[Sandbox] Minecraft

Heb je een leuk filmpje gevonden? Deel het met ons! Heb je last van een knetterende computer of een kapotte mobiele telefoon? Vraag om hulp!
Gebruikersavatar
Kipcorn
Tijdelijk niet verbannen
Berichten: 8447
Lid geworden op: maandag 16 februari 2009, 16:25
RS: MC Trump (OSRS)
Clan: Buultjen
Oude naam: Kipzilla
Contacteer:

Re: Minecraft

Bericht door Kipcorn »

Rik schreef: Oké dankje, en weet iemand waar je zo goedkoop een server kan huren voor 6-8 personen waar je het liefst met paysafecard kan betalen?
redstonehost
Tim3 had er goede ervaringen mee
lolfunner
Berichten: 181
Lid geworden op: zondag 1 november 2009, 19:46
Oude naam: CryTek

Re: Minecraft

Bericht door lolfunner »

Freaze

Je hebt al een HDD server voor 6 spelers voor 1,50 per maand
En een SSD server voor 6 spelers voor 2 euro per maand.
Zelf heb ik carrot een SSD server voor 6,50 per maand voor ongeveer 25 mensen nooit last van laggs ed.
Erg goede en vooral goedkope minecraft host.
Neite
Blogger van de maand
Berichten: 8552
Lid geworden op: maandag 12 november 2007, 21:49
RS: Neite (OSRS)
Contacteer:

Re: Minecraft

Bericht door Neite »

Iemand die nog een leuke NL survival server weet zonder plugins en waar ongeveer 20 mensen online zijn? Stuur me pb'tje met ip :)
Steff
Berichten: 7660
Lid geworden op: donderdag 20 juli 2006, 10:28

Re: Minecraft

Bericht door Steff »

Ik zou opzich ook wel een vanilla server willen. Ik zoek een beetje zoiets als mindcrack.
Afbeelding
Amnesia
Berichten: 8634
Lid geworden op: maandag 3 augustus 2009, 18:08

Re: Minecraft

Bericht door Amnesia »

Ik zal er eens naar kijken als ik uitgespeeld bent met GTA 5 :)
Afbeelding
Steff
Berichten: 7660
Lid geworden op: donderdag 20 juli 2006, 10:28

Re: Minecraft

Bericht door Steff »

En met "zoiets" als mindcrack bedoel ik ook dat er een beetje gepraat kan worden via skype enzo.
Afbeelding
Ruthless
Berichten: 15297
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Minecraft

Bericht door Ruthless »

Steff schreef: En met "zoiets" als mindcrack bedoel ik ook dat er een beetje gepraat kan worden via skype enzo.
Dit is nog nooit eerder gebeurd, maar ik verwacht dat het allemaal veel leuker klinkt als dat het daadwerkelijk wordt.
Er gaan mensen trollen en weet ik veel, omdat ze dat leuk vinden. :")
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Steff
Berichten: 7660
Lid geworden op: donderdag 20 juli 2006, 10:28

Re: Minecraft

Bericht door Steff »

Daarom stel ik voor wel goed na te denken wie er geschikt zijn en wie niet. En nu krijgen we weer te maken met mensen die zich misschien beledigd voelen omdat ze zich niet volwassen genoeg gedragen om een plek te krijgen in een goede multiplayer server en dan krijgen we weer een "Maak een apart topic voor multiplayer" issue. Dus mocht er veel intresse zijn om dit door te zetten moeten we er wel een goed plan voor maken. Ook stel ik voor goed na te denken voor je iemand "macht" gaat geven op de server.

Dat de server uit gaat sterven weet ik wel zeker, maar om nou 5 euro te steken in iets waar je misschien wel 20 uur speelplezier van hebt vind ik wel het geld waard. In mijn geval kan ik maar 3 weken omdat ik een complete week op stage ben en dus geen laptop tot mijn beschikking heb. Ik vind het ook wel prima om iemand real life vrienden toe te staan, mits ze zich fatsoenlijk kunnen gedragen en zich niet vijandelijk op gaan stellen of iets dergelijks.
Afbeelding
Likemyaddict
Berichten: 1564
Lid geworden op: zaterdag 9 augustus 2008, 20:18
Oude naam: Gillez

Re: Minecraft

Bericht door Likemyaddict »

Life goal archieved.

