World Event II - Bandos vs Armadyl

In dit forum tref je de oudere nieuwsberichten van RuneScape aan. Dit archief heeft al het nieuws vanaf september 2009.

Voor wie ga jij?

Armadyl
34
62%
Bandos
18
33%
Weet ik nog niet
3
5%
 
Totaal aantal stemmen: 55

Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: World Event II - Bandos vs Armadyl

Bericht door Zeekoe »

Lijkt me ook beter, ik denk dat we morgen heel wat nieuwe topics kunnen maken en samenvoegen.
Frankos9
Ex-moderator
Berichten: 17925
Lid geworden op: zaterdag 28 juli 2007, 18:44

Re: World Event II - Bandos vs Armadyl

Bericht door Frankos9 »

De tekst van de eerste post zal ik binnenkort bijwerken overigens ^^
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: World Event II - Bandos vs Armadyl

Bericht door Kweet Vaniks »

Best jammer dat een van de twee dood zal gaan tijdens World Event II.
Frankos9
Ex-moderator
Berichten: 17925
Lid geworden op: zaterdag 28 juli 2007, 18:44

Re: World Event II - Bandos vs Armadyl

Bericht door Frankos9 »

Voor wie tegen de dood van goden is tijdens World Events: http://services.runescape.com/m=forum/a ... 0,65199390

Support! Er wordt al de hele dag gezegd dat feedback erg belangrijk is, dus kom maar op :D
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: World Event II - Bandos vs Armadyl

Bericht door Kweet Vaniks »

Supported.
Jerren
Berichten: 1234
Lid geworden op: zaterdag 10 april 2010, 16:56
RS: Jerren NL (p2p)
Clan: ColdFusion

Re: World Event II - Bandos vs Armadyl

Bericht door Jerren »

Kweet Vaniks schreef: Supported.
RS status: P2p

Afbeelding
Jas
Berichten: 1624
Lid geworden op: zaterdag 1 augustus 2009, 13:05
RS: Jas (p2p)
Clan: Titans Revolution
Oude naam: Skargaroth

Re: World Event II - Bandos vs Armadyl

Bericht door Jas »

Jerren schreef:
Kweet Vaniks schreef: Supported.
Afbeelding
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: World Event II - Bandos vs Armadyl

Bericht door Tristan »

Zaros schreef:
Jerren schreef:
Kweet Vaniks schreef: Supported.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Joost
Berichten: 11482
Lid geworden op: vrijdag 9 november 2007, 17:45

Re: World Event II - Bandos vs Armadyl

Bericht door Joost »

Waarom mogen er geen gods dood...? Dan gebeurt er tenminste nog eens wat, niet zo'n world event waar mensen weken aan werken en vervolgens Saradomin een lichtstraaltje afvuurt op Zamorak waardoor die wat zwakker is.
Google Says
Berichten: 2067
Lid geworden op: woensdag 18 november 2009, 17:21
RS: Google Says (p2p)
Clan: The Scrying Pool

Re: World Event II - Bandos vs Armadyl

Bericht door Google Says »

Joost schreef: Waarom mogen er geen gods dood...? Dan gebeurt er tenminste nog eens wat, niet zo'n world event waar mensen weken aan werken en vervolgens Saradomin een lichtstraaltje afvuurt op Zamorak waardoor die wat zwakker is.
Het is niet zozeer dat er geen goden dood mogen, het is meer het feit dat Jagex nauwelijks is ingegaan op het verhaal van die goden. Zowel Armadyl & Bandos zijn nog maar een paar weken in-game en er wordt nu al gesproken over een complete afslachting van één van de twee.

Wat is het nut van lore rond een god als je ze toch maar laat dood gaan in een world event? En dan ook maar enkele weken/maanden nadat die god voor de 1e keer in-game te zien is.

Als er een god dood gaat heb ik liever dat dat, net zoals bij Guthix, gebeurt in een quest en niet vlak nadat we die god voor de eerste keer ontmoeten.

Ik wil niet nog eens een Guthix toestand.
Kweet Vaniks
Siteteamlid
Berichten: 6823
Lid geworden op: zaterdag 31 maart 2012, 9:06

Re: World Event II - Bandos vs Armadyl

Bericht door Kweet Vaniks »

Google Says schreef:
Joost schreef: Waarom mogen er geen gods dood...? Dan gebeurt er tenminste nog eens wat, niet zo'n world event waar mensen weken aan werken en vervolgens Saradomin een lichtstraaltje afvuurt op Zamorak waardoor die wat zwakker is.
Het is niet zozeer dat er geen goden dood mogen, het is meer het feit dat Jagex nauwelijks is ingegaan op het verhaal van die goden. Zowel Armadyl & Bandos zijn nog maar een paar weken in-game en er wordt nu al gesproken over een complete afslachting van één van de twee.
Niet eens zo perse dat. Er zijn mensen die voor Bandos en voor Armadyl kiezen. De grootste partij zal winnen en dat is dan hoogstwaarschijnlijk Armadyl. Goden behoren ook niet dood te kunnen gaan. Aangezien ze in mijn opinie onsterfelijk zijn. Dat van Guthix betreurde mij ook best veel. Aangezien we hem net hooguit 10 minuten hebben gezien en hij daarna compleet afgeslacht werd. Niet dat ze lengte zo perse uit maakt van hoelang we hem hebben gezien. Oftewel, mensen die Bandos als god kozen mogen niet teleurgesteld worden omdat Bandos zal worden afgeslacht. Dat was bij Guthix al een groot drama.
Tristan
Teamleider Chat
Berichten: 12286
Lid geworden op: donderdag 29 april 2010, 15:31
RS: Wertoo4 (p2p)
Clan: Lunatip

Re: World Event II - Bandos vs Armadyl

Bericht door Tristan »

Ik vind het erg tegenstrijdig met wat Jagex eigenlijk wilde bereiken met de sixth jagex. Ik meende te hebben begrepen dat ze wilden dat we ons eigen pad volgde en je eigen unieke ervaring krijgt door de keuzes die je maakt, dit neemt de keuze van het individu compleet weg.
Heb je vragen over een kick/ban of heb je nog een andere opmerking over de chat? Stuur mij dan gerust een PB!
Chatregels: Waarom ben ik gekickt? | Het Lunatip topic: alle informatie over de chat | Lunatipchatter van het kwartaal

Afbeelding

"Alsof mij t boeit wat jullie kunnen missen in het team?"
"Nee, gewoon een warn erop"
--Legends
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: World Event II - Bandos vs Armadyl

Bericht door Going4Quests »

Buiten Zaros is geen enkele god een echte "God". Het waren allemaal mortals die artefacten gestolen hadden om te ascenderen naar godhood, of hebben andere goden gedood (zonder te weten dat ze hierna een god werden).

De enige echte "True Younger God" is Zaros, die gemaakt is door The Elder Gods en dus als God geboren is. (officieel nu!) En Zaros zal altijd zijn lichaam verlaten moest hij "gedood" worden, dus hij is eigenlijk onsterfelijk.

Hiernaast zijn de echte echte goden The Elder Gods.. die niet gedood kunnen worden.
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: World Event II - Bandos vs Armadyl

Bericht door Bearserk »

Going4Quests schreef: Buiten Zaros is geen enkele god een echte "God". Het waren allemaal mortals die artefacten gestolen hadden om te ascenderen naar godhood, of hebben andere goden gedood (zonder te weten dat ze hierna een god werden).

De enige echte "True Younger God" is Zaros, die gemaakt is door The Elder Gods en dus als God geboren is. (officieel nu!) En Zaros zal altijd zijn lichaam verlaten moest hij "gedood" worden, dus hij is eigenlijk onsterfelijk.

Hiernaast zijn de echte echte goden The Elder Gods.. die niet gedood kunnen worden.
Wat wil je hier precies mee zeggen?
Afbeelding
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: World Event II - Bandos vs Armadyl

Bericht door Going4Quests »

Antwoord op Kweet Vaniks. :)
Jerren
Berichten: 1234
Lid geworden op: zaterdag 10 april 2010, 16:56
RS: Jerren NL (p2p)
Clan: ColdFusion

Re: World Event II - Bandos vs Armadyl

Bericht door Jerren »

Bearblock schreef:
Going4Quests schreef: Buiten Zaros is geen enkele god een echte "God". Het waren allemaal mortals die artefacten gestolen hadden om te ascenderen naar godhood, of hebben andere goden gedood (zonder te weten dat ze hierna een god werden).

De enige echte "True Younger God" is Zaros, die gemaakt is door The Elder Gods en dus als God geboren is. (officieel nu!) En Zaros zal altijd zijn lichaam verlaten moest hij "gedood" worden, dus hij is eigenlijk onsterfelijk.

Hiernaast zijn de echte echte goden The Elder Gods.. die niet gedood kunnen worden.
Wat wil je hier precies mee zeggen?
Ik denk dat 'ie weer geswitcht is naar een Zaros aanhanger.
RS status: P2p

Afbeelding
PvM Vyre
Berichten: 60
Lid geworden op: vrijdag 27 juli 2012, 18:23

Re: World Event II - Bandos vs Armadyl

Bericht door PvM Vyre »

Going4Quests schreef: Buiten Zaros is geen enkele god een echte "God". Het waren allemaal mortals die artefacten gestolen hadden om te ascenderen naar godhood, of hebben andere goden gedood (zonder te weten dat ze hierna een god werden).

De enige echte "True Younger God" is Zaros, die gemaakt is door The Elder Gods en dus als God geboren is. (officieel nu!) En Zaros zal altijd zijn lichaam verlaten moest hij "gedood" worden, dus hij is eigenlijk onsterfelijk.

Hiernaast zijn de echte echte goden The Elder Gods.. die niet gedood kunnen worden.
Waar is het confirmed dat Zaros gemaakt is door de elder gods? Er zijn genoeg andere manieren hoe hij ontstaan zou kunnen zijn.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik liever heb dat Armadyl doodgaat dan dat Bandos doodgaat, Armadyl begint heel erg op Saradomin versie 2 te lijken en Bandos is de enige god waarvan echt confirmed is dat hij echt evil is, en als Bandos zou sterven zou de enige evil optie gewoon verdwijnen. En van Armadyl krijgen we in ieder geval nog Rite of Passage terwijl we wrs geen Bandos quest krijgen, en zeker niet als die doodgaat :l.
Laatst gewijzigd door PvM Vyre op zondag 3 november 2013, 11:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Zeekoe
Update Lounge
Berichten: 10632
Lid geworden op: zondag 9 september 2012, 22:01
Extra rang: Winnaar screenshotcompetitie

Re: World Event II - Bandos vs Armadyl

Bericht door Zeekoe »

Gisteren gezegd door Osborne. And that is a fact!
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: World Event II - Bandos vs Armadyl

Bericht door Going4Quests »

Is een paar keer gezegd door Mod Osborne tijdens Runefest. :)

Toegevoegd na 22 seconden:

Maar je zult zien, in een paar maanden weten we niet meer waar het gezegd is en dan komen er weer sourcehaters. :P
PvM Vyre
Berichten: 60
Lid geworden op: vrijdag 27 juli 2012, 18:23

Re: World Event II - Bandos vs Armadyl

Bericht door PvM Vyre »

Ben wel benieuwd wat er met de energie van de dode god gaat gebeuren, als alle energie naar Arma/Bandos gaat word dat wel tier 2 denk ik. Misschien nieuwe divi plot (misschien heeft het iets te maken met die quest?)
Gesloten