World Event II - Bandos vs Armadyl

In dit forum tref je de oudere nieuwsberichten van RuneScape aan. Dit archief heeft al het nieuws vanaf september 2009.

Voor wie ga jij?

Armadyl
34
62%
Bandos
18
33%
Weet ik nog niet
3
5%
 
Totaal aantal stemmen: 55

Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: World Event II - Bandos vs Armadyl

Bericht door Bearserk »

Tvnp schreef:
Bearblock schreef: Ze maken Zaros dus weer veel te likeable.
Mod Jack schreef:After arriving on Gielinor in the Second Age, Zaros fought in personal combat only twice. Once at the very start of the invasion against the god who was occupying the region where he arrived, and once at the height of the empire against Zamorak.
Zaros hates direct physical intervention of any sort. He would never fight personally against a god if he could possibly avoid it, and would certainly never get out and fight on the battlefield. It's partly distaste for a "lesser" form of interaction, and partly a sort of cowardice and self-preservation which makes sense when you're as old and (in his opinion) important as Zaros is
Zaros would have sacrificed his entire empire before putting himself in danger.
Klinkt voor de meste mensen niet echt heel "likeable". Voor mij persoonlijk wel trouwens.

Als je het op die manier stelt is het heel anders dan ik uit je eerdere post opmaakte, dit is inderdaad nogal een ego actie
Afbeelding
Lars
Berichten: 1274
Lid geworden op: woensdag 7 september 2011, 21:21
RS: Sir Gareth (p2p)
Clan: Rs Addicts
Oude naam: larsjero

Re: World Event II - Bandos vs Armadyl

Bericht door Lars »

ik heb echt zin in dit world event ^_^
Afbeelding
Bearserk
Zuipschuit
Berichten: 9085
Lid geworden op: dinsdag 31 juli 2012, 16:13
RS: Gestopt

Re: World Event II - Bandos vs Armadyl

Bericht door Bearserk »

Afbeelding

Mod Moltare's twitter
Afbeelding
PvM Vyre
Berichten: 60
Lid geworden op: vrijdag 27 juli 2012, 18:23

Re: World Event II - Bandos vs Armadyl

Bericht door PvM Vyre »

Tja, ik betwijfel of Zaros nou echt de enige god is die zijn rijk zou opofferen om zelf niet in gevaar te komen. Denk het wel dat hij degene is die het het snelst en het koelbloedigst zou doen (nog koelbloediger dan Bandos?). Vraag is wel of Zaros zijn plannen en idealen zonder Zaros nog ooit ergens kunnen komen, Zaros en Saradomin zijn echt 'god' goden, als hun er niet meer zijn heeft het geen zin om nog zarosian of saradominist te zijn omdat hun hele idealen voor Gielinor om hun draaien. Als Zamorak doodgaat is dat juist de ultieme uitoefening van zijn idealen. Als Armadyl doodgaat kunnen zijn volgers nogsteeds voor vrede staan.

ON:

Blijf nogsteeds voor Bandos! Bandos is gewoon een uber karakter, morgen (of overmorgen) gebakken kip voor iedereen!
Jerren
Berichten: 1234
Lid geworden op: zaterdag 10 april 2010, 16:56
RS: Jerren NL (p2p)
Clan: ColdFusion

Re: World Event II - Bandos vs Armadyl

Bericht door Jerren »

PvM Vyre schreef:
Blijf nogsteeds voor Bandos! Bandos is gewoon een uber karakter, morgen (of overmorgen) gebakken kip vogel voor iedereen!
+1
RS status: P2p

Afbeelding
Going4Quests
Berichten: 8249
Lid geworden op: vrijdag 20 oktober 2006, 16:38
Clan: The Scrying Pool

Re: World Event II - Bandos vs Armadyl

Bericht door Going4Quests »

Moesten de "goede" goden sterven dan heb je nog altijd the Godless om de "slechte" neer te halen. Dan gaan we terug naar hoe alles was in de 5th Age eigenlijk.
Gesloten