EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Hebben bewaaksters stiekem een oogje op Kipcorn?

Ja
10
12%
Nee
0
Geen stemmen
Haha nee
19
23%
Ban Kipcorn
39
48%
Ban Kipcorn niet
13
16%
 
Totaal aantal stemmen: 81

D A T H A N
Berichten: 875
Lid geworden op: dinsdag 2 april 2013, 18:21

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door D A T H A N »

Damn, you fucked up bro! Nu is het te laat.
Minol
Berichten: 4288
Lid geworden op: donderdag 7 juni 2007, 16:46
RS: RS Above RL (p2p)
Oude naam: El Macaro

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Minol »

Dexter schreef: En dit jongens en meisjes, is waarom de annulatieverzekering bestaat!

Nee serieus, heb sowieso een gesprek met haar over hoe jij de zaken aanvoelt, zoals je ons het verhaal hebt verteld. :)
Klopt lol, we vonden het niet nodig met boeken, achteraf toch maar beter wel kunnen doen.
Ga ik ook doen, gister ook al een tijdje gepraat met haar maar ik laat haar nu even rusten en alles weer op een rijtje zetten, en praat over paar dagen wel weer tegen haar.
D A T H A N schreef:Damn, you fucked up bro! Nu is het te laat.
Yeah I kinda did.. Ik hoop het niet mja, de tijd zal het leren.
Never
Berichten: 4388
Lid geworden op: zaterdag 9 april 2011, 15:23
Oude naam: Mr D

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Never »

Ik had.. vorige? anderhalve? week geleden mijn situatie gepost dat een meid haal vaag tegen me deed over de chat en me een idioot noemde enzo. 'T was omdat we naar Indian Summer gingen, ik besloten had om niet mee te gaan, en zij opeens onzin ging praten en zeggen dat sommigen meegingen alleen maar om mij en dat dat nu niet meer kon. De meeste van jullie zeiden dat zijzelf misschien geïnteresseerd in me zou zijn, dus ik heb daar even paranoïde naar gekeken de laatste tijd.
Ik kan nu met de volle 100% zeggen dat ze echt niet geïnteresseerd in me is. Nog twee meiden die mee gingen naar IS hebben besloten lekker met haar mee te doen en ze zeggen dat zij vol gelijk had. Ik had beter moeten opletten naar de mensen om me heen en moeten wachten met het verkopen van mijn IS kaartjes. Ik ben inderdaad blind en snap helemaal niets van alles, ben blind en een idioot. Ze willen niet zeggen wat er aan de hand is en waarom ik dan zo overduidelijk retarded ben, aangezien ik dat zelf prima hoor te kunnen bedenken en het beschamend zou zijn als ik dat niet kon. Ze hebben me volgens hun overschat en zijn teleurgesteld in me. Ik krijg haast de neiging om sorry te zeggen, totdat ik me herinner dat ik nog steeds geen ene zak fout heb gedaan.

Iemand die hier iets van af weet, hier toch ergens logica in ziet of ook denkt dat ik een bewoner van Mongolië ben? Ik zal ff kijken of ik mijn eerdere post terug kan vinden voor de mensen die geen idee hebben waar ik het over heb. Overigens, voordat mensen aankomen met: ze vinden je alle drie leuk, ik heb het ze (for real, no jk, maar toen ik het vroeg was het als jk bedoeld, brotip: niet doen) al gevraagd maar daar was het antwoord een volmondig, uitgebreid, beledigd en gedetailleerd "nee" op.
Sheit.
Timo
Berichten: 3864
Lid geworden op: vrijdag 20 november 2009, 16:54
RS: RS Above IRL (OSRS)

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Timo »

Achtelijk stel wijven dan hoor. No offence. Oké je kan teleurgesteld zijn dat iemand niet mee gaat, maar dan zo reageren? Zou haast zeggen dat 1 vd drie gewoon rechtuit aan het liegen is en je wel leuk vindt.
D A T H A N
Berichten: 875
Lid geworden op: dinsdag 2 april 2013, 18:21

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door D A T H A N »

Wth man. Sommige mensen zijn echt te fucking irrationeel om mee om te gaat. Stop ze in een groepsgesprek ofzo en zeg 'Leg me uit wat er aan de hand is want ik snap niet wat jullie bedoelen' ofzo. Als ze het dan niet doen zou 'k ze negeren of verwijderen ofzo. :') Ik ken ze niet maar het klinkt echt als een stel irritante aandachtshoeren.
D A T H A N
Berichten: 875
Lid geworden op: dinsdag 2 april 2013, 18:21

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door D A T H A N »

Ik kan daar zo slecht tegen... als je dan vraagt wat iemand bedoelt en dan van die stomme antwoorden zoals 'dat snap je zelf ook wel' NEE BITCH anders vroeg ik t niet. :tssk:
Timo
Berichten: 3864
Lid geworden op: vrijdag 20 november 2009, 16:54
RS: RS Above IRL (OSRS)

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Timo »

Silfer schreef: Ben het met je eens, maar soms zijn mensen ook redelijk blind. Ben nu toevallig op een ander forum een verhaal aan het lezen dat al drie pagina's doorgaat. Daar krijg je constant dit soort dingen te lezen:
she turned to me and said "I would totally do you in the street" with a suggestive smile
I wore shorts cause I was really warm and she looked me up and down then said, "Oh my gosh you have legs!"
I catch her staring at me a lot and when I do, she either looks away quickly or smiles and winks.
She also goes out of her way to talk to me, and she also hugs me and puts her head on my shoulder a lot.
One of my friends put her arm around me and I looked over to see my crush staring daggers at her. She then marched over during break, grabbed my hand, and said "mine."
En vervolgens vraagt die persoon of dat dit hints zijn.
Misschien een enkele hint is moeilijk op te vangen (als het je bijv niet goed opvalt dat die persoon heel de tijd naar je kijkt. Maar 2 van die quotes bij elkaar zegt meer dan genoeg.
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Nilsie »

En ik dacht dat ik er geen zak van kon.
Lighto
Berichten: 1986
Lid geworden op: maandag 2 juli 2012, 23:13

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Lighto »

Silfer schreef: Ben het met je eens, maar soms zijn mensen ook redelijk blind. Ben nu toevallig op een ander forum een verhaal aan het lezen dat al drie pagina's doorgaat. Daar krijg je constant dit soort dingen te lezen:
she turned to me and said "I would totally do you in the street" with a suggestive smile
I wore shorts cause I was really warm and she looked me up and down then said, "Oh my gosh you have legs!"
I catch her staring at me a lot and when I do, she either looks away quickly or smiles and winks.
She also goes out of her way to talk to me, and she also hugs me and puts her head on my shoulder a lot.
One of my friends put her arm around me and I looked over to see my crush staring daggers at her. She then marched over during break, grabbed my hand, and said "mine."
En vervolgens vraagt die persoon of dat dit hints zijn.
Ik weet niet waarom, maar iets zegt mij dat hij die hints wel door heeft maar er gewoon mee wil 'showen' aan iedereen :')
Afbeelding
Jaestro
Berichten: 2708
Lid geworden op: maandag 20 mei 2013, 0:15

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Jaestro »

Lighto schreef: Ik weet niet waarom, maar iets zegt mij dat hij die hints wel door heeft maar er gewoon mee wil 'showen' aan iedereen :')
Geloof me maar als ik zeg dat er mensen zijn die serieus nog twijfelen daarover.
Afbeelding
Jaestro
Berichten: 2708
Lid geworden op: maandag 20 mei 2013, 0:15

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Jaestro »

J oey schreef:
GNoulez schreef:
Lighto schreef: Ik weet niet waarom, maar iets zegt mij dat hij die hints wel door heeft maar er gewoon mee wil 'showen' aan iedereen :')
Geloof me maar als ik zeg dat er mensen zijn die serieus nog twijfelen daarover.
Jij zelf dus?
Sterke negativiteit uit het niks ;)
Laatst gewijzigd door Jaestro op maandag 20 mei 2013, 0:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Jaestro
Berichten: 2708
Lid geworden op: maandag 20 mei 2013, 0:15

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Jaestro »

En om op je vraag te antwoorden, nee ik reken mezelf daar niet toe :)
Afbeelding
Rick_Hardstyle
Berichten: 1219
Lid geworden op: zondag 18 september 2011, 23:03
RS: zaros99str (OSRS)

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Rick_Hardstyle »

leermomentje nummer 1: Een vriendin bevorderd de drang om een boksbal te kopen.
Zin om een leuke RTS te spelen registreer je met deze link http://signup.leagueoflegends.com/?ref= ... 0342304096 en kom League of Legends spelen :D
Mark
Berichten: 2457
Lid geworden op: maandag 5 januari 2009, 19:43
Clan: 'Join The Fist'
Contacteer:

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Mark »

Finaly weer een gevonden voor me onderschrift
It's time for me to run, run away from all of this
The pain inside of me is taking over everything
From time to time I feel lost inside this melody
It's like a fantasy, except it's called reality


Afbeelding
Minol
Berichten: 4288
Lid geworden op: donderdag 7 juni 2007, 16:46
RS: RS Above RL (p2p)
Oude naam: El Macaro

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Minol »

Minol schreef: Okee ik heb dus een aardig probleem...
Ik heb nu 5 maanden met me vriendin en heb echt een super tijd gehad met haar, maar nu ben ik dus een maandje terug vreemd gegaan in een dronken bui (gezoend en werd half gedwongen). Hier is ze afgelopen vrijdag achter gekomen en ze is er echt kapot van, best logisch en ik begrijp het helemaal (had die dag ook goed gesprek met haar gehad en rozen gekocht voor haar). Die dag heeft ze hele tijd onaardig en kortaf tegen me gedaan, maar nu begon ze gisteravond weer een beetje normaal te doen, maar vanochtend deed ze weer heel anders en heeft ze het uitgemaakt... Ik ben er zelf ook echt kapot van en het er enorm veel spijt van, maar hoe maak ik dat duidelijk en dat het eventueel weer goed komt. We hebben 2 weken terug ook samen een vakantie geboekt voor deze zomer en dat is ook wel beetje lastig met annuleren enzo mja... Ik wil haar gewoon duidelijk maken dat ik er echt van baal en dat zoiets nooit meer zal gebeuren, maar het enige wat ik wil is die tweede kans, de kans om te laten zien dat ik echt enorm veel van haar hou en echt nooit meer zal gebeuren.
Hoe kan ik haar duidelijk maken dat het nooit meer zal gebeuren en dat het me echt enorm spijt...
Okee even een vervolg hierop.

Gister heel gesprek met haar gehad en ze wilt dat we eerst samen iets gaan doen om te kijken of ze nog iets voor me voelt of niet. Mochten we bij elkaar komen moet ik me houden aan een aantal afspraken;
- Niet meer vreemdgaan (...)
- Alles eerlijk vertellen
- Minderen (en eventueel stoppen) met roken
- Niet meer agressief gedragen/vechten op feesten

Vond het best wel redelijk van haar dat ze in ieder geval nog wel iets wilt proberen en ben haar daar echt enorm dankbaar voor, maar moet nu iets bedenken om samen te gaan doen... Ik kan echt niks bedenken haha, maar wilde niet zoiets awkwards als naar de bioscoop gaan ofzo, iemand suggesties?
William
Berichten: 3575
Lid geworden op: vrijdag 26 februari 2010, 16:28

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door William »

Een dagje naar zee? Als het weer meezit.
AfbeeldingAfbeelding
Daminovich
Berichten: 6420
Lid geworden op: donderdag 29 juli 2010, 17:49
Clan: Geen
Oude naam: Damien H

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Daminovich »

Minol schreef:
Minol schreef: Okee ik heb dus een aardig probleem...
Ik heb nu 5 maanden met me vriendin en heb echt een super tijd gehad met haar, maar nu ben ik dus een maandje terug vreemd gegaan in een dronken bui (gezoend en werd half gedwongen). Hier is ze afgelopen vrijdag achter gekomen en ze is er echt kapot van, best logisch en ik begrijp het helemaal (had die dag ook goed gesprek met haar gehad en rozen gekocht voor haar). Die dag heeft ze hele tijd onaardig en kortaf tegen me gedaan, maar nu begon ze gisteravond weer een beetje normaal te doen, maar vanochtend deed ze weer heel anders en heeft ze het uitgemaakt... Ik ben er zelf ook echt kapot van en het er enorm veel spijt van, maar hoe maak ik dat duidelijk en dat het eventueel weer goed komt. We hebben 2 weken terug ook samen een vakantie geboekt voor deze zomer en dat is ook wel beetje lastig met annuleren enzo mja... Ik wil haar gewoon duidelijk maken dat ik er echt van baal en dat zoiets nooit meer zal gebeuren, maar het enige wat ik wil is die tweede kans, de kans om te laten zien dat ik echt enorm veel van haar hou en echt nooit meer zal gebeuren.
Hoe kan ik haar duidelijk maken dat het nooit meer zal gebeuren en dat het me echt enorm spijt...
Okee even een vervolg hierop.

Gister heel gesprek met haar gehad en ze wilt dat we eerst samen iets gaan doen om te kijken of ze nog iets voor me voelt of niet. Mochten we bij elkaar komen moet ik me houden aan een aantal afspraken;
- Niet meer vreemdgaan (...)
- Alles eerlijk vertellen
- Minderen (en eventueel stoppen) met roken
- Niet meer agressief gedragen/vechten op feesten

Vond het best wel redelijk van haar dat ze in ieder geval nog wel iets wilt proberen en ben haar daar echt enorm dankbaar voor, maar moet nu iets bedenken om samen te gaan doen... Ik kan echt niks bedenken haha, maar wilde niet zoiets awkwards als naar de bioscoop gaan ofzo, iemand suggesties?
Al die punten die ze opnoemt zijn vrij normale dingen hoor.
Minol
Berichten: 4288
Lid geworden op: donderdag 7 juni 2007, 16:46
RS: RS Above RL (p2p)
Oude naam: El Macaro

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Minol »

William schreef: Een dagje naar zee? Als het weer meezit.
Ja zat ik ook al aan te denken, maar het wordt komende tijd alleen maar k*tweer volgens mij.
Damien H schreef:
Minol schreef:
Minol schreef: Okee ik heb dus een aardig probleem...
Ik heb nu 5 maanden met me vriendin en heb echt een super tijd gehad met haar, maar nu ben ik dus een maandje terug vreemd gegaan in een dronken bui (gezoend en werd half gedwongen). Hier is ze afgelopen vrijdag achter gekomen en ze is er echt kapot van, best logisch en ik begrijp het helemaal (had die dag ook goed gesprek met haar gehad en rozen gekocht voor haar). Die dag heeft ze hele tijd onaardig en kortaf tegen me gedaan, maar nu begon ze gisteravond weer een beetje normaal te doen, maar vanochtend deed ze weer heel anders en heeft ze het uitgemaakt... Ik ben er zelf ook echt kapot van en het er enorm veel spijt van, maar hoe maak ik dat duidelijk en dat het eventueel weer goed komt. We hebben 2 weken terug ook samen een vakantie geboekt voor deze zomer en dat is ook wel beetje lastig met annuleren enzo mja... Ik wil haar gewoon duidelijk maken dat ik er echt van baal en dat zoiets nooit meer zal gebeuren, maar het enige wat ik wil is die tweede kans, de kans om te laten zien dat ik echt enorm veel van haar hou en echt nooit meer zal gebeuren.
Hoe kan ik haar duidelijk maken dat het nooit meer zal gebeuren en dat het me echt enorm spijt...
Okee even een vervolg hierop.

Gister heel gesprek met haar gehad en ze wilt dat we eerst samen iets gaan doen om te kijken of ze nog iets voor me voelt of niet. Mochten we bij elkaar komen moet ik me houden aan een aantal afspraken;
- Niet meer vreemdgaan (...)
- Alles eerlijk vertellen
- Minderen (en eventueel stoppen) met roken
- Niet meer agressief gedragen/vechten op feesten

Vond het best wel redelijk van haar dat ze in ieder geval nog wel iets wilt proberen en ben haar daar echt enorm dankbaar voor, maar moet nu iets bedenken om samen te gaan doen... Ik kan echt niks bedenken haha, maar wilde niet zoiets awkwards als naar de bioscoop gaan ofzo, iemand suggesties?
Al die punten die ze opnoemt zijn vrij normale dingen hoor.
Klopt, zijn het ook. Ik zeg ook nergens dat dat niet zo is :p. Vind alleen dat ze weinig te zeggen heeft over me roken, deed ik al toen ik haar leerde kennen en zo heeft ze me dus ook geaccepteerd. Mja als zij wilt dat ik er sowieso mee moet minderen dan doe ik dat wel..
Halle
Ex-moderator
Berichten: 19465
Lid geworden op: donderdag 20 december 2007, 8:46

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Halle »

Minol schreef:Vind alleen dat ze weinig te zeggen heeft over me roken, deed ik al toen ik haar leerde kennen en zo heeft ze me dus ook geaccepteerd. Mja als zij wilt dat ik er sowieso mee moet minderen dan doe ik dat wel..
Ach, het heeft eigenlijk alleen maar voordelen.
Je houdt je vriendin + je stopt een slechte gewoonte.
Lijpe
Berichten: 10300
Lid geworden op: dinsdag 3 maart 2009, 17:54
Oude naam: Badr Hari

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Lijpe »

Ze maakt zorgen om jouw gezondheid, is toch leuk.
Afbeelding
Plaats reactie