EHBL - Eerste hulp bij liefde [NIEUWE POLL]

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Hebben bewaaksters stiekem een oogje op Kipcorn?

Ja
10
12%
Nee
0
Geen stemmen
Haha nee
19
23%
Ban Kipcorn
39
48%
Ban Kipcorn niet
13
16%
 
Totaal aantal stemmen: 81

Soulstripper
Berichten: 14723
Lid geworden op: maandag 21 mei 2007, 20:30
Oude naam: Soulripper30

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Soulstripper »

Meutr schreef: Charisma is volgens mij ook gewoon iets dat je hebt of dat je niet hebt. Een soort charismatisch, aangeboren laagje over je dat voor de dames als een soort feromoon werkt.
De meeste psychopaten zijn charismatisch en heel goed met de dames. 8-)

Makes you almost jealous.
Have your way and take him; only bear in mind that the man you are so eager to save will one day deal the death blow to the cause of the aristocracy, which you have joined with me in upholding; for in this Caesar there is more than one Marius. - Lucius Cornelius Sulla
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Nilsie »

Bbal Prodigy schreef:
Nilsie schreef:
Meutr schreef:
Nilsie schreef:En inderdaad Dex, zo komt het dan over in m'n gedachte ja.
Volgens het boek is dat dan wel degelijk het probleem. :mrgreen: Als je geen attraction opbouwt, gaan de dames je meestal enkel als vriend zien wanneer je ze serieuze zaken vertelt (logisch ook, je behandelt ze als vriend). Tenzij in het uitzonderlijke geval dat de dame erg aangetrokken wordt door jouw mooie ogen of zo, natuurlijk. Dan zorgen jouw ogen voor de attraction :mrgreen:
Voor zover je alles daaraan kan linken, ja inderdaad. :P

Waarom is m'n 'crush' druk met school en sport. Ik word langzaam aan gek.

Slaaptijd morgen 7u op. -.-'
Druk met sport? Bro, she's a keeper.
Snap je, maar dan moet er wel eens wat gaan gebeuren. xD
Jaestro
Berichten: 2708
Lid geworden op: maandag 20 mei 2013, 0:15

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Jaestro »

Soulstripper schreef:
Meutr schreef: Charisma is volgens mij ook gewoon iets dat je hebt of dat je niet hebt. Een soort charismatisch, aangeboren laagje over je dat voor de dames als een soort feromoon werkt.
De meeste psychopaten zijn charismatisch en heel goed met de dames. 8-)

Makes you almost jealous.
Het feit dat je die specifieke emoticon erbij zet geeft me de indruk da je er zelf een bent.
Afbeelding
Timo
Berichten: 3864
Lid geworden op: vrijdag 20 november 2009, 16:54
RS: RS Above IRL (OSRS)

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Timo »

Is het eigenlijk niet een combinatie van uitstraling (eerste indruk) en daarna het "spelletje" kunnen spelen? Ik kan me best voorstellen dat jij geweldig bent in het flirten e.d. met meiden, maar als iemand niet geïnteresseerd is in jou vanaf minuut 1, lijkt het me vrij lastig om die persoon daar in mee te slepen.
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door La Pulga »

Het is juist een kunst om een meisje dan geïnteresseerd te krijgen. Overigens beslist een meisje al binnen een paar seconden of ze jou vertrouwt, dus eerste indruk is belangrijk. :P
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door La Pulga »

Geen idee, ik las dat ergens. :P

Toegevoegd na 1 minuten:

Oh ja, mijn salestraining trainer zei dat, een meisje had iets van 3.6 seconden nodig en een jongen iets van 5. Dan is er onbewust vaak al een keuze gemaakt of je iemand vertrouwt of niet., vaak gebaseerd op uiterlijk. :P
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Jaestro
Berichten: 2708
Lid geworden op: maandag 20 mei 2013, 0:15

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Jaestro »

Durex schreef: Geen idee, ik las dat ergens. :P

Toegevoegd na 1 minuten:

Oh ja, mijn salestraining trainer zei dat, een meisje had iets van 3.6 seconden nodig en een jongen iets van 5. Dan is er onbewust vaak al een keuze gemaakt of je iemand vertrouwt of niet., vaak gebaseerd op uiterlijk. :P
De ironie :') Pagina's lang hier boeken afschieten maar blindelings geloven dat vrouwen binnen een paar seconden beslissen of ze je vertrouwen omdat je het "ergens gelezen hebt".

Edit: misschien moest ik best eerst de rest van de post lezen rofl. Salestrainer?
Afbeelding
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door La Pulga »

Ik weet het niet, hij had in elke geval een studie gedaan naar het denken en doen van mensen.

En dat ligt ook puur aan uiterlijk, stel iemand in een t-shirt en een sportbroekje komt naar jou toe met het nieuws dat je bijvoorbeeld 10.000 euro gewonnen hebt en een ander in een net pak met hetzelfde nieuws, wie vertrouw jij dan?

Toegevoegd na 2 minuten:

Ik moet een sales demonstratie houden en die trainer leert jou hoe je lichaamstaal kan lezen, hoe je iemand's interesse wekt e.d.. Nog redelijk interessant eerlijk gezegd. En ook heel vaak toepasselijk in andere situaties.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door La Pulga »

Ik zag laatst een voorbeeld bij een programma, maar dan met het nieuws dat er een zombie uitbraak was en volgens mij dat Texas onafhankelijk werd. Beiden niet waar natuurlijk, maar toen die kerel in dat pak zich voordeed als verslaggever, inclusief camera e.d., geloofden heel veel mensen de verhalen. Bij die kerel in t-shirt inclusief camera e.d. bijna niemand.

Toegevoegd na 43 seconden:
Silfer schreef: Geloof en vertrouwen vind ik wel twee verschillende dingen. Ik heb er meestal maanden voor nodig voordat ik iemand volledig vertrouw, lijkt het me sterk om generaliserend te zeggen dat meiden dat in 5 seconden doen. Ja er is zeker een eerste indruk en daar hoort ook de integriteit van iemand bij, maar vertrouwen, zo vlug beslissen?
Het ging zich denk ik ook niet om vertrouwen als vertrouw je iemand jouw pincode toe, maar meer als vertrouw je dat wat hij zegt waar is.

Toegevoegd na 3 minuten:

Ik kan het niet vinden maar het programma was Brain Games, een experiment was dat met het nieuws en een andere met foto's van 5 keer 2 verschillende mensen en dan werd er gevraagd wie je eerder zou vertrouwen. De grootste meerderheid koos bij die 2 foto's allemaal dezelfde persoon.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Sam
Barganger
Berichten: 17376
Lid geworden op: donderdag 18 oktober 2007, 15:06

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Sam »

Is ook wel eens een experiment waarin een man een fietsslot wilt openbreken omdat dat hij zijn sleutel kwijt is. Als ie niet zo net is gekleed (geen zwerver, maar ook niet echt verzorgd) dan helpt niemand hem en beschuldigen sommige hem van diefstal, maar in een pak wordt hij door meerdere mensen gewoon geholpen. :P
"Pain or damage don't end the world. Or despair, or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back."
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door La Pulga »

Zoiets bijvoorbeeld ja. Mensen associëren een net pak vaak met vertrouwen en een bepaalde status.

Hetzelfde was volgens mij aan de hand voor straatmuzikanten, je krijgt meer geld als je slecht bent dan als je goed bent omdat mensen medelijden krijgen en dapper vinden dat jij het durft.

Ook met knappe en lelijke vrouwen, een man zal een knappe vrouw veel sneller helpen dan een lelijke.
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
rarevogelman
Ex-moderator
Berichten: 8101
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2005, 20:22
Clan: Rarevogelman-unit

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door rarevogelman »

Durex schreef: Hetzelfde was volgens mij aan de hand voor straatmuzikanten, je krijgt meer geld als je slecht bent dan als je goed bent omdat mensen medelijden krijgen en dapper vinden dat jij het durft.
Niet helemaal waar. Ook voorbeelden gezien dat mensen het inderdaad niet goed kunnen maar vrijwel niks kregen. Een professioneel neemt het voor de grap even over en zamelt zo voor de arme straatmuzikant veel meer geld in.
Afbeelding
Afbeelding
Proud Ex-Luna- Council, Gatekeeper, Warlord, Pk Leader and High Council
La Pulga
Berichten: 36572
Lid geworden op: maandag 12 juli 2010, 14:45
Oude naam: Durex

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door La Pulga »

rarevogelman schreef:
Durex schreef: Hetzelfde was volgens mij aan de hand voor straatmuzikanten, je krijgt meer geld als je slecht bent dan als je goed bent omdat mensen medelijden krijgen en dapper vinden dat jij het durft.
Niet helemaal waar. Ook voorbeelden gezien dat mensen het inderdaad niet goed kunnen maar vrijwel niks kregen. Een professioneel neemt het voor de grap even over en zamelt zo voor de arme straatmuzikant veel meer geld in.
Kan best, was ook een experiment van Brainiac dus er kan best mee geknoeid zijn. 8-[
Afbeelding
☑ Saddam Hussein ☑ Osama Bin Laden ☐ Justin Bieber
In- of uitklappen •
Afbeelding
Dissaboy
Ex-moderator
Berichten: 16918
Lid geworden op: woensdag 16 december 2009, 18:00
RS: Dissaboy (f2p)
Oude naam: Hardwell
Contacteer:

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Dissaboy »

Lang niet over mezelf gepost hier maar ik ben nog steeds samen, voor diegenen die het zich konden herinneren! Inmiddels een jaar geleden dat ik jullie hier verveelde met mijn gedrag. Mijn excuses in ieder geval nog, achteraf gezien heb ik er spijt van. Anyways, gaat geweldig nog steeds met het meisje die mij toentertijd mwa vond en waar ik 1000% voor ging. Inmiddels stapelgek op elkaar voor net geen jaar (begin februari één jaar samen, nadat we elkaar 29 dagen kenden). Ik heb miljoen verhalen nog eigenlijk maar ik houd het kort. Ik ben echt nog steeds van mening dat wat ik heb buitengewoon is. Ik zal echter over een langere periode terugkomen om dit te bevestigen/ontkrachten, voor de mensen die denken dat ik nog steeds niet met m'n benen op de grond sta. Ik ben ook echt van mening dat het met de dag mooier word, en dat er in onze combinatie zo'n prachtige toekomst voor ons ligt. Nu hopen dat ik die droom ook echt waar maak!

Ik blijf maar zeggen, had ik deze meid na m'n studie ontmoet dan was ik nu getrouwd... Klinkt zo raar om te zeggen maar deze persoon komt misschien wel een aantal jaar te vroeg. Mja, fuck it :D
Puma
Ex-moderator
Berichten: 8754
Lid geworden op: maandag 12 mei 2008, 21:18

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Puma »

Hardwell schreef: Lang niet over mezelf gepost hier maar ik ben nog steeds samen, voor diegenen die het zich konden herinneren! Inmiddels een jaar geleden dat ik jullie hier verveelde met mijn gedrag. Mijn excuses in ieder geval nog, achteraf gezien heb ik er spijt van. Anyways, gaat geweldig nog steeds met het meisje die mij toentertijd mwa vond en waar ik 1000% voor ging. Inmiddels stapelgek op elkaar voor net geen jaar (begin februari één jaar samen, nadat we elkaar 29 dagen kenden). Ik heb miljoen verhalen nog eigenlijk maar ik houd het kort. Ik ben echt nog steeds van mening dat wat ik heb buitengewoon is. Ik zal echter over een langere periode terugkomen om dit te bevestigen/ontkrachten, voor de mensen die denken dat ik nog steeds niet met m'n benen op de grond sta. Ik ben ook echt van mening dat het met de dag mooier word, en dat er in onze combinatie zo'n prachtige toekomst voor ons ligt. Nu hopen dat ik die droom ook echt waar maak!

Ik blijf maar zeggen, had ik deze meid na m'n studie ontmoet dan was ik nu getrouwd... Klinkt zo raar om te zeggen maar deze persoon komt misschien wel een aantal jaar te vroeg. Mja, fuck it :D
Supermooi. :mrgreen: Gun het je van harte, veel plezier nog samen!
Afbeelding AfbeeldingAfbeelding Afbeelding Afbeelding
mutn10
Berichten: 3718
Lid geworden op: maandag 29 oktober 2007, 16:04

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door mutn10 »

Inderdaad mooi om zoiets te horen :)

Ik daarentegen zit in de meest ingewikkelde situatie ooit, het is niet uit te leggen :D
AfbeeldingMet dank aan "andreas jan"
William
Berichten: 3575
Lid geworden op: vrijdag 26 februari 2010, 16:28

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door William »

Hardwell schreef: Lang niet over mezelf gepost hier maar ik ben nog steeds samen, voor diegenen die het zich konden herinneren! Inmiddels een jaar geleden dat ik jullie hier verveelde met mijn gedrag. Mijn excuses in ieder geval nog, achteraf gezien heb ik er spijt van. Anyways, gaat geweldig nog steeds met het meisje die mij toentertijd mwa vond en waar ik 1000% voor ging. Inmiddels stapelgek op elkaar voor net geen jaar (begin februari één jaar samen, nadat we elkaar 29 dagen kenden). Ik heb miljoen verhalen nog eigenlijk maar ik houd het kort. Ik ben echt nog steeds van mening dat wat ik heb buitengewoon is. Ik zal echter over een langere periode terugkomen om dit te bevestigen/ontkrachten, voor de mensen die denken dat ik nog steeds niet met m'n benen op de grond sta. Ik ben ook echt van mening dat het met de dag mooier word, en dat er in onze combinatie zo'n prachtige toekomst voor ons ligt. Nu hopen dat ik die droom ook echt waar maak!

Ik blijf maar zeggen, had ik deze meid na m'n studie ontmoet dan was ik nu getrouwd... Klinkt zo raar om te zeggen maar deze persoon komt misschien wel een aantal jaar te vroeg. Mja, fuck it :D
Zorg maar dat het zo blijft he!
AfbeeldingAfbeelding
Ex-gebruiker 1440
Berichten: 18446
Lid geworden op: zondag 28 mei 2006, 21:24

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Ex-gebruiker 1440 »

mutn10 schreef: Inderdaad mooi om zoiets te horen :)

Ik daarentegen zit in de meest ingewikkelde situatie ooit, het is niet uit te leggen :D
go for it, slechter dan dboy lijkt me moeilijk
Nilsie
Berichten: 19614
Lid geworden op: dinsdag 18 juli 2006, 20:46

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door Nilsie »

Leuk voor je pikkebaas! :D
mutn10
Berichten: 3718
Lid geworden op: maandag 29 oktober 2007, 16:04

Re: EHBL --> Eerste Hulp Bij Liefde

Bericht door mutn10 »

Dat ben ik van plan, heb toch niets te verliezen.
AfbeeldingMet dank aan "andreas jan"
Plaats reactie