Vandaag met Etho en BdoubleO100 even wat gewerkt, gek hoe normaal die kerels zijn. Ik post er later een screenshot van, maar wil niets spoilen :)

Dat van lifegoal was niet serieus btw, al ben ik er blij mee. :)
Steff
Berichten: 7660
Lid geworden op: donderdag 20 juli 2006, 10:28

Re: Minecraft

Bericht door Steff »

Gefeliciteerd! Toch wel een kleine eer om met hun samen te kunnen werken. Heb je gewoo normaal met ze kunnen praten of heb je echt een minuut gedacht voordat je iets zei.
Afbeelding
Likemyaddict
Berichten: 1564
Lid geworden op: zaterdag 9 augustus 2008, 20:18
Oude naam: Gillez

Re: Minecraft

Bericht door Likemyaddict »

Steff schreef: Gefeliciteerd! Toch wel een kleine eer om met hun samen te kunnen werken. Heb je gewoo normaal met ze kunnen praten of heb je echt een minuut gedacht voordat je iets zei.
Ik heb al 6+ gesprekken over skype met bdubs gehad, dus dat ging vrij vlot, Etho gedraagt zich als een normaal iemand, iets eigenwijzer, maar praten ging toch vlot. Op het einde stelde hij enkele vragen, dus misschien komt er wel een samenwerking ;)
Ruthless
Berichten: 15297
Lid geworden op: vrijdag 8 juni 2012, 16:39
RS: V I T T U N (OSRS)
Extra rang: Pechvogel

Re: Minecraft

Bericht door Ruthless »

Gilles, zou er een kans bestaan dat jij ook mag spelen op Mindcrack?
Zo ja, zou je dit dan doen, of speel je liever op Mithrintia?

Lijkt mij super gaaf als je op Mindcrack mag spelen!
Silfer, kom alsjeblieft terug. We missen je allemaal heel erg. :cry:
Likemyaddict
Berichten: 1564
Lid geworden op: zaterdag 9 augustus 2008, 20:18
Oude naam: Gillez

Re: Minecraft

Bericht door Likemyaddict »

Ruthless schreef: Gilles, zou er een kans bestaan dat jij ook mag spelen op Mindcrack?
Zo ja, zou je dit dan doen, of speel je liever op Mithrintia?

Lijkt mij super gaaf als je op Mindcrack mag spelen!
Er is waarschijnlijk geen kans aangezien ik niet aan youtube doe. Aan de andere kant heb ik meerdere mindcrackers op skype, werk ik met ze samen en werd het al vaker als grap gezegd. Maar nee, ik denk niet dat het gebeurt. Als het toch zou gebeuren; Mithrintia en Mindcrack zijn niet te vergelijken, spelen met bekende mensen en met builders waar je dag en nacht mee werkt. Beiden zijn gewoon geweldig.
Smartie`
Berichten: 11017
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 18:42

Re: Minecraft

Bericht door Smartie` »

Lekker bezig Gilles!

Ik begin ook wel weer zin te krijgen om op The Voxel Box te spelen, maar eigenlijk is mijn vriendengroep allemaal een beetje weg. Allemaal net die generatie dat real life belangrijker wordt. Mensen gaan studeren of zelfs afstuderen, samenwonen, trouwen, allemaal een nieuwe fase in. :( (ik overigens net zo goed)
"Kill the boy and let the man be born" - Maester Aemon, A Dance with Dragons
Afbeelding
Sig: sKull | Ava: Stijnn
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: Minecraft

Bericht door Nilsie »

Is gewoon tof inderdaad, heb Bdubs wel gevolgd maar weer unsubbed, te weinig "speciale" content of laughs die ik bij andere channels wel heb. :P
Gebruikersavatar
SuperSam 79
Berichten: 371
Lid geworden op: zondag 27 februari 2011, 11:43
RS: supersam 79 (p2p)
Clan: king of nl
Oude naam: heARTillery
Contacteer:

Re: Minecraft

Bericht door SuperSam 79 »

wat vonden jullie van update 1.6?
In- of uitklappen • SKILLS
Afbeelding
Smartie`
Berichten: 11017
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 18:42

Re: Minecraft

Bericht door Smartie` »

De netherhub op Mindcrack is echt nice! Geniet echt van de vids van Etho en Bdubs daar.
"Kill the boy and let the man be born" - Maester Aemon, A Dance with Dragons
Afbeelding
Sig: sKull | Ava: Stijnn
Likemyaddict
Berichten: 1564
Lid geworden op: zaterdag 9 augustus 2008, 20:18
Oude naam: Gillez

Re: Minecraft

Bericht door Likemyaddict »

Smartie` schreef: De netherhub op Mindcrack is echt nice! Geniet echt van de vids van Etho en Bdubs daar.
Leuk om te horen ;) Heb het grootste deel van het designen gedaan :p

Toegevoegd na 28 seconden:
SuperSam 79 schreef: wat vonden jullie van update 1.6?
Ik vind vooral 1.7 leuk voor mapmaking! :D
Wout12345
Berichten: 2177
Lid geworden op: zondag 9 augustus 2009, 14:59
RS: Gestopt

Re: Minecraft

Bericht door Wout12345 »

Likemyaddict schreef:
SuperSam 79 schreef: wat vonden jullie van update 1.6?
Ik vind vooral 1.7 leuk voor mapmaking! :D
Ik vind het om een of andere redelijk spijtig dat spawners nu compleet nutteloos zijn, op spawner minecarts na dan die in elkaar gestackt kunnen worden voor grootte. Custom spawners waren altijd iets van de "technische kant" van MC die altijd weer nieuwe mogelijkheden kregen en in mijn ogen ook het begin ingeluid hebben van "technical mapmaking" in mijn ogen, met Mount Dinnerbone. Maar uiteindelijk verliezen we geen functionaliteit, sterker nog, we krijgen nieuwe mogelijkheden zoals blocks spawnen zonder ondersteuning, en entities spawnen relatief t.o.v. de speler. Spawners worden gewoonweg geoutsourced en daar zal ik dan mee moeten leven.

De biome update is natuurlijk geweldig. Betere overgangen en ook gewoonweg veel mooiere, gladdere biomes plus nog eens die mooie nieuwe zoals Mesa (hoewel dit het verzamelen van stained clay misschien ietsje te makkelijk maakt vergeleken met 1.6). Het enige nadeel is natuurlijk de compatibiliteit met pre-1.7 werelden, zeker de structures, hoewel hier gelukkig een fix voor is, maar vanzelfsprekend ook de aansluiting bij oude terrein-generatie. Gelukkig speel ik niet op SSP of SMP voorlopig (alleen FTB, maar daar geraak ik waarschijnlijk toch nooit tot 1.7 aangezien ik Unleashed al niet meer wil door het gebrek aan RP).

Iets wat ik wel echt haat is de autosprint, en dan misschien nog wel het meeste de reactie van de community. Ik bedoel maar, elke minigame server waar ik ooit op gespeeld heb zag autosprinting als een hack. Het staat je namelijk toe om veel makkelijker te vluchten uit een combat-situatie (sprint engagen is vaak moeilijk tussen de hits, en onmogelijk als je tegen een muur geduwd wordt). Verder was in veel parkour maps een uitdaging aan sprongen waarbij je sprint moest kunnen aanzetten op 1 block, een fence, een iron rail, je zegt het maar. Zowel de uitdaging als het voordeel van de ervaring van de hardcore parkour-liefhebber worden daar weggenomen door autosprint. Dus nu wordt het vanilla en het is allemaal goed en wel? Het is redelijk absurd om rekening te houden met toegankelijkheid, aangezien Optifine en minimaps meestal niet gezien worden als hacks terwijl ze duidelijke voordelen bieden. Dit geeft juist aan dat de meeste servers ideeën hebben van wat mag en niet mag op basis van de voordelen, niet de toegankelijkheid van de hack/mod voor de gemiddelde speler (want hacks lijken me gewone mods, die dus even makkelijk zijn om te installeren). Waarom ben ik dan precies de enige die niet akkoord gaat met deze verandering? Ik vind de update over het algemeen wel goed, maar vind wel dat het geen slechte zaak is om de slechte zaken te bekritiseren en daarnaast te reageren op een nogal hypocriete community. Sterker nog, kritiek of feedback lijkt me juist een goed middel voor verbetering.
Wil je me contacteren en antwoord ik niet, stuur me dan een PM op Youtube (12345Wout12345).
Smartie`
Berichten: 11017
Lid geworden op: dinsdag 19 december 2006, 18:42

Re: Minecraft

Bericht door Smartie` »

Wout12345 schreef: De biome update is natuurlijk geweldig. Betere overgangen en ook gewoonweg veel mooiere, gladdere biomes plus nog eens die mooie nieuwe zoals Mesa (hoewel dit het verzamelen van stained clay misschien ietsje te makkelijk maakt vergeleken met 1.6)
Biomes zijn inderdaad en grote verbetering, ik vind het vooral juist heel goed dat Mesa en Ice Spikes heel rare zijn om stained clay en packed ice juist niet te makkelijk verkrijgbaar te maken.
"Kill the boy and let the man be born" - Maester Aemon, A Dance with Dragons
Afbeelding
Sig: sKull | Ava: Stijnn
Plaats reactie