Fitness topic - Nieuwe poll, zie beginpost!

Hier kun je praten over de dagelijkse gang van zaken.
Forumregels
In dit forumdeel wordt minder streng gemodereerd dan in andere fora, maar wees respectvol tegen elkaar.

Wie van de volgende dames heeft de beste fitnessreet?

Peiling eindigde op vrijdag 11 december 2015, 1:14

Sandra Prikker
12
48%
Nikki Blackketter
3
12%
Jen Selter
2
8%
MegSquats
2
8%
Rachael Frieza
6
24%
 
Totaal aantal stemmen: 25

Big slayer79
Ex-moderator
Berichten: 1759
Lid geworden op: donderdag 20 maart 2008, 20:26

Re: Fitness topic

Bericht door Big slayer79 »

Man Whij Me schreef: Ziet er eerder uit als 15% BF misschien zelfs hoger... Ben zelf ook bezig om de 100kg grens te overschrijden.
Ligt echt aan de kwaliteit van de camera en de belichting. Heb aders lopen over de armen en schouders, abs zijn ook prima aanwezig, no way dat zoiets mogelijk is op 15%. :P
wa6dftw
Berichten: 301
Lid geworden op: donderdag 7 oktober 2010, 9:57

Re: Fitness topic

Bericht door wa6dftw »

Crappy belichting inderdaad. Nice fysiek & Nice shoulders vooral!

Hoe lang ben je btw? Iets van 185 denk ik?
Bbal Prodigy
Berichten: 2900
Lid geworden op: dinsdag 20 juli 2010, 1:27
RS: Gestopt

Re: Fitness topic

Bericht door Bbal Prodigy »

Lekkere vooruitgang weer!
Getting bigger and bigger he, je doet je naam eer aan.
Dissaboy
Ex-moderator
Berichten: 16918
Lid geworden op: woensdag 16 december 2009, 18:00
RS: Dissaboy (f2p)
Oude naam: Hardwell
Contacteer:

Re: Fitness topic

Bericht door Dissaboy »

Nice Biggy! Leuk om je toevallig eens te zien weer :) Weet nog dat ik ooit met jou concurreerde, leuke tijd! Jij bent echter alles overstegen en hebt je woorden echt waargemaakt, in tegenstelling tot mij: inmiddels twee jaar gestopt. Echt waar, goed gedaan! :D

Dit topic is trouwens zo veel saaier op de een of andere manier. Ik check het, ondanks ik allang niet meer train nog wel eens. Waren nog prachtige tijden hier met Bbal/Pinda/Biggy/Danneh en nog paar die ik vergeet. We waren toen echt met een paar man, inmiddels is half LTF begonnen met fitness zie ik haha. Hoop dat jullie al jullie doelen hebben gehaald boys :mrgreen:

Ikzelf zal nooit meer intensief terugkeren. Heb mijn doelen op iets heel anders gegooid en ik ben m'n plezier simpelweg kwijt in dit. Blijft wel kút natuurlijk dat ik er als een bitch bijloop deze zomer en jullie allemaal als beesten :mrgreen:
Man Whij Me
Ex-moderator
Berichten: 6063
Lid geworden op: woensdag 5 april 2006, 16:24
Clan: Lunagang

Re: Fitness topic

Bericht door Man Whij Me »

Big slayer79 schreef:
Man Whij Me schreef: Ziet er eerder uit als 15% BF misschien zelfs hoger... Ben zelf ook bezig om de 100kg grens te overschrijden.
Ligt echt aan de kwaliteit van de camera en de belichting. Heb aders lopen over de armen en schouders, abs zijn ook prima aanwezig, no way dat zoiets mogelijk is op 15%. :P
Mwah op 10% zou je echt abs moeten hebben onder elke belichting. Er kan bij jou nog flink wat af en dan zit je echt niet op de 6% want dan heb je echt overal striations en aders lopen. Tevens zou je dan met 85kg o.i.d. op competition niveau zitten.

Zit zelf op 14-15%, dan heb je over het algemeen doorschijnende abs en redelijk zichtbaar flexed. Is bij mij ook zo, ter indicatie
In- of uitklappen • Pics
AfbeeldingAfbeelding
Retired since August 2011. Sporadisch RS2007 speler
Quest cape behaald op 01-09-2008
Afbeelding
6 Kilo Pinda
Ex-chatmoderator
Berichten: 4793
Lid geworden op: maandag 9 maart 2009, 18:57
RS: Most Great (OSRS)
Extra rang: 3de "Beste nieuwkomer van 2009"

Re: Fitness topic

Bericht door 6 Kilo Pinda »

Gebitch over dat getalletje achter 'bf%', kun je toch altijd flink naast zitten op de gok. Ook meten is eigenlijk alleen handig om progressie bij te houden verder betekend dat getalletje niet zo veel, gaat om hoe het er uitziet.

Een heeft op 10% dikke abs de ander nog niet echt, zijn ook mensen in wedstrijdshape(5-6%) die nog steeds niet echt heel harde abs hebben.

Maar geil hoor biggert, dem delts rrrrrr :wub:


MWM, hoe lang ben jij? Flink gewicht heb je :)

Toegevoegd na 52 minuten:

Ik doe ook even mee aan de foto's :mrgreen: Al is het ook niet de meest gewenste belichting
Afbeelding
R.I.P. Koen Buitelaar, 17.02.1988 - 07.03.2010
'You had to go, and left the world behind. You're not gone, you're just out of sight.'
PlaatjePlaatje
Rowwen Hèze: 'Soms is 't beater iets moeis te verleeze. Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad.'

Rowwen Hèze: 'Vur iederien din os is veurgegoan, vur iederien din alles het gegeave. Enne gojje mins blieft altied leave.'

BZB: 'Ik hou mijn leven in de hand, 't liefst gevuld tot aan de rand.'
Lijpe
Berichten: 10300
Lid geworden op: dinsdag 3 maart 2009, 17:54
Oude naam: Badr Hari

Re: Fitness topic

Bericht door Lijpe »

115kg bankdrukken, als je het hebt over kracht.
In- of uitklappen •
Afbeelding
Afbeelding
Man Whij Me
Ex-moderator
Berichten: 6063
Lid geworden op: woensdag 5 april 2006, 16:24
Clan: Lunagang

Re: Fitness topic

Bericht door Man Whij Me »

Ja ok BF% verschilt wel per persoon natuurlijk :P Ik gok zelf ook maar wat.. maar wel in vergelijking met andere afbeeldingen.

Ben rond de 1,97-1,98m. Dus 99kg is niet extreem hoog. Dacht eerst altijd dat ik er wel zwaar buff bij zo lopen bij 100kg maar weet nu dat dat niet zo zal zijn. M'n nieuwe doel is om 105kg 10% te bereiken.

Ben op zich al best ver gekomen met een niet optimaal voedings & trainingsschema dus denk dat dat wel moet lukken binnen een paar jaar. Toch moet ik er dan nog zeker 10kg spier bij en paar procent BF% af.

Dus ik ben benieuwd of het mogelijk zal zijn, enige manier om er achter te komen is om lekker door te trainen.
Retired since August 2011. Sporadisch RS2007 speler
Quest cape behaald op 01-09-2008
Afbeelding
Big slayer79
Ex-moderator
Berichten: 1759
Lid geworden op: donderdag 20 maart 2008, 20:26

Re: Fitness topic

Bericht door Big slayer79 »

wa6dftw schreef: Crappy belichting inderdaad. Nice fysiek & Nice shoulders vooral!

Hoe lang ben je btw? Iets van 185 denk ik?
176cm. En bodyfat is zo overrated. Niet iedereen loopt erbij zoal Kali Muscle met z'n top ramen en tuna. Ik meet het elke 1-2 maand. Dus er is uiteraard wel een kleine foutmarge mogelijk.
Rootless
Berichten: 327
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2011, 19:38
Oude naam: Scaai

Re: Fitness topic

Bericht door Rootless »

Ik ben nu in 4/5 maanden tijd van 61/62 naar 68 kilo gegaan, wat volgens mij best rap is.
Wat ik wel raar vind is dat ik bijv eerst lang op een gewicht blijf hangen, en dan vooruit schiet met 2/3 kilo. Dat was dus t geval van 65 naar 67 en 63-65.
Nu zie ik wel echt duidelijk dat ik train en aardig ben aangekomen, had altijd een platte buik maar als ik nu rechtop sta staat me buik toch echt bol soort van..
Nu was mijn vraag is dit normaal? Ik wil best nog aanblijven komen maar van die buik schrik ik dan toch wel, ik vind het zelf geen gezicht. Ik zit zelfs te denken om ook minder te gaan eten daardoor..
(Ik heb geen voedingsschema vast, maar eet wel gezond, elke dag 1/2x bak rijst met tonijn 120 gr, boterhammen, 300/400 gram kipfile met roerbakgroenten dagelijks, kwark voordat ik ga slapen, pannenkoeken voor tussendoor, ongezouten nootjes etc etc. Iemand die hier nog wat over te zeggen heeft? nogmaals alles gaat vooruit.. maar mijn buik is gewoon echt bol en hangt zo vooruit nu als ik rechtop sta en ik laat alles hangen zeg maar.
wa6dftw
Berichten: 301
Lid geworden op: donderdag 7 oktober 2010, 9:57

Re: Fitness topic

Bericht door wa6dftw »

Vraagje. Heb je het sochtends voordat je iets hebt gegeten ook? Want ik neem aan, uitgaande van je gewicht, dat je redelijk skinny bent/was..
Rootless
Berichten: 327
Lid geworden op: dinsdag 13 december 2011, 19:38
Oude naam: Scaai

Re: Fitness topic

Bericht door Rootless »

Klopt. In de ochtend is het minder.. maar wel nog een beetje.
Danneh
Berichten: 8980
Lid geworden op: donderdag 4 januari 2007, 13:35

Re: Fitness topic

Bericht door Danneh »

Rootless schreef: Klopt. In de ochtend is het minder.. maar wel nog een beetje.
Zou me niet zo zorgen maken; zolang je ook muscle-gains ziet en het buikje niet echte vet, vetrollen zijn, don't worry.
StemSven
Berichten: 1411
Lid geworden op: donderdag 9 juli 2009, 18:01
RS: Twiddur (p2p)
Oude naam: SexySven
Contacteer:

Re: Fitness topic

Bericht door StemSven »

Hoort iemand nog wel eens wat van Sharkscope?
Afbeelding
Big slayer79
Ex-moderator
Berichten: 1759
Lid geworden op: donderdag 20 maart 2008, 20:26

Re: Fitness topic

Bericht door Big slayer79 »

Nope, was vroeger echt een beescht, ben benieuwd hoe die er nu uitziet. :mrgreen:
6 Kilo Pinda
Ex-chatmoderator
Berichten: 4793
Lid geworden op: maandag 9 maart 2009, 18:57
RS: Most Great (OSRS)
Extra rang: 3de "Beste nieuwkomer van 2009"

Re: Fitness topic

Bericht door 6 Kilo Pinda »

Zit nog op dbb geloof ik, weet zo gauw even z'n naam daar niet meer zit nooit op dbb
R.I.P. Koen Buitelaar, 17.02.1988 - 07.03.2010
'You had to go, and left the world behind. You're not gone, you're just out of sight.'
PlaatjePlaatje
Rowwen Hèze: 'Soms is 't beater iets moeis te verleeze. Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad.'

Rowwen Hèze: 'Vur iederien din os is veurgegoan, vur iederien din alles het gegeave. Enne gojje mins blieft altied leave.'

BZB: 'Ik hou mijn leven in de hand, 't liefst gevuld tot aan de rand.'
Man Whij Me
Ex-moderator
Berichten: 6063
Lid geworden op: woensdag 5 april 2006, 16:24
Clan: Lunagang

Re: Fitness topic

Bericht door Man Whij Me »

Kwam een post van Bearelle volgens mij een keer tegen op DBB of BB.com
Retired since August 2011. Sporadisch RS2007 speler
Quest cape behaald op 01-09-2008
Afbeelding
Meutr
Luchtfietser
Berichten: 39827
Lid geworden op: zaterdag 25 november 2006, 21:14

Re: Fitness topic

Bericht door Meutr »

Bearelle, da 's lang geleden. Dat is degene die het allereerste fitness-topic aanmaakte op LTF!
I know it's easy to imagine, But it's easier to just do. See, if you can't do what you imagine, then what is imagination to you?
Afbeelding Afbeelding
Studies show that for every minute you're angry, you lose sixty seconds of happiness.






Afbeelding
Steff
Berichten: 7660
Lid geworden op: donderdag 20 juli 2006, 10:28

Re: Fitness topic

Bericht door Steff »

Iemand al eens Syntha 6 geprobeerd als supplement? Een maat van me raadde het me aan en ben wel benieuwd naar de resultaten.
Afbeelding
Big slayer79
Ex-moderator
Berichten: 1759
Lid geworden op: donderdag 20 maart 2008, 20:26

Re: Fitness topic

Bericht door Big slayer79 »

Steff schreef: Iemand al eens Syntha 6 geprobeerd als supplement? Een maat van me raadde het me aan en ben wel benieuwd naar de resultaten.
Je kan je verwachten aan extreme spiermassa, zéér snel spierherstel, onvoorstelbare spierpomp, ADHD achtige energiekicks, het is niet ongewoon om na één pot van Syntha 6 één gewichtsklasse hoger uit te komen. Het is gewoon whey man, wat denk je dat van resultaten gaat behalen? 5kg? 10kg? Zolang jij de smaak goed vindt maakt het verder geen reet uit wat voor whey jij gebruikt.
Plaats reactie