euro/gram maar ik heb liever toppen. En je kan gewoon wanneer je wilt naar de shops, dealers zijn altijd te laat en shit en nemen vaak telefoon niet op.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ditjuh
Berichten: 5052
Lid geworden op: zondag 9 maart 2008, 22:12
RS: Leuk (OSRS)
Clan: Vitality #1
Oude naam: IntoHardcore

Re: Blowen

Bericht door Ditjuh »

Rems schreef: Hier in de buurt zijn geen dealers die beter zijn dan de shop hoor. Wel dealers die gruis ofzo verkopen voor 5euro/gram maar ik heb liever toppen. En je kan gewoon wanneer je wilt naar de shops, dealers zijn altijd te laat en shit en nemen vaak telefoon niet op.
Ik regel altijd ruim vantevoren met hem, en hij laat het altijd weten als het wat later is, en hij levert gewoon toppen :P
Afbeelding
Afbeelding
Collyn34
Berichten: 1897
Lid geworden op: zondag 11 november 2007, 16:10
Clan: pup
Oude naam: `Collyn

Re: Blowen

Bericht door Collyn34 »

Laatst nog lekker oldskool achter de school gesmoked met 2 mates :-)
Be good or be good at it.
Snotaapii
Berichten: 4527
Lid geworden op: zondag 15 juli 2007, 11:27
RS: Snotaapii (OSRS)
Clan: Authority - Retired
Contacteer:

Re: Blowen

Bericht door Snotaapii »

Josters schreef: Lol @ al die mensen die wiet uit de shop halen. Dealers zijn veel goedkoper + vaker betere wiet. Het is onzin dat ze sprayen. Oh en CBD is niet psychoactief. ;D
valt reuzen mee
R.I.P Authority. 11/12/08 - 16/04/2010
Afbeelding
It's all Part of the PlanAfbeelding

R.I.P Authority. 11/12/08 - 16/04/2010
Whisperer
Berichten: 2185
Lid geworden op: zondag 25 november 2007, 16:19
Oude naam: Wont-Cry

Re: Blowen

Bericht door Whisperer »

Wij blowen meestal gewoon bij vrienden thuis. Bij sommige vinden ouders het niet erg, bij andere doen we het alleen als ouders weg zijn.

Bij mij thuis gebeurt het meestal op het dakterras bij mijn kamer. :) Echt een super chille plek. :)
Ditjuh
Berichten: 5052
Lid geworden op: zondag 9 maart 2008, 22:12
RS: Leuk (OSRS)
Clan: Vitality #1
Oude naam: IntoHardcore

Re: Blowen

Bericht door Ditjuh »

Snotaapii schreef:
Josters schreef: Lol @ al die mensen die wiet uit de shop halen. Dealers zijn veel goedkoper + vaker betere wiet. Het is onzin dat ze sprayen. Oh en CBD is niet psychoactief. ;D
valt reuzen mee
Ligt aan je dealer en je shop he..
Afbeelding
Afbeelding
Snotaapii
Berichten: 4527
Lid geworden op: zondag 15 juli 2007, 11:27
RS: Snotaapii (OSRS)
Clan: Authority - Retired
Contacteer:

Re: Blowen

Bericht door Snotaapii »

nee echt sherlock!? meen je dat o.O

een coffeeshophouder gaat geen 5 euro per gram betalen.
een kleine dealer die maar een 100gram heeft ergens gestasht , betaald wel 5 euro de gram inkoop prijs.
dan moet je zakjes gaan maken van 1.4 gram, doe jij 't huiswerk maar

over de kwaliteit valt weinig te zeuren, als jij een vaste coffeeshop hebt en ze kennen je omdat je er regelmatig komt , kan je vast wel netjes vragen welke op dit moment beter is en welke wat minder, dan zal je een eerlijk antwoord krijgen, een dike zak met goede kwaliteit wietjes :bier:
R.I.P Authority. 11/12/08 - 16/04/2010
Afbeelding
It's all Part of the PlanAfbeelding

R.I.P Authority. 11/12/08 - 16/04/2010
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen

Bericht door Rems »

Weet iemand of er nog wietpas is in het zuiden van Nederland of een schrale variant ervan? Oftewel, kunnen buitenlanders nu overal wiet kopen?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Snotaapii
Berichten: 4527
Lid geworden op: zondag 15 juli 2007, 11:27
RS: Snotaapii (OSRS)
Clan: Authority - Retired
Contacteer:

Re: Blowen

Bericht door Snotaapii »

belgen zover ik weet nog niet,
R.I.P Authority. 11/12/08 - 16/04/2010
Afbeelding
It's all Part of the PlanAfbeelding

R.I.P Authority. 11/12/08 - 16/04/2010
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: Blowen

Bericht door La Pulga »

Rems schreef: Weet iemand of er nog wietpas is in het zuiden van Nederland of een schrale variant ervan? Oftewel, kunnen buitenlanders nu overal wiet kopen?
Volgens mij alleen paspoort/ID laten zien.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Poeper
Berichten: 809
Lid geworden op: woensdag 27 februari 2008, 17:36
Oude naam: zazou108

Re: Blowen

Bericht door Poeper »

:L gf, +-4500 euro
Afbeelding
Ditjuh
Berichten: 5052
Lid geworden op: zondag 9 maart 2008, 22:12
RS: Leuk (OSRS)
Clan: Vitality #1
Oude naam: IntoHardcore

Re: Blowen

Bericht door Ditjuh »

Snotaapii schreef: nee echt sherlock!? meen je dat o.O

een coffeeshophouder gaat geen 5 euro per gram betalen.
een kleine dealer die maar een 100gram heeft ergens gestasht , betaald wel 5 euro de gram inkoop prijs.
dan moet je zakjes gaan maken van 1.4 gram, doe jij 't huiswerk maar

over de kwaliteit valt weinig te zeuren, als jij een vaste coffeeshop hebt en ze kennen je omdat je er regelmatig komt , kan je vast wel netjes vragen welke op dit moment beter is en welke wat minder, dan zal je een eerlijk antwoord krijgen, een dike zak met goede kwaliteit wietjes :bier:
Zal allemaal best maar bij mijn dealer krijg ik voor dezelfde prijs betere wiet dan bij de coffeeshop hier ;) Vandaar dat ik ook zei, dat ligt aan je dealer en je coffeeshop, sherlock.
Afbeelding
Afbeelding
Rems
Meeste awards bijna gewonnen door Kipcorn maar uiteindelijk toch net niet omdat Kipcorn betrapt werd
Berichten: 17631
Lid geworden op: vrijdag 13 juni 2008, 17:31

Re: Blowen

Bericht door Rems »

Poeper schreef:
:L gf, +-4500 euro
Lol nee, ze zeggen dat er 'trim' in zit aka fucking troep. Dat is ongeveer wietplanten afval, dus dat is niks waard joh.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie