Spawn animations
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: donderdag 25 juni 2009, 17:11
- RS: Slay a Stone (p2p)
- Clan: Dutch Phoenix
-
- Berichten: 1624
- Lid geworden op: zaterdag 1 augustus 2009, 13:05
- RS: Jas (p2p)
- Clan: Titans Revolution
- Oude naam: Skargaroth
Re: Spawn animations
Tormented Demons spawnen uit de Daemonicas Abhoris spell
Godwars creatures komen smeltend uit het ijs waarin ze vastzaten
Nex die misschien aan kettingen vast zit aan de 4 pillars in het midden en de kettingen kapot slaat (net als bij de Skeletal horror)
Skeletal wyverns die door een magische aura weer tot leven komen
Corporeal beast spawnt als een Spirit beast en veranderd in een korte tijd naar de levende vorm
Godwars creatures komen smeltend uit het ijs waarin ze vastzaten
Nex die misschien aan kettingen vast zit aan de 4 pillars in het midden en de kettingen kapot slaat (net als bij de Skeletal horror)
Skeletal wyverns die door een magische aura weer tot leven komen
Corporeal beast spawnt als een Spirit beast en veranderd in een korte tijd naar de levende vorm
-
- Berichten: 1010
- Lid geworden op: maandag 22 juni 2009, 23:28
- RS: Marsy Venus (p2p)
- Oude naam: Marsy
Re: Spawn animations
Elemental wizards zou ik veranderen dat ze gesummonned worden door Malignius Mortifer (hun master) maar dat kan nog steeds met elemental effects.
Nex zou ik gewoon met zo'n magisch aura effect laten komen, je moet het niet te moeilijk maken.
Gelatinous Abomination -> uit gelatine/water dat op de grond zit risen ze terug uit de dood.
Crawling hand -> dode Crawling hands op de grond of lege grote handschoenen en ze risen terug uit de dood
Insecten zoals Cave bugs -> kruipen langs de muren op de grond of springen van het plafon
Cave crawler -> uit de grond
Bandshee -> zoals ghosts, fade in
Cave slime -> uit slijm op de grond risen uit de dood
Rockslug -> kruipen uit rocks
Strykewyrms -> uit de grond logisch maar dat mound lichtje te voorschijn komt niet zomaar ineens
Jadinko's -> uit de grond zoals hunter jadinko's
Polypore monsters -> uit dode fungus op de grond risen ze uit de dood
Nechryael -> teleporten met demonisch effect
Aquanite -> springen vanuit het plafon
Gargoyle -> uit standbeelden uit de muren of vliegen vanuit het plafon
Jelly -> uit gesmoten jelly op de grond risen ze uit de dood
Nex zou ik gewoon met zo'n magisch aura effect laten komen, je moet het niet te moeilijk maken.
Gelatinous Abomination -> uit gelatine/water dat op de grond zit risen ze terug uit de dood.
Crawling hand -> dode Crawling hands op de grond of lege grote handschoenen en ze risen terug uit de dood
Insecten zoals Cave bugs -> kruipen langs de muren op de grond of springen van het plafon
Cave crawler -> uit de grond
Bandshee -> zoals ghosts, fade in
Cave slime -> uit slijm op de grond risen uit de dood
Rockslug -> kruipen uit rocks
Strykewyrms -> uit de grond logisch maar dat mound lichtje te voorschijn komt niet zomaar ineens
Jadinko's -> uit de grond zoals hunter jadinko's
Polypore monsters -> uit dode fungus op de grond risen ze uit de dood
Nechryael -> teleporten met demonisch effect
Aquanite -> springen vanuit het plafon
Gargoyle -> uit standbeelden uit de muren of vliegen vanuit het plafon
Jelly -> uit gesmoten jelly op de grond risen ze uit de dood
Dat moet je niet veranderen, ze zit gewoon vast met haar poten en wanneer je binnen komt wordt ze gewoon wakker en met de artefacts gaat ze terug slapen.Renschmov schreef:De Queen Black Dragon komt uit haar afgrond gekropen/gevlogen.
-
- Siteteamlid
- Berichten: 6823
- Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06
Re: Spawn animations
Moet je eigelijk ook niet verder denken? Want er staat wel heel mooi dat killerwatts bijvoorbeeld uit een donderswolk komen, maar dan moet die er ook zijn hé.
-
- Berichten: 61
- Lid geworden op: dinsdag 8 mei 2012, 21:30
- RS: SoulTaken0_o (p2p)
- Clan: Caelo
Re: Spawn animations
Er zijn toch donkere donderwolken aanwezig bij de killerwatts ?Kweet Vaniks schreef: Moet je eigelijk ook niet verder denken? Want er staat wel heel mooi dat killerwatts bijvoorbeeld uit een donderswolk komen, maar dan moet die er ook zijn hé.
-
- Ex-moderator
- Berichten: 2761
- Lid geworden op: woensdag 18 januari 2012, 15:44
- RS: Renschmov (OSRS)
- Clan: Lunatip
Re: Spawn animations
Dat was slechts een voorbeeld.SoulTaken0_o schreef:Er zijn toch donkere donderwolken aanwezig bij de killerwatts ?Kweet Vaniks schreef: Moet je eigelijk ook niet verder denken? Want er staat wel heel mooi dat killerwatts bijvoorbeeld uit een donderswolk komen, maar dan moet die er ook zijn hé.
-
- Berichten: 8249
- Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
- Clan: The Scrying Pool
Re: Spawn animations
Updated.
-
- Berichten: 1270
- Lid geworden op: zaterdag 19 februari 2011, 17:40
- RS: Sir Fire181 (p2p)
- Clan: Beanoodle
- Contacteer